40+ So what!! (vol.10)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
oivikki
aktivoitumassa nimenomaan haaveilussa :p
paljastuin sit heti :ashamed:
Miulla aivan mieletön vauvakuume..mutta haaveiluasteella..jospa saisin ton siipanki vielä mukaan.Ku hää ei tiedä työtilanteestaan vielä et onko tällä mantereella vielä kuinka kauan..

ja suojelusenkeleitä Suomalle :heart:
 
Ottis
tirulii Tervetuloa takaisin haaveilemaan :flower:!

Voi taavi taavi taavi x 166 ku et jo tule kertomaan, että plussasit ;).

Mä alan boikotoida tätä sivustoa, enkä kirjoita sanaakaan ennenkuin kerrot miten kävi :p. Ei ku vakavasti puhuen, ymmärrän valkoisen pelon oikein hyvin. Lopetanpa minä nyt tän 'aktiivihaaveilun' tältä aamupäivältä ja lähden keittämään raparperisoppaa. Just hoksasin miten voisin yllättää ukkelin positiivisesti.
 
Jeps Rominas, löysinkin jo:wave: ..eipä tuohon "kysymykseeni" saanut mitään selkeää vastausta..astrologia onhin vähän sellaista..en itsekkään silloin soittaessani astron linjoille, saanut selkää vastausta(kyllä/ei tms.)..kauheasti astrologi puhui planeetoista, niiden asennoista ja vaikutuksista jne..meni pikku pääni sekaisin aivan:p
..mutta lastenhuoneesta hän mainitsi, että selkeä muutos ja myöskin työ/opiskelu ja parisuhteessa sel-ke-ää muutosta loppuvuodesta -09..olihan sitä "muutosta"..kyllä..

vaan..
Mars auttaa sinua käynnistämään uusia menestystarinoita elämässäsi alkukesästä ja koko loppuvuosi menee helposti samalla alkuvauhdilla. Marras- ja joulukuussa Mars auttaa sinua saamaan projektisi päätökseen.
..tuosta voisi jo kuvitella "mitä vaan"..:)

Millaisia tulkintoja olette tilanneet..luonne?..onko ollut helppo lukea/tulkita itse?..oletko saanut sel-ke-ää vastausta askarruttaneeseen kysymykseen?..onko tulkinnassa mainittu "lastenhuonetta" ja mitä muutoksia siellä?.. =)
 
Ottis
mur-mur Ei ole maksullinen. Mene osoitteeseen www.astro.fi ja sieltä löytyy kaikenlaista kivaa. Se esoteerinen vuosihoroskooppi maksoi 25 egeä :ashamed:. Sorruin siihen ja aina mulle povataan kamaluuksia :(. Mutt toisaalta siinä voi olla kyllä perää ku ihan välirikkoa heinäkuulle povattiin, jos ei solmut selviä.

Tuota mun ukkokultaani on sitten vaikea miellyttää. Tein raparperisopan ja olin aivan onnessani ku olen näin terävää ollut, mutt kun hän söi sitä, valitti ku olin laittanut kanelia. Minusta kaneli sopii raparperin kanssa. Siinä sit ohimennen moitti mun piirakoita, "niitä, jotka on mukamas hyviä.". Käskin sen painua pois silmistäni. Senkin sanoin, ett luulin, ett tää päivä olis alkanut hyvin, mutt nyt se ei ainakaan etene hyvin. Osais joskus mokomakin mulkvisti pitää suuren suunsa kiinni :headwall:.
 
Ottis
Juu mur-mur Sä tuut ihan selvästi raskaaksi, mutt projektin päätös marraskuussa on vähän liian varhain tai sit sä tuut raskaaks vasta sitten :ashamed:.

Mun esoteerisen mukaan meillä tulee olemaan varsinainen skaba seuraavan oviksen aikaan :LOL: ja se on merkki siitä, etten ole osannut hoitaa asioitani oikein :kieh:.

Mä sain taroteilla vauvakysymykseen huonon vastauksen. Mun pitäis kuulema selvittää pääni ennenkuin tee ratkaisuja mihinkään suuntaan :'(.
 
Ottis: Mä kävin kyseleen taroteilta erinäisiä kysymyksiä äsken ja vastaukset oli niiiiin negoja etten taida uskaltaa enää kysellä mitään... :x

Olis pitänyt vaan tyytyä eiliseen hyvään vastaukseen, eikä mennä sorkkiin asiaa lisää... :headwall:

No joo...
 
Ottis
Rominas Mulla on myös tän vauva-aiheen vastaukset aina samansuuntaisia, ett mun pitäis selkeyttää ajatuksia jne., että sitten asiat lähtevät etenemään. Meinaakohan toi nyt sitä, että pitäis ottaa härkää sarvista ja hakeutua suosiolla hoitoihin ;)?
 
Ottis:
..Meinaakohan toi nyt sitä, että pitäis ottaa härkää sarvista ja hakeutua suosiolla hoitoihin ?

Tuo voi juurikin tarkoittaa SITÄ Ottis!!

..juuuh, näin miekin ajattelein tuosta "projektista"..saatan päätökseen marras - joulukuussa..vauvaprojektin?..kenties:)
 
Ottis
Jepulis, mur-mur Ja nyt mun pitäis tarttua vähän toisenlaista härkää sarvista kiinni, sillä mies lähti kiukutellen mökille toteuttamaan itseään, kun suututtuani sanoin YYA-sopimuksen tältä päivältä irti. Pitäis siis saada ahterinsa tästä tuolista irti ja lähteä ihan kiusalla perään mökille :).
 
Sain tänään ekan viitearvoa korkeamman luvun eli ennen lounasta 5,7, käääk. Siitä suivaantuneena kokeilin uudestaan ja sain 5,8 (kaksinkertainen kääk). Sitten ajattelin et nyt tehdäänkin sormeen oikein kunnon reikä ja niiinhän siihen tulikin eikä tarvinnut kauheesti puristella ja lukema oli vain 4,4. No sehän miellytti mutta kun oon kuuöllut että aina se eka lukema on se joka merkataan ylös, plaah. Toisaalta luin myös ohjeista että jos esim. niin pieni reikä että verta tulee huonosti ja sitä joutuu puristelemaan ja aikaa kuluu reijittämisen ja mittauksen välillä yli 20s niin veri alkaa haihtua ja tulee normaalia korkeampi luku... eli oikeaoppisesti se homma meni kolmannella kerralla kun sain tarpeeksi ison pisaran vaivattomasti....mut minkä luvun laitan???? Kuopusta odottaessa muista tehneeni juuri noin että kun ei lukema miellyttänyt niin mittasin heti uudestaan kunnes sain paremman luvun kun huomasin että se mittari antaa niitä lukuja miten sattuu.... Mitäs ootte mieltä???
 
Moikkaamassa teitä piipahdan;=)

Onnittelut kaikille plussanneille!! :flower:

Varsinkin Oivikille: Paljon tarroja, että kaikki sujuisi hyvin loppuun asti!!Toivottavasti Suoma on vahvaa laatua! :heart:

Oma napa: En ole aktivinen haaveilija enää, mutta jos Onni sen meille suo niin vastaanotamme! :heart:

Ihanaa kun ei tarvitse laskea kiertopäiviä, kyllä sen sitten huomaa, jos menkkoja ei pitkään aikaan näy :D

Ihanaa alkavaa kesää kaikille! :heart:

Mahdotontako :heart:
 
jääris laita ylös se 5.7 ja sillä tsipuli!! ;)
..kattot seuraavan kerran ennen ruokailua, mitä näyttää..

Napakasti painat neulaa sormen sisäsyrjään ja laukaiset..sitten kauempaa pikkaset alespäin sormea vetämällä,( lypsä )saat hyvin näytteen..ja sitähän ei tarvita paljon!

Katsoppa tuolta sormenpäiden mittauspaikat..
https://publications.theseus.fi/bitstream/handle/10024/3066/Iivonen_Henriikka_Ramakko_Sanna.pdf?sequence=1

Mittaus videona..
http://vimeo.com/7117147
 
Tirulii hienoa, nyt vaan sitä miestä aktiivisesti pehmentämään, nythän se on paikalla!

Rominsa enustusten tilaus seis vaan, etti turha huoli ala painaa sinua.

Ottis juue härkää sarvista nyt. Mutta kylläpä ikävästi meihesi sanoi, voihan sitä kertoa, että ei kanelista pidä, ( makuja on monia ), mutta pakoko sitten on vetää siihen jotkut piirakat lisäksi ??? Ei kai niitä ollut edes tarjolla :eek:

Mur-Mur ai sinnä ole greippejä nyt voinnut syödä ( eri verenohennuslääke ), verigreipit on tosi hyviä nam :p . En ole uskaltanut niitä pistellä ( tai siis mehuksi puristaa )nyt, kun en tiedä voivatko vaikuttaa tohon thyroksiiniin.

 
Jääris kiitos, tuota positiivista ajattelua yritän parhaani mukaan toteuttaa. Tuosta sokeri arvosta laita se eka ja kerrot siitä toisestakin arvoista ja voisitko soitta sinne ma kysyä tuosta asiasta. Jatkossa vaan kunnon reikä siihen sormeen, jookosta.

Ottis kiitos enkelistä.

Mahdotontako kiitos paljon. Sinulle myös ihanaa kesää ja sitä pientä suurta yllätystä.

ON pelottaa ma töihin meno, olen siis lomaalla tässä tämän vkon ollut. Töissä kuitenkin fyysistä rasitusta, pitää varmaan vain lähteä kotiin jo vuoto siellä yltyy. Ja kannattaa toisaa nyt sitä jo surra. Anteeksi vuodatus, väärä palsta joo.
 
Oivikki tämä EI OLE VÄÄRÄ PALSTA VUODATUKSELLE - anna tulla vaan kaikki mikä painaa, iso voima:hug:

..kuule, pitäiskö siun jatkaa sitä saikkua vielä?..saisit viikon vielä levätä..jos työ fyysisesti raskasta, suosittelisin minä näin:heart:
 

Yhteistyössä