<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Tosiaan mä en tänne kovin paljoo kirjoittele, mutta välillä voisin aina fiilistellä teidän mukana täällä :)

Mä jo kerkesin salaa vähän innostua, että pikkukakkonen olisi ollut tuloillaan mutta tänään aamulla se into sitten laantui :(

Juteltiin miehen kanssa, että jos syksyllä/talvella alettaisiin tosissaan yrittämään pojalle pikku sisarta :)

isot :hug: kaikille teille joille kovasta ja sinnikkäästä yrityksestä huolimatta ei vielä plussa ole ilmestynyt :heart:
 
Täällä kun olen nettiä selaillut ja lukenut juttuja Teroista niin nehän joillain voi vissiin haitata ovulaatiota jos se tulee kovin myöhään. Lääkäriltä siitä kysyin niin se sanoi, että tarkotus olis vaan saada se kierto tasottumaan ja sitten kattoa mihin se asettuu. Lääkäri tuumas myös niin, että eihän sitä tiedä tarviiko niitä edes syödä kauaa jos sattuukin raskautumaan. ;)

No, täytyy nyt sitten vaan mennä sillä asenteella että syödään niitä nyt ainaki aluksi se komen kuukauden satsi ja katotaan sen jälkeen tarvitaanko lisää. Sain siis puolen vuoden reseptin ja sillä pitäis vissiin välivuoto laantua. :)
 
Nöhvi
**********Perjantai 27.7.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp4/24-28...............yk4
Salliina...............poika10/11.............kp4/32-33.................yk4
amante.........................................kp8/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp9/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp12/?.......................yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp13/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp13/24......................yk3
Haini..............................................kp14/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp15/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp16/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp16/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp16/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp18/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp18/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp19/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp20/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp23/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp25/31-64.................yk4
Fidel.............tyttö 12/08................kp31/28....................yk1
Hjannah..............poika 7/11.............kp35/30-35...............yk3
Ruttunaama......poika 06/04..............kp64/24....................yk25
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp75/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp86/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp90/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
alley dpo1

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
fidel: pahoittelut negasta :hug: Jospa perjantaina olisi toisenlainen tulos :)

Aura: toivotaan parempaa onnea tähän kiertoon :) Joo ei ole tosikaan, mihin se tämän pinon plussapuhuri hyytyi? Heinäkuu alkoi niin lupaavasti...

Salliina: no et kyllä jätä meitä!!! Mäkin täällä roikun :D Kolme kuukautta menee nopsaan ja eihän se ole poissuljettu vaihtoehto että jo ennen sitä tärppäisi! Toivotaan näin :) Paukin kanssa samoilla linjoilla: sun juttuja on kiva lukea! Kaipa noita kadonneita voisi siirrellä pinosta sivummalle... pääseehän tuonne aina takaisin :)

Pauki: kiva että lekurireissu täytti odotukset :) Missä vaiheessa kiertoa noita pillereitä vedellään? Toivottavasti tuo pikaisen plussan teille!

alley: Kuulostaa onnistuneelta illalta :) Tsemppiä piinapäiviin!

Nannamamma: ajoitus kuulostaisi menneen nappiin :) Vai että mattoa kuluteltu :LOL:

LeGu: tänne vaan fiilistelemään :)

ON: akupunktiota kokeiltu! Oli kyllä jännä ja positiivinen keikka. Ainoastaan siinä vaiheessa kun neula laitettiin paikoilleen niin vähän nipisti. Niitä laitettiin vähän jokapuolelle :D Se meinasi että useat pissatulehdukset olis osittain seurausta lantion "jäykkyydestä" (?). Hoidon jälkeen oli semmoinen leijuva olo, koko päivän oli mahassa (?) hassuja tuntemuksia. Ihan kuin joku olisi välillä "viiltänyt" tylpällä kepillä. Jäi sen verran positiivinen olo tuosta, että menen kyllä uudestaankin. Siitä kun pitäisi olla apua myös näihin mun niska-hartiakipuihinkin... Sen verran ikävöinyt lomalla exceliä että tuli kerättyä ovisplussapäivät kierrottain taulukkoon :D Näyttäisi että ovis on yleensä joko kp13/14 tai kp16/17 - muutama pidempi ja yksi superpitkä kierto tietty välissä, mutta niihin liittyy sairastamisia yms. Elikkäs on tässä muutama päivä aikaa vielä relata ennen kuin päästään tositoimiin ;)
 
).( Dpo10:n puolella ollaan (luulisin) ja painontunnetta on alavatsalla ja rintoja aristaa. Joko nää on oireita, tai sitten mä olen vaan hirveän toiveikas. ;) Voi olla kyllä ihan kumpaa vaan... Milloinkahan sitä kehtais testata (en mä mihinkään odotettuun vuotopäivään asti jaksa kuitenkaan odottaa!)..? :LOL:
 
Nannamamma Toivotaan että ovis oli. Vai maton kulutus. :LOL:

Nöhvi Minä syön Teroja kierron 15-24 päivät. Tänään otin just ekan, toivotaan ettei tuu mitään sivuvaikutuksia. Lääkäri kyllä sano ettei pitäis tulla kun on niin pieni tuo annos, yks tabu per päivä.

Sepä mukavaa että akupunktio oli hyvä kokemus. Nyt sormet ja varpaatt pystyyn, että sillä olis vaikutusta!! :) Mä ainakin uskon, että ne on hyviä hoitoja kun onhan ne niin vanhojakin.

Kohta sitten peitot heilumaan ja kovaa. ;)

Laala Kuulostaapa hyvältä noi ooireet. Ite olisin jo tuossa vaiheessa varmaan testannu jos kaapissa olis testejä. ;)

ON: En tiiä voisko olla jo ovis tai sitte just tuloillaan. Mahassa sellasia tuntemuksia. Mulla yleensä oviksen aikaan istumaan meno tuntuu ilkeästi alamahassa, paitsi nyt ei vielä oo pahimmat kivut. Varmaanki se olis vasta tuloillaan. Nyt en ees viitsi tikutella, kylläpä se tulee jos on tullakseen. Täällä peiton heilutus harjotukset jo käynnissä. ;) :whistle: :LOL:
 
Pauki, toivottavasti saat kierron tasottumaan. Ja eihän sitä tosiaan tiedä, vaikka pitäis terojen syöminen lopettaa heti alkuunsa ;)

Fidel, toivotaan, että saat tänne uuden plussapuhurin käyntiin!! Joko testasit?

alley. hienoa hienoa! Toivotaan, että tuo pari vkoa menee nopeeta!

Nannamamma, hyvä että osui oikeaan aikaan, toivotaan tärppiä!!

LeGu, toivotaan, ettei teidän tarvi odottaa ees ihan talveen asti :)

Nöhvi, jaksaa jaksaa :D Hienoa, jos oli akupunktio hyvä kokemus. Toivottavasti auttaa :) Mä oon muuten lähdössä viikonlopuksi reissuun enkä pääse päivittelemään : / Palaan sitten myöhään sunnuntaina, että maanantaina oon varmaan back. Ensi viikolla sitten taas keskiviikosta sunnuntaihin meillä on vieraita.

Laala, hyvältä kuulostaa :) Tuu heti kertomaan kun testaat! :popcorn:

ON: Mulla vasta kp4, että vuoto pahimmillaan ja aloiteltiin silti eilen harjotukset taas :LOL: Onneksi miestä ei haittaa tuo vuoto :)
 
Testailtu on ja plussattu on :heart: Aivan sekavat fiilikset, et oli muka näin helppoa. Nyt sit toiveillaan et pysyy mukana! Selkeä viiva apteekin omaan ja haaleahko tuohon sofi one step testiin. Nyt pitäis jaksaa töissä ilman mitään vauvahulluus kohtauksia :LOL:

Nöhvi toi akupunktio kuulostaa paljon paremmalta kun mitä mulla tehtiin revähtäneeseen reiteen.Toivottavasti siitä on apua ainakin niin et rentoutuis. Se varmasti ainakin auttaa asiaa.

Minä menen nyt voimaan pahoin ja iloitsemaan siitä! Pakko kyllä jäädä tänne taustalle hengailemaan ja jännäämään teitä. Onnea Laala testailuihin. Plussaamisia!
 
  • Tykkää
Reactions: Salliina85
Pauki toivottavasti terolutit auttaa, mutta niiden käyttö jää lyhyeksi! ;)

Nöhvi: Kiva, että akupunktio tuntui hyvältä ja toivotaan oikein kovasti, että siitä on apua!

Fidel: Onnea!:flower:

ON: Keskiviikkona nousi kuume 37,5 ja tuli hirveä pahoinvointi, sama jatkui eilen. Olo oli kuin 40 asteen kuumeessa. Mutta niin mä vaan maltoin, vaikka mies patisti testaamaan eilen, niin tänään ihan selkeä plussa!!!:heart: Olo on ihan käsittämätön. Koettu menetys jyskyttää takaraivossa, mutta olo silti niin onnellinen :) (varovaisesti kuitenkin). Mä toivon todella, että tämä onnistuu. Sinänsä onni, että maltoin olla testaamatta aiemmin, niin ei tarvi arvuutella ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Salliina85
Hienoa saatiinhan niitä plussia tällekin kuulle hiukan enempi! Onnea Fidel ja Hjannah <3 paljon tarrasukkia mukaan.

Nöhvi: Toivotaan että saat akupunktiosta apua. Ja hyvä että jäi positiivinen kokemus.

Salliina: Te ootte kyllä ahkeria siellä :) Ainahan se on hyvä harjoitella.

ON: Taas on paha olo, eilen ja tänään on kuvottanut. Eikä ruoka oikein maistu, vaikka pitäisi sitä jotain syödäkin... Ovis oireet olleet muutenkin nyt ihan erilaiset, kun en oo juonu greippimehua ollenkaan. Aikasemmat 2 kiertoa on ollu koko alavatsa kipeänä ja sellasta paineen tunnetta ainakin vessassa käydessä. Nyt oli ainoastaa eilen muutaman tunnin sellaista kipua että hyvä kun pääsi kävelemään. Ja eilen aamupäivällä tunsin vihlasun oikealla. Ainakin siis oltiin ihan oikeaan aikaan liikkeellä noiden peitonheilutusten kanssa :) Muutenkin nyt selkeästi melkein pelkästään oikealla nuo kivut. Merkillisiä nämä hormoonit. Saas nähdä mitä nää tuntemukset tuo tullessaan. Mutta kai sitä pitää mennä hakemaan jotain ruokaa, viimenen työpäivä ennen lomaa palkitsen itseni pizzalla :D
 
Fidel ja Hjannah Valtavan suuret onnittelut!!!! Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan! :heart: :heart:

Toivotaan että tämä plussa aalto kaappaa meidät kaikki sinne mukaan! :heart:

Täällä viimenen arkipäivä kotona ennen töihin paluuta, jännittää maanantai. =)
 
:heart: :hug: Onnea kaikille plussanneille !

Sanokaahan ihan rehellinen teidän mielipide siihen, että meillä tosiaan on vasta 4kk ikäinen pikku hurmuri kotona ja nyt jo kuumeilen ?
Tyhmä kysymys ehkä, mutta onko tää teidän mielestä ''fiksua'' ? :LOL:

Mitenkä tässä ryhmässä toimii tuo teidän taulukko ?
Huomasin, että sielä on tuollainen ''taustailijat'' kohta niin meinaako se meitä, mun kaltaisia höpöttelijöitä? :)
 
Nöhvi
**********Lauantai 28.7.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp5/24-28...............yk4
Salliina...............poika10/11.............kp5/32-33.................yk4
amante.........................................kp9/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp10/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp13/?.......................yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp14/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp14/24......................yk3
Haini..............................................kp15/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp16/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp17/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp17/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp17/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp19/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp19/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp20/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp21/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp24/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp26/31-64.................yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp76/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
Laala dpo11, alley dpo2

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin vierailun kohteeksi joutuneille :hug:

valitettavasti on työt ja painostava ilma vieneet mun voimat, joten ei ole sen kummosempia kuin ilmoitella että hengissä ollaan :) oviskin on mennyt eikä tulti hyödynnettyä ei vain jaksa.
suurempia en siis tästä kierrosta odota. :(

tsemppiä piinailijoille ja halaukset tarvitseville. :hug:

yritän tuossa jossain vaiheessa aktivoitua vähän enemmän :)
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Hjannah ja Fidel!! :heart: niin, toisille on helppoa ja toisille ei...

Laala: testiä kehiin nyt vaan!! :D

salliina: WHAAAAATT??? hommailtu menkkojen aikaan?? :D :O vaikka meillä mies pystyis niin minä en!! :LOL:

Pauki: tsemppiä harjoituksiin!!! =) toivotaan, että teroista on hyötyä!

Nöhvi: hyvä, että akupunktiosta jäi positiivinen fiilis. mä olen kerran kokeillut leikattuun olkapäähän (---> siitä seuranneeseen hartiajumiin), mutta en kyllä yhtään muista oliko hyötyä... : / meillä kanssa nyt vähän otetaan rennosti, eikä tuhlata kaikkea energiaa alkukiertoon. ;)

ON: ollaan nyt taas lomailtu ihan huolella, joten palstailu on taas jäänyt vähemmälle, mutta hyvä ehkä niin. en tiiä, enemmän nykyään ehkä ahdistaa täällä pyöriminen kun se, että tää toisi jotain helpotuksen/lohdutuksen/ei-ahdistavaa tunnetta. no juu, alkukierto taas niin siksi ehkä tällaista...
clomit napsittu, ei sivuvaikutuksia. välillä ehkä jotain kuumia aaltoja, mutta jos niin vähällä selviää niin helppoa on. onhan siinä se mahdollisuus, että limakalvot kuivuu liian ohuiksi, eli sitä jäädään nyt odottelemaan: ovislimoja. :D
niin, ja verikokeiden tuloksetkin sain. ei mieltäylentävää. keltarauhashormoni just ja just yli alarajan eli 26,7. lääkäri sitä mieltä että olen kuitenkin ovuloinut. ja se imetyshormoni hieman koholla (viitearvo 5-500) 620. toi oli jotenkin suurempi shokki, et miten ihmeessä se voi olla koholla, kun mulla ei tullut maitoa mitenkään hyvin ja imetyksen lopettanut jo reilu 1,5v sitten!!! mutta nää naisten hormonit..eihän niistä näköjään tiiä!!! :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Onnea Fidel ja Hjannah :flower: Johan rupesi plussalista kaunistumaan :D

Ruttunaama, nanakuu ja kurasaapas: siirsin teidät nyt kadonneisiin, hihkaiskaa jos olettekin siellä :wave:

amante: joo kannattaa säästellä voimia tositoimiin ;) Pahoittelut että veritestien tulokset eivät olleet mieluisia :hug: Miten tuo imetyshormoni, niin voiko sitä laskea millään? Vai korjaantuuko se vaan ajan kanssa? Onpa kyllä ihme homma, ei ole tullut mieleenkään että sitä hormonia voi jäädä noin pitkäksi aikaa "pyörimään"???

Laala: testaa testaaaa :popcorn:

Pauki: toivotaan todella että pääset mahdollisimman vähin sivuvaikutuksin :)

Salliina: apua, seksiä vuodon aikana :D Ei me vaan pystytä, pitää olla suunnilleen pari varmuuspäivääkin välissä ettei vaan satu vahinkoja :D Sä olet päivitellyt niin ahkeraan viime aikoina, että sun pitääkin ottaa välillä vähän lomaa :D

alley: tärppionnea :)

LeGu: mä laitoin sut nyt tonne taustailijoihin :) Se vois olla oikea paikka... ja sitten kun yritys alkaa niin tuonne kp-listoille, eikös :) Itse en ollut esikon ollessa 4kk vielä valmis uuteen, mutta moni on! Ja onhan se ihana jos tulee pienellä ikäerolla. Ei ollenkaan hullua :)

NNÄ: kiva kun kävit moikkailemassa :) Tsemppiä töiden kanssa!
 
Teijän kuulumisia katsomassa!! :wave:

Nöhvi: Kiva että akupunktio oli positiivinen kokemus. Toivon täydestä sydämestä sillä olevan toivottu vaikutus. Suosittelen kokeilemaan vyöhyketerapiaa myös; mun kaveri kärsi PCO:sta, lapsen yritysta 3 vuotta eikä spontaanisti menkkoja. Kävi vyöhyketerapiassa pari kertaa, tuli menkat ja ekasta kierrosta tärppi ja nyt ihana poikavauva!! :heart:

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!!! +++++:whistle:++++++

Diiselikissa + Sissi 14+4 :heart:
 
Onnea plussanneille, ihanaa saada niitä myös heinäkuun loppuun (HJANNAH ja FIDEL)!

Mä jotenkin ihan kateellisena luen täällä teidän kierroista jne. On hieman turhauttavaa, kun ei ole menkkoja, haluaa imettää vielä vuoteen asti ainakin vaikka samalla tietää että tuskin toista muksua sitten lähtee aluilleen, ennen kuin lopettaa kokonaan imetyksen, jos silloinkaan.

Laala: toivotaan kääntyvän plussaksi. Nega on aina niin tympeä.

Salliina: Älä nyt, kyllä me jaksetaan täällä vielä se 3 kk roikkua ainakin. Sä hei voit tuudittautua siihen, että voit siirtyä meitä ennen siihen lehmänmaitoon ;) Meillä kun syntyi viimeinen päivä tämä ukkeli. Meille sit taas ne syysvauvat:heart:

ON: Meikä lähtee tänään porealtaaseen lillumaan ystävän terassille! Niin vähän kuin tuolla aurinko paistaakin, ettei vaan kylmä tulis. Päätin olla ottamatta poikaa mukaan ja vien sitten tuon miehen ja pojan meille kotiin porukoille. Mies pääsee illalla kaveriporukan kanssa sählykisoihin sohlaamaan ja poika jää mammalle. Tarkoitus siis olla n. 7 tuntia pois kotoa. Pisin aika tähän mennessä. Vähän on morkkis, kun joudun tökkäämään korviketta mukaan, MUTTA ei se nyt kerrasta pahene tuo imetys. Pitää oppia ottamaan vähän rennommin. Vai mitä?
 
Nöhvi kuulostaa mielenkiintoselta toi akupunktio. Kiva että oli positiivinen kokemus :)

Laala Toivotaan, että nega muuttuisi plussaksi! :heart:

alley Mulla on ollut melkeinpä samanlaisia oireita!! Mulla siis oletettu ovis ollut samoihin aikoihin sun kanssa... Toissa päivänä ja eilen oli iltapäivästä väsyä, pahaa oloa ja alavatsan jomottelua.. Tänään päässyt jo vähän vähemmällä, enää ei pahaa oloa, mutta väsy senkin edestä (johtuu varmasti tästä kuumuudestakin) lievoo jomottelua tälläkin hetkellä nyt kun päikkäreiltä nousin..

amante ikävää ettei verikokeiden tulokset ollut kovin mieltäylentäviä.. :( kuulostaa vähän kummalta toi sun imetyshormooni, tai siis se, että on noin korkea :O

Carriina Eihän se yks kerta korviketta nyt paha ole.. :) Nautihan omasta ajasta! :)
 
**********Sunnuntai 29.7.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp6/24-28...............yk4
Salliina...............poika10/11.............kp6/32-33.................yk4
amante.........................................kp10/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp11/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp14/?.......................yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp15/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp15/24......................yk3
Haini..............................................kp16/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp17/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp18/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp18/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp18/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp20/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp20/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp21/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp22/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp25/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp26/31-64.................yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp77/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
Laala dpo12, alley dpo3

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Nannamamma: Laitatko jännäilijöillekin yhdet dpo.t enemmän :) pysyy kartalla ite, missä menee.

Mulla onneks tänään helpottanu se paha olo. Nyt vaan seuraillaan tuleeko mitään muita oireita... Vitsi, ois jo 2 vko menny et vois testata :LOL:
 
Nöhvi
Laala: pahoittelut negasta :hug:

diiselikissa: kiva kun kävit moikkailemassa :) Hui kun sä olet jo pitkällä :O Tai siis tuntuu että vastahan säkin plussasit :D Vyöhyketerapia vois kyllä olla seuraavana vuorossa, kiinnostaisi kovasti! Jos nyt "kuuri" akupunktiota ja sitten voisi kokeilla tuota :)

Carriina: nauti!!! Eikä mitään morkkiksia :) Mä olin kanssa jotenkin vauhkona tuon korvikkeen kanssa, tai siis jotenkin sitä liikaa ehkä pelkäsi että imetys yms. kärsii... ja ei tuo sitten koskaan oppinutkaan syömään korviketta/käyttämään tuttipulloa kunnolla. Olenkin päättänyt että jos seuraava tulee niin otan rennommin (katotaan vaan niin olen ihan yhtä vauhko ;) ). Joten rennosti vaan :)

nannamamma: jei, lisää päivittäjiä :) Kiiitos :) Ja tsemppiä jännäpäiviin!

on: tässä pohdiskelin että pitäiskö jättää luget kaappiin tässä kierrossa. Mulla on niitä "melkein tarpeeksi" yhteen kiertoon, eli parina päivänä jäisi puoleen annokseen. Olisi tavallaan mielenkiintoista nähdä onko luteaalivaihe sama kuin ennen lugeja. Ja ne valeoireet ja homman sotkuisuus, yäääk. Toisaalta ne on kyllä tehneet tehtävänsä. Ja ei viittis heittää kiertoja hukkaan...
 

Yhteistyössä