<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

iseeyou vaikak tuntuu et kierto olis sekasin pillereiden jälkeen, ja onhan se. Mutta kyllä se niin on et heti pillereiden lopetuksen jälkeen nainen on hedelmällisillään ;) tsemppiä!!!

NiQ Ne viivat kertoo sulle jotain ;) sanon mun sanoneen!

Neitinäpsän äiti Jospa se sun olos on sit totisinta totta, oletkin raskaana :) pääset kohta testailee!

).( JOMOTTAA. aivan kuin menkat alkas. EI kiva. Toivottavasti se enteilis hyvää :)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
NiQ
Huiiiii! Neiti Näpsän äidilläkin on jänniä oloja! Sinut kyllä kernaasti potkisin plussanneisiin! Voi kumpa sun olosi raskaudesta olisi oikea! :hug: Onko muita oloja? Milloin sulla on ollut ovis? Testasitko vai olojenm perusteella? *kyselyikäinen NiQ* Milloin testaat? Kerrohetikaikkinyt :popcorn:

iseeyou Muistaisin kans kuulleeni että heti hormiehkäisyn lopetuksen jälkeen ja synnytyksen jälkeen oleva eka kierto on tutkitusti hedelmällisin! :) Oijoi! Kumpa saataisiin kunnon plussarysäys tuonne toukokuisiin :heart:

Hyppy En mä tiiä enää mistään mitään. Kai mä noita ovistestejä sitten teen hamaan tappiin asti :LOL: Kun ei oo ees mitään "selkeetä" näyttöö että se ovis olis ollut silloin toissa viikonloppuna. Pahin painajainen olis ehkä se ettei tuu plussaa eikä tätiä, ja pitis taas lähteä lääkärille kinuaan Teroluteja, että saa jonku megakierron katki. Mähän oon melkein joka loppukierrossa jonkun aikaa niin raskaana :kieh: Tosin tässä kierrossa paljon enemmän mitä muissa tähän mennessä :p

On: mä oon lopettanut mun tissien puristelun. Ja olemasta raskaana. Kovasti tahtoisin...
*muoks* puristelin mä vähän niitä sittenkin, jotenkin ihmeen kovaa tuo tissin"täyte" (sitähän ei paljoakaan ole :D ). Ja nyt on eilisiltana ja tänäiltana ollut ihme tunne kurkussa, semmonen palan tunne tai niin ku pitäis vähän oksua pidätellä. Mä haluan kirjata nää mun kaikki "oireeni", jotta osaisin seuraavassa kierrossa tiputella itseni maanpinnalle jos/kun sinne joudutaan ja alan taas tutkiskella itseäni :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Ihan ensinnä: Onnea Salliina85 ja Haave2 plussaamisesta!!

Meille on vauvakuumeen lisäksi iskenyt ihka aito kuumetauti, joka on jyllännyt nyt jo kaksi viikkoa perheessämme :( Ensin iski mieheen, sitten tyttöön ja nyt on minun vuoroni olla vuoteen omana, arrgh! Ja juuri kun olisi ollut parhaat päivät heilutella peittoja niin ei vaan kykene... Eli taidan pysytellä taustalla tän kierron ja palailen uudella puhdilla sitten kun uusi kierto käynnistyy.

Paljon on lupaavia oloja monella täällä: PlopPlop plussia lisää vaan kehiin!!
 
KP24. Muistan sen verran esikoisen odotusaikaan et testasin ekan kerran kp25 siinä kierrossa ja negahan se oli. Tuli vain nyt mieleen ;)
Mää lähen kokeilee työelämää muutamaks päivää, vaihtelu virkistää. Ja jos osais keskittyä johonki ihan muuhun kun itsensä tutkiskeluun (lue:kyttäykseen). Olisihan se plussa ihana ja toivottu asia mutta tulisi mieluummine ilman stressiä :heart: mä oon kohta NiQn kanssa samaa mieltä palstabreikistä. Jos se onnistuu :confused:

Itellä ei oloja ei tuntemuksia tänään. Hieman etovaa oloa kahvista niinkuin pojankin aikaan, mut väkisin join sillonki yhden kupin aamulla. Ja nyt. Ei pysy hereillä muuten!

Kulkuriina Pikaista paranemista! näitä on taas liikkeellä. :flower: täälläkin nenä ihan tukossa. Onnea uuteen kiertoon, kunhan sen aika koittaa :heart:

Ootteko hurhataneet ME&I VAATTEISIIN ? Mun mielestä se uus mallisto on niiiiiiin syötävänä suloinen että en voi muusta taas puhuakkaan hetkeen.

Nyt ihaNAISET plussatuulia! ++++:whistle:
 
Ja heti omaa napaa : Eihän sitä malttanut olla testaamatta, ja nega sieltä tuli, vähän niin kuin epäilinkin.. =/ Toki aikastahan se vielä olis, mut tulipahan se tehtyä.. En kyllä tahdo uskoa, että tästä kierrosta olisi onnistunut... Mahaa vihlonu jo viikon, sillai menkkajomotus maisesta, ja alavattan lihakset kipeenä, tiedä sitten mistä ne on tullut, eilen illallakin jomotti, kuumotti, poltti, aivan menkkamaisesti. Mitään muita oireita ei sitten oikeastaan enään ookkaan.. nännin herkät, mut muuten näissä kuraläpissä ei turvotusta tai kipuja ;) Juu ja yks päivä oli "pakottavaa" tunnetta tai "turvotuksen" tunnet tuolla alakerran osastolla, mut sekin meni jo pois =)
Tälläistä täällä, eli ei yhtään mitään..
Me ollaan nyt yli 2.v enemmän ja vähemmän oltu käyttämättä ehkäsyä ja muutaman kerran on tässä vuosien varrella tullut tunne, et nyt ois napannut (niinkuin kyllä tässäkin kierrossa) mutta kertaakaan ei ole tuntemukset ollu oikeita.. Tai parikertaa epäilin, et on ollut varhainen keskenmeno, koska menkat ollut sit jotenkin ihan omituiset ja hieman myhässäkin..
 
Neiti näpsän äiti:lle toivotaan oikeasti sitä plussaa!

NiQ:kin saadaan kohta tuonne odottajien puolelle.:)

Kulkuriina: No höh. Ei ole kiva sairastaa, varsinkaan kun äidin työt ei lopu vaikka kuinka sairastaisi. Pikaista paranemista ja paljon mustaherukkamehua, että olo paranee:hug:

ReVe: Hali. Negan testaaminen aina yhtä ikävää. Olisi jo teillekin aika haikaran tulla siementen kera. Mutta mistä sitä tietää, josko plussa näkyisi hieman myöhemmin? *toivoo*

ON: Vähän sivusta, mutta olen alkanut maistattamaan pojalle maitotuotteita (viiliä, raejuustoa vähän, rahkaa) ja toivon, että ei roikkuisi jatkuvasti tissillä, jotta mun hormonitoiminta voisi joskus käynnistyä *toiveajattelua*. Vaikka tiedän, että taidan kuulua niihin, joilla yksikin imetyskerta ei anna hormoonien toimia. Toisaalta en menkkoja kaipaa, mutta toisaalta... Onko tää jo ihan säälittävää?:D
Ps. teillä on hassuja miehiä kun tarvitsee vongata. Meillä itse himmailen enkä aina jaksaisi, mutta mies vaan tuppaa kapuloita rattaisiin niin sanotusti :LOL: on se sitten ihanakin, kun tietää paljonko mä toivoisin toista ja silitteli mun mahaa ja sanoi, että tulejovauva.:heart:
 
Kiitos carriina :)
Olisihan se aika. Yrittäjiä kun ollaan( perheyritys, molemmat samassa firmassa) niin joutuu valitettavasti hieman miettimään, milloin olisi sopiva aika lapsen tulla (tideän, kamalalle kuulostaa). Nyt kun ollaan otettu se kanta, et enää ei mietitä, niin sit homma ei luista kuiteskaa.. No joo, esikoisesta oli 7kk syömättä pillereita ennen kuin raskauduin, silloinkin tulee jos on tullakseen tyylillä... Pakko pullana en tahdo asiaa hoitaa.. Ja toinen, miehen vauva kuumeet tulee ja menee niin aina nekään ei osu kohillensa. Viimeksi oli ennen häitä, ja sit puhuttiin et katotaan häiden jälkeen...noh kerkesihän se jo siihen mennessä laantua se into, tosin niin minullakin =)
Toinen mikä askarruttaa koko hommassa, niin esikoinen syntyi keskosena, korkeiden verenpaineide takia sekä supistus herkän kohdun vuoksi, ja olis sairaalassa jo 32 viikolta sinne 35 jolloin poika syntyi...Alku oli tosi hektistä ja vaikeata, niin mitä jos se kaikki taas uusiutuu....No joo, aina ei välttämättä mene samalla kaavalla, mutta näin esikoisen jälkeen sanottiin,että on syytä varautua... :/ Ajatukset vaan niin sekaisin taas, monta asiaa kun pitää ottaa huomioon...
 
Hyppy ja NiQ: Toivotaan, että täällä oltais nyt sitten hedelmällistä sorttia ja tärppäis heti ekasta kierrosta :)

Kulkuriinalle paranemisia. :hug:

ReVe: Varmasti tulee mietittyä jo seuraavan raskauden kulkua ja kestoa, kun esikoinenkin syntynyt niin aikaisin. Toivotaan, että sitten kun raskaudut uudemman kerran niin saisit nauttia raskaudesta loppuun asti. :heart: Tuo sairaalassa olo on kuitenkin sen verran rankkaa ja väsyttävää, ettei siellä toivo kenenkään joutuvan aikaansa kovin kauaa viettelemään. :/

Carriina: Voi kun omakin mies ois vähän aktiivisempaa sorttia tuolla makkarin puolella :D Kyllä se tässä huushollissa on minä, joka nuo petipuuhat meillä ehdottelee ja miestä joutuu vonkaamaan. :LOL: Joskus todella ärsyttävää ja rasittavaa olla se, joka aina joutuu vonkaamaan. :p

ON: Täällä ei mitään uutta. Limaa tulee edelleen ja väsyttää ihan älyttömästi vaikka meillä aika kovasti on esikon yöheräilytkin vähentyneet. Mutta onhan tuota univelkaa jo monen kuukauden ajalta kertynytkin, että kummakos tuo :D
 
No niin, mun palstailun vähentäminen sujuu TOOOOOSI hyvin. :saint: Eli täällä taas..

ReVe voin vaan kuvitella miten huolettaa että tietyt ikävämmät kokemukset esikon kanssa toistuisi kakkosen kohdalla.. Mulla taas niin päin että esikoisen kanssa oikeastaan kaikki meni niin hyvin ja sutjakasti kuin voi mennä (no siis tarkoitan että ei mitään normaaleja valvomisia isompia ongelmia juuri, sellaista perusjuttuja sekä raskauden että vauvan kanssa), eli koko ajan on sellainen olo että ei voi mennä toista kertaa niin hyvin, eli jostain korkeelta tiputaan ja kovaa jossain vaiheessa. :| Onko tämä naisen luonto että aina pitää vaan huolehtia ja stressata etukäteen, oli tilanne mikä oli? Plussaonnea sulle.. aika lupaaviltahan noi sun tuntemukset kuulostaa. Just eilen luin, kun pyörin kaikenmaailman raskaussivuilla (että tällaista nettitaukoa siis pidän vauva-asioista :LOL: ), että kiinnityskivut(ko ne oli? No jotkut alkuraskauden kohtukivut kuitenkin) just nimenomaan tulee ja menee eikä ole siis yhtämittaista kauan kestävää kipua. Eli jospa sulla olis kuitenkin nyt jotain matkassa? Toivotaan! :flower:

Kulkuriinalle tosiaan pikaista paranemista, koko perheen sairastaminen on kyllä peestä! Meilläkin minä ja poika ollaan nuhittu ja aivasteltu tänään, ääh, onkohan tulossa jotain.

Carriina mun ei myöskään tarvi vongata mieheltä, ihan pän vastoin... sanotaanko että mulle riittäis harvemminkin ja hän haluaa enemmän sekä määrällisesti että laadullisesti. ;) Eli se ei ainakaan meidän vauvaprojektia hidasta etten saisi miestä luovuttelemaan silloin kun haluan.. Söpö sun mies noiden vatsansilittelyjen kanssa.

Hyppy eikös se nenän tukkoisuus myös ole kuuluisa oire?! Onpa jännää, muutaman päivän sisällä sä testaat! :popcorn:

Neiti Näpsän äiti plussaonnea täältäkin! Lupaavalta kuulostaa.

Ja NiQ äläs nyt, on sulla sen verran komea kirjo oireita että ei ne varmasti kaikki voi keksittyjä olla. Hihi! Joten plussapuhuri sinnekin!!!

ON: Tavallaan minäkin odotan kauheasti että pääsen kuulostelemaan itseäni ja etsimään noita oireita.. ja toisaalta taas toivon että ei olisi mitään tuntemuksia, tai siis ne päivät menisi jotenkin niin ettei ehtisi/jaksaisi itseään kuulostella - mikä on siis aivan toiveajattelua eikä tule toteutumaan, jos olisin töissä niin ehkä joku pienenpieni mahdollisuus siihen olisi mutta kotona pyöriessä..ei mitään tsäänssejä! - niin ei sitten tulisi niin kovaa pettymystä, jos menkat silti tulisikin. Mulla meni esikoista yrittäessä raskautta edellinen kierto juuri niin että oli oireet (melkeinpä samat kuin sitten seuraavassa kierrossa, josta esikko syntyi), ja arvelinkin että joko kemiallinen tai muuten todella varhainen keskenmeno olisi ollut kyseessä. Menkatkin silloin alkoi oudosti.

Tälläisissa tunnelmissa täällä. Moiks kaikille!
 
NiQ
*********Keskiviikko 29.8.2012*********






Mukana:


Shiili..............................09/08.............kp1/40....................yk6
Kista.......................poika 12/11 ..........kp5/33-35................yk2
papunen84..............tyttö 07/10........... kp7/27-30............... yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp9/30-35................yk1
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp15/25-30..............yk13
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp15/22-28..............yk5
iseeyou...................poika 12/11...........kp19/?.....................yk1
ReVe.................................06............kp19/25...................yk1
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp20/28-32..............yk20
NiQ................................07/11...........kp22/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp22/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp22/32(-42)............yk3
Hyppy....................poika 08/11............kp25/32...................yk1
laala......................tyttö 05/09............kp29/31-64..............yk5


Jännäilijät
NiQ dpo9

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Kulkuriinalle paljon parantavia ajatuksia! Ikäviä tuollaiset muut kuin vauvakuumeet! :hug:

Me&! Mun mielestä ne on ihan ok, mutta mua ärsyttää se periaate että joku vauvan body maksaa 30e ja käytettynä 50e, joten itse en ole ostanut enkä osta. Tuntuu että jotku ostelee niitä ihan vaan siksi että tahtoo näyttää olevansa "parempi" (en nyt siis tokikaan tarkoita että kaikki olisi, mutta itse tunnen pari äitiä joiden on pakko laittaa viimeiset rahansa noihin vaatteisin, kun naapurillakin on...). Muutama kuosi on oikeinkin hieno :)

ReVelle pahoittelut negasta! :hug: Onneksi nyt on vielä niin pienet koopeet että se nega ehtii muuttua vielä moneen kertaan positiiviseksi! :) Tuttu juttu tuo yrittäjyys & kaiken muun elämän järkeilyn yhteensopivuus... huoh! Eikä ne asiat kutienkaan mene niin kuin meinaa... Pidän peukut plussalle :popcorn: Ja toki toiveet siitä korkealle että seuraava raskaus menee vähemmillä stresseillä. Meidän esikoinen taas oli sitä luokkaa että sai alkaa jo häätelemään yksiöstään kun ei tajunnut poistua vapaaehtoisesti :D

Carriina Kyllähän ne menkat on pakollinen paha tässä tilanteessa :) Toisilla se vähäinenkin imetys estää ovulaation, toisilla taas ei. Itse kuulun siihen sakkiin että vielä osaimetyksenkin lopettamisen jälkeen sai odotella monta kuukautta menkkoja. Huoh! Mutta josko ne sieltä pian kolkuttelisi! :hug:

iseeyou Nukkuminen <3 Mikäs se parempa ajanvietettä (tai no, melkein...)

kolmikymppinen Sulla näkyy sujuvan palstailun vähentäminen yhtä hyvin kun täälläkin :LOL: No, mikäs täällä on päitä kolistellessa... :p Eipä voi kun vaan ihmetellä tätä vauvakuumeisen höperyyttä, kun vain malttaisikin rauhassa. Mutta ei! Tämä oireiden kuulosteluhan on iso osa piinailua ja kuumeilua :stick:

On: MÄ OIKEESTI luulin, että mä en voi näin alas vajota (enkä taaskaa halua loukata ketään joka ko. harrastusta vaalii), MUTTa löysinpäs itseni käsittelemässä kusitikusta otettua kuvaa :D Aijaa.com - dpo8 Tässä tulos. Mä oon ihan varma että näen siinä nuolen kohdassa "jotain", tosin se on varmasti kyllä viivanpaikka. Mulla jo melkein särkee päätä kun oon aamusta saakka tuota testiä käynyt vessassa tuijottelemassa :LOL: Kyllä.. pehmenemään päin ja lujasti! Potkaiskaa joku mua! :stick: Tissiolot jatkuu, mikään muu ei.
 
Viimeksi muokattu:
Vahva tunne että moni plussaa tässä kuussa :)

kulkuriinalle jaksuja ihan oikeaan kuumeeseen.

Mulla on kanssa pieni potilas, kauheaa kun toinen on ihan räkänen ja yöt on molemmille rankkoja kun mies on yöt töissä. Toivon kovasti et poju paranis torstaihin mennessä kun mun isä menee naimisiin, ettei tarvis jättää juhlia väliin!

Mä olen NiQun kans samoilla linjoilla noista me&in vaatteista. Pöh.

).( mut huoh, ompa pitkästä aikaa kivuliaat menkat, en meinannu su päästä sängystä ylös, onneks mies oli pojan kans.. Ja on särkenyt koko ajan vatsaa. Melko niukat kuitenkin ja onneks kohta varmaan loppuukin. Ei mul oikeesti mitää asiaa ollut ;)
 
Ymmärrän NiQ tuosta meandista, minunkin tuttni ostaa 500eurolla aina yhdestä mallistosta vaatteita lapselleen ja yrittää varmaan olla parempi kun muut kun lapsi pukeutuu meandiin. Ja se on todella rasittavaa. Ite oon tykänny monista kuoseista! mutta siilit jyrää, ja jos nyt tärppäis kerkeisin ostaa pikkuselle siilijuttuja jemmaan. hii.

Kulkuriina parane pian! <3 kamalaa tä flunssa aika, joka vuosi.

ReVe se kerkee muuttuu vielä positiiviseksi! peukut pystyssä! :)

Kolmikymppinen Tiedän tunteen kun palstatauko ei oikein onnistu. Ei kannata ottaa paineita :) kyl sen sit itestä tosiaan huomaa kun alkaa mennää vimpan päälle vahtimiseksi ja ettei muuta elämää olekkaan kun oireiden tulkitseminen. :D

NiQ MUA HÄVETTÄÄ. Nauroin joskus kun jotkut muokkailee himona noita kusitikkujaan et josko kontrastin avulla löytys viivaa. Mun mielestä se oli niin säälittävää. Mutta kuinka ollakkaan, löysin itseni samasta hommasta. Todella, todella .......... en edes tiedä :D

).( tänään ollu niin kiirus päivä että en oo edes kerenny miettii mitään oireita. Mutta, siis hiljaista. Ei taas mitään mihinkään viittavaa...viikko menkkoihin olis aikaa. Eikä yhtään testiä kaapissa :DD
 
ReVe kyllä se plussaksi voipi vielä muuttua :hug:
Kulkuriina paranemisia :hug:

:Niq: Kyllä mäkin tuossa testissä jotain näen:whistle: :)

Niq ensi viikon perjantaina ajattelin aikaisintaan varmaan testailla kun lauantaina lähden radio rockin risteilylle, ja muutenkin varmistaa ajattelin jos joutuu kavereiden kanssa ottamaan pari drinksua.
Dpoista ei ole mitään hajua mutta oireiden perusteella ovis olisi ollut viikonlopun aikana.
että ei kaikki mun oireet viittaa ns raskauteen;)

lämmöt aamulla mitattuna 36,5 eli ovis on varmuudella ollut, tissit kipeät ajoitain, pissalla ravaan usein, myös yöllä, (joka kyllä on ollut joka kierrossa)
räkätautia taas ilmassa.. lantio kipu istuessa :confused: eipä kai aiemmin ole ollut :/
väsyttää, iltaisin pääkipu, jota ei myös ole ollut.
muutenkin mulla on ollut yltiö positiivinen fiilis, jota ei ole koskaa aiemmin ollut, siitä siis tämä onnistumisen tunne. :)
 
NiQ
Hyppy Minen testaa enää ikinä ku kiukuttaa :headwall: :D Ei ny, päätin olla viikonloppuun asti erossa testeistä. Onhan se nyht järjelläkin selvää että niitä testejä on ihan turha tehdä vielä tässä vaiheessa. Ja oon vakaasti päättänyt olla olematta raskaana ettei tarvii koko ajan kytätä itseään :stick:

Neiti Näpsän äiti Mulla oli kans esikoisesta semmonen yltiöpositiivinen ajatus ihan alkukierrosta saakka, että nyt tärppää. Ja tärppäshän se. Tosin mulla tuli sit vasta ihan loppukierrosta se olo ettei sittenkään tärpännyt ja siitä parin päviän päästä oli sitten haamuplussa kourassa :) (Tästäkin kierrosta oli alusta saakka semmonen fiilis että nyt tärppää, mutta nyt ei tunnu enää yhtää siltä...) Toivotaan, että positiivisuus on nyt "sitä"! :hug: Ja hauskaa risteilyä, jos en muista lähemmin enää toivotella! :)

Kistalle tsemppiä tädin vierailulle! Musta ainakin tuntuu että synnytyksen jälkeen on menkat vielä kipeentynyt entisestäänkin! :/
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Nyt nakkasin viimeisenkin toivonhivenen mikä vielä kolkutteli tuolla takaraivossa. Äsken salilta tullessani tuli paperiin jotain vaaleanpunaista valkkarin seassa :kieh: Yleensä kyllä mulla tulee päivää tai paria ennen ku menkat alkaa niin sellasta ruskeaa tuhrua ihan ph-suojaan asti... Lyhyeksi vissiin sitten uhkaa jäädä tämä kierto. Tai sitten tuo kertoilee siitä keltarauhashormonin puutteesta, täähän on nyt se eka Terolutiton kierto...
 
Mukaan ilmottautuu Shiili. Shiili ja hänen perheensä toivovat toista lasta. Sitä pikkukakkosta <3


Esikoinen 09/08

Kierroista: en osaa nyt sanoa, että miten nää on kun tän edellisen kierron pituudeksi tuli 40.
tänään aukes hanat. eli oisko nyt sitte kp1 ? ja yrityskerta taitaa olla 6.



viimekuussa yritin tikuttaa ovista, olin NIIN mielissäni!! kun sain viivoja..ja sitte tajusin että noi testit antaa lähes aina viivoja..

yhtenä kertana bongasin sitte testiviivan veroisen viivan, ja mikä kummallista, toi tasapaksu viiva tuli 02.08 ja sen jälkee jomotti pari päivää vasenta munasarjaa ja vihlo alavatsaa. sitte kolmepäivää oletetusta ovisplussasta oli jumalaton menkkajomotus niinku ois menkat alkaneet, sama kipu. sen jälkeen ei mitään, raskaustestejä olen tehny jo sellasen parikytä kpl :D ja en ole raskaana, ja tänään aukes hanat.. en oikein ymmärrä tätä mun roppaa.. epäilen että roppa sekasin koska lihoin voimakkaasti tossa viime jouluntienoilla..

noh. ei muutako uusien ovistestien tilaukseen ootteleen testauspäiviä jonnekki tulevaisuuteen.

tervetuloa vauvva<<3
 
*********Torstai 30.8.2012*********






Mukana:


Shiili..............................09/08.............kp2/40....................yk6
Kista.......................poika 12/11 ..........kp6/33-35................yk2
papunen84..............tyttö 07/10........... kp8/27-30............... yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp10/30-35................yk1
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp16/25-30..............yk13
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp16/22-28..............yk5
iseeyou...................poika 12/11...........kp20/?.....................yk1
ReVe.................................06............kp20/25...................yk1
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp21/28-32..............yk20
NiQ................................07/11...........kp23/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp23/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp23/32(-42)............yk3
Hyppy....................poika 08/11............kp26/32...................yk1
laala......................tyttö 05/09............kp30/31-64..............yk5


Jännäilijät
NiQ dpo10

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
tervetuloa shiili

Niq elä vielä menetä toivoa :hug:

no plaah.. väsyttää, pissattaa, vituttaa, itkettää ja naurattaa.. kivat tästä on sitten tulossa sellainen loppukierto :kieh:
meinasin tänään siis ruveta itkemään töissä siitä että tehdäkkö kiisseliä vai ei illaksi, sen jälkeen iski vitutus kaikkia kohtaan ja loppupäivästä oltiinkin niin hauskaa tyyppiä että... :LOL:
tissit arkailee edelleenkin ajoittain , lantiokipua löytyy myös istuessa, iltaisin pääkipua ja huonoa oloa..
no mitähän vielä on tulossa noiden lisäksi :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa shiili toivottavasti matka täällä on lyhyt! :flower:

Neiti Näpsän äiti Lupaavia oireita, toivotaan..toivotaan! :)

).( Huomenta, täällä on ollut tekemistä päivittäin niin oireiden tulkinnat on jääny nyt ihan taka-alalle.... Oloissa ei ole oikein mitään muutosta. Ihan samanlaiset olot kuin peruskierrossa kun ei träpännyt. Menkkakivutkin on loppuneet, mistä lie sitten johtunut se aiemmat... Paitsi ainut "oire" on turvonnut maha, toki voi johtua yömisistäkin muttei kyllä aiemmin ole ollu samanlainen, aamulla näytän siltä kun olisin jo pitkällä raskaana. Olenkin monesti "pelännyt" et millon joku kysyy -kuinkas pitkällä sitä ollaan :LOL:
Mullon synttäritki pian, toivottavasti saisin plussan synttärilahjaksi! :heart:
 
Hei vaan kaikki ja tervetuloa uusille.

Meillä ei kertakaikkiaan etene homma kun ilmeisesti en tässä kierrossa ovuloinut edes noilla clomeilla.. :( se on sit leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Teroilla sitte kierto käyntiin taas...

Mieskultani osti ylläriksi liput Chisun konserttiin viikon päähän. :) jotain odotettavaa siis edes. ;D
 
huometa.
Tervetuloa uudet ja toivotaa, et visiitti on tosiaan lyhyt, sitähän me kaikki toivotaan :)

Täällä on kyllä toivo hiipunut kokonaan. En tahdo uskoa et olisi hyvin käynyt. Nyt on se kp20/25-27 ja oireita ei enään nimeksikään,hieman jotain alavatsa tuntemuksia,mut jotenki olen saanut uskomaan,että on menossa joku tulehdus tai jotain,mutta ei raskautta :/
yritän huomiseen vitkutella ja sit testiä kehiin... Ellei täti tule tähänkin osoitteeseen hääräämään.

Tässä muuten on tullu plärättyä tota nettiä aikas paljon 2 viikon aikana ja todennut et melkein ainoa "varma" raskausoire on tissien turpoaminen ja niihin ilmestyvät verisuonet. (näin myös esikoisesta)
ennen aina tissit turposi joka kierrolla,nykyään ei enää kuralätkistä muuksi muutu.
 
miten tää nyt merkitään, kun hanat ei sitten auennetkaan eilen,vaikka pyyhkiessä tulikin hailakan vaalianpunaista?! mullon aina sillain alkanu menkat, ja mihin ne nyt JÄI?! eli tuohon 40 voi laittaa 42.. yleensä mun kierto on ollu siinä 29- 31 pv.. tää o nyt jotain kummallista.

Eilen iski sitten kunnon flunssa päälle.. muttei se oo ennenkään multa menkkoja vieny.
Mulla on muutenki sellaset vuodot että vois vaikka muille jakaa! Joku tässä mätää..

täytyy käydä huomenna hakemassa testiä, tänään ei jaksa,kun pitää välissä levähtää sohvalla tämän flunssan uuvuttamana. Pikkumies melkein 4v- pitää kyllä huolen että ei kauan levähellä! Ja synttäreitäkin pitäisi suunnitella..

taas tuli kaveri/tuttava piirissä tieto että joku oottaa vauvvaa! VOi että se pistää harmittamaan vaikka olenkin onnellinen ja innoissani että tälle parille tulee lapsi, mutta eniten potuttaa se hehkutus että " voi että, jätin pilsut pois ja tulin heti raskaaksi".. meillä tuolla tiedoissa näky yk, 6.. me ollaan oikeastaan vuosi pojan syntymän jälkeen yritetty saada toista. Välillä hommat on tyssänny, ja välillä taas menty pitempään. Luomuna tietysti.. jos ei luomusti onnistu, niin sitten ei. Hoitoihin emme lähde. Kesken menon sain vuosia sitten, pojan ollessa n. 9kk ikäinen. En tiedä oisko sillä jotenki osuutta asiaan etten tulekaan raskaaksi?! Munasarjat ultrattu, ei mitään roblemaa ja gynella ravattu myös melko reippaasti, alakerrassa ei siis onkelmia.

Tai sitten yks syy, mitä gyne meinas.. mun ylipaino.. Oonkin ollu kevyemmillä ruokavalioilla tässä muutaman viikon,että sais painoo pudotettua ja uimassakin tultu käytyä. :) Eikä pelkästään syynä oo lapsen hankinta, vaan ihan oman terveyden kannalta.

Vitamiinit, ja foolihappo sekä Neo-E vehnänalkioöljy nestemäinen käytössä, + vehnänalkioöljyhileitä niitä eloveenan lisäilen mm..puuroon, jukurtteihin rahkaan jne. :)

TSEMPPIÄ niille joilla jänskät paikat!
 

Yhteistyössä