Liiza Kiitos halista! Niitä tarvitaan tällä matkalla vielä paljon :hug:.
Mahdotontako Kiitos! Eilen tilaamassani kirjassa huomasin pari virhettä, yksi kirjainvirhe
ja yksi kuva kaksi kertaa, joten tietty tilasin nyt toisen ja korjatun, mutt siihen laitoin joitakin erilaisia kuvia, taustoja yms. Silti jäi viel se yksi melkein rakkain kuva laittamassa, jossa on lähikuva pojun tassusta, ku se kurkottelee kiusaamaan minua portaista.
Kiitos sulle päivityksestä myös :flower:!
Rominas Kiitos :hug:. Koiraihmisenä tiedät sinäkin varmasti, ett rakkaistaan ei ole helppo luopua, vaikka ne olisivatkin 'vain' eläimiä.
mur-mur ja
Hysteria Kiitos! Nuo teidän kuohahtelevat kirjoitukset mun työkaverin 'koulaamisesta' sai mut jo melkein nauramaan. Tänään olikin jo toinen ääni kellossa, kun olin eri 'osastolla'. Siellä sain sympatiaa ja töistähän ei meinannut tulla mitään, kun kaikilla oli jokin surullinen tarina kerrottavana.
Putunen Yes!! Wautsi, hienoa, ett viiva vielä vahvistui :heart:. Kyllä ne simppaset siellä pysyvät muutaman päivän, ihan varmasti. Ja hyvä vaan, ett ehtivät vähän valmistautua munasolun vastaanottamiseen.
mur-mur Surullista jos alkaa luopumismieliala tosissaan painaa päälle, mutta ymmärrän hyvin, että kahden vuoden 'tuloksettoman' yrittämisen jälkeen ei enää jaksa uskoa onneensa parhaimmillaan :hug:.