Iltaa tytsit. Onnea
morticialle hyvistä ultrakuulumisista.
Nyt alkaa tämän mamman vatsa olla niin vauvaa täynnä, että saisi jo tulla pihalle!! Mä lupasin, etten valita -enkä valitakaan- mutta silti olisin onnellinen tiedosta minä päivänä tämä loppuu
Jos laskee laskettuun aikaan 2 viikkoa päälle, niin onko se sitten siinä? Eli 3.1.?
Kaikki on valmiina vauvan tulla, tänään kävin vielä sen vannankin hakemassa. Ihan tavallisen Ortexin. Huomenna on minullakin äippäpolikäynti, vielä kerran katsotaan sitä istukan paikkaa. Täytyy muistaa kysellä sitten kaikki riskit siinä samalla, viimeksi olin jotenkin ihan puulla päähän lyöty, etten tajunnut oikein mitään kysyä. Nyt yritin miestäkin prepata kyselemään.
Samalla sitten varmaan näkee kohdunsuun tilannetta, että onko mitään vielä tapahtunut vai...
Mä olen tuota hikkaamista tuntenut nyt vasta ihan viimeisillä viikoilla (jostain 34 viikosta lähtien) ja se kyllä tuntuu tosi jännältä. Välillä oikein säälittää pikkuihminen pitkän hikan kanssa.
Jääräpää taitaa olla synnärillä, kunnei mitään kuulu. Ei sitten päästy samaan huoneeseen... (niinkuin viime yönä unessani näin).
- Siiri S ja typsy 38+3, 11 päivää laskettuun aikaan.