Ämy tuo on minulle niin tuttua, odottelu ja epävarmuus, että onko mitään vai onko tuulimuna vai mikä on ja tuleeko itsekseen pois vai tarvitaanko kaavinta...mutta silti sitä jaksoi uskoa että vielä onnistutaan, jahka siitä pääsi raskaimman ajan yli. Täältä sinulle oikein iso :hug: koita jaksella!
Omaa napaa sen verran, että se napa on kohonnut
tai siis toisin sanoen tämän mamman maha on kasvanut, siis jos vaan mahdollista niin vielä isommaksi. Lenkillä olen oikeastaan koko talven käyttänyt tuulihousuja kera pitkien kalsareiden, nyt ne tuulihousut kiristää vyötäröstä vaikka ne kalsarit olen jo heivannut kaapin perukoille. Jestas, viikko 13 alkaa ja nyt jo kylilläkin huomataan...nimittäin kun lisäksi mun takki (tosin lyhyttä mallia) ei yllä enää kuin puoleen väliin mahaa...käytän siellä alla pitkää paitaa, niin edes jotenkin saa peitettyä tämän kumpunsa.
Äitiysvaatteita siis kaipaillaan, olen jo tilannutkin farkut ja yhdet housut, mutta pidempiä paitoja pitää vielä hankkia lisää. Niin ja se takki :kieh:
Ja samaten työvaatteet...sain just viime kuulla uudet ja meinaa paidat olla melko täysiä. Minä kun otin sellaisen vähän muotoonleikatun paidan, onneksi siinä kuitenkin strechiä mukana että vähän joustaa
Mutta kun tuli tilatttua ennen kuin tiesi tulevasta....No, kaipa hoitajakin voi kulkea jättimäisessä t-paidassa? Housut on onneksi reilua kokoa, ettei ihan heti tarvitse niitä murehtia.
Mutta silti ihanaa aikaa, olo on onneksi jo vähän parempi ja alkaa jo tuntua oikeasti siltä että odottaa :heart:
Kaaria minäkin kaipailen, olisi kiva tietää kuulumiset!
T. Unna ja Toivo 11+5