Bugsy ihanasti on energiaa ja kekselijäisyyttä kaksosillanne , vaikka ei varmaan siivotessa paljoa hymyilytä. Hyvin kirjoiti elämästä, pystyisikin aina nauttimaan siitä mitä on nyt. Minä tässä aamupäivällä vähän stressasin, kun on yksi aikuisopiskelu juttu minulla on kesken ja tulee jäämään kesken. Mutta sitten huolestuin, kun en ollut liikkeitä tuntenut pitkään aikaan, onneksi Suoma kuitenkin alkoi potkimaan, niin kyllä sitten tuntui siltä, että ei mitää väliä niiden opiskelujen kanssa, pääasia, että vauva voi: hyvin:heart:
Pinkki ai onko tosiaan jo osa vaatteista jäänneet pieneksi? Kyllä ne vauvat kasvavat sitten nopeasti .
Lokakuu sen takia minä en voikaan syödä noita raskaana olevien vitskuja, kun niissä on rautaa, siis aikankaan vielä. Minulla on käytössä multivita, jota käytän muutoinkin jatkuvasti. Hyvä, että seuraavat tarkasti sinun rakauttasi.
Hysteria hyvää päivän jatkoa sinulle myös.
Tänään tilasin yhdestä nettikaupasta lasten puuvillakankaita, lakanoita ja äitiyspakkauslaatikon reunusta varten. Nyt tänne tulikin yllätten aurinko esiin, joten lähden kirjastoon ja otan samalla tuota valohoitoa.
Muoks huh, huh olipa vielä tavallista enemän kirjoitusvirheitä, kyllä tämä väsymys vaikuttaa
Pinkki ai onko tosiaan jo osa vaatteista jäänneet pieneksi? Kyllä ne vauvat kasvavat sitten nopeasti .
Lokakuu sen takia minä en voikaan syödä noita raskaana olevien vitskuja, kun niissä on rautaa, siis aikankaan vielä. Minulla on käytössä multivita, jota käytän muutoinkin jatkuvasti. Hyvä, että seuraavat tarkasti sinun rakauttasi.
Hysteria hyvää päivän jatkoa sinulle myös.
Tänään tilasin yhdestä nettikaupasta lasten puuvillakankaita, lakanoita ja äitiyspakkauslaatikon reunusta varten. Nyt tänne tulikin yllätten aurinko esiin, joten lähden kirjastoon ja otan samalla tuota valohoitoa.
Muoks huh, huh olipa vielä tavallista enemän kirjoitusvirheitä, kyllä tämä väsymys vaikuttaa
Viimeksi muokattu: