Voi kun tulisi se päivä, ettei hermoilisi! Eilen illalla tuli tippa vaaleanpunaista paperiin, sen jälkeen ei ole tullut, mutta minä ramppaan vessassa vahtimassa tilannetta. Muistan, että tuli molemmissa raskauksissakin näillä viikoilla, mutta silti sitä km:a aina pelkää
ja yöt miettii, että onko samat oireet kuin oli tuulimunassa silloin vajaa 3 vuotta sitten, vai oisko tää nyt kohdunulkopuolinen..
Kannoin eilen puita meille sisälle, ja tietty haukuin isännän pataluhaksi tuon veritipan jälkeen...taisi kyllä mennä perille, että noi on ukkojen hommia
Ja tänään piti tietty käydä ostamassa Clearbluen digitaalinen testi, kyllä se vielä näytti että "Raskaana"..
En ole koskaan aiemmin ostanut mitään vauvalle tässä vaiheessa, mutta tänään tuli vastaan sellainen ihana fleecehaalari (hinta vain 9 euroa)...jotenkin päässäni väänsin sen asian niin, että jos mä nyt ostan tuon niin se vauva tulee meille ihan varmasti, koska sitä on jo yksi vaate odottamassa...naisen logiikka
Huomenna pitäis mennä töihin, olen saanut olla vapailla tässä muutaman päivän ja ottanut kyllä kaiken irti. Saas nähdä miten kauan jaksaa kolmivuorotyötä, muistan silloin nuorempana olleeni jossain vaiheessa odotusta tosi väsynyt.
Vai voisko olla, että näillä ikävuosilla olis vielä väsyneempi?
Unna68 rv 5+1