<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Täälläpäs on hiljaista... :ashamed: itse puheluksihan tämä menee :ashamed:
Dodiin, nythän on kp 26/25-27, toistaiseksi ei ole ollut ihmeempiä tuntemuksi, menkkamaista kolotusta vatsassa.. epäilen silti vahvasti tädin tuloa |O tai en tiedä, nyt voi kyllä olla ihan mitä vain =)
 
*********Keskiviikko 5.9.2012*********






Mukana:

Muffi..............................9/11.............kp 5/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 7/40....................yk7
aronoele............................5/10...........kp 11/25....................yk 1
Kista.......................poika 12/11 ..........kp12/33-35................yk2
papunen84..............tyttö 07/10........... kp14/27-30............... yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp16/30-35................yk1
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp22/25-30..............yk13
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp22/22-28..............yk5
iseeyou...................poika 12/11...........kp26/?.....................yk1
ReVe.................................06............kp26/25...................yk1
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp27/28-32..............yk20
Pauki.................................11............kp 28/27-34.............yk3
NiQ................................07/11...........kp29/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp29/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp29/32(-42)............yk3
Hyppy....................poika 08/11............kp32/32...................yk1
laala......................tyttö 05/09............kp36/31-64..............yk5


Jännäilijät
Nöhvi1 dpo 6

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Hyppy: voihan nega, aina yhtä tympeetä :hug:

ReVe: jännät päivät sielläkin, jospa se digi tuli tehtyä vaan turhan aikaisin! plussatuulia ++++

Pauki: tervetuloa takaisin :wave:

NiQ: no vähemmästäkin innostuu. Tuo kun ei ollut edes mikään hailura, vaan ihan kunnollinen.

shiili: vai banaania :D Mä tarviin sitten varmaan tupla-annosta, ihan ei vielä yksi banaani tunnu riittävän :D

vitamiineista: foolihappoa, karpalokapseleita, monivitamiinia (nyt ostin vahingossa omega3-tabuja), d-vitamiinia. Säännöllisen epäsäännöllisesti :D Meinaa vähän unohtua välillä :)

Kolmikymppinen: lähetin viestiä ylläpidolle tuosta mun alkuperäisestä nimimerkistä ja vieläkään ei ole kuulunut mitään :( Liekkö ruuhkaa tai jotain...

kista: kiitos listan päivittämisestä :) Jos vielä muokkailet tuota tämän päiväistä, niin mulla on jännäpäivissä dpo6 tänään :D

oma napa: odottelee maanantaita. Tai no onhan tässä periaatteessa jännäpäivät, mutta katse on tulevaisuudessa :)
 
Kylläpäs on monella testipäivät käsillä, jänskää, jänskää. Harmitukset negoista kaikille niitä saaneille.. mutta toivoa on aina tädin tuloon saakka! :heart:

Ja jännäpäiväisille (no ainakin Nöhville) kans malttia odotteluun! Itse kunkin kierto tässä alkaa kääntyä loppua kohden..

Hyppy ei mulla tule sun nikistä mieleen negatiivista, hauskahan tuo on! Katsotaan nyt mitä teen tän omani kans. Saa mut toki lyhentääkin viesteissä, ei haittaa yhtään! :)

Omaa napaa: Ihan outo olo. Siis ovismerkkejä tässä odotellut, mutta en mä tiedä mitä tää on.. turvottaa vaan kamalasti, mutta mistään limailuista ei hajuakaan. :( Yks päivä nipisti kerran oikealta alavatsalla. Sit tää outo tunne (ala)vatsassa. Enteiliskö nää nyt ovista, vai ihan jotain muuta. Kyllähän tässä puuhassa tosiaan päätyy kehoaan tarkkailemaan ihan liikaakin! :D Torstai on toivoa täynnä, niinhän sitä sanotaan, jospa munkin ovis antaisi merkkejä itsestään..

Toiveikasta torstaita muillekin! :popcorn:
 
Nyt jos tää ajatus kulkisi paremmin...

Pauki Tervetuloa takas :heart: ihanaa!

Nöhvi Voihan jännäpäivät!! kohta (nyt) ne on jo käsillä... *malttamaton* :popcorn:

Kolmikymppinen Et tikuta ovista? ootko kokeillut niitä ovislaskureita, jotka antas suuntaa millon vois tapahtua...? :)

ReVe ei tätiä, ei tätiä!!!! :)

).( ei tätiä, olot jatkuu. Suututtaa jos mun kierto venyy 33/32 nyt siis.... voi rrräkä. Mistä nää kierron venymiset johtuu.... koitin jo miettiä et jos mun ovis oliki sillo 23.8, niin sit tänään olis dpo 14... ja tänään alkas menkat, toivottavasti ei....
 
Kiitoksia tervetulotoivotuksista! :)

Täti kurvas kirkuvan punaisella autolla meidän pihalle niin että sora vaan pöllys! Eli tänään siis kp1/27-34....yk4. :'( Vaikka suuria toiveita ei ollu niin masentaahan se siltii. :( Esikko tärppäs yk4, jospa siinä olis nytkin sitten jotain taikaa. Sormet ja varpaat pystyyn ja kohti uutta kiertoa, eipä tässä muukaan auta. : /
 
WUHUU!!! ´puolukkapäivät loppu toissapäivänä myöhään illalla.. allllalallalllaallaaa! :D mun kierto o taitanu alkaa palaileen raiteilleen!! :D ennen nimittäi vuosin n. muutaman kuukauden ajan siten että vuotoa oli yli viikon! :D ja luojalle kiitos, vuotoki oli nyt vähäistä. :wave: :D

äkkiä tilaan ovistestejä jumalattomat kasat.. clearbluen digimallit kiinnostais, mutta ohase melko suolanen hinta.. ja mullehan ei se 7kpl riitä! :D se mun tilaama raskautumista muka helpottava liukkariki on varmaa tänään tulossa postissa :)
sitten vaa ovista ootteleen ja bongaileen.. laskurin mukaan mun ovis olis vasta 21.9 ja kierronpituudeksi laskuri näyttää n.41.. :headwall:

nöhvi mihin tarkotukseen popsit karpalokapseleita?! siis mihin ne auttaa/mitä hyötyä niistä onpi?! :)

kaikille joilla testipäivät käsillä, nii ovis kuin mahdollinen raskauskin niin mahottomasti plussa tuuuuuuUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuulia! ja tarrasukkia! :heart::whistle:
 
Viimeksi muokattu:
huomenta ladyt :)
tervetuloa pauki.
Pahoittelut tädin kylään saajia :(
Täällä ei vieläkään mitään, testattu kyllä nega joten eiköhän se nyt olisi jo syytä uskoa ettei matkaan ole mitään tarttunut. Eilen tuli pieni veriviiru pyyhittäessä,mut siihen sit loppukin eikä sen jälkeen ole koommin mitään näkynyt... Mitähän sekin oli?? Esimakua tulevista menkoista... :) jään nyt hieman taustalle odottelemaan tätyliä...
 
*********Torstai 6.9.2012*********






Mukana:

Pauki.................................11............kp 1/27-34.............yk4
Muffi..............................9/11.............kp 6/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 8/40....................yk7
aronoele............................5/10...........kp 12/25....................yk 1
Kista.......................poika 12/11 ..........kp12/33-35................yk2
papunen84..............tyttö 07/10........... kp15/27-30............... yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp17/30-35................yk1
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp23/25-30..............yk13
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp23/22-28..............yk5
iseeyou...................poika 12/11...........kp27/?.....................yk1
ReVe.................................06............kp27/25...................yk1
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp28/28-32..............yk20
NiQ................................07/11...........kp30/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp30/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp30/32(-42)............yk3
Hyppy....................poika 08/11............kp33/32...................yk1
laala......................tyttö 05/09............kp37/31-64..............yk5


Jännäilijät
Nöhvi1 dpo 7

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Pauki & muffi tervetuloa. :flower:

Pahoittelut negoista ja tädin kohtaamisista :hug::heart:

plussatuulia jännäilijöille! +++++:whistle:

vitamiinit ostin apteekista multivita raskaus ja imetys-purkin kun alotettiin yritys, nyt sillon tällön muistanut ottaa :)
 
Ei menkkoja vieläkään. Ja minä oon ku mikähi skitso hormooni hullu.. naurattaa kun pankkitilini veloitukset oli menny päin vettuja, ja laitoin ystävällisen palautteen pankille.. no kun neiti noheva sieltä vastasi todella ärsyttävästi, en sanaista arkkuani säästellyt... miehen kanssa saa tapella harva se tunti... mitkähän muut mua ärsyttää..?? aivan kamalaa :D tasaantus nyt mieli ja kierto...
 
Moikka!

Mahtuukos mukaan 28-vuotias 5-vee neidin äiti, jolla on pikkukakkosen yritys meneillään? Uusperhekuvio meille syntyi nykyisen miehen muuttaessa meille ja nyt sitä yhteistä kultamussukkaa sitten "tehtaillaan". Pillerit pois 11/11, yk 3 (ei ihan heti aloitettu), kp 31/36-38 (toivon että tasaantuu siihen kolmenkympin tietämille, tämä arvo muutaman edellisen kierron perusteella) dpo 14 tai 11 ehkäpä, kun en niitä tikuttele enkä vielä ole kovin pro havainnoimaankaan. Eilen Predictor Earlyllä haamun kaima (plussatestien kuvat-ketjusta löytyy), tänään Pregcheckillä selvä nega. Tuntemukset silti kuin raskaana olis.. Ts. raskaana kunnes toisin todistetaan! :D

Ihan en koko ketjua lähteny lukemaan mutta sen mitä luin: Onnea paljon plussanneille ja sinniä vielä yrittäville! Vertaistukea parhaimmillaan tämmöinen :)
 
Torstaita!

Iso PÖH tädistä Pauki.. :hug: mutta jospa neljäs kierto toisi tosiaan onnea.

Monen muun suhteen :popcorn:.. sanon vaan edelleen, että niin kauan kuin tätiä ei näy, on toivoa! :)

Tervetuloa neiti bee! Jospa olis ihan sitä ihteään!

shiili onnittelut tädin lähdöstä, nyt sitten vain miestä kellistämään! :D

Hyppy tollaset hormoniraivaripäivät on kyllä ärsyttäviä, toivottavasti helpottaa pian. Ootko testannut uudelleen? Jänskää..

Ja juu, kirjoittelinkin joskus aiemmin tuosta oviksen tikuttamisesta, en tee sitä kun en siitä mitään älyä. :ashamed: Ja toisaalta en halua vielä, ehkä sitten jos yrityskiertojen määrä alkaa mennä suureksi. Laskureitakin vannoin aiemmin välttäväni, mutta kävinhän mä niihinkin pari päivää sitten tiedot laittamassa. Kierrot on vaan olleet niin epätasaisia että ihan suuntaa antavaahan sieltä saatu tieto on. Ihan näinä päivinä laskuri sekä omat arviot sen oviksen antais. Ja itse asiassa eilen havaitsinkin jo parempia limoja :D joten kai se on tuloillaan. Tällaisia vatsatuntemuksia en kyllä muista oviksen aikaan aiemmin huomanneeni, mutta toisaalta turvotushan voi johtua muustakin.
 
Viimeksi muokattu:
Testasin uudelleen päivä pisusta, en muista paljo oli pidättelyä ehkä pari tuntia. Mutta ei mitään... :( eikä myöskään menkkoja.... ehkä jotain haaleaa näen tihrustamalla mutta luultavasti viivanpaikka. Ne on kyllä ärsyttäviä!!!
 
*********Perjantai 7.9.2012*********






Mukana:

Pauki.................................11............kp 2/27-34.............yk4
Muffi..............................9/11.............kp 7/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 9/40....................yk7
aronoele............................5/10...........kp 13/25....................yk 1
Kista.......................poika 12/11 ..........kp13/33-35................yk2
papunen84..............tyttö 07/10........... kp16/27-30............... yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp18/30-35................yk1
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp24/25-30..............yk13
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp24/22-28..............yk5
iseeyou...................poika 12/11...........kp28/?.....................yk1
ReVe.................................06............kp28/25...................yk1
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp29/28-32..............yk20
NiQ................................07/11...........kp31/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp31/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp31/32(-42)............yk3
neiti bee.................tyttö....................kp32/36-38...............yk3
Hyppy....................poika 08/11............kp34/32...................yk1
laala......................tyttö 05/09............kp38/31-64..............yk5


Jännäilijät
Nöhvi1 dpo 8

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Kolmikymppinen: musta tuntuu ainakin oviksen aikaan että turvottaa enemmän. Onko aiemmin ollut kuinka tunnistettavat ovisoireet? Tsemppiä bongailuun :)

Tervetuloa neiti bee: :wave:

Hyppy: onpas siellä piinaava tilanne :O Toivottavasti testitulos muuttuu ja se hölmö täti jättää tulematta!

NiQ: mikä siellä on tilanne? Tsemppiä :hug:

ReVe: toivottavasti täti eksyy matkalla :)

shiili: JESSSSHHH, pääset taas asiaan!! Mahtavaa että kierto alkaa olla raiteillaan :) Niin noita karpalokapseleita vedän ihan välttääkseni pissatulehduksia :O Mulla alkoi kakkosen yrityksen aloittamisen jälkeen melkoinen kierre.... ammattitauti vauvaprojektissa :LOL:

Pauki: :hug:

on: dpo 7 ja tuntemukset: no ainakaan ei ole tullut "kuivaa kuin saharassa"-efektiä oviksen jälkeen (edellisissä kierroista ei havaintoa kun luget sotkee), mahassa pieniä nippailuja välillä (tosin tullut vedettyä taas roskaruokaa). Että saa nähdä miten mun käy :)
 
NiQ
Kiitos Nöhvi kysymästä! :hug: Eipä tänne mitään ihmeempiä. Eilen vielä tein pc:n liuskan päivällä ja edelleen tyhjää täynnä. Ajattelin huomenna soitella neuvolantädille joka silloin esikoisen aikaan oli meillä, josko hän osais vähän vastailla mun kysymystulvaani. Olo on edelleenkin samanlainen kun silloin kun esikoisesta olin plussannut... Maha on todella turvoksissa, pari viikkoa sitten ostetut farkut on ihan mahdottomuus, tissit on "painoarat", alamahassa nippailee ja ihan yliliukkaat päällänsä... huoh!

Tervetuloa neiti bee! Toivottavasti sun Predictor Early ei ollut yhtä huono testi kun mun. Sain sellaiseen nimittäin lauantaina selkeen plussan ja sen jälkeen ei mihinkään testiin yhtään mitään viivaa kontrollin lisäksi. Masentaa kun ehti jo innostua. Pari sivua taakse päin on siitä kuvakin mun postauksessa. Plussaonnea! :flower:

Hyppy Voi tyhmät negat! argh! :stick: Saitkos sä oviksen kiinni tikuilla tai havainnoilla? Josko se vaan olisi ollut myöhemmin...

Mitäs Neiti Näpsän äidille kuuluu? Onko vielä raskas olo? ;) Olikos sulla tänä tulevana viikonloppuna se laivareissu?

Entäs Kulkuriina koskas meinaat testailla? Onko oloja?

Paukin toivottelen tervetulleeksi uudelleen :hug: Mukava saada sut takaisin! Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Tyhmä täti ei tajunnut pysyä poissa! :(

ReVe Oireileeko sulla yleensä menkkojen alkua joku tiputtelu tms? Vai voiskohan olla Oili vaan myöhässä ja nyt vasta olisi ollut kiinnittyminen? Kovasti pidän peukkuja jälkinmäiselle vaihtoehdolle! :)

muffille tervetuloa joukkoon kuumeilevaan! :flower:

kolmikymppinen Eikös se jollakin oviskin aiheuta turvotuksia, päänsärkyä, huonoa oloa yms? Toivottavasti olisi hyvin hyödynnettävissä se ;)

Omaan napaan ei tosiaan kummempia. Raskautunut olo on, mutta kaikki uusintatestit vaan väittää toista. Huomenna soittelen neuvolantädiltä vähän neuvoja. Mietin että oliskohan se sittenkin ollut se ovis mihin tuo r-testi reagoikin, kun nuo liukkaat vaan jatkuu ja jatkuuuuu ja jatkuuuuuuuuu. Esikoisen plussauksen jälkeen muistan ekat pari viikkoa kun juoksin hädissäni vähä väliä vessaan tarkitusreissulle että joko se täti tuli kun lörähteli valkkaria koko ajan litratolkulla :D (meneeks tää jo tähän liikaa informaatiota-osastolle??)

Koittakaahan nyt JOKU avata syyskuun plussatili ihan oikeilla ja pysyvillä plussilla, meitsi ei sitä tehnyt! :p
 
NiQ En tikuttanu ovista, laskuria käytin.. se nyt ei kovin luotettava ole.. Oloja seurailin, mutta olin kyllä tuosta kierrosta niiiin pihalla että vaikea sanoa millon se olis ollut.. ei kierto mulla oo kuitenkaan koskaan näin venynyt.. :O

Mua vaan raivosuttaa, ei menkkoja ei plussaa. :( eilen siis testasin ja päätin jos menkkoja ei näy testaan huomenna vielä.

Ja tosiaan, nyt se syyskuun plussatili auki! vois ruveta ropinalla tulemaan :)
 
NiQ Ei ala mitenkään tipuittelulla. (ällötekstiä tiedossa) Siis yleensä ihan aamusella holahtaa oikein tummaa löröä pönttöön ja siitä jatkuu..
Ja miten ihmeessä se voisi näin myöhään olla...??? Siis oon kyllä asian kanssa niiiiin pihalla, kohdunnapukkaakin seurailen, niin sekin pomppii ja tuntuu mitä ihmeellisimmiltä nykyään, mut, mut, mut.... aaarrrggg... =) raivostuttavaa... ja sen jälkeen (3.v) kun olen pillerit lopettanut on menkat ollu säännölliset ja ajan mittaane enemmän ja vähemmän kuumeillut, et ei tää voi pelkästään nyt siittäkään johtua...
 
Viimeksi muokattu:
NiQ kylläpä vaan veikkaan, että tuo oli ensimmäinen ja viimeinen Predictor minkä ostan! Maksaa kuukauden palkan verran ja sitten kehtaa kusettaa :headwall: Sitä Pregcheckiä tihrustin vaikka missä valossa, eikä se ois enään selvempi nega voinu olla. Nou hope mutta yhä edelleen - raskaana kunnes toisin todistetaan :kieh: Ilmeisesti molemmat ollaan samoin oirein (ja testituloksin) liikenteessä! Toivotaan, toivotaan, toivotaaaaaaaan.. :heart:

ReVe jos ymmärsin oikein, niin sulla on jo menkat myöhässä? Ja ovat yleensä säännölliset? Testi näyttää puhdasta negaa? Tuommonenhan se on omiaan ajamaan kuumeilijan sekopäiseksi. Höh!

Ihan muuten paitövei tässä mietin, että jännempi homma nämä kaikki oireet.. Siis ajatellen, että kierrot ennen kuumeiluja tuli ja meni omaa tahtia täysin oireettomina. Menkat huomas alkaneen kun ne tosiaan alkoi. Nyt väsyttää, närästää, pissittää, huimaa, tukkonen olo, vihloo, juilii, valkkarit lorisee, tissit aristaa.. ja silti näyttää negaa! Argh, tätä ihmismieltä.

Mukavinta viikonloppua kaikille ja niitä plussatuulia! :flower: Tää koittaa nyt vähä hellittää pingottamasta ja jään sitä tätiä odottamaan. Vois olla ihan jees, jos nyt maanantaihin malttaisin sen testin odottaa (niin varmaan!). Raporttia seuraa, anyhow, maltan eli en :D
 
En tämän kauempaa malttanut pysyä poissa! :ashamed: Mutta tuli ihan käsittämätön ahaa-elämys! Käsittämätön siksi, että miten en muka aiemmin tätä ole tajunnut. Hävettää melkein. Siis: olen väkisin halunnut ajoittaa mun ovulaation noin viikkoa liian aikaisin. Niinkin yksinkertainen asia, ja fiksulle ihmiselle tuo olis ollut varsin yksinkertainen päätelläkin :headwall:

En siis tikuta vaan kuulostelen. Kerronpa tarkemmin: kierto on ollut ylipitkä (36,38), joten, jos kuitenkin halutaan ajatella että se ovulaatio kuitenkin tapahtuu ylipitkästä kierrosta huolimatta, niin selväähän se on, että se tapahtuu kp 23-26 (näin ainakin olin merkintöjäni nyt uudella silmällä tulkitsevani) eikä suinkaan siinä par viikkoa kuukautisten alkamisen jälkeen. Tsiises, että tunnen itseni tyhmäksi. Me oltiin vielä tuossa venetsialaisviikonloppuna mökillä ja ressierkki kun olen, niin sähläsin sen koko viikon noita mökkihommia kondikseen. Eli: ovis senkin takia myöhemmin, heti seuraavan viikon alkupuolella kun arki palasi uomiinsa.

Tästäpä sitten teinkin vauvakuumeen sumentamilla aivoillani johtopäätöksen: tekemäni negatiivinen pregcheck onkin siis tehty mahdollisesti dpo 8-10, jolloin hcg:tä ei välttisti ole tarpeeksi, että testi sen havaitsee (eiköniin, eiköniin, eiköniin????). Hahaa! Victory!

Varsinaisesti en tästäkään riemusta mitään kostunut, muuta kuin että sain lisää vettä myllyyn tähän raskaanaolospekulointiin :D Ainoa, mikä nyt tökkii on se, että mitään kiinnityshommia en ole kyllä havainnoinut jos niitä on ollutkaan. Mutta eihän se aina tunnu edes?
 
NiQ
Mä soittelin neuvolaan ja täti meinas että ois ollu hyvin varhainen keskenmeno (eli se kemiallinen), ja kuulemma kemiallisen jälkeen vuodon alkamisajankohta on hyvin yksilöällinen. Käski nyt viikon vileä odotella ja tehdä sit varmuudeks vielä uuden testin ja sit soitella uudelleen jos kumpikin edelleen puuttuu, siis vuoto tai plussa.

Ihania ahaa-elämyksiä neiti beellä :D En mä olisi ainakaan kovin huolissani pitkästä kierrosta ja ovuloimattomuudesta, toki tämäkin on yksilöllistä. Meidän esikoinenhan sai alkunsa vasta kp27-ovulaatiosta ja haamuplussa tuli kp39 ekan kerran :) tsemppiä!
 
En tämän kauempaa malttanut pysyä poissa! :ashamed: Mutta tuli ihan käsittämätön ahaa-elämys! Käsittämätön siksi, että miten en muka aiemmin tätä ole tajunnut. Hävettää melkein. Siis: olen väkisin halunnut ajoittaa mun ovulaation noin viikkoa liian aikaisin. Niinkin yksinkertainen asia, ja fiksulle ihmiselle tuo olis ollut varsin yksinkertainen päätelläkin :headwall:

En siis tikuta vaan kuulostelen. Kerronpa tarkemmin: kierto on ollut ylipitkä (36,38), joten, jos kuitenkin halutaan ajatella että se ovulaatio kuitenkin tapahtuu ylipitkästä kierrosta huolimatta, niin selväähän se on, että se tapahtuu kp 23-26 (näin ainakin olin merkintöjäni nyt uudella silmällä tulkitsevani) eikä suinkaan siinä par viikkoa kuukautisten alkamisen jälkeen. Tsiises, että tunnen itseni tyhmäksi. Me oltiin vielä tuossa venetsialaisviikonloppuna mökillä ja ressierkki kun olen, niin sähläsin sen koko viikon noita mökkihommia kondikseen. Eli: ovis senkin takia myöhemmin, heti seuraavan viikon alkupuolella kun arki palasi uomiinsa.

Tästäpä sitten teinkin vauvakuumeen sumentamilla aivoillani johtopäätöksen: tekemäni negatiivinen pregcheck onkin siis tehty mahdollisesti dpo 8-10, jolloin hcg:tä ei välttisti ole tarpeeksi, että testi sen havaitsee (eiköniin, eiköniin, eiköniin????). Hahaa! Victory!

Varsinaisesti en tästäkään riemusta mitään kostunut, muuta kuin että sain lisää vettä myllyyn tähän raskaanaolospekulointiin :D Ainoa, mikä nyt tökkii on se, että mitään kiinnityshommia en ole kyllä havainnoinut jos niitä on ollutkaan. Mutta eihän se aina tunnu edes?
Tuohon samaan tilanteeseen havahduin yksi kerta minäkin, että "oletettu" ovis "vääränä" ajankohtana =) Eli meillä taas on heiluteltu peitto yleensä viikon myöhässä... eli siinä ehkä syy, miksi nappulaa ei ole ainemmin kuulunut (ei sis kyllä kuulu vieläkään), nyt viisastuneena päätin olla kuulostelematta kroppaani vaan peittoa heiluteltu ihan ahkerasti koko samparin kuukauden ( ja tämähän on aivan kauheeta :LOL: ), ja nyt kroppa tekee tällästä tilttiä... eka tein sofi one stepillä negan ( todelakin liian aikaisin) ja digillä olen negat saanut nyt kun menkat ei alakkaan.... Joko olen ihan sekaisin tai sitten en =)

Oireita ei enää oikeastaan ole ollut, ainoastaan tuossa kohdun tietämillä oleva kolotus/ahdistus ja hankalampi hengittää... Noh tänään ilmesty uusi, venyttelin oikein makoisasti aamulla ja repäs aika mojovasti tuolta oikealta puolelta... ja jos sitä tätiä ei ala viikkoon kuulumaan, pitää mennä varaamaan aika gyneltä, tuolla alakerrassa on pakko olla jotain mätää :/
 
Viimeksi muokattu:
NiQ, valoit juuri uskoa meikäläiseen ainaski tonnin! Aina vaan lukee joka paikasta että jos on ylipitkä kierto niin on todennäköistä ettei ovulaatiota edes tapahdu. Ja mulla kun ei pukkaa kiloa kananmunalimaa pöksyyn, niin oon vähän uskonutkin siihen.. Juu nevö nou mutta kiva kuulla poikkeaviakin tarinoita :) Sulle tuli sitte lisää tätä odottamisen herkkua, jeejee. Kummasti se yheksän kuukauden odotus tuntuu vähäiseltä tähän parin päivän/viikon/kuukauden odotteluun..:whistle: Vaikka ei silti, varmaan meistäkin jokainen sitten plussaneisiin päästyään huokailee, viimeistään, kun vimppaa kuukautta viedään ja saadaan jo rahtarialennusta Shelliltä :D

ReVe oolalaa, mulla sama oire! Tuohon olen perustanut aika paljon tätä mun oletustani raskaanaolosta. Ja I SWEAR TO GOD, olen pissinyt tänään niin paljon ettei se VOI olla kaikki kahvista. Samaten semmosta polttelua tuntuu alavatsalla/munasarjoissa. Alan itekin olemaan sitä mieltä ku sinäkin - jos tätiä ei ala kuulumaan (tai testi muutu positiiviseksi), niin meen gynen kautta hourulaan :wave:

Minä tuossa laskelmoin, että myöhäisin mahdollinen (oiremerkintöjen mukaan) ovulaatioajankohta on voinut olla 29. tai 30. päivä (kp 23-24). Niille päiville on merkitty ärtymykset, tissikivut, päänsäryt ja vatsakivut.

Ihan OT: Onko teillä leideillä minkälaisia harrastuksia/juttuja, millä saatte nämä puputtelut, kiertojenkyttäämiset ja most importantly - oman kropan kyttäämiset, pois mielestänne? Mulla on oikeastaan koiran kanssa touhuaminen ainoa sellainen asia mikä vie tehokkaasti ajatukset totaalisesti pois näistä asioista. Sitäkin kyllä tarvii.. kun muu aika meneekin sitten tän parissa :/ Muuuutta, kun ajatellaan positiivisesti niin kylläpä se sitten onkin mahtava homma kun laitokselle ittiämme kärrätään ja kärvistellään hirvittävimmässä kivussa ikinä :D :heart:
 

Yhteistyössä