40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tetu68 Voi p*sk* sitä sun tätiä! Nyt kun olen mäiskimisessä vauhtiin päässyt, niin tulen oikein mielelläni mäiskimään sitä sun tätiäkin, jotta osaa ens kuusta lähtien pysyä susta kaukana!! Mukavaa reissua =)!

sarppav Auttasiko rytminvaihdokseen jos koitat nukkua pikku päiväunet ennen kun mies tulee töistä. Ei oman rytmin vaihtaminen helppoa ole, pikkuhiljaa. Simonmetsästyonnea sinulle =).

Kiitos Ballerina Bolero :heart:. On sulla aikamoista hösellystä siellä työrintamalla! Hyvä juttu, ettet nyt voi keskittyä liikaa siihen piinaamiseen. Kuule, vaikka ”vain” yksi selvisi passiin, niin se yksi olkoon sitkeä sissi ja juuri The One :Heart:.


Mahdotontakolle ja mur-murille plussatuulia ja värikkäitä säteitä ja sädesateita =)
Ämylle oviksenmetsästyonnea =)

Ottikselle rauhaa ja levollista oloa sielun joka sopukkaan lähetän koko sydämeni täydeltä. Olet ajatuksissani lujasti! Jokainen suree omalla tavallaan ja omassa aikataulussaan. Minäkin tuppaan usein jämähtämään olotiloihin toviksi, tavallaan lamaudun. Aikansa sitä kestää, kunnes alkaa taas kiipeäminen ylöspäin. Hurjan lämpöinen voimhalaus sulle Ottis :hug:.

P.S. En ole vieläkään raaskinut käyttää niitä sun kutomiasi maailman ihanimpia villsukkia. Olen kyllä pitänyt niitä jalassani, mutta en ole raaskinut vielä varsinaisesti käyttää. Säästän ne sinne välimeren rannalle :).
 
Ottikselle.. voimia suruusi!

Nuku pikkuinen rauhassa,
ikiuneen tietäen,
kiitän ajasta yhteisestä,
koskaan sinua unohda en.
Kiitos siitä lyhyestä ajasta jonka sain viettää kanssasi,
kulkea vaikeatkin ajat rinnallasi.
Kiitos kauniista muistoista jotka jätit jälkeesi.
Nyt en osaa muuta, kuin itkeä perääsi.
Kiitos öistä, päivistä, kaikesta.
Ajoista helpoista ja vaikeista.
Kiitos, kun opetit millaista on rakastaa koko sydämestään..
Mutta sitä ei olisi tarvinnut opettaa millaista se on, kun rakkaimpansa menettää.
 
Ottis anna itkun tulla kun itkettääpi. Siulla on lupa&täysi oikeus ajatella/puhua/surra omaa edesmennyttä kisumisuasi niiiiiin paljon, kuin haluat..tiedäkkös - aika sitten parantaa ne pahimmat haavat:kiss:

Eihän ne miehet niin "puhu" ajatuksiaan/huoliaan, vaikka enempi pitäis kyllä..
Mie ainaskin puhumalla, sitä ahdistusta ja surua sydämen päältä saan parhaiten poijjes - käsittelen asioita ja suruahin niin.
..ja kirjoittaminen voi olla tosi terapeuttista, parantavaa myöskin..

Jaksuhaleja täältä laitan kovasti:hug:..ja luulenpa Ottis, että jos kisujen taivas on olemassa(niin kuin luulen)on siun kisupoikasella siellä lokoisat&hyvät oltavat - ei mitään puutu....ja hän unissaanhin aina muistaa, miten ihana ja hellän hyvä emäntä sie olit:heart:



:heart:mur-mur
 
Viimeksi muokattu:
..ja sitten omaa napaista hieman..

Olenpa nyt taasen 99.99% varma, ettei se ovis kui-ten-kaan ollutkaan..*huoks*
Lämmöt vain sahailee, ei pysy olleskaan tasaiseen ylhäällä.
Olo sellainen pa***mainen, niin kuin muutama päivä ennen menkkoja - mahaan&selkään jomottelee ja unettomuus vaivaa.
Mikäli vuoto alkaa jo 22.10 on kierto ollut normaali 26vrk.
..koskapa..Jos ovis olisi ollut 11.10 ei vuodon kuuluisi alkaa ennen 25.10..
..että tällaista valivaliruikutusruikutusta taas..: /

Mie sitten jännään teidän muiden puolesta taasen sitäkin lujemmin!!:wave:

Mahdotontako meinasitkos itse testailla ennen kierron loppua?..:)

Kaikille ihania plussatuulahduksia!!!
 
Viimeksi muokattu:


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa
ulla4 (40)....................kp7/35-45......yk3.....................4.
liiza (44).....................kp7/24-27.......yk31...................4.
Nuuttimus (41)............kp10/28-36.........y2v...................3.
putunen (41)................kp14/24-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp15/28-30......yk3......................2.
wiiwi67 (42).................kp16/25-32......yk27 (km3/10)......4.
Ballerina Bolero (40)......kp17/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp18/25-28......yk18(km2/10 kem.8/10)3/2yht.
Mahdotontako (45).......kp19/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp20/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp20/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp24/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp26/28.............yk3....................2.
tetu68 (42).................kp27/27...........yk6....................3/1.yht.
Iida-Karoliina (45).........kp43/23-29......yk16...................5./1.yht.
onlydream (37)............kp50/23-29........yk?...................3


Mahdotontako (45) .........dpo7
Tirlittan
http://kaksplus.fi/members/39040.html (42) .................dpo13
mur-mur (45) .................dpo2
putunen (41)...................dpo1


ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos Solakka Silakka. Runosi sai minut itkemään, mutt kai se oli sen tarkoituskin. Nyt päivällä voin itkeä ja huokailla 'rauhassa', kun ei tarvitse miettiä mitä mies siitä tuumaa. Runossasi ovat sanoina ne ajatukset, joilla kisupoikaa toissailtan mielessäni kissojen taivaaseen saattelin, kun yritin itse saada unen päästä kiinni. Kiitos!

liiza Kiitos halista :hug:.

sarppav Kiitos halista nullekin. Te olette kaikki niin ihania, ett pian itken jo sitäkin :hug:.

BB Anteeksi kun jäi aamulla onnittelematta pikku kyytiläisestä. Jospa tuo stressaamattomuus saisi aikaan suuren pienen ihmeen. Sitä kovasti toivon :heart:.

mur-mur ja Hysteria kiitos kaunis lohdun sanoista myös teille :hug:. Yritän muistaa, ett kisulilla on nyt kaikki hyvin ja niin onkin. Minähän se tässä kurja olen kun ikävää poden :'(. Toivottavasti posti tuo huomenna tilaamani kuvakirjan. Se on sitten helppo napata käteensä aina kun kaipaus oikein kovana yllättää.

tetu68 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Olis saanut kyllä pysytellä poissa :(.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Ai niin juu, täti tuli tännekin tänään ja ihan ajallaan niinkuin pitikin ja just nyt muistin mitä unohdin. Mun piti apteekissa käydessä ostaa myös särkylääkettä, mutta unohdin. Mulla on siis kp1, mutt mua ei tarvi laitella takas kp-listalle. Pysyttelen "taustalla", ku ei tässä vielä satavarmaksi voi tietää onko yritystä tässäkään kierrossa vaiko ei.
 




Heippaus kaikille!:wave:

Kiitos Mur-mur päivityksestäsi!:flower:..en osaa sanoa testaanko aiemmin;=)

Ottikselle: Mukavaa päivää leikekirjan parissa, hyvä, että menkat alkoivat, siinä ajassa kuin kuuluikin!..aika näyttää haluatko piinailla tässäkin kierrossa.:heart:

Sarppav: Minusta kannattaa vaihtaa ehdottomasti talvirenkaat!!Täällä satoi ainakin kahteen otteeseen lunta tänään.

Tetu: Jospa täti jättäisikin kokonaan tulematta, toivotaan niin!:)

Nukuin koko yön viime yönä, kiitos Mur-mur!!:flower:

Olikohan se Hysteria: Kuka lähetti plussasätehiä? Vastaanotetaan, kiitos!=)

Ihanaa tätä iltaa kaikille!:flower:

mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
piti rekkautua ja ottista halata... :) elämä on välillä tuskaa ja välillä ihanaa. Toivotaan että tilanne siellä muuttuisi jatkuvasti ihanaksi. Ei miehet tunteile niin kuin naiset. Minulla muutama koira kuollut kotiin ja tuskan ja itkujen kautta olen ymmärtännyt menetyksen surun. Toivon päivääsi valoa.

Omaa napaa ja toivon että toisi toivoa muille. Minulla alkoi menkat viime viikon maanantaina ja ne loppuivat torstaina. Maanantaina tuli uudestaan vanhaa vuotoa ja kyytipojaksi mieletön migreeni. Ei aikakauteen tullut koettua tällainen migreeni. Seuraavan päivänä taas uusi migreenikohtaus ja selitin alaiselleni että tällaista oli ennen muunnoin, kun olin nuori ja hormoonitasapaino aivan erilainen. Vuotoa on jatkunnut- vanhaa tihkua pyhkiessä, joten päivän päätteeksi ajattelin testata- Virtsa 2 tuntia rakossa ja jätin testin odottamaan kaappiin, sill´ aikaa kun menin pissilenkille koirien kanssa ehkä noin 15 min. Tsekkasin testin tultuani kotiin ja siinä oli niin selkeä värillinen plussa viiva että meinasin saada kohtauksen. Näytin miehelleni ja kysyin mitä sinä näät, niin vastasi lakoonisesti yhden viivan. Vastasin että niin minäkin kuvittelin sen olevan vaikka aiemmin olin nähnnyt kaksi vivaa testissä. Kysyin uudestaan että etkö näe toista viivaa??? Ja vastaus että kyllä siinä selkeesti on kaksi viivaa, mutta miksi itse väitit että siinä olisi vaan yksi viiva.

Joten viestini on että edelleen minun iässä (kohta 49 ), siis saa noita plussia vaikka pientä vuotoa olisi normikiertopäivinä. Ja varsinkin vuoto noin kp 5-6 kertoo, että keho yrittää hormonaalisesti sinnitellä ylläpitäkseen tuon plussan.

Naiset.... viekää katse eteenpäin... kohdistettuna tulevaisuuteen ja puhuri ++++++++ tuulta teille kaikille.

mimmimamma
 
Minäpäs tulen tänne joukon jatkoksi. Toista kuumeilen, esikoinen on 1v 6kk ja jo reilu vuosi on yritetty toista. Olen toisaallakin kuumeiluklubissa mutta kun siellä kaikki ovat niin pahuksen nuoria. :) Esikoisesta plussatessa olin just täyttänyt 40v., nyt ikää on 42. Kp 2 olis nyt menossa, plussat testasin päiviä sitten mutta taisi olla kemiallinen kun jo seuraavana päivänä oli negaa ja tosiaan menkat alkoivat eilen.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mimmimamma Kiitos halista :hug:. Niitä tarvitaan :'(. Tuo sun plussausuutinen on kyllä niin ihana juttu, ettei ole totta ollenkaan. Paljon onnea, toivotaan tämän pikkuisen nyt tiukasti matkassa pysyvän :heart:. Tiistainako sinä testasit? Pitäis osata jotain dpota tai muuta tonne yrjöklubiin kirjata.

mahdotontako Posti ei tuonutkaan tänään kuvakirjaa ja hyvä niin, sillä postilaatikolle mennessä jo pelkäsin mikä itku ja parku taas alkaisikaan, kun sen näkisin, sillä se on jotenkin niin lopullinen, kun kannessa näkee kisulin syntymä- ja kuolinpäivän. Kuvan otin kuitenkin hetki sitten kuvasta, jonka otin kisulista viime perjantaina. Kuva on raameissa samalla paikalla missä kissa silloin makoili. Siitä kuvasta näkee ainakin kuinka maisema on muuttunut, kun lumi on vallannut metsän ja puut. Kaikkein tärkein kuitenkin puuttuu :'(.

Morticia Tervetuloa joukkoon hurjaan! Täällä vauvakuume saa tuulta purjeisiin ja toivon mukaan myös johtaa pysyvään plussaan :heart:. Pahoittelut juuri kokemastasi kemiallisesta. Ei ole reilua kun saa hyppysellisen jo toivoa ja sitten se viedään heti pois. Mikä sun yleinen kierron pituus on?
 
Viimeksi muokattu:
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Morticia (42)................kp2/29-34........yk 1v..................2
ulla4 (40)....................kp8/35-45......yk3.....................4.
liiza (44).....................kp8/24-27.......yk31...................4.
Nuuttimus (41)............kp11/28-36.........y2v...................3.
putunen (41)................kp15/24-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp16/28-30......yk3......................2.
wiiwi67 (42).................kp17/25-32......yk27 (km3/10)......4.
Ballerina Bolero (40)......kp18/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp19/25-28......yk18(km2/10 kem.8/10)3/2yht.
Mahdotontako (45).......kp20/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp21/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp21/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp25/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp27/28.............yk3....................2.
tetu68 (42).................kp28/27...........yk6....................3/1.yht.
Iida-Karoliina (45).........kp44/23-29......yk16...................5./1.yht.
onlydream (37)............kp51/23-29........yk?...................3


Mahdotontako (45) .........dpo8
Tirlittan
http://kaksplus.fi/members/39040.html (42) .................dpo14
mur-mur (45) .................dpo3
putunen (41)...................dpo2

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
~*~Perjantai päivästä ihanaiset!~*~


mimmimammalla plussa testiin tullut - IHANAA, voi kun kestäisi piiiiitkääään!!!:wave::heart:

uusiahin kuumeilijoita tullut..
Morticia Lämpöisesti olet tervetullut joukkoomme ihanaiseen!!:wave::heart:
Toivonpa, jotta siun pikkisestä 1.6v:stä tulee pian isosisko.:)

..niin..ja ISO pahoitteluni kemiallisesti:hug:..mie samanmoisen koin elokuussa, täytin sinä päivänä 45v..

ON..ei mitään mainittavaa, edelleen tuntemuksia tädin tulosta..väsyttää niin pirusti..: /

Oikein kirpakkaa, alkutalven viikonloppua kaikille!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tervetulotoivotuksista. Ja kiitos Ottikselle listan päivityksestä, mä olen vähän käsi näissä ja nykyään ei oikein ole koneilurauhaakaan kun neiti roikkuu koko ajan niskassa. :) Kierron pituudeksi voi lisätä 29-34pv.

Kovasti en jaksa / ehdi taaksepäin selailla joten onnittelen kaikkia plussanneita näin yhdellä onnittelulla. :) Toivottavasti seurataan perässä piakkoin.
 
mimmimamma IHANAAA ja ONNEA matkaan mielipuolisen hirmuisen kamalasti :heart:.

Ottis Levollista oloa sulle, hyviä säteitä lähetän sulle :heart:

mur-mur Väsymys voi olla oire vaikka mistä... :) Toivotaan, että siitä ittestänsä.. heart:

Morticia Moi vaan ja tervetuloa, tää on IHANA pino !

Ihanaa päivää kaikille toivoo Hystis ja "Algio" (kaverin keksimä lempinimi) (rv7)
 

Yhteistyössä