40+ So what!! (vol.10)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Tässä Pelastakaa lapset ry:n asiantuntijan vastaus adoptiovanhemman iästä: Suomessa adoptiohakijan tulee olla 25 vuotta täyttänyt. Adoptoida voi yksin tai yhdessä aviopuolison kanssa. Yläikärajaa ei varsinaisesti ole laissa määritelty, mutta käytännössä adoptiovanhemmilla ja lapsella saa olla korkeintaan 40-45 vuotta ikäeroa. Nais- ja miesparit eivät voi adoptoida lapsia.

Mun mies on 46 v nyt eli ei saatais adoptiolasta mekään.

Psst. Kuka tuon 'käytännön' sanelee?
 
Ottis
Wiara :LOL: Minäkin mietin, ett pitäiskö mun yllättää mies ja painua mökille saunomaan. Mutt ku kerran sen matkan olen jo tänään ajanut, en raaskisi huruutella pakokaasuja ilmaan enempää.

rinafina Kiitos tarinastasi :flower:! Hienoa, ett teillä menee nyt niin paljon paremmin. Minäkin hassun hullusti uskon, ett tästä vielä selvitään. Ahdistaahan tämä jatkuva yrittäminen ja epäonnistuminen miestäkin, vaikka häntä viimeisimmältä kiinnittymisyritykseltä säästinkin jättämällä kertomatta, kun ei sitten toisena aamuna enää plussan alkua näkynytkään.
 
Wiara kiitos =) En saannut sitä saikkua niin on pakko tosiaan ma sinne töihin mennä, mutta viivana sieltä häivyn, jos alkaa tulla kipuja ja tai enemmän vuotoa. Kiva, kun tulit taustalta tervehtimään.

Iida-K ihanaa, kun asiat etenevät reipaasti. Minä jo huomasin tuo, kun tota toista palstaa seuraan säännöllisesti, koska olen ajatellut vakavasti ulkomaille lähteä tarvittaessa , jos mahdollista luovutettuilla alkioilla yrttää toetutta tätä toivettani. Käyttekö kuitenkin jo alkutukimusissa täällä kotimaassa ( verikokeet ) ja oletteko käynneet juttelemassa asiaan perehtyneen psykologin kanssa?

Solakka Silakka ihanaa kuulla, että eläimet voivat hvyin ja nauttivat kesästä. Minunkin kissa vanhus ulkoilee parvekkeella ja lähtee sukuoimaan mökille ensivkolla. Jospa sieltä tulisi niitä tipuja tulethan kertomaan =)

Inia todella on rankkaa sinulla, kun ei tule sitä + testiin, mitä olet koko elämäsi toivonut :'( . Tuota adoptio asiaa olen miettinyt taasen tässä. Yksinäistähän ei tällä hetkellä palveluntarjoajat ota edes jonoon, mutta olin ajatellut kyllä vielä ( ennen tätä + ), että soitan vielä kysyn mahdollisuutta päästä edes neuvontaan, mietin niitä ikärajoja, että olisiko mahdollista adptoida kuitenkin vahempi lapsi?

Ottis minä toistan itseäni, mutta olisko aika mennä teidän yhdessä sinne lapsettomuuslääkärin pakeille, ajanhan voi aina perua, jos ei sitten hyvältä tunnu ajatus.

Oivikki ja Suoma
 
Ottis
Oivikki Olis aika, vastaan minä toistamiseen :). Kun tuota ukkoa joskus sais niin paljon liekaan, että vois asiasta rauhassa puhua. Hänellä varmaan joku murros nyt menossa ja pitää katella mitä hän ylipäätään koko hankkeesta enää tuumaa. Olis kiva kun hän edes joskus kysyis, ett onko ne menkat alkaneet tai tuntuuko miltään missään, sillä minä en osaa alkaa tuntemuksiani hänelle erikseen erittelemään. Nyt piippas.. Sain varmaan murmeliltani tekstarin :).
 
EN halua olla ilonpilaaja, mutta varoittaisin noista tarot-korteista ja ennusteluista. Hyvinkin voi tulla oikeita vastauksia, mutta henkivalloista, eikä tosiaan hyvistä henkivalloista. Pidetään harmittomina, mutta eivät sitä ole,kun ihmisen ei kuulu tulevaan nähdä.

Olen lukenut juttuja ennusteluista ja muista ensin harmittomilta tuntuvista jutuista, joista on siten ollut henkisesti aika ikäviäkin seurauksia ennenkuin on päässyt niistä eroon.
Raamattukin kieltää ennustelut. Taivaan Isä tietää tulevaisuuden ja Häneltä voi apua pyydellä, niin ei joudu oudoille teille.

En halua ketään loukata, mutta olen huolissani teistä tv Uudi
 
Ottis laiton Iida-K RKTT listalle. Niin se teitysti on, että miehen kanssa olis hyvä keskustella. Eiköhän sellainenkin hetki tule eteen tässä kesä edetessä :)

Mur-Mur nautithan meihen kanssa hänen lomastaan.

Oivikki ja Suoma
 
Tervehdys :wave: Kiitos parin päivän takaisista toivotuksista Ottikselle ja testaus-kyselyistä Oivikille ja Oivikille myös hurjasti kaikkea valoisaa toivottelen! Kuin tietysti muillekin. :)
En aio testailla piiiitkiiin aikoihin, ellei päivänselviä oireita ilmaannu. Nyt vain ristiselän kipuilua (ei kyllä tavallista minulle...).
Tarot korteista: Minulla on oma pakka. En kyllä käytä niitä ennustustarkoituksissa, mutta psykologiseen keskusteluun itsensä kanssa ne ovat oiva väline. Ovat monasti auttaneet näkemään jonkin asian uudella tavalla. Mutta siihen en usko, että ne toimisivat "taikapallon" tavoin. Tällä tavoin käytettynä en näe niiden olevan ristiriidassa sen kanssa, että myös rukous on elämääni kantava voima.
Tämmöisiä tänään. t. ikiemo :wave:
 
Ottis
Sinäpä sen sanoiksi puit, Oivikki. Jospa tämän kesän aikana voitais asioista puhuakin. Viimeistään, kun saan miehen liekaan koneessa matkalle Kreikkaan, aloitan perhesuunnittelun.

ikiemo Sitä pikkuista teille niin kovin toivon. Ristiselän kipua oli mullakin viime kierrossa, joka jo hetken plussaa näytti. Jospa sulle sitten se pysyvämpi plussa tulisi. Peukutuksia :heart:!

mur-mur Jokos sinä tosiaankin miestäs kellistelit? Euroviisut alkaa, laitan miehen poppikoneen toistamaan ääntä hyvin ja lähden saunaan, kuuluu se sinnekin :).

Ai niin juu ja kun tulen saunasta korkkaan skumpan, jonka ostin miehen synttäreille. Rosentteja siinä 7, joten ei siitä ainakaan hirveätä krapulaa saa :).
 
Tarot korteista vielä.
Oman pakkani heitin sitten aikani niitä tutkittuani roskiin. Tunsin etten niitä tarvinnut. En kyllä kokenut niitä huonoiksi. Aina on ollut ennustuksia ja tulevaa on arvailtu ja enteitä luettu. En ota asiaa niin vakavasti. Rukouksessa on paljon voimaa joka kantaa ja antaa toivoa. Asiat voivat myös kulkea sovussa rinta rinnan. Maalais järkeäkin voi käyttää..
Uudi Muistan joskus että olisit kirjoittanut miehestäsi ja uskostanne.
Tunsit silloin että miehelläsi on kyky keskustella tai saada sanomia Jumalalta..En muista miten asian ilmaisit.
Mistä ajattelet että asiat hänelle tulevat. Joskushan ihmiset kokevat että heitä neuvotaan, eikö se välinen mitä kautta nuo neuvot tulevat voi tapahtua kenelle vain? Tämmöinen itsensä kanssa keskustelu (psykologinen) voi kai myös olla sitä. Ei pahaa lain, vaan aivan tervettä.
 
Taroteista, ym..

En niin kauhean tiukka pipoisesti tuota astrologiaa, tarot kortteja ja yleensäkkin ennustusta osaa itse ottaa..jos tuntuu, että tässä elämässä joistain näistähin apua on, hyvä niin!:)

Jokaisella se oma henkilökohtainen uskonsa, mikä se sitten onkaan.. jos rukoilu esim. auttaa, se hieno asia..itselleni se on jotenkin vaikiaa ollut, myönnän..
 
Oivikki Riikassa labrat olisivat halvemmat. Näin kertoi Päivi Virta, Avalta.
Psykologin keskustelussa ei olla vielä käyty ja yritetään jos se onnistuisi Tampereella. Siinnä tapauksessa myös Labrat otatetaan Tampereella. Mutta jos se ei onnistu niin Riikassa molemmat ja elokuulle yritetään saada aikaa tarpeeksi että päästaisi aloittamaan.
On iso asia, vaan jos ei nyt tärppää ja en raskaaksi tule niin hoidot aloitetaan.
Jännästi nipistelee ala vatsaa..Vaan taitaa joku toivo taas yritää tulla esiin..Että jospa kuitenkin.
Niin paljon voitaisiin tarpeellista vauvalle ostaa jos tuo Riikan reissu tulisikin tarpeettomaksi.
Vielä tätä rukoilen, ihmettä meille.
Niin kuin kaikille teille..oivikki; ottis, ym.. muut :heart:
 
I-K miun on taas helppo jutella melkein aina henk.koht. asioistahin jopa tuntemattomille..jännä juttu :) ..ja pakko on ollut opetella, sillä en sisälleni sitä "kaikkea" mitä elämän aikana pahaa ja suruahin tullut, halua jättäää painamaan. Ammattilaisen apua olen saanut/hakenut todella vähän..mie silleen terapioin itteäni puhumalla, kuka vaan jaksaa kuunnella. ;) .."puhumalla paras on"..niin kuin laulussahin sanotaan :heart:
 
Huomenta kaikille!

Ikiemo- Kiitos. Toivottavasti on tuo sinun selkäkipusi plussa oire d :) b

Iida-K aivan, sehän on tietysti viisasta ottaa ne verikokeet siellä, jos ovat veilä halvempiakin. Rukoilen puolestanne. Hyvä, että saate elokuulle aikaa järjästymään.

Mur-Mur hyvä, talletuksia olette jo tehneet. Leppoisaa loman jatkoa sinne.

Oivikki ja Suoma
 

Yhteistyössä