<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

NiQ
Tervetuloa Shiili joukkoon! Tosi harmillista, kun noin pitkään olette jo joutuneet toista toivomaan. Ylipainohan on vissiin joillekin tosi merkittävä "syy" miksi ei vauvaa tule. Itse kamppailen ihan saman asian kanssa, ennen kun esikoinen trärppäsi niin olin saanut tiputettua 15kg elämäntaparemontin avulla. Raskauskilot sulivat kahdessa viikossa, mutta sitten imetysaikana repsahti kaikki vinksalleen, kun oli koko ajan nälkä eikä ehtinyt tehdä mitään terveellistä. Joten niitä kiloja yritän tällä huonolla menestyksellä häätää. Oikein pelottaa jo valmiiksi se neuvolan vaaka, vaikkei edes tärppiä ole vielä tullut. Toivotaan kuitenkin että sinulla olisi ollut myöhäinen ovulaatio (esikoisesta itsellä oli ovis vasta kp27) ja testitulos olisi pian positiivinen! :)

Neiti Näpsän äidillä kuulostaa oirehdinta kyllä oikein mukavalta, noin niin ku plussaa ajatellen. Eikai vitutuksessa muuta kivaa olekaan :D

Laala Voi surkeus! :hug: Mietinin juuri tuossa joku päivä että mitenkäs teillä mahtaa mennä, kun kerroit niistä Clomeista. Kävitkö ultrassa vai testailitko kotitikuilla? Lisättiinkö annosta vai?

ReVe Samat fiilikset täällä, jotenkin tuli nyt ihan sellainen olo ettei oo enää mitää oloja eikä mahdollisuutta raskeuteen.. Mutta eipä niitä oireita vielä kp20 välttämättä pidä ollakaan, joten pidetään kuitenkin vielä peukkuja sulle täällä! :) Mä oon kans niin surkea, kun googlaan joka ikisen nippasun ja tai muka oireen ja sitten tulee vaan kova toivo ja sen jälkeen paha mieli kun tajuaa taas googlaamisensa :D

On: Mä oon nyt diagnosoinut itselleni valeraskauden, eiks koirillakin oo semmosia :D Kun oikein kovasti toivoo, niin vissiin kroppa alkaa niitä raskausoireita kehitteleen. Mulla on nyt parinä päivänä jopa ollu rinnanpäässä vähän ternimaitoa, samalla tavalla kun esikoisestakin jostain puolivälistä lähtien tiputteli vähän. (Ja tämänkin tietenkin googlasin, ja se ei oo mikään raskausoire ennen plussaa vaan johtuu yleensä siitä että hormonit temppuilee). Tissitkin on enää vain semi-arat ja muutenkin olo on ihan toivoton. Eilen tuli vessareissulla ihan ministi jotain vaaleanpunaista paperiin, eikä sen jälkeen näkynyt enää mitään. Illalla mahaa nipisteli menkkamaisesti ja kohdun kohta tuntui niin kuin olisi paineilmalla täytetty :eek: Eli odottelen menkkoja lähipäiviksi ja lopetan hörhöilyn.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Shiili joukkoon! Tosi harmillista, kun noin pitkään olette jo joutuneet toista toivomaan. Ylipainohan on vissiin joillekin tosi merkittävä "syy" miksi ei vauvaa tule. Itse kamppailen ihan saman asian kanssa, ennen kun esikoinen trärppäsi niin olin saanut tiputettua 15kg elämäntaparemontin avulla. Raskauskilot sulivat kahdessa viikossa, mutta sitten imetysaikana repsahti kaikki vinksalleen, kun oli koko ajan nälkä eikä ehtinyt tehdä mitään terveellistä. Joten niitä kiloja yritän tällä huonolla menestyksellä häätää. Oikein pelottaa jo valmiiksi se neuvolan vaaka, vaikkei edes tärppiä ole vielä tullut. Toivotaan kuitenkin että sinulla olisi ollut myöhäinen ovulaatio (esikoisesta itsellä oli ovis vasta kp27) ja testitulos olisi pian positiivinen! :)

Neiti Näpsän äidillä kuulostaa oirehdinta kyllä oikein mukavalta, noin niin ku plussaa ajatellen. Eikai vitutuksessa muuta kivaa olekaan :D

Laala Voi surkeus! :hug: Mietinin juuri tuossa joku päivä että mitenkäs teillä mahtaa mennä, kun kerroit niistä Clomeista. Kävitkö ultrassa vai testailitko kotitikuilla? Lisättiinkö annosta vai?

ReVe Samat fiilikset täällä, jotenkin tuli nyt ihan sellainen olo ettei oo enää mitää oloja eikä mahdollisuutta raskeuteen.. Mutta eipä niitä oireita vielä kp20 välttämättä pidä ollakaan, joten pidetään kuitenkin vielä peukkuja sulle täällä! :) Mä oon kans niin surkea, kun googlaan joka ikisen nippasun ja tai muka oireen ja sitten tulee vaan kova toivo ja sen jälkeen paha mieli kun tajuaa taas googlaamisensa :D

On: Mä oon nyt diagnosoinut itselleni valeraskauden, eiks koirillakin oo semmosia :D Kun oikein kovasti toivoo, niin vissiin kroppa alkaa niitä raskausoireita kehitteleen. Mulla on nyt parinä päivänä jopa ollu rinnanpäässä vähän ternimaitoa, samalla tavalla kun esikoisestakin jostain puolivälistä lähtien tiputteli vähän. (Ja tämänkin tietenkin googlasin, ja se ei oo mikään raskausoire ennen plussaa vaan johtuu yleensä siitä että hormonit temppuilee). Tissitkin on enää vain semi-arat ja muutenkin olo on ihan toivoton. Eilen tuli vessareissulla ihan ministi jotain vaaleanpunaista paperiin, eikä sen jälkeen näkynyt enää mitään. Illalla mahaa nipisteli menkkamaisesti ja kohdun kohta tuntui niin kuin olisi paineilmalla täytetty :eek: Eli odottelen menkkoja lähipäiviksi ja lopetan hörhöilyn.
Toivoa on niin kauan kuin ei täti tule huusholliin huseeraamaan =) Joten thumbs up =)
Tuo valeraskaus on tietääkseni ihka oikeastikkin olemassa, muistaakseni jostain joskus luin, että tarpeeksi kun jotain toivoo ja haluaa, alkaa näkeä ja kokea asiat niin.. samoin kuin vaikka patologinen valehtelija, alkaa jo itsekin uskoa omiin höpinöihinsä =)
 
heipsan!! :wave:
täällä minäkin vielä roikun. itsesuojeluvaisto käskee pysymään täällä... : /

NiQ:lla ja NNÄ:llä kuulostaa tooosi lupaavalta!!! :heart: :D

ihanaa kun ketju on säilynyt tosi aktiivisena! täällä minäkin käyn joka päivä, en uskalla vielä muuta kun kurkistella tuolla toisella puolella...mikähän tää tunne oikein on?? tänään 2h pissasta kuitenkin tällainen tulos:
Aijaa.com - 10810765
että eiköhän tuohon periaatteessa vois jo uskoa. muttaku...ei uskalla. ens tiistaina varhaisultra. sitten tiedetään taas enemmän!

torstai on toivoa täynnä!!! :heart:
 
toihan on ihan selvä plussaaa!!!! :kiss: onnevA!


heipsan!! :wave:
täällä minäkin vielä roikun. itsesuojeluvaisto käskee pysymään täällä... : /

NiQ:lla ja NNÄ:llä kuulostaa tooosi lupaavalta!!! :heart: :D

ihanaa kun ketju on säilynyt tosi aktiivisena! täällä minäkin käyn joka päivä, en uskalla vielä muuta kun kurkistella tuolla toisella puolella...mikähän tää tunne oikein on?? tänään 2h pissasta kuitenkin tällainen tulos:
Aijaa.com - 10810765
että eiköhän tuohon periaatteessa vois jo uskoa. muttaku...ei uskalla. ens tiistaina varhaisultra. sitten tiedetään taas enemmän!

torstai on toivoa täynnä!!! :heart:
 
amante Onnea!

Huii mitä unta näin viime yönä. Unessa ostin elivon raskaustestin 25 vahvusen vielä :D (!) ja olin juuri tekemässä sitä kunnes...... HERÄSIN. Miksi oi miksi käy näin? :D viimeks näin esikoisesta ennusteunen raskaustestistä ja karhuista myös. Rupee jo välillä jänskättää! =)
 
*********Perjantai 31.8.2012*********






Mukana:


Shiili..............................09/08.............kp3/40....................yk6
Kista.......................poika 12/11 ..........kp7/33-35................yk2
papunen84..............tyttö 07/10........... kp9/27-30............... yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp11/30-35................yk1
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp17/25-30..............yk13
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp17/22-28..............yk5
iseeyou...................poika 12/11...........kp21/?.....................yk1
ReVe.................................06............kp21/25...................yk1
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp22/28-32..............yk20
NiQ................................07/11...........kp24/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp24/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp24/32(-42)............yk3
Hyppy....................poika 08/11............kp27/32...................yk1
laala......................tyttö 05/09............kp31/31-64..............yk5


Jännäilijät
NiQ dpo11

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
huomenta neitoset/rouvaset.
Kuinkas moni on muuten naimisissa ?? Itse olen, talvella mentiin naimisiin, 8 vuoden koeajan jälkeen ;)
:LOL: pitihän se nega käydä kokeilemassa ;) näin siis unta,että tei raskaustestin ja se oli negatiivinen, pakko se oli vie tarkistaa..:LOL: kyllä tämä oli tässä, tätiä odotellessa suuntaan nenäni kohti tulevaa. Herkillä 10 oon testaillu ja kyllä se olis sieltä jo jotain näyttäny jos olis ollu näyttääkseen. Nyt on testitkin käytetty ja uusia ei hetkeen tartte kaappiin ostaakkaan.
 
Me ei olla naimissa, kihloissa kylläkin. Yhdessä ollaan oltu jo reilut 7 vuotta, kai me joskus mennään naimisiin? :LOL:

Reve eihän se välttämättä näy vielä :) esikoisen aikaan tein kp25/28 negan ja 28/28 haamun. Sitten ajan myötä vahvistui...

Mun tekis mieli mennä ostamaan testi. Mutten uskalla. Oireita ei oo edelleenkään minkäänlaisia. Jotenkin se mun uni kutkuttaa takaraivossa. :D

Mites Niq sun oireet ja olot?? :))

laala miten siellä menee?? :) jännittävät päivät sullaki!!!! toivottavasti ei oo täti tullu!
 
Koitan nyt taas kommentoida sieltä sun täältä.. sorry jos tulee sekavaa tekstiä!

Ihana plussa amante! :heart: Onnea hurjana! Onhan se alussa vaikea uskoa ja luottaa että siellä vauva oikeasti kasvaa. Toivon että pian helpottaa oma olo sen suhteen!

Tervetuloa Shiili! Ja pikaista paranemista flunssasta, kurjaa. Juu ei taida vajaa neljävuotiaan kanssa paljon lepäilyt onnistua. Yritä silti!

Joku/jotkut mainitsi että synnytyksen jälkeen menkkakivut pahemmat kuin ennen. Sama nimittäin täällä.. ihan alkuun oli helpommat, ja niinhän olin kuullutkin että synnyttäneillä kivut pitäis helpottaa kun paikat löysemmät. No ei mulla ainakaan kauan kestänyt ja nykyään menkat on ihan tuskaa kahtena eka päivänä. Muutenkin nyt tunnen erilailla jotain juttuja, joita en ennen ensimmäistä lasta huomannutkan, esim. ovisaikaan tunnen kaikenmaailman kipuja ja turvotusta (onko muilla turvotusta ennen ovista?!) ja limoja jne. Vai vaikuttaisko ikäkin näihin? Tai se ettei ennen ekaa näihin vaan yksinketaisesti kiinnittänyt huomiota? Tiedä häntä.

Neiti Näpsän äidille peukut kovasti pystyssä!

Hyppy sulle toivon kovasti sitä toivomaasi synttärilahjaa. :flower:

Laala höh. Seuraavaan kiertoon sitten toiveikkaana. Ja ihana miehes.. yllätykset on aina kivoja!

ReVe voihan se hyvinkin siitä vielä plussaksi muuttua! Peukutan sille!

Mites NiQ? Mikä fiilis tänään?!

Naimisissa ollaan, mentiin tosin vasta pojan syntymän jälkeen. Yhdessä oltu yli 10 vuotta jo. Mitä sitä turhia kiirehtimään. :D

).( Tosiaan tänään alkoi turvottaa vatsaa ja veikkaisin että ovulaatio lähenee. Tosin turvotustahan nyt voi tulla miljoonasta eri syystä.. mutta onhan tässä jo kp 11 menossa, eli jos ei mikään megapitkä kierto kyseessä niin alle viikon päästä voisi jo olla ovis. Ovista en suostu tikuttelemaan, tuntuu niin monimutkaiselta koko homma, en ole ollenkaan jaksanut paneutua hommaan. Mieluummin harrastellaan peittojen välissä säännöllisesti ilman sen kummempia laskemisia, se tekee parisuhteellekin vain hyvää, heh. Pari päivää sitten luin toiselta vauvafoorumilta tyypistä joka oli 3 vuotta yrittänyt vauvaa, tikuttanut aina ahkerasti ovista, mutta tullut raskaaksi sellaisesta kierosta jossa oli jättänyt tikut rauhaan eikä muutenkaan miettinyt asiaa.. ja alkuraskauden mittauksissa tuli ilmi että sikiö olikin viikon edellä naisen omiin arvioihin nähden, eli arveli sitten että hänellä onkin ollut ovis noin viikkoa ennen omia oletuksia. :O Tiedä sitten oliko siinä syy että oli noin kauan joutunut yrittämään, tuskinpa yksinään, mutta täytyy sanoa että tarina vahvisti omia käsityksiäni oviksen himobongailun varjopuolista. Toivon kovasti ettei kukaan ovismetsästäjä loukkaannu näistä mun pohdinnoista :hug:, varmasti jos asiaan on paneutunut sen osaakin tehdä oikein, tarkoitin vain että itseni tuntien vain stressaantuisin liikaa enkä edes osaisi luottaa että teen mittaukset oikein! Eli nyt odottelen josko jotain limoja alkaisi ilmaantua, ihan mielenkiinnosta senkin takia että olen nyt päivittäin lipittänyt sitä greippimehua. Liekö siitä mitään apua oikeesti.. ja seuraavalla pupuilukerralla (varmaan la tai viimeistään su) meinaan jo jäädä makoilemaan sänkyyn ja ehkä nostella jalkoja kohti kattoa. :) Sama toistukoon ainakin sit sen viikon verran, ellei kauemminkin, olihan mun viime kiertokin 35 päivää eli ovis olis ollut vasta joskus kp 20+!

Huomenna alkaa syyskuu.. olkoon se universumin plussarikkain kuukausi!!!
 
NiQ
Naimisissa ei olla. Järjestelyt oli tällä kesälle käynnissä jo aika pitkällekin, kunnes tuli lähipiirissä niin vakava "este" että veti sitten kaikki voimavarat siihen ja päätettiin sitten perua häät tältä kesältä. Katsellaan koska saadaan aikaiseksi alkaa järjestelemään uudelleen :) Yhdessä ollaan oltu viitisen vuotta, josta pari kihloissa.

Oloja Ei ole. OVistestitkin loppui kesken enkä enää näe vahvistuuko viivanen vai ei. Tissitkää ei oo enää oikeastaan kipeät, joten nyt voi suurinpiirtein enää vain nauraa itselleen että mitä oloja on saanut aikaiseksi. Ja tänään taas tuhrutteli ruskehtavaa, joten eiköhän se oo aika varma merkki tulevista menkoista...
 
Amante hieno plussa :)

Naimississa ollaan täällä, oltu jo 7 vuotta. 8 vuotta tuli yhdessä oloa täyteen juuri elokuun alussa.

Niq jospa ei kumminkaan vielä menentetä toivoa :hug: :)


juu, hyvät huomenet. tuli nukuttua 3 tunnin päikkärit :0
edelleen väsy, eilen muuten tuli taas sellainen iso viilto kipu kun kylkeä käänsin, ja sattui ihan sikana. Ruoka ei maistu, kokoajan sika täysi olo. menkakka kivut jotka yleisemmin eivät normi kierrossa ole vielä tulleet, eivätkä tunnu joka päivä.
Aivastuttaa,ja niitä iheme muljahduksia on taas jälleen :confused: pissattaa, sitä samaa siis.. :)
 
*********Lauantai 1.9.2012*********






Mukana:


Shiili..............................09/08.............kp4/40....................yk6
Kista.......................poika 12/11 ..........kp8/33-35................yk2
papunen84..............tyttö 07/10........... kp10/27-30............... yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp12/30-35................yk1
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp18/25-30..............yk13
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp18/22-28..............yk5
iseeyou...................poika 12/11...........kp22/?.....................yk1
ReVe.................................06............kp22/25...................yk1
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp23/28-32..............yk20
NiQ................................07/11...........kp25/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp25/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp25/32(-42)............yk3
Hyppy....................poika 08/11............kp28/32...................yk1
laala......................tyttö 05/09............kp32/31-64..............yk5


Jännäilijät
NiQ dpo12; Nöhvi1 dpo 2

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Shiilille pitänyt vastata että itse olen ylipainoinen ja reilusti, asin kanssa kamppaieln kovasti joitakin kiloja olen pois saanut, mutta meillä kun ylipaino on sukurasite niin tavoite on kovan työn takana. pikku hiljaa hyvää tulee, liikun kovasti työn puolesta ja ulkoilen päivittäin 1-2 tuntiin koirien kanssa metsässä.
viime syyskuussa on plussattu mutta eipä se "onni" kauaa se kestänyt :(
 
Hui ku se kierto vetelee loppuaan. Mulla on ihan kummalliset testit. Silloin minkä tein n. viikko sitten, ja siinä mielestäni oli jotain hailua viivanpaikkaa tai sen tapaista. Niin , nyt kun katsoin sitä (joo o, en heittänyt pois) niin siinä oli silminnähtävä vaalean punainen viiva. Ei siis tarvinnut hyvin tihrustella... ??? ihan outoa, voiko tollasia "roskishaamuja" ilmestyä? :p Kummallista sanon minä.
 
Moi taas :wave: Sama Nöhvi kuin ennenkin, piti vaan rekkautua uudestaan (ja lisätä tuo ykkönen). En jostain syystä saa vanhoja tunnuksia toimimaan? Tosin tunnukseton elämä auttaa palstataukoilussa :D

amante: komea on plussa :heart: Ei paljon tummempi voisi tuo testiviiva olla :)

Tervetuloa uusille :wave:

Naimissa ollaan oltu 8 vuotta ja yhdessä aina ;) Eli siis yli 15v reippaasti....

Tsemppiä hurjasti piinailijoille, ainakin Hyppy, NiQ, NNÄ ja ReVe oli "kuumalla listalla". NNÄllä kuulosti nuo tuoreimmat oireet tooosi lupaavilta! Toivottelen plussaa ++++

Laala: harmi jos clomit ei toimineet halutulla tavalla :hug: Onko annostusta tarkoitus nostaa vai mikä oli toimintasuunnitelma?

kivuista: mulla ei ole menkkakivut pahentuneet, mutta ovulaatiokivut on ihan järkyttävät :O En muista että tämmöistä olisi ollut ennen esikkoa. Mistähän moinen johtuu?

Paranemista sairastaville :hug:

kolmikymppinen taisi jutella ovistestailuista.... minä olen niitä tyyppejä jotka testaa. En kyllä koe sitä stressaavaksi eikä jätetä ajoitusta pelkkien tikkujen varaan --> eli jtp-taktiikalla mennään keskikierrossa, oli plussaa tai ei :D Lugejen kanssahan periaatteessa kannattaa testata, ettei sössi tulevaa ovista aloittamalla "pallerot" liian ajoissa. Ja en loukkaannu, toisille se tikuttaminen ei vain sovi :)

Mitähän muuta? Onpas hankala kommentoida, kun on ollut muutaman päivän "hiljaa". No tasapuolisesti kaikille tsemppiä :wave:

Täällä olis tänään dpo1, josku haluaa lisätä jännäilijöihin? Huomisen lista olikin jo julkaistu, joten dpo2 sinne jos NNÄ sattuu sitä vielä muokkailemaan :) Loistavaa kun on tarkastuslista, meinaa päivät unohtua... Ovis meni ja tuli hyödynnettyä. Nyt vaan odotellaan. Reilu viikko lääkäriin, jippiaijee :D Menen sinne kilometrin mittaisen kysymyslistan kanssa :LOL: Hitsit, menkat saattaa alkaa just tuona päivänä, ei kai ne ultraa jos on menkat päällä? Tietenkin siis toivon että menkat ei ala olleenkaan :D
 
Nöhville piinaillu onnea :)

torstaina sain ihme reagtion mausteista töissä,suuta kirveli nielusta ja ylähuulessa myös. Eikä mulla ole allergioita.
Eilen hampaita pestessä sain polttelu kirvely kohtauksen suuhun, alaleukaan ja huuleen. jouduin pitkään valuttamaan vetrtä kunnes rupesi helpottamaan.
Mitä ihmettä?! :0
ja menkkaivut mukana päivässä heti aamusta. :( eikä sekään ole normaalia. kun yleensä ne tulee aaltomaisesti jo ollenkaan.
 
Me ei miehen kanssa olla naimisissa eikä kihloissakaan. Kun ei tuo mies vaan tajua kosia :D

Hyppy: Ei saa tuijotella testejä testiajan jälkeen! :D Roskishaamuja tulee moneen testiin ja siihen tulokseen ei kannata luottaa yhtään, valitettavasti. :/ Millos meinasit testailla uudestaan? :)

Oviksen testailusta.. Mä en myöskään oo koskaan testannu ovista ja yritän pysytellä siitä hommasta muutenkin kaukana. Saisin siitä vain yhden stressin aiheen itselleni ja homma alkais menemään luultavasti vain tikkujen neuroottiseksi tuijottamiseksi :D Mä tuijottelen mieluummin sitten niitä r-testejä. :)

NiQ: Älä vielä heitä pyyhettä kehään. :heart: Millon meinaat testata? :)

ON: Täällä ei ainakaan vielä ole juuri mitään oiretta havaittavissa.. Jos etsimällä etsii niin joo.. Suuta kuivaa ihan mielettömästi, öisin iskee nälkä ja maha kurnii kunnolla, lämmöt 36,9-37 (norm. 36,5-36,7) sekä eilen jomotteli alapäätä hiukan menkkamaisesti. Mutta kyllä mä sitä tätiä odottelen jossain vaiheessa saapuvaksi, ei tää olo kovin raskautunut ole :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppy
iseeyou tiedän :) mutta mun mielestä roskishaamuunkaan ei voi tulla punaista väriä? :eek: tai ei mulle ainakaan oo koskaan tullu. Mene ja tiedä :D testaan seuraavan kerran kun menkat pitäs alkaa tai sen jälkeen, eli ens ke.
 
:wave: HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKILLE :wave:

Amante Kyllä tuon plussaksi tulkitsisin, tarrasukkia ja pikaliimaa matkaan mukaan :heart:

Hyppy Mehän ollaan aika tarkalleen samoissa kierron vaiheissa.. Keskiviikkoa kun odotetaan??? Mulla kierto ollut normaalisti sellasta 25-27, eli ensiviikon loppupuolella pitäisi jo pystyä havannoimaan missä mennään. Tosin odotukset ei korkealla ;)

iseeyou Eikös tuo lämpöjen korkealla olo jollain asteella voinut myös viitata raskauteen?? En muista tarkkaa, mut mielestäni oli, et silloin pysyy pikkuisen koholla ja voi tuntea vilun väristyksiä siitä johtuen..

Niin ja en kysellyt naimisissa olosta kuin ihan vain uteliaisuuttani, ei siis haittaa vaikka ei olisikaan tai ei koskaan tulisi olemaan :D ( Itse olin nuorena päättänyt, että ikinä en naimisiin mene, noh, ikää tulee ja oikea mies rinnalle, niin mikäs siinä :kiss: )
 
Onko kukaan muuten käyttänyt one step liuska testejä??? Tilasin niitä joskus netistä ja nyt vasta aloin oikeen lukea sitä tuote ohjausta, ja siin oli, et aamu virtsa on aina väkevämpi, mut jos pissi on kauhean väkevää, tulos voi tästä johtuen näyttää negaa vaikka niin ei olisikaan :eek:
 
heipsan taas!! :wave:

hieman tarkennan edellistä viestiäni...siis kyllähän tuo testi plussa on, tulihan se eka plussa jo kait pari viikkoa sitten. kyse onkin vaan siitä, etten tuosta noin selkeästä plussasta huolimatta uskalla uskoa, että ketään siellä olisi. :ashamed: ystävälläni oli reilu puoli vuotta sitten tuulimuna ja toisella ystävälläni keskenmeno. ne kummittelevat mielessäni, kuten myöskin tuo clomien avulla plussaaminen. olen ymmärtänyt, että niissä on jotenkin kohonnut tuulimuna- tai keskenmenoriski. tiedä sitten... eli en kyseenalaistanutkaan että onko tuo plussa vai ei, vaan lähinnä yritän pönkittää itseäni, että voisin(kohan) jo alkaa uskomaan tähän koko juttuun.

NNÄ:llä kuulostaa kyllä todella lupaavalta. :heart: :D mulla ei tässä viimesimmässä kierrossa ollut mitään nippailuja, jomotuksia tms mitä oli kaikissa muissa kierroissa ollut. ihan selkeät menkkakivut vaan, ja kun tosiaan luulin että ne menkat alkoivatkin. ;)

lämmöistä: jotenkin muistelisin, että lämmöt nousee on koholla oviksen aikoihin ja tekee välilaskun jos tärppi ei ole käynyt ja nousee uudestaan ennen menkkoja. jos taas tärppää, niin ei tule tuota välilaskua. meniköhän näin... :confused:

roskishaamuista: periaatteessa kai ei pitäis tulla roskishaamuja, mutta kyllä se vaan valitettavaa on, että monet saattavat antaa vääriä tuloksia - ja jopa punaista väriäkin - testiajan jälkeen. :(

plussarikasta syyskuuta kaikille!!!! :whistle: :D
 
Heippa! :wave:

Josko minäkin uskaltautuisin mukaan tänne ;)
Olen jo jonkin aikaa seuraillut teidän keskusteluja vähän taustalla.. =)

Meillä on nyt haaveissa saada esikoiselle pikkusisarus. Minä olen jo varmaan vuoden päivät kuumeillu, mutta mies lämpeni vasta tuossa kuukausi sitten ajatukselle.
Ei olla vielä naimisiin asti päästy, mutta kihloissa ollaan oltu jo 6 vuotta.
Yritä käydä täällä kurkkimassa ja kirjottelemassa kun vaan töiltä ja arjelta aina kerkeän. =)

Ja tämän hetken tilanne on: esikoinen 5/10, kp 8/25, yk 1
 
Onpas täällä kirjoiteltu paljon. Kivaa, kun on aktiivinen ketju! Täällä on riuduttu flunssan kourissa niin ei ole jaksanut oikein mitään. Nyt flunssa on käynyt läpi jokaisen perheenjäsenen, jospa nyt sais sitte olla taas terveenä!

Tervetuloa uusille!

Salliina on kyllä niin raskaana kun olla ja voi. Onnea vielä! :flower: :) Amatellakin vahva plussa, usko nyt vain! :)

Toivottavasti Kulkuriinalla aletaan olla jo terveitä. Inhoja nää syyslenssut ym. taudit.

Monella jännät paikat, iik ku jännittää teidän puolesta!

Me ei olla naimisissa saati kihloissa. Kyllä me joskus sekin aikaseks saadaan. :LOL:

).( Täällä jo satunnaisesti jomottelee alavatsaa, pitänee aloittaa huomenna
ovistestailut, huomenna olis siis kp11. Tässä 27 päivän kierrossa on ovis tullu kp13-15 tienoilla. Mäkin kyllä toisaalta odotan Kolmikymppisen tavoin, et pääsee analysoimaan oviksen jälkeen kaikkia mahollisia oireita. :D Mut toisaalta taas saan itteni kyllä varmaan ihan pöhköks sellasilla puuhilla, et olis hyvä ku aika vaan hyppäis sinne millon menkkojen pitäs alkaa niin tuloksen näkis sit heti. :kieh:

Cb:n digitaalisen ovistestin ajattelin ostaa ihan sen takia, kun mulla on ens viikolla meno sinne opiskelupaikkakunnalle, et tietäs sen oviksen nyt mahollisimman tarkkaan. Se sattuu kuitenkin ens viikolle ja tuota välimatkaa on sen verran, et ihan päivittäin kulkeminen ei onnistu. Ahdistaa kyllä taas joutua oleen erossa perheestä, vaikkakin se on sen n. 2 yötä kerrallaan. Mut ihan justiinsa mulla on opinnot jo kasassa!
 

Yhteistyössä