Niin, hukkui johonkin mun pahoittelut Iida-Karoliina, eli osanotto täältä myös, aiotko vielä antaa vauvalle mahdollisuuden? Mitä mieltä sun mies on siitä, että vielä yksi vauva tulisi? Muistan, ettei mun ex-mies olisi enää edes reilu kolmekymppisenä mistään hinnasta halunnut kolmatta lasta kun me oltiin kaksi saatu reilu parikymppisenä, kun hälle vähän vihjailin. Ja nytkin olen tässä tilanteessa siksi, ettei nykyisellä miehellä ole lapsia aiemmista suhteista. Mutta superonnellisena tietysti olen tästä masukista :heart:
Mies vaati saada heti kuulla pienen sydänäänet kun tuli töistä kotiin, ei ottanut uskoakseen että voisi jo kuulua, mutta sain kuin sankin kuuluviin hänellekin sen ihunan jumpsutuksen
Aattelin, etten ikinä tilaa tuollaista vehjettä, mutta tässä sitä vaan ollaan. Mun mielestä oli kuitenkin pieni raha tuo kolmekymppiä jonka maksoin tuosta.
Onko muuten kellään ollut vauvat pieniä syntyessään, itse en voi tajuta, miksi saan aina alle kolmekiloisia vauvoja (jopa yliaikaisina), en ole mitenkään pienikokoinen kuitenkaan, ja siis tämä viimeisinkin oli 2,7 kgs, vaikka isä on eri
En toki valita, aivan täydellisiä ja terveitä ovat olleet ja itse päässyt suhteellisen helpolla synnytyksissä. Olen koittanut lääkäreiltä asiasta kysyä, mutta eivät siihen mitään osaa sanoa (en siis todellakaan ole polttanut koskaan tms.). Tuntuu kuitenkin, että enemmän Suomessa syntyy niitä nelikiloisia ja ihan pienillekin naisille