<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

**********Perjantai 20.7.2012*********






Mukana:


Kolmikymppinen.........poika 09...........kp6/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp6/24......................yk3
Haini..............................................kp7/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp8/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp9/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp9/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp9/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp11/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp11/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp12/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp13/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp16/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp18/31-64.................yk4
lempo............poika 07/11...............kp20/?.......................yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp25/24-27...............yk3
amante.........................................kp27/23-25................yk4
Hjannah..............poika 7/11.............kp28/30-35...............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp30/25-30...............yk11
Salliina...............poika10/11.............kp30/32....................yk3
Ruttunaama......poika 06/04..............kp57/24....................yk25
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp68/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp79/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp84/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät

Nöhvi dpo13, Kulkuriina dpo13, Salliina85 dpo12, amante dpo12

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
Kolmikymppinen
jau11
lempo

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
ON: Mä oon back in business!! Tosiaan, oon käyny lueskelemassa tein juttuja pikaisesti tässä viikon aikana, mut tosiaan meillä on viikon ollut vieraita, niin en ole ehtinyt kommentoida... Nyt sitten on taas enemmän aikaa. Mulla pitäis alkaa menkat maanantaina ja niin kuin tuossa äsken kommentoin, niin eipä ole mitään oloja suuntaan eikä toiseen. Mulla on kestäneet mietteet pois kierrosta tähän asti, mutta veikkaan, että viikonlopusta tulee pitkä odotus... : / Toisaalta, ei kyllä yhtään tunnu, että tää olisi meidän kierto :( Joten menkkoja odottelen saapuvaksi.

Hei naiset, nyt sitten plussia kehiin! Jospa saatais tuonne heinäkuun tilastoon vähän lisää nimiä :kiss:

Muoks. Se piti vielä kirjoittaa, että yritän odottaa testaamisen kanssa ainakin keskiviikkoon. Onneksi ei ole testejä kaapissa polttelemassa!
 
Nöhvi
kp1/yk12

Haini: joo väkisinkin sitä rupeaa tulemaan luovuttajaolo kun luvut kasvaa. Tuo kaksinumeroisuus oli kova pala ja luulen että se vuoden täyttyminen (parin viikon päästä) on kanssa yksi masentava rajapyykki. Jaksamista myös sulle!! Kai me se taistelutahto taas kehitetään täältä, kun kierto on vähän pidemmällä...

Tervetuloa takaisin Salliina: :wave:

Plussatuulia muille ++++

Ja maanantaina varaan ajan yksityiseltä tutkimuksiin. Julkisella puolella on ilmeisesti tooooosi pitkät jonot...
 
Olen hiljaa sivusta seurannut tässä miehen loman aikana mitä teille kuuluu. Osalle hyvinkin kivoja plussia ja sitten on tää vastakohta. Me. Itsellä toista kuukautta vasta menossa ja täys turtuneisuus. Ei jaksais. Ei huvita. En testaa. Kiukuttelen yksinäni.

Varsinkin nöhvin puolesta olen jotenkin ihan pöh. Tyhmät negat.

Salliina: mä oon kade, sulla on menkat.:D Voiko näin sanoa?

ON: Mulla on tullut ihan huono äiti fiilis. :( Poika putosi meidän sängystä pari päivää sitten yöllä (tosi korkee jenkkisänky), enkä edes tajunnut miten se pääsi tapahtumaan, kun yleensä aina olen ottanut pojan syönnin jälkeen meidän keskelle. Nyt kuitenkin olin niin unessa, kun mies oli pojan siihen antanut, että en ollut edes tajunnut mitään syöttöhetkeä. Niinpä heräsin ähinään ja kovaan kopahdus ääneen, hetken hiljaisuus ja kauhea itku. Sydän hyppäs varmaan ties kuin paljon. Juuri päivällä oli tuolloin kontatessaan tehnyt kuperkeikan (menee vähän vauhdilla) ja pää imuriin. Voi epäonnea, kuhan ei myöhemmin tulisi mitään kierosilmää tai aivovammaa.
Mä taida toista halutakaan, kun en osaa tuota yhtäkään pitää elossa:( Vaikka koko ajan perässä menen ja jätän omat työt sivuun ja teen aamulla/illalla. Nyt löydettiin vähän apua: Poika sai oman mersun.
 
Voi Nöhvi, oon pahoillani:hug: Ymmärrän kyllä täysin turhautumisesi, oisit kyllä jo sen plussan ansainnu! Hyvä kuitenkin, että haette tutkimuksiin, jospa sieltä löytyisi joku yksinkertainen syy ja apu!:hug:

Carriina
: Niinkuin täälläkin on todettu, niin varmaan jokainen lapsi jossain vaiheessa tippuu jostakin. Harvemmin mitään vakavaa sattuu, niinkuin ilmeisesti teilläkään:hug:
Elämän varrella tulee kolhuja. Olet paras äiti lapsellesi. Tuo "huono äiti" olo kestää aikansa(kokemuksen syvällä rintaäänellä, poika oli 7kk kun tippui meidän sängystä.), mutta turhaa on itseään syyllistää, vahinkoja sattuu. Mukavaa viikonloppua kaikesta huolimatta :)

ON: Ei mitään raportoitavaa. Huomenna pojan synttärijuhlat :)
 
Carriina, meidänkin poika tippui sängystä. Ymmärrän kyllä olosi, mutta se menee ohi. Mietipä siltä kannalta, että kuka tietää, mitä lapsesi kaipaa ja milloin. Kuka tietää, mikä on lapsellesi parhaaksi. Kuka tietää, miten lastasi voi lohduttaa. Sinä. Ei kukaan muu tiedä yhtä hyvin kuin sinä. Jo se yksin tarkoittaa, että sä oot paras äiti lapsellesi. Sä osaat vastata hänen tarpeisiinsa paremmin kuin kukaan toinen. Ja lapsesi rakastaa sua tuollasena. Sä oot sille tärkein ihminen tällä hetkellä ja aina tuut olemaan tosi tärkeä.

Hjannah, oikein hauskoja synttärijuhlia teille :wave:

amante-murunen, iiiiso halaus :hug: Mutta kyllä se lapsi sieltä vielä tulee! Aloitatko tässä kierrossa clomit? Tsempit uuteen kiertoon! :hug:

ON: Eipä oo vieläkään mitään oloja suuntaan eikä toiseen. Väsyttää koko ajan, mutta johtuu pojan yövalvomisista (tullut reilun kuukauden sisään 5 hammasta lisää). Huoh. Taidanpa kakkospäikkäritkin nukkua pojan seurana. Vielä pitäs odotella pari päivää, että tietää mikä on tämän kierron tilanne. Veikkailen, että maanantaina alkaa vuoto.
 
Nöhvi
Voi ei amante :( Isot pahoittelut :hug: Ei ehkä juuri nyt auta, mutta luteaalivaihe oli tässä kierrossa kuitenkin riittävän pitkä raskautumiseen! Sehän on positiivinen juttu uutta kiertoa ajatellen...

Carriina: olet ihan varmasti maailman paras äiti lapsellesi! Kolhuja sattuu väkisinkin, onneksi lapset tuntuu olevan aika lujaa tekoa. Jaksamista :hug:

Hjannah: hauskoja synttärijuhlia :)

Salliina: se on sun nyt "kaunistettava" tuota heinäkuussa plussanneiden pinoa ;)

Kulkuriina: Joko joko joko testasit?

Kiitos myötätunnosta :) Aina välillä miettii että pitäiskö sitä lopettaa palstailu kokonaan, mutta en sitä kuitenkaan ole tehnyt, kun täältä saa niin paljon tsemppausta ja vertaistukea! Kai tää tästä taas iloksi muuttuu...
 
Nöhvi: En ole päässyt testamaan vielä, koiramme sairastui enkä ole ehtinyt apteekkiin :( Huomenna yritän päästä ja sitten kyllä testaan ( jos ei täti rynni paikalle)!
Pahoittelut menkoista, kuten monet täällä niin myös minä olisin siulle sitä plussaa toivonut!!! Samoin Amante: pahoitteluni!!
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
**********Lauantai 21.7.2012*********






Mukana:


Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp3/25-30...............yk12
amante.........................................kp2/23-25................yk5
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp7/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp7/24......................yk3
Haini..............................................kp8/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp9/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp10/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp10/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp10/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp12/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp12/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp13/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp14/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp17/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp19/31-64.................yk4
lempo............poika 07/11...............kp21/?.......................yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp26/24-27...............yk3
Hjannah..............poika 7/11.............kp29/30-35...............yk3
Salliina...............poika10/11.............kp31/32....................yk3
Ruttunaama......poika 06/04..............kp58/24....................yk25
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp69/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp80/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp84/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät

Kulkuriina dpo13, Salliina85 dpo12

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
Kolmikymppinen
jau11
lempo

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Kulkuriina Tule kertomaan heti mitä testi näyttää. :popcorn:

Carriina Niin kuin täällä muutkin jo sanoivat, olet varmasti paras äiti lapsellesi. :hug: :heart: Onneksi lapset on lujaa tekoa, eivät heti mene rikki.

ON: Luulin taas jo tädin poistuneen talosta, niin kuinkas kävikään. Sieltä se ärsyttävä ylimääräinen vuotelu taas tuli. :stick: No onneksi on ensi viikolle se gyne aika. Siellä on pakko saada asia kuntoon, ei tällaista jaksa kukaan. Täällä olen miettinyt pääni puhki, mistä moinen mahtaa johtua. :confused: Kaitpa ne on nuo hormoonit vielä ihan sekaisin tai sitten sitä keltarauhashormoonin vähyyttä. Saas nähä..

Isot tsempit kaikille tähän ja tulevaan kiertoon!! :heart: :heart: :heart: Toivotaan, että niitä plussia alkaisi taas tulemaan. Plussia puhaltelen täältä :whistle:++++++++++++++++++++++++
 
Nöhvi, eipä taida mustakaan olla tilaston kaunistajaksi... Ja ethän lopeta palstailua?? :kiss:

Kulkuriina, joko pääsit apteekkiin/testasit?? :popcorn: Toivottavasti koira alkaa olla kunnossa taas!

Pauki, onpa inhottavaa! Toivottavasti siellä gynellä nyt sitten selviää, että mistä tuossa vuotelussa on kyse...

ON: Menkkaolot alkoi sitten. Tai siis pientä menkkajomottelua, joka yleensä ennustaa menkkoja alkavaksi aika pian. Vuotoa ei ole vielä. Mutta kaipa se sieltä maanantaina tulee ajallaan (tai jos huomenna alkaa jo tiputella niin kuin viime kierrossa). Säännöllinen kierto on tietty plussaa, mutta olis ehkä kiva tietää, että ovuloinko mä edes... Mutta imetys sotkee varmaan niin paljon, että vielä odottelen sen 3kk, että poika täyttää 1v. ja sitten kun lopettelen imetyksen, niin jos sitten katsoisi uudestaan mikä tilanne...
 
**********Sunnuntai 22.7.2012*********






Mukana:


amante.........................................kp3/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp4/25-30...............yk12
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp8/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp8/24......................yk3
Haini..............................................kp9/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp10/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp11/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp11/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp11/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp13/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp13/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp14/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp15/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp18/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp20/31-64.................yk4
lempo............poika 07/11...............kp22/?.......................yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp27/24-27...............yk3
Hjannah..............poika 7/11.............kp30/30-35...............yk3
Salliina...............poika10/11.............kp32/32....................yk3
Ruttunaama......poika 06/04..............kp59/24....................yk25
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp70/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp81/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp85/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät

Kulkuriina dpo14, Salliina85 dpo13

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
Kolmikymppinen
jau11
lempo

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Höh harmitusta kun kukaan ei ole vielä päässyt tilastoja kaunistelemaan.

ON: kp7 yk2 ja kierto edelleen sekaisin. No jospa se tästä, reilu kilokin on tullut lisää :D Ei oikeen yrityksetkään tunnu miltään tuon kierron sekavuuden takia.
 
Kulkuriina Voi kökkö, kyllä tähän pinoon jo kovasti plussia kaivattais. :hug:


Todella tyhmää käydä lukemassa noita odottajien pinoja, ei paljon omiin oloihin auta.. :headwall: Haluaisin niiiiiiiiiiiiin paljon olla jo raskaana, kuten kaikki muutkin täällä. :heart: Mä olen ajatellut niin, että kun/jos tässä joskus raskaudutaan niin lupaan itselleni ja miehelleni olla murehtimatta mistään, nautin ihan täysillä siitä raskaana olosta vaikka tulisi mitä vaivoja. (Siinäpä sitä haastetta riittääkin :D) Koska se saattaa olla se viimenen lapsi sitten tähän perheeseen.
 
tervehdys taas! :wave:

täällä yritetään nousta "suosta"...pikkuhiljaa...

Pauki: mä en jotenkin pysty mennä vakoilemaan odottajien puolelle, se olis mulle henkinen itsemurha. täytyy päänupin takia pysytellä pois sieltä... :ashamed: ja mä oon miettiny tota myös, että sit jos joskus vielä raskaaksi tullaan, niin sit todella vaan nautin ja yritän olla stressaamatta m-i-s-t-ä-ä-n. onhan se nyt helppo sanoa... ;)

kulkuriina: pahoittelut negasta. :hug: tiedän miltä se tuntuu... :(

salliina: menkkaolot hävinneet? sehän kuulostaa hyvältä!! :) toivotaan parasta! :heart:

Nöhvi: :hug: mulle tuli sama olo tästä palstailusta. jotenkin menkkojen alettua alkoi taas ahdistaa, mutta sit kuitenkin aina eksyn tänne, juuri sen vertaistuen takia. =) toisaalta tällä hetkellä on vahvana olo, että pitäisi vähentää täällä käymistä ja tavallaan "antaa olla". noh, en tiiä.

ON: eka clomi-nappi tänään otettu. saa nähdä tuleeko tässä muutaman päivän sisällä mitään oireita, mitä niihin usein liittyy. odotellaan...
 
NiQ
amante: Onko sulla Clomeista ne seurantaultrat? Ootko yksityisen ja tk:n kautta saanut ne? :) Kyselen ku lääkäri mulle sanoi viimeksi että jos ei Terolutit auta niin tauon jälkeen olis sitten Clomit varmaan...
 
lempo, harmi kun sulla on kierto sekaisin :( Toivottavasti se siitä tasoittuisi.

Kulkuriina, voi harmin harmi :( Voimia sinne :hug:

Pauki, mä en taas ole vähään aikaan pystynyt pyörähtämään odottajien puolella vakoilemassa... Pelottaa, että kaikki mitä sanon tai teen liian aikaisin, vaikuttaa tähän raskautumiseen. Ehkä vähän tyhmästi ajateltu :LOL:

amante, tavallaan hyvä joo, mutta tavallaan ihmetyttää vain. Maha on ku jalkapallo, siinä mielessä olis kivaa, että menkat alkais, että turvotuskin häviäis... Mies keksi tänään vielä ottaa videokameran mukaan, kun käytiin pojan kanssa ulkona puistossa jne. niin onpa tosi kivaa katsoa siitä tuota mahaa... : / PAITSI, jos siellä olisi kyytiläinen, niin sitten ihan sama. Mutta enpä edelleenkään jaksa uskoa.

ON: Vaikka en usko, että olen raskaana, niin joku pieni toivonkipinä jyskyttää tuolla takaraivossa - entä jos sittenkin juuri nyt kun olen ihan varma ettei ollut meidän kierto... Menkkaoloja ei sen suuremmin ole mahassa. Järjetön turvotus vaan ja pissattaa koko ajan. Ja muutenkin loikin vessassa koko ajan katsomassa, että onko vuoto jo alkanut, kun tuntuu siltä välillä, että alkoi... Mutta eipä mitään ole näkynyt. Mä ootan varmaan keskiviikkoon asti ennen testiä, jos menkat ei sitä ennen ala. Se olisi sitten kp35/32. Kun eipä tuosta kierrostakaan ihan varma voi olla.

Täällä oli muuten iso ja pieni mies nukkumassa vierekkäin kun kotiuduin kirpparilta - kävi taas lämmin aalto läpi, kun niitä katseli :heart: Mutta nyt hiljainen ja rauhallinen kahvihetki tuon Tuhat loistavaa aurinkoa-romaanin parissa. Ootteko lukenut? Hyvä kirja, mutta rajua on se heidän kulttuurinsa :confused:
 
**********Maanantai 23.7.2012*********






Mukana:


amante.........................................kp4/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp5/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp8/?.......................yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp9/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp9/24......................yk3
Haini..............................................kp10/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp11/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp12/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp12/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp12/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp14/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp14/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp15/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp16/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp19/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp21/31-64.................yk4
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp28/24-27...............yk3
Hjannah..............poika 7/11.............kp31/30-35...............yk3
Salliina...............poika10/11.............kp33/32....................yk3
Ruttunaama......poika 06/04..............kp60/24....................yk25
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp71/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp82/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp86/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät

Kulkuriina dpo15, Salliina85 dpo14

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Kesäkiireitä täällä pitänyt ja kun ei itsessäkään mitään ihmeempiä päivittämisiä kierron tässä vaiheessa...

Kulkuriinalle pahoittelut negasta :hug: mäki aina tyhmänä toivon että tulis jostain kumman syystä plussa, vaikka viimeksi tiesin ettei se ois kuitenkaan ollut mahdollista.

Salliina Mulla kanssa aina edellisenä päivänä ennen menkkoja ihan älytön turvotus. Toisaalta se sama turvotus oli kyllä heti plussan jälkeen. Toivon ettei sulla menkat alkaiskaan :) vaikka tuntemukset sitä puoltaisikin.

Amante Toivotaan että clomit auttaa ja ettei tulis mitään sivuvaikutuksia.

Pauki Mä en oo ku kerran käyny kurkkaamassa odottajien puolella. Ja vähän sama kuin Salliina että tuntuu että jollain tapaa tekee hallaa plussaamiselle, jos yhtään tekee mitään mikä kuuluis tavallaan siihen aikaan. Että jos löydän jonkun ihanan vauvanvaatteen tms niin en voi ostaa kun ei ole vielä mitään mitä odottaa. Ja sitten se odotus ei ehkä alakkaan.

ON: on mullakin vähän ihmeellisiä nää kierrot, ku laskurin mukaan ovis ois perjantaina tai lauantaina, mutta mulla oli jo tänään sitä liukasta vuotoa. Vitsi että ihmettelin vessassa käydessäni. Eli sen mukaan ovis ois ehkä jo keskiviikkona. Ja taktiikkana on nyt se etten kerro miehelle mitään mistään parhaista ajoista vaan isken kiinni hepenineni, kun ovis on tuloillaan. Onneksi tytön vaari ja mummi lupasivat ensiviikolla ottaa tytön yökylään jonain päivänä, kun tyttö on heillä koko viikon hoidossa.
 
alley, juu hieno suunnitelma, kimppuun vaan :LOL: Tsemppiä miehen kellistykseen!! :D

ON: Menkkajomotukset mahassa tulleet takaisin, mutta menkat ei vieläkään alkaneet. Nyt alkaa jo toivonkipinä nostaa päätään vähän liikaa, vaikkakin yritän kestää viilipyttynä. Eipä oikein onnistu. Koko aamun olen ollut varma, että nyt ja nyt ja nyt alkoi vuoto, mutta eipä mitään tule (vielä). Pahalta näyttää noitten jomotusten takia... Mutta jos kävis tänään ostaa testin. Tai huomenna? Tai keskiviikkona... Jos siis menkat ei ala. Yritän edelleenkin ajatella, että kyllä ne sieltä alkaa. Kierto vaan sekaisin. Pessimisti ei pety!

Muoks. Pakkohan se oli PregCheck ottaa mukaan, kun kaupassa käytiin. Täysin negahan tuo oli, toki 1,5 tunnin päiväpissasta, mutta pitäisi plussa jo näillä päivillä varmasti näkyä. Että se siitä sitten. Vuotoa odotellessa...
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Kulkuriina: Pahoittelut negasta :( Tuliko se täti vieläkään?

Pauki: tosi hyvä että sulla on lekuriaika varattuna, ei tuommoinen kuulosta yhtään kivalta :( Mä oon kanssa kurkkinut odotuspuolelle :stick: En tiedä miksi niitä pitää käydä kurkkimassa? Lomalla on vissiin liikaa aikaa...

Salliina: Voi nega :hug: Jospa näyte oli vaan liian laimeaa alkupäiville? Teetkö koska uuden testin?

amante: joo ehkä mä vähän vähennän tätä palstailua (huom ehkä)... tai sitten en :LOL: Kyllä ne fiilikset (kai) taas paranee, kunhan kierrossa päästään eteenpäin. Onko tuntemuksia clomeista?

alley: ei muuta kun hommiin vaan sitten ;)

on: syndet juhlittu, huh huh... Menkat hiipumaisillaan. Tälle viikolle varattu akupunktio :O Ja väestöliitosta varattu ensikäynnille aika.. Meni tosin syyskuulle, mutta kuitenkin.
 

Yhteistyössä