-4.1kiloa jo :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kurjuuden Kerjäläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kurjuuden Kerjäläinen

Vieras
Mies ei kai ole huomannut muutosta, mut itse sen huomaa jo. Mut vähänhän tuo on siihen nähden mitä mä painan.. paino on nyt 113.9kg, lähtöpaino 118kg (eli bmi 44.4) jos saisin painon 105kiloon, niin en olisi enää sairaaloisesti lihava, vaan *vain* vaikeasti ylipainoinen. No, katsotaan miten tää etenee, mihin motivaatio riittää :) Ja vielä kun saisi ne kilot pysymään poissa!

Tsemppiä vaan, kyllä ne kilot siitä lähtee hitaasti mutta varmasti. Itselläkin jonkun verran lähtenyt ja eihän sitä kukaan muu huomaa kuin minä itse vaatteiden paremmasta sopivuudesta. Mutta se on se kun tätä läskiä on niin paljon niin ihmisten silmissä lihava on aina lihava ja vasta sitten kun pääsee normaalipainoon voi alkaa odottaakin että ihmiset huomaisivat, mullakin sinne matkaa vielä 25 kiloa, mutta yritän olla antamatta periksi.

Multa vois ottaa yhden ihmisen verran läskiä pois :D Todennäköisesti ihmiset epäilee ensin että oon raskaana, kun huomaavat mun laihtuneen koska raskaana ollessa jouduin oleen sokerittomalla ruokavaliolla ja paino putosi. Paitsi tähän mennessä jokainen laihdutusyritys on päätynyt siihen että oon raskaana :D ja sit imetysaikana lihonut ku väsyksissä ja masentuneena syöny mitä tahansa

Hienoa hienoa :flower:
Tästä on hyvä jatkaa!
Omaa ajatteluakin kannattaa tsempata/muuttaa..
EI niin että JOSpääsen siihen ja siihen, VAAN KUN pääsen siihen ja siihen painoon sitten on näin ja näin..
Muutenkin ajatteluun paljon positiivista asennetta.

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Tuskastuin taas kiloihini joita on 113... xO Ostin nutriletin sen 5 päivän kuurin. Jos sillä saisi hyvän alun...

Mehän voitais kulkee tässä laihduttamisessa yhtäjalkaa, kun painot on samoissa luvuissa? :) Mä muuten merkkaan painoni tänne
http://www.tohtori.fi/?page=9423122

Tsemppiä sullekkin ja kiitos kaikille tsemppauksesta :)

Yhteistyössä