Hei pitkästä pitkästä aikaa!:flower:
En oo ollu palstoilla viikkoihin, oon kyllä aina välillä käynyt lukemassa kuulumisia, mutta en oo laiskana jaksanut sitten itse mitään kirjotella.
Ensimmäisenä onnittelut uusille tulokkaille ja vauvan saaneille :heart:
Ja sitten pahoittelut ja halit pikkuisen menettäneille :hug:
Mulla olo ja elo ollut aika tasaista, ei mitään suurempia ongelmia tai muuta ollut (koputtaa puuta). Senpä ei oo sit tullut kirjoteltuakaan, kun ei oo oikein mitään päivitettävää. Eilen kävin lääkärillä ja siellä se pikku-Sipi imi peukaloa
Oli muuten vasemman käden peukku, tarkottaneeko, että hänestä tulee vasenkätinen..? mun veli on ja miehen äiti...hmm, nähtäväksi jää.
Sipi potkii ja paukuttelee tuolla kovasti, välillä tietenkin huolettaa jos ei just sillä hetkellä kuulukaan mitään, kun niitä alkaa kuuntelemaan. Mutta oon yrittänyt ottaa rauhallisesti (hahah)
Sain taas eilen ihanan videon Sipistä ja tässä pieni vilaus vk 20+5
Aijaa.com - 6920615.jpg
Mekin käytiin tutustumassa tähän vauvatarvikemaailmaan tuolla kauppakeskuksissa ja täytyy sanoa, että aika pitkän pennin sais menemään jos kaikki ne "tarpeelliset" pitäis ostaa. oli jos jonninlaista välinettä ja värkkiä...mutta jospa sais sen järjen pysymään päässä, kun se osteluaika alkaa
Kaikille oikein mukavaa perjantaita toivottelen ja ihanaa viikonloppua!