40+ So what!! (vol.10)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (42).....................kp6/23-28........yk12................1.
mur-mur (44)..............kp8/24-28..yk13 (km2/10).......3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp9/25-28............yk30.............3.
MamaStella(40)..........kp12/27-28............yk2.............6./2.yht.
Inia (43)......................kp13/26-30.........yk22..............1.
Iida-Karoliina (45)......kp14/23-29.........yk13..............5./1. yht.
haave3 (41)................kp17/28-36........y.2v.................3.
liiza (44)......................kp18/24-27........yk26...............4.
Rinafina (44)...............kp21/31.............yk2..................6.
onlydream (37)...........kp24/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp27/20-50........y?...................4.
taavi166 (38)..............kp39/28-42.........yk13..............3.
nillanilla (42)...............kp40/28-33.........yk10..............1.
Sariella09 (43)............kp59/40..............yk?................5./1.yht.




RKTT

taavi166 (38)....................dpo20
ikiemo (45)........................dpo15
liiza (44)............................dpo6
rinafina (44)......................dpo6
Iida-Karoliina (45)............dpo6

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Ottis
Haave3 Mitäpä kuuluu, joko Oili ovella kolkuttelee?

Taavi166 Nyt puskasta pois :wave:! Onko tätiä näkynyt tai mieluummin kahta viivaa testipuikossa/-liuskassa missälie??

Onlydream Mites sulla siellä on tilanne, tuliko täti jo vai antaako ees pikkasen toivoa plussasta vielä?

Mies tuli just kotiin ja minä vasta heräsin. Nukuin tasan 11h. Teki eetvarttia :).
 
Ottis
Juu, rinafina komea on ikäskaala kieltämättä :). Jotenkin laittaa toi teidän luottamus onnistumiseen omat epäilykset välillä aivan uuteen uskoon. Peukutan teille triplaplussaa :heart:!

Mä näin aamusta unta, että mulla oli noin vuoden ikäinen poikalapsi ja se ihan oikeasti oli mun :). Näyttää tosiaankin nämä ajatukset tulevan uniinkin. Mieskin siinä unessa mukana oli ainakin jollain tavalla. Haaveita vain... :saint:.
 
Testasinpa huvikseni ovistestillä tänään... Ja kun ollaan puhuttu noista viivojen vahvuuksista niin tässä olisi nyt testiviiva joka on huomattavasti tummempi kuin kontroliviiva.




Piti ihan kaivella ovistestin paperit esiin, kun alkoi epäillyttää, että kumpi onkaan kumpi viiva... :LOL: :LOL:

Heh, ja jostain syystä mun kamerakin oli tänään suosiollinen ottamaan aika selkeitä kuvia!!!
 
Ottis
Rominas Niinpä onkin totisesti vahvempi toi testiviiva, mulla on noita samoja testejä :). Kävin viivojen paikat tarkistamassa myös ja kontrolliviiva on todellakin lähempänä tuota vihreää päätä. Onko mitä oireita?

mur-mur Onnittelut eilisiltaisista talletuksista :heart:! Toivotaan päiväkaffittelun tänään hyvin sujuvan :).

Minä mietin, jahkaan ja pähkäilen niin, ett kallo kohta halkeaa, mutt toi ukkokulta käyttäytyy mua kohtaan niin halveksivasti, etten ihmettelisi jos ei tässä minkäänlaisia talletuksia saada tehtyä. Ensi viikon lauantaina olis mulla kp12 eli jos ovis tulee samoin kuin viime kierrossa, pitäis tässä viikon aikana tapahtua suorastaan ihmeitä, ett ton miehen sais kammettua petiin soppeliin aikaan. Hän on kohta 4 viikkoa touhunnut aina vain omiaan ja liuhottanut milloin missäkin. Pitääköhän sitä ottaa kraivelista kiinni ja painaa stop-nappia???

Mutta, ennenkuin kovin koviin otteisiin alan, mun lienee syytä sitä Oilia vähän tikutella, ett onko tässä ovis tuloillaankaan, etten sitten suotta miestä piinaa pilin ruinaamisella :). Mutt siitä sentään olen jo päässyt selvyyteen, että tässä kierrossa on totinen yritys päällä =).
 
Ottis: Rinnat tuntuu painavammilta ja nännejä välillä "nipistelee".
Pikkasen on etovaa oloa ollut ja siitä johtuen siten on tullutkin syötyä huomattavasti enemmän. Se on selvästi auttanut.
Väsymystäkin ilmassa ja se tuntuu iskevän ihan yhtäkkiä. Esim. kaupasta ajoin kotiin, niin tuntui etten saa silmiä pidettyä auki, vaikka päikkäreistä ei ollut kulunut kuin pari tuntia.

Välillä taas ihan normaali olo ilman minkään sortin oireita.

Heh, ja heti kun ei oireita, niin oikea tuplasyynäys josko jotain, edes pientä kolotusta jossain kohdassa kroppaa...
:LOL: :LOL:
 
Ottis: Kannattaa varmaan kravaatista alkaa pikkasen jo piteleen kiinni!!! Olisko mitään esilämmittelyä mahdollista kehittää??

Hienoa!!! Pidän peukkuja ja pottuvarpaita pytyssä todelliselle yritykselle!!!!!! Ja puhuria simpuuteille ja plussalle!!!

:heart:
 
Täällä ovistestissä vain yksi viiva. Onkohan se hylännyt meikäläisen kokonaan?!
Avioliiton siunaamiseen jäljellä 1kk 1vko ja 4pvää ja puku edelleen vaiheessa. :(
Olo kaikkea muuta kuin onnellinen, väsynyt, alakuloinen, yms.
 
Ottis
Rominas :LOL: Kiitos hyvistä nauruista :). Kiva, ett oireita silleen soppelisti :heart:.

MS No jopas ne tikut nyt kiukuttelee :(. Ovuloimaton kiertohan on tietenkin mahdollinen. Ja sellaista just täällä itselleni manaan, kun tuntuu ett mistään ei tule mitään. Tsemppiä sulle häiden järjestelyyn.
 
MS ovis saattaa muuttaa paikaansa tuon km:n jälkeen - ainahin hetkeksi, näin miulla..etkä ole olleskaan liian "vanha"!!! =) Plussatuulia&ihanaa häiden järjestelyä!!:heart:

Ps. Tuo alakulo suruhin, hiipi miullehin kuin varkain km:n jälkeen:ashamed:..ihan luonnollista..pikkasen niin kuin "viiveellä" tuli, vaikka luulin päässeeni jo asiasta yli..

jaksuja&voimia:hug:
 

..ovista tikutin..ja unhoitin(dementikko) käydä sitä katsomassa:headwall:..1h:n päästä vasta muistin..no, eipä ollut kuin hailukainen viivanen =) eli sinne 1.6 Oilia odottelen edelleen - enkä pistä pahakseni jos hieman "viisvästyisikin"..vaikka tuonne 3.6..

Hieman oli suunnitelmissa, että jospa nyt päivällähin simoja talletteleisin.. ja mieheltä kyseleinkin, että "miten olis pienet"----- tsippadippaduu:whistle: ja mies siihen, "Noooo, kyyyyllähän sitä aina sen verta".. :D

..tosin nyt hän syöpi ittensä juuri tuolla ähkyyn viljapossua ja kattelee formulaa..taidan tuossa illemmalla viekoitella ;) saunan päälle sitten puhtoisena:p

Nukuin muuten viime yönä ensin 4h ja sitten heräsin seiskan jälkeen kun poikanen valitteli masuaan..tulikin kohta meidän väliin sänkyyn peuhamaan, eikä tietoakaan enää masukivusta =)..mies ja poikanen siitä nousivat ja mie porskutin mammia klo. 13.00 asti!!!! :eek: ..kaukean pitkään, vaan kun väsy on aina oviksen aikoihin NIIIIIN kova..
 
Ottis
Mur-mur Kiva, ett simppaset luvassa jo. Mun piti kans ihan uteliaisuutta tikkuun tänään pissiä, mutt sen aikaa mies just tuvassa kupeksi, ett oli pakko käydä pissalla ja niin meni nekin testiaineet nyt pönttöön :(. Eilen illalla nimittäin kun tein 0-testin, niin testiviiva oli hailumpi kuin edellisen kerran testatessa.

Nyt sitten keittää tirautin itselleni koivunlehtiteetä, joten tänään ei kannata kuvitellakaan testaavansa ku alvariinsa pissalla kuitenkin hyppyyttää.

Kannanpa korteni kekoon minäkin :).
 
Ottis ihana uni =) . Onnea tähän alkaneeseen kiertoon. Laita sitten vaan sen tekstarin taasen miehellesi, kun on oivs päällä.

Rominas ihanasti näkyi tuo raskaus tuossa ovistestissä :) ja hyvät oireet sinulla.

MamaStella jaksuja juhlien järjästämiseen, onko teille tuossa paljon vieraita? Missä tilaisuus pidetään onko ulkona vai sisällä?

Oivikki ja Suoma
 
Ottis
Oivikki Mitkä on sulla fiilikset? Onko vuoto yhtään vähentynyt? Varmaankin olet menossa huomenna töihin, mutt jos oikein kurjalta tuntuu, niin "sairastu" aamulla vaikka oksennustautiin :hug:.
 
Löysin papereistani tietoja miun kilppariarvoista 12/2002..

S-TSH 6.16 ja S-T4-V 11.8..millaiset teidän mielestä olleet?
Lääkäri kirjoittanut, että on lievää poikkeavutta.. :|
..ei kuitenkaan vajaatoimintaa..

08/09 oli kilppari 14..kumpikohan se noista arvoista sitten olisi?..tämän hän vain sanoi kun vastauksia kyselin..lääkärin mielestä oli Ok..
 
Mur-mur. olettaisin, että se 14 oli T4V, joka on ok. Mutta tuo TSH on koholla. Mulla oli TSH 4.0 ja sain lapsettomuugynekologilta lääkityksen, sillä raskautta yrittävillä sen pitäisi olla 2 tienoilla tai alle (voi aiheuttaa mm. keskenmenoja). Mutta tuota lääkitystä ei välttämättä tavalliselta lääkäriltä saa, mutta mulla olo parani huomattavasti lääkityksen jälkeen. Ja raskautta yrittävillä just toi TSH on se tärkeä.
 

Yhteistyössä