Hei kaikille,
olin lomalla pari viikkoa, nyt taas takaisin.
Esteri1, minulla myös ollut tiputtelua. Alkoi reilu 2 viikkoa sitten, silloin siis 5+ menossa. Ajattelin, että tässä tämä sitten on. Mutta ruskeahko tiputtelu pysyi maltillisena. Lähdimme lomalle, reissussa sitten tuli ihan kirkasta verta yhtenä iltana, liittyen fyysiseen kanssakäymiseen..
soitin sitten aamulla neuvolaan, itku kurkussa, että mitä nyt pitäisi tehdä. Laittoi lähetteen sairaalaan. Siellä ultrattiin ja todettiin, että kohdunsisäinen raskaus ja sydän lyö lujaa. Viikkoja oli 6+1 omien ja lääkärin laskujen mukaan. Hänen mielestään tiputtelu ei tule kohdusta vaan limakalvoilta. Antoi viikon päähän uuden ajan. Siellä uusi ultra, 7+0 ja sydän löi vahvasti. Otti tulehdusnäytteen varmuuden vuoksi, ei ole kuulunut mitään siitä, soittavat jos on hätää.
Joten nyt on kahdeksas viikko menossa. Pahoinvointia, rinnat järkyttävän kipeät. Np-ultraan aika syyskuun alussa. Eli jos nämä 4 viikkoa menevät hyvin, sitten on jo ihan tosipaikka edessä.
Tiputtelua jälleen tänään mutta nyt en ole enää niin huolissani. Ei voi mitään, jos käy huonosti. Se jotenkin lohduttaa, että itse en voi aiheuttaa mitään.
Olin onnekas, että minut otettiin tosissaan ja pääsin lääkärille. Nyt tiedän, ettei toispuoleinen vatsakipu ja ruskeahko vuoto ole kohdunulkoinen raskaus. On parempi mieli ja jopa hieman toiveikas, että ehkäpä kaikki meneekin hyvin.
Toivottavasti pääset tsekattavaksi! Itse olin menossa yksityiselle vko 7 mutta tuon tiputtelun takia sitten onneksi pääsin jo aiemmin ja pelkällä poliklinikkamaksulla.
Mukavaa sunnuntaita kaikille!