3v kirjoittaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tassu

Vieras
minkä ikäisenä lapsenne on oppinut kirjoittamaan nimensä? olin iloisesti yllättynyt kun oma tyttäreni kirjoitti eilen nimensä, täysin selvin aakkosin, ikää 3v3kk. Jo kesällä hän osasi "kirjoittaa" nimensä muovisilla leikkikirjaimilla ja tunnisti niistä lisäksi eri kirjaimia, kuten T, P , I ja S =)
 

Yhteistyössä