<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

**********Keskiviikko 26.9.2012*********






Mukana:

Kista.......................poika 12/11 ..........kp 1/33-35..............yk3
papunen84..............tyttö 07/10............kp 6/27-30...............yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp 7/27-35..............yk2
NiQ................................07/11..............kp 7/27-32..............yk7
laala......................tyttö 05/09...............kp 7/31-64..............yk6
wilma79.................poika 07/11............kp 8/27-29................yk2
aronoele............................5/10............kp 8/25....................yk2
Bambini..................poika 08/08............kp 9/30....................yk2
karma......................tyttö 3/11.............kp 15/26-30................yk1
iseeyou...................poika 12/11...........kp 17/30...................yk2
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp 19/28-32..............yk21
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp 19/22-28...............yk6
Hyppy....................poika 08/11............kp 19/32...................yk2
Pauki.................................11.............kp 21/27-34...............yk4
kaneli83.................poika 09/11............kp 22/?.....................yk1
hiirunhenkäys......................11............kp 25/?.....................yk5
Muffi..............................9/11.............kp 26/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 28/40...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp 50/32(-42)............yk3



Jännäilijät
Neiti Näpsän äiti Dpo3

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Syyskuu 2012
ReVe (yk1), Nöhvi (yk13), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Päivitystä vain pikaiseen eli täällä "vasta" kp 8 menossa. Viime kierto siis pitkittyi ja alkoi tuhrulla :( Tuota ei ole sitten esikoisen yrittämisen tullut ja ikävä kyllä, jos tuhrut palaavat, meinaa olen varma että se vaikutti esikoisen yrittämiseen :(

Mä niin toivoin, ettei tätä yrittämistä nyt alkais ottamaan tosissaan, mutta tottakai sitä sitten heti haluiskin sen masun ja menkkojen alkaminen on aina yhtä ikävä asia.
 
NiQ
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

Äiti-07 Jospa olitkin vain liian hätäinen labran testin kanssa, toivotaan että parin päivän päästä näkyisi jo komea plussa :heart: Kyllä se teidänkin vuoro jo olisi kovasti

NNällä oli kyllä komea ovisplussa tuossa muutama päivä sitten, toivotaan ensi viikolle hienoa uutta plussaa! :)

muffilla, hiirunhenkäyksellä ja shiilillä siellä jännät paikat, toivotaan parasta! :popcorn:

Miten Hyppy, Pauki, karma, Kulkuriina ja iseeyou, onko ovikset bongailtu? :)

On: kävin ostamassa hyllyt tyhjäksi pc:n ovistesteistä. Taistoon! :)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ Ovis jäi bongaamatta, en tiiä minne katos. :confused: Vai menikö vaan niin huomaamatta ohi, epäilen. Täällä myös hommattu ensi kiertoa ajatellen CB:n ovistestejä ja meinaan taas hakea greippimehua, vaikka siitä en viimeks huomannu mitään apua olevan. Nyt pistetään kaikki peliin, olisko vielä jotain hyviä kikkoja?
 
NiQ
Pauki Mä ostin niitä vehnänalkioöljykapseleita ja aloitin nyt tähän kiertoon raskausvitamiinit. Ei ainakaa yrityksen puutteesta oo kiinni. Vitsi mä oon unohtanu sen greippimehun ostaa (auttaiskohan greippilimppari ku tuli ostettua just Soda Streamiin Greipin light-tiivistettä :D :D :D ). Jonku uskomusten mukaan vähähiilihydraattinen ruokavaliokin auttaisi ovulointiin, PITÄIS saada aikaiseksi sekin (mulla ihan älyttömän hyvä tyyli pudottaa painoa), mutta nyt oon niin koukuttanut taas itseni hiilariin ja herkkuihin että huh!
 
Paljonpa on tullut taas tekstiä muutamassa päivässä! Puolet teksteistä jäi taas "pintaraapaisuksi", kun pikana koittaa lukea pinon läpi.

Plussiakin, hienoa! Ja ahkeraa ovisbongailua ja talletuksia. Lokakuusta on pakko tulla plussarikas kuukausi :heart:

Täällä toistaiseksi ovistikut hommaamatta, mietiskelen toki sitä edelleen. Ens viikolla jossain välissä ovis, en ees enää muista miten se viime kierrossa oli. Joskus kp14 tai jotain :confused: Noooh, katsotaan nyt tuleeko tikuteltua (tulee, I know!).

Nyt iltapalalle ja orientoitumaan työaamuun.
 
NiQ Mitäs apua tuosta vehnänalkioöljystä olikaan, mistä sitä saa ostettua? Mulla myös ollu yrityksen alusta raskausvitamiinit käytössä. Juu, hätätapauksessa menee se greippilimukin. :LOL: Oon ite myös innokas syömään noita hiilareita, mut hyvä tietää että niiiden välttäminen voi myös auttaa. :)
 
Hei!

Mä liityn taas teidän joukkoon. En kyllä tavallaan tänne enää edes kuulu, mutta toisaalta taas tunnen tämän enemmän omakseni. Mähän plussasin maalis-huhtikuun vaihteessa. Jouluvauvaa odottelin, mutta hätänen neiti syntyi viikolla 23+3 eikä jaksanut taistella kahta päivää pidempään :'(

Saatiin lupa alkaa yrittää vauvaa kun oma olo sen sallii. Olo on tosi ristiriitainen, miten pää kestää mahdollisen tulevan raskauden? Mutta toisaalta vauvankaipuu on niin kova, että mä haluan kestää sen ja saada sen vauvan :heart:

Mulla siis tyttö 2/2011 mulla on nyt ehkä kp 11/ jotain ja yk 1.
 
NiQ
Ihan ensimmäiseksi emiliainen suurensuuri pahoittelu vauvan menettämisestä :hug: En osaa edes kuvitella mitä olette joutunut käymään läpi. Tervetuloa joukkoon, olkoot matkasi täällä lyhyt ja päättykööt onnellisesti :heart:

Pauki Vehnänalkioöljy on E-vitamiinia, joka on "hedelmällisyysvitamiini" :) itsellä on tuo Vitatabs E 50mg käytössä, googlaa vaikka kun en saa linkitettyä. Ja sitä saa ihan isompien kauppojen luontaistuotehyllystä, maksaa muistaakseni jonku 7e purkki
 
Viimeksi muokattu:
Emiliainen olen pahoillani suuresta menetyksestä :hug:

Onnittelut haamuilijoille ja tsemppiä piinailijoille :)

tänne ei mitään erikoista, aamulla oksetti ja melkein meinasin mennä puskaan yökkimään :x päivällä vitutti sikana koko työ, ja kyyneleet tuli jo silmiin:ashamed: väsyttää ja pissattaa sekä on sellainen hassun kostea olotila :confused:
 
NiQ
**********Torstai 27.9.2012*********






Mukana:

Kista.......................poika 12/11 ...........kp 2/33-35..............yk3
papunen84..............tyttö 07/10.............kp 7/27-30...............yk2
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 8/27-35..............yk2
NiQ................................07/11............kp 8/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 8/31-64...............yk6
wilma79.................poika 07/11.............kp 9/27-29................yk2
aronoele...........................5/10............kp 9/25....................yk2
Bambini..................poika 08/08.............kp 10/30..................yk2
emiliainen..............tyttö 2/2011.............kp 11/?....................yk1
karma......................tyttö 3/11.............kp 16/26-30.............yk1
iseeyou...................poika 12/11............kp 18/30...................yk2
Neiti Näpsän äiti..............10/08.............kp 20/28-32..............yk21
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp 20/22-28...............yk6
Hyppy....................poika 08/11............kp 20/32...................yk2
Pauki.................................11............kp 22/27-34...............yk4
kaneli83.................poika 09/11.............kp 23/?.....................yk1
hiirunhenkäys......................11............kp 26/?.....................yk5
Muffi..............................9/11..............kp 27/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08.............kp 29/40...................yk7



Jännäilijät
Neiti Näpsän äiti Dpo4, hiirunhenkäys Dpo11

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Syyskuu 2012
ReVe (yk1), Nöhvi (yk13), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

hiulu
Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Tänäaamuna testattu Pregcheck normi testillä ei siis liukalla, joku hailakka rantu :D
En tiedä, voipi olla viivanpaikkakin.. kyllä siinä silmällisesti jotain haaleaa väriä näkyy mutta yritin kuvaa ottaa ja skannata ni se valottuu niin paljon jottei näy sitten mitään. :/

nooh.. ootellaan ja katsellaan. :) vielä uskalla edes tuuletella mitään kun pelottaa että sitte taas putoaa sieltä pilvistä ja rytinällä. :headwall:
 
Voi emiliainen:hug: otan osaa sureen sureen suruusi:'(


shiili Kyllä siellä taittaa joku olla:D

hiirunhenkäys No niipä onki samoihin:) Ootko tehnyt jo uutta testiä?


).( Mää oon ollut kyllä oikee tuhlari noiden testijien kans:ashamed: Esikoisesta mä tein yhden testin, kun menkat oli myöhässä kolme päivää. Nyt oon tehnyt joka päivä tällä viikolla testin:p No tänään se viiva oli jo huomattavasti tummempi:D Josko se tästä:heart:
 
emiliainen: suuret pahoitteluni menetyksestänne. :( En voi edes kuvitella miltä tilanteenne tuntuu ja kuinka kova nyytin kaipuu on tuollaisen kokemuksen jälkeen. Toivottavasti kuitenkin pian tärppää ja pääset odottajien puolelle.

shiilin testi kuulostaa mun eiliseltä. Tulehan raportoimaan miten tilanne kehittyy! :)

muffi: Oli pakko aamulla testata uusiksi ja kyllä mullakin oli haamu saanut sen verran vahvistusta, että ehkä tässä pikku hiljaa plussamielikin vahvistuu. :) En kyllä vieläkään tajua miten tässä näin kävi, mutta liekö taika ollut aikaisessa oviksessa. Millon sulla muffi arviolta oli ovis? Minä arvioin, että itselläni olisi ollut joskus 14. päivän huitteilla tai sen jälkeen heti. Huuh, jänskää! :popcorn:
 
Kista iso halaus ja pahoittelut tädistä! Ei oo reilua. :( Ja kiitos lämpömittailuvinkeistä!

hiirunkenkäys ja shiili, jännää! :popcorn:

Ja muffille onnea viivan vahvistumisesta. Mahtavaa! :heart:

emilialainen tervetuloa! :hug: en voi minäkään kuin aavistella millainen kokemus sinulla on ollut. Toivon kovasti saat pian nauttia uudesta raskaudesta ja sitten siitä nyytistä. :heart:

äiti-07 tsempitykset,peukut pystyssä että kuitenkin olis sitä itseään eikä tarvis kymppikierrokselle enää lähteä.:hug:

wilma79, samat sanat, oisin niin halunnut itsekin aloittaa RENNOSTI tän yrittämisen, mutta eihän se onnistu kun niin toivoo sitä vauvaa. Eilen törmäsin taas tähän sanontaan että MAN PLANS, GOD LAUGHS.. en ole erityisen (kristin)uskovainen, mutta ajattelen tuon jumalan tuossa luontona. Niinpä... heti pitäis saada mutta kun ei ole itsestä kiinni nämä asiat. :( Tää ei siis ollut mitenkään sulle wilma79 suunnattu, tuli vaan mieleen tällaista omaa napaa tässä välissä!!

Hyvä NiQ, tuokoon tikuttelu ja sen kautta täsmäisku onnea ja tulosta tähän kiertoon! :) Ja hyvä kun muistutit hiilareista.. herkut maistuu täälläkin ihan liiaksi.. varsinkin nyt menkkojen aikaan oikein himo eikä mitään rajaa. :ashamed:

NNÄ
hmm.. toivottavasti yökötys olis hyvä merkki. ;)

Ovislämpöjen mittailusta.. en tiedä kannattaako mun nyt alkaa mitään säätämään, ehkä parempi että otan vielä iisisti, kun tuntuu että olen stressannut viime aikoina ihan liikaa muutenkin. :( Ja mullahan tuntuu stressi ekana just vatsassa.. että olisko tosiaan ne”raskaus”oireet olleet ihan vaan stressistä.

).( Eipä ihmeempiä, menkat juuri loppui, mutta mulla on ihan kipee olo, viime yö yökötti tosi pahasti ja vatsassa kupli, pojallakin oli vatsa hiukan löysällä aamulla, että jotain outoa vatsatautia täälläkin. Olen myös nukkunut tosi huonosti ja aivan liian vähän viime viikkoina, pitäis ottaa itseään niskasta kiinni oikein kunnolla ja käydä illalla ajoissa nukkumaan. Olisko tuosta väsymyksestä johtuvaa kun olen ollut ihan maassa viime päivät. Nyt pitäsi piristyä niin päästäisiin miehen kanssa peittoja heiluttelemaan. Laskurit povaa mulle ovista vajaan kahden viikon päähän.
 
Onnea plussanneille! :heart:

emiliainen tervetuloa ja pahoittelut menetyksestä. :hug: Toivotaan, että käynti tänne on pikainen :heart:

Minä oon täällä koittanut käydä välillä lueskelemassa, mutta en oo kerenny kirjotella mitään... oon vähän koittanut vältellä koneella oloa kun tulee sitten luettua kaiken maailman vauvajuttuja ja sitten tuntuu, ettei vauvakuumeelta voi pysyä ees nahoissaan :D
Tämä kierto on lähteny paljon rennommin käyntiin kuin yk1.. oon pysyny ovislaskureista kaukana (ainaki vielä) :D

Toivotaan, että lokakuusta tulee oikein plussarikas kuukausi :heart:
 
emiliainen Suuren suuri osanotto. :hug: En voi kuvitellakaan miten hirveitä olette joutuneet kokemaan. Toivotaan jaksamista surun kanssa ja pikaista plussaa! :heart:

NNÄ Hyvältä kuulostaa, pidetään peukut pystyssä.

NiQ Kiitti vinkestä, täytyypä googletella.

Kolmikymppinen Hyvä kun täti ymmärsi häippästä, nyt eikun ovista metsästämään. :)

Haamuilijoille peukut pystyyn!!:heart: :)


ON: Ei muutoksia omaan olotilaan.
 
Plop, plop taitaapi plussia poksahdella täällä monelle, ihanaa!! Muffia taitaa voida jo virallisesti ONNITELLA nopsasta tärpistä!! Shiili ja hiirunhenkäys viivoille vahvistumista ja luottavaiset onnittelut teille molemmille!

NiQ tosiaan oviksen luulin bonganneeni toissa sunnuntaina (16.9), mutta sitten to 20.9 bongasin selkeät kananmunalimat eli nyt joko dpo10 tai 7, molemmat mahdollisuudet käytettiin kyllä hyväksi ;)

Nnä Mulla oli ihan samat olot eilen, sillä erotuksella että jouduin kuvotusta nieleskelemään pitkin päivää aina kun olin ollut hetken syömättä. Työ päivän aikana otti niiiin päästä ja kotona sitten itku pääsikin kun ihana mieheni oli laittanut mulle ruoat valmiiksi pöytään kun myöhästyin yhteiseltä ruualta..

Emilialainen syvimmät pahoitteluni!

Kolmikymppinen Piristymistä sinne!!

aronoele Hyvä, rennot fiilikset sulla kierron suhteen!!

Pahoittelut negan saaneille ja tädin tavanneelle Kistalle

(.) Jos olisin oikein toiveikas voisin kuvitella itselleni pieniä oireita kuten jo Nnä:lle kommentoinkin. Voivat toki olla ja luultavasti ovatkin pelkkää kuvitelmaa..
Mutta auttakaahan viisaammat vähäsen: Ollaan la menossa miehen kanssa ystäviä tapaamaan ja tarjolla luultavasti viiniäkin. Mietin pitäiskö varuiksi testata? Silloin siis luultavasti vasta dpo9 (tai 12) eli epätodennäköistä, että näkyisi mitään.. Mutta pitäiskö kuitenkin...?
 
Heippa kaikki! =)

Olen seuraillut jo jonkin aikaan täällä.
Täällä kova vauvakuume kanssa mutta ei vielä kyllä uskalla alkaa yrityämään. Esikoinen vasta 5 kk :D
Viimeeksi tärppäsi heti ensimmäisellä oviksella, illan katellu äitiys/imetysvaatteita huh miten pääsee tästä olosta eroo? :D
Onko teillä ajatuksia koska olisi hyvä aika yrittää? ;)

Plussatuulia kaikille ++++:whistle:
 
Emiliainen: Voi kauhia mitä olette joutuneet kokemaan :'( Paljon voimia ja jaksamista, toivotaan että teillä tärppäisi pian ja saisitte vauvan syliiin asti!

Onnea plussanneille :flower: Muffi: jos sua yhtään helpottaa, niin mä olen tehnyt ehkä miljoona testiä kuluneiden viikkojen aikana :D Että et ole yksin... Mies vaan totesi, että ota nyt vaan kaikki tästä irti ;)

Plussatuulia puhaltelen +++ :whistle:
 
Heipsulis jälleen:D

shiili hiirinnenkäys Väliaika tietoja:popcorn:

Nohvi huh...olipa hyvä ,että en oo yksin:D

(.) Tänään tuhlasin aamulla miun apteekin rt:p Oli niin selvä viiva:heart: ,että lopetan nyt testailun. Notkun kuitenkin tässä pinossa niin kauan ,että menee tuo tätin tulo päivä ohitte...sitten vasta plussa puolelle. En osaa lisätä kuvia tänne...niin jää tuo kuva testistä laittamatta:headwall: Jollei joku sitten laita niin selviä ohjeita ,että minäkin ne ymmärtäisin:D
Ai niin ja noista testeistä...että saatan kyllä digin hakea tässä joskus...kun en oo koskaan tehnyt moista aikaisemmin:D

Tulkoon Lokakuusta erittäin plussa rikas:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Salliina85 ja Wuf
hiirunhenkäys Onnea onnea:flower: Mää ajattelin ,että tekisin sen digin silloin kun sen pitäis näyttää sitä +3 :D

Lintsa Ehkä sillon kun itsestä tuntuu siltä,että jaksaa:) Mulla iski kans jo noihin aikoihin uus vauvakuume:D
 

Yhteistyössä