40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Morticia Tietosi päivitin. Kiitos pikaisesta vastauksesta!

Hysteria Kiitos! Levollista oloa toivon minäkin minulle omanapaisesti, sillä tiedän, että päivä jotenkuten menee, mutta illalla viimeistään iskee valtava ahdistus ja tuska. Päivälläkin huomaan hengittäväni jotenkin liian keveästi ja välillä pitää sitten vetää happea oikein syvien huokausten kera. Aamuisin on ensimmäisenä pala kurkussa ja ensimmäinen henkäys tulee nyyhkäyksenä. Olen minä aika onneton :'(.

Onnellisia aikoja toivon sinulle ja että Algio saisi hyvin kasvaa ja kehittyä :heart:.
 
Hystis voisihan sitä äkkiseltään niin luulla..että SITÄ..
..vaan kun ei ole - niin mieluusti kun haluisinhin..:(

Kyllä mie se hiljaksiin vaan alan hyväksymään, että ei onnaa enää..ja koetanhin nyt niin kovasti, ettei aina joka kuukausi sitä kauhiaa pettymystä tartteis kokea..aikaa hetki menee kyllä.:ashamed:

Pitihän se tämähin kokea elämässä..
"ei kaikki haavet aina toteen käy"
..näinhän laulussahin kerrotaan..:)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis mie en taida jaksaa enään hirmusti haaveilla/kuumeilla..se pettymys jo kaihertaa kerta kerralta kovemmin aina..

Miulla alkaa ns. menkka oireet n. reilu viikko ennen tädin tuloa!

Oviksesta(11.10) jos laskee, uusi kierto alkaisi 26.10..jos taas ei, niin sitten 22.10
..odottelen n ä i d e n tuntemusten perusteella tätiä kyllä ensi perjantaille..

Mie en vain jaksa nyt surra..rentoudunhin pikkasen illasta saunan&prosenttijuoman kera kun poikanen unten mailla - näin me miehen kera päätimme.=)(ei oltu "loppasuita" ja viime viikonlopulta jäi jemmaan juomaa)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur :hug:. Voihan se tietty noinkin olla kuin kirjoitat, mutta silti surettaa ajatus, että luopuisit vauvahaaveesta :(. Haaveilusta kun vain kivuttomasti eroon pääsisi, niin hyvähän se olis, mutt taitaa olla vähän vaikeampi prosessi. Omasta kohdastani en osaa minäkään vielä sanoa mikä on pelin henki yritetäänkö vai ei, mutt toisaalta tiedän jo kokemuksesta, että kun suree jotain isoa asiaa, silloin ei kannata myöskään tehdä isoja päätöksiä ja tämän vuoksi itse odottelen surun haalistumista siinä mielessä, että miehen ja mun välit voivat palata ns. normaalitilaan ja sitten vasta aletaan miettiä mitä me yhdessä elämältä halutaan jos edes yhdessä jatketaan. Nyt tuntuu selviöltä, että tarvitsen miestä tuekseni, mutta toisaalta jos huonosti käy, voi ero olla tavallaan helpompi molemmille myöhemmin, kun ei kumpaakaan enää pidättele rakkaus kissaan, ett sen vuoksi meidän pitäisi olla yhdessä kun niin on kissalle parempi. Monesti olen nimittäin ajatellut (preesens), ett jos ei tuota kissaa olisi, ei mieskään varmaan täällä roikkuisi, kun tuntui, ett hän tuli usein kotiin nimenomaan kissan vuoksi. Ensimmäinen kysymys oli töistä tultuaan, että missä poju on ja vaikka hän ei koskaan ole vaivautunut kulkemaan toiseen huoneeseen morjestaakseen minua, kipitteli hän yläkertaan kissalle juttelemaan, jos sanoin sen olevan vintillä. Jos mies lähti jonnekin vaikkapa minulle kiukutakseen, hän lähti vain yhden ainoan kerran käymättä ensin kissaa silittelemässä ja juttelemassa sille jotain mitä en kuullut. Jos lähti ns. luvan perästä, valtuutti kissan toimimaan talon isäntänä ja pitämään minusta huolen :). Oi niitä aikoja :saint:.

Voi meitä mihin me kahdestaan joudutaankaan, sillä tässähän pitää alkaa suhdetta ihan uudelle perustalle rakentaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis:
Voi meitä mihin me kahdestaan joudutaankaan, sillä tässähän pitää alkaa suhdetta ihan uudelle perustalle rakentaa.

Juuri näin se saattaahin teillä olla ja mennähin!!

Toivonpa totisesti, että selviätte näistä karikoista ja yhteiselo saattaisi jatkua AIVAN toisella tapaa - toisianne arvostaen, tukien ja RAKASTAEN.:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Muuten..:attn:noita listan värejä saapi ihan vapaasti muutella ken on päivittelemässä!!

Laittelin kirkaalla värillä, että näkee KUNNOLLA(mie kun jo sokia pöllö melkeinpä:D)
..pitäis siellä optikolla käydä..
 
mur-mur :hug:. Voihan se tietty noinkin olla kuin kirjoitat, mutta silti surettaa ajatus, että luopuisit vauvahaaveesta :(
Niinhän minnuuhin surettaapi..en vain jaksa jäädä junnaamaan johonhin, mikä EI suurella todennäköisyydellä enään voi toteutua..eloa haluan ja pi-tää-hin pystyä jatkaamaan etiäpäin!

..tämä onkin tällaiselle kärsimättömälle ihmisen lapselle, ollut opettainen kokemus..*huoh*
 
Viimeksi muokattu:
Tirlittan1968
Moikka kaikille!! En ole testaillut vielä. Menkat ei ole alkaneet mutta pientä tuhrua ollut jo monta päivää. Ennakoi sitä että huomenna aukeaa kraanat, mutta toivotaan että ei! On ne isoja ja rankkoja päätöksiä jos kuumeilusta luopuu. Niin pitkään olemme täällä jo kuumeilleet että jokaisen toivoisin iltatähden vielä syliinsä saavan. Toisaalta jossain vaiheessahan se on vaan lyötävä hanskat tiskiin ja alettava tekemään muita päätöksiä. Toivon että mur-mur vielä jatkaa ja ottis myös!
 
Ottis
Tirltittan1968 Peukutuksia plussan puolesta ja että se tädin kuvatus pysyisi tiukasti poissa maisemista.

ON Minä olen täällä kahden vaiheilla otanko ryypyn murheeseen vai kaksi parhaaseen, mutt pelkäänpä ett alkoholin myötä aukeavat itkuhanat ja se ei ole kivaa ollenkaan. Just nyt olen yllättävän rauhallinen, seesteinen suorastaan. Miltei syyllisyyttä tunnen, etten itke pojun kuolemaa just nyt. Muistan kuinka edesmenneen veljeni kuolemaa surin toissakeväänä tälleen hiljaa mielessäni kaikesta olleesta kiitollisena. Nyt on samanlainen tunne. On kuin se kaikki kisulin myötä kokemani rakkaus nyt palkitsisi minua. En osaa selittää tätä tunnetta. Tämä on outo tunne kaiken viikon aikana kokemani lohduttomuuden jälkeen.

Solakka Silakka Spesiaalikiitos minulle kirjoittamastasi runosta. Liitin sen kuvaan, jossa poju kiusottelee mua portailla maaten tassut pitkänään kurottamassa kohti kättäni. Olen lukenut sen varmaankin sataan kertaan ja ehkä se nyt vaikuttaa, kiitollisuus.
 
Viimeksi muokattu:
Huh huijakkata - mie vetäisin "pikku" unoset tuossa, 18-20.00 välillä..:p
..en niin m i l l ä ä n olisi jaksanut nousta, kumma väsymys tauti iskenyt?..hauuuukotuuuuus|O

..nyt äkäseen kaffetta ja lettusta..sitten kun silmä aukee kunnolla, vaikka siidukka;)

Hauskaa illan jatkoa!!:popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Toivottavasti unta riitti yöllekin. Toi väsymys on ihan omaa luokkaansa :heart:.

Minä itkin ja paruin saunoessa yhden sidukan jälkeen niin, että oli henki loppua ja lopulta olin niin sippi, että kun otin rohdon, joka auttaa unensaannissa, yllättäen nukahdinkin. Viimeinen ajatus oli, että "Kaikki on muuten hyvin, mutta sinä puutut". Nukahdin muistellen kisulia nukkumassa mun pääni vieressä sohvalla.
 
Viimeksi muokattu:


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Morticia (42)................kp3/29-34........yk 1v..................2
ulla4 (40)....................kp9/35-45......yk3.....................4.
liiza (44).....................kp9/24-27.......yk31...................4.
Nuuttimus (41)............kp12/28-36.........y2v...................3.
putunen (41)................kp16/24-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp17/28-30......yk3......................2.
wiiwi67 (42).................kp18/25-32......yk27 (km3/10)......4.
Ballerina Bolero (40)......kp19/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp20/25-28......yk18(km2/10 kem.8/10)3/2yht.
Mahdotontako (45).......kp21/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp22/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp22/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp26/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp28/28.............yk3....................2.
tetu68 (42).................kp29/27...........yk6....................3/1.yht.
Iida-Karoliina (45).........kp7/23-29......yk16...................5./1.yht.
onlydream (37)............kp52/23-29........yk?...................3


Mahdotontako (45) .........dpo9
Tirlittan
http://kaksplus.fi/members/39040.html (42) .................dpo15
mur-mur (45) .................dpo4
putunen (41)...................dpo3

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Valvoskelinhan mie sitten tuonne 03.00 asti..ei nukuttanut sitten tip-paa-kaan kun ne ilta tirsat otin!:eek:

..ja enhän mie voinut juoda kuin yhden siidukan - masu oli kuin ilmapallo:x turvoksissa ja kipuili, ei maistunut enempää..
..vaan jos tänään sitten:whistle::rolleyes:..

tetu&Tirlittan mie toivon, että täti pysynyt muilla mailla vierahilla!?:wave:
Peukutuksia d=)b:heart:

haave..Huhuuuuu!!!!..:whistle: missäs sie ooooleeet???
..mimmoset on tuntemukset?..toivottavasti semmoiset "kivat":heart:

Onlydream(iakinhan) mie huhuilin jo aiemmin..onko kierto vaihtunut uuteen jo?..:)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos mur-mur! Täällä aivan kamala päivä. Aamusta itkin taas, kun keräsin kisulin ruokia vietäväksi kisulin 'siskonpojalle'. Sitten lähdin mökille ja tietenkin miltei katkerana katselin auringon kultaamia maisemia: "Meidän piti lähteä eilen mökille kisulin kanssa, meillä piti olla kaikki hyvin, meidän piti olla onnellisia.". Mökillä autoin miestä puuhommissa, mutt sitten hullu menin käymään tuvassa ja itkuhan siellä tuli, kun muistin niin paljon ihania asioita, jotka eivät enää koskaan palaa.

Ulkona kiersin reitin, jonka kisuli kierteli just ennenkuin lähdettiin viimeisen kerran mökiltä sen kanssa ja itkin. Itkin hiiren jälkiä hangessa, itkin ettei siinä perässä näkynyt pojun jälkiä, itkin pojun pissakaivantoja, itkin tassun jälkiään rantahiekassa, itkin muistoa kuinka kannoin sitä viimeisen kerran rinnettä rannalta ylös ja lupasin, että me tullaan vielä tänne takas..

Mies on kuin raivotautinen. Sen aikaa mitä kävi kotona luki lehteä, söi jotain ja ensin moitti minua siitä kuinka likainen auto on, vaikka se vasta keskiviikkona pestiin. Kävi sitten auton pesemässä ja moitti minua taas, kun en tee mitään. Moittii se minus jos jotain teenkin, sillä väärinhän minä kaiken teen. Toisaalta se, että jos mies saisi minut suuttumaan varmasti helpottaisi oloa edes hetkeksi, mutta nyt tunnun vain hetki hetkeltä murenevani entistä pienemmiksi palasiksi suruni keskellä. En tiedä mitä tuon miehen kanssa teen. Ei hän halua minun kanssani puhua, minun näkeminenkin tuntuu saavan hänet raivon valtaan.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Ottis, :hug: yritän kovasti voimia täältä sinulle lähettää. Pääsisitkö mihinkään huilimaan vaikka viikoksi? Ihan vaan omaan rauhaan olemaan jonnekin pois kotinurkilta?
En tiedä onko mahdollista, mutta voisi tuossa tilanteessa olla hyvä. Surettaa ja huolestuttaa tuo kaikki mitä sulla nyt on. Voimia ja jaksamista :heart:
 
Lauantaita kaikille!
En ole kun sieltä täältä lueksinut teidän kuulumisia. Mutta onko Mimmimamma plussannut? Onnea kovasti!
Ottikselle halaus. Kisulle on sattunut jotain ikävää, Kissaihmisenä tunnen myötä tuntoa rakkaan pois menon johdosta. Meillä täällä vielä yksi kissa neiti jolla jo paljon ikää eikä tiedä kauan saamme luonnamme pitää. Joskus jopa yhtä aikaa on ollut neljäkin kisua.
Päivittäjä[/B] voisi minulle laittaa kp 7. Eilen sain ultran jälkeen luvan aloitta Zumenon tapletit, ja uusi limis ultra sitten 25.10 sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Mie täällä saunan jälkeen rentouduin, valmispizzan&kolmen keskari olusen voimin - hik!!:whistle::p

..vaan nyt on masu niiiiin turvoksissa, että ei mene enään olusen olutta..väsyhän tuo jo painaa..

Taidan köllähtää soffalle hieman telkkua kattelemaan..ja kohtapa sitten Nukku Matti saapi tullahin.:)

Kauniita unosia kaikille teille!!:heart::wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä