Voi ei, mitä tänne kuuluu! :'( Rinafina: :hug: luonto kohtelee naisia välillä niin h..tin väärin.
Tulin tänne hehkuttamaan, kuinka pelot on kaikonneet ja olen hommannut yhtä ja toista äitiysjuttua, mutta meni fiilikset, kun luin tuosta km: sta.
On tämä vanhemmalla iällä raskaana oleminen jännää aikaa. Täällä sen huomaa. Mennään päivä kerrallaan, pelätään, ollaan onnellisia, käydään neuvolassa/ultrassa/muissa tutkimuksissa. pelätään, jännätään tai hehkutetaan sen mukaan, mitä saadaan vastaukseksi.
En muista, että odottaessani 4: ää aiempaa lastani, olisin ollut näin vuoristoradalla. Ehkä sitä oli silloin nuorena niin luottavainen ja porskutti menemään. Sen muistan, että mietin, miten jaksan kasvavan lapsikatraan kanssa. Keskenmenoa en oikeastaan ajatellut enkä pelännyt. Siihen varmasti vaikutti juuri ikä: olisa aina mahdollista yrittää uudelleen. Onhan toki se mahdollisuus vieläkin, mutta ei sillä tavalla enää, koska vuodet ja aika kuluvat. Kuten olen aiemminkin kertonut, on tämän nykyisen raskauden takana kahden vuoden yritys ja tuulimunaraskaus. Olen ymmärtänyt, että monilla teillä muillakin on ollut yritystä ja lääkkeitä ja/ hoitoja takana pitkältäkin ajalta.
Jotenkin vaan yritän taistella kaikkia pelkoja vastaan. Siksipä menin ja ostin Anita-tukivyön, masutuubin ja kahdet erotiikantappaja-alushousut sekä sen housuihin laitettavan isontajasysteemin. Päätin, että koska olo on normivaatteissa tukala, hommaan nuo, tuli mitä tuli. Isontajasysteemistä oli heti iloa ja hyötyä, koska sain toisetkin farkut taas käyttöön eikä tarvi mennä ostaan äitiyshousuja.
Kirjastosta lainasin pari raskausopusta, joisa ei kylläkään ollut mitään uutta, mutta onhan niitä kiva silti lueskella.
Toivon, että meillä kaikilla masukansalaiset pysyy matkassa ja me jaksettais olla iloisia ja luottavaisia ja uskoa, että saadaan vauvat kainaloon, kun sen aika on.
Nyt lähden viikonlopun viettoon poikieni kanssa. Tytöt menee isälleen, ja siippa on omien lastensa kanssa. Meillä on muuten yhteensä 8 lasta eli tämä mahavauva on 9. lapsi ja eka yhteinen. Vaikka lapsia on jo paljon (ikähaarukka 4-18), niin siltikin raskauteen hurahtaa. Sitä tietää valvomiset, korvasäryt, pinnan pimahtamiset, uhmaiät ja muut rakauttavat asianhaarat lasten saannissa, mutta siltikin sitä haluaa lisää lapsia. Ei kai tätä ihmiskuntaa olisikaan, jos aina miettisi, mitä kaikkea vaivaa lapsista on. Eilen illalla sain taas palkintoni, kun pussasin hyvät yöt lapsilleni. Jopa se välttelevin murkku pussasi takas! =)
Mutta nyt siis hyvät viikonloput kaikille! Pidetään mieliala korkealla ja tsempataan toisiamme raskauksissa ja keskenmenoissa, kuumeiluissa ja plussahetkissä, eks vaan.
Tete
p.s. ai niin, vähän huvitti, kun bongasin nikkini kaiman äitiysvaateliikkeessä: tete-a-tete on myös äitiysvaatemerkki (itse siis otin tuon ruukkunarsissin kyljestä).