<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Pika päivitys kännykällä...

Sain työkaverini ottaa verikokeen ja niinpä kävi että 12 kierrokselle lähdetään huomenna :'( hcg oli <1...

No jos jotain positiivista tästä ettii niin täytän reilu viikon päästä 3O ja voin siis juoda siellä :)
 
äiti-07 :hug:

Nöhvi sellasia siedettäviä,että vähän tuntuu. En oikeen osaa selittää :/ oli ekassa raskaudessakin kun aloin arpomaan ettei mun mitää testiä kannata tehä kun menkat alkaa kumminki. mut sillon oli jo menkat myöhässäkin. Mut oireitakin mulla ihan minimisti, iltasin alkaa etomaan ja nopeista liikkeistä tulee noita repäsykipuja(?), meil käy jonkun sortin veto sisällä niin palelen muutenki :) finnejä mulle ei oo tullu mitä yleensä kuukautisten aikaan ja ennen tulee. Mut mulla ei ollu ekastakaan oireita oikeen mitään, et iha samalla kaavalla.... Niin oliks sulla jo suunnitelma et koska testaat? :popcorn:

Viida maltti tsempit täältä :D kyllä se torstai tulee ;)

Kirskis kiitos onnitteluista :)

Bambini tsempit oviksen metsästykseen! Mä noilla laskureilla oon koittanu laskea niin antain LAa elokuun 8 ja sitä luokkaa.

plussa puhureita puhkun ++++++
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: viida
Kirskis, mä luulen kans että tuo omakin aika tunnollisesti niitä käyttää... Höh. Tottakai toivon että se äkkiä jättäisi ne pois mutta kun menin lupaamaan että se saa omaan tahtiinsa päättää niiden käytöstä jos se suostuu kierukan lähtöön.

Mulla alkoi juuri menkat, maha oli eilen illalla niin turvoksissa että näytin aivan kuin olisin ollut tukevasti raskaana. Mieskin päivitteli sitä. Voinee olla että sitten joskus sitä raskautta ei niin vain salailla :D ei esikoisesta tullut turvotuksia ja yleensä menkka turvotuksetkin on ollut maltillisempia. Oli kyllä harvinaisen tönkkö olo. Tunnustan kyllä peilailleeni sitä turvonnutta palloa, hassua ajatella että joskus taas siellä asuu joku!

Voi vauvahuurut :D naapurit sai lauantaina esikoisensa, että mä niin ootan että nään ne rapussa :) niisk!
 
Voi perse kp1/yk16/yk3 :'( Siis niin syvältä jostain... viikonloppuna jo menkkakivuista ajattelin että tää oli tässä. Sitten kun ne ei alkaneetkaan, nin tänään alkoi sitten olla jo toiveita että mitä jos? Mulla ei ole yrityshistorian aikana ollut koskaa luteaalivaihe näin pitkä. Eikä tässä vielä kaikki, tein testin ja ennen kuin kontrolliviiva oli tullu näkyviin niin menkat alkoi :stick: :headwall:
 
***********Keskiviikko 28.11.2012*********





Mukana:

Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp 2/24-28...........yk16/yk3
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 5/22-28...............yk9
Pauki.................................11.............kp 7/24-34...............yk7
Bambini..................poika 08/08.............kp 12/30...................yk4
niiskunenä...........................12............ kp 16/25....................yk2
Shaitanja...............poika 07/11...............kp 21/23.....................yk2
lempo.................poika 07/2011.............kp 22/26.....................yk2
Carriina..........................10/11.............kp 22/30?....................yk1
NiQ................................07/11............kp 23/27-48...............yk8
eskapismi................poika 05/12............kp 25/30.....................yk 1
viida.........................tyttö 5/12.............kp 30/30..................yk1
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 30/30-35...............yk4
laala........................tyttö 05/09...........kp 31/31-64...............yk7
syysmyrsky...............poika 04/12...........kp 32/30-34...............yk2
annamay..........................05/12...........kp 33/30....................yk2
sanyo............................05/12.............kp 37/??....................yk1





Jännäilijät :popcorn:
NiQ dpo7

TAUSTAILIJAT

Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
kirskis

Plussanneet:



Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Voi Nöhvinen :(

Iiiiiiiik. Tänään lähtee kierukka. Ei mua itse operatsuuni jännitä, mutta sen jälkeinen aika. Myönnettäköön että olen ehkä turhan optimistinen odotuksissani sen suhteen että ukko unohtaisi nopsaan kumien käytön, pudotus todellisuuteen saattaa vähän kirpaista :D Mutta nyt on sopivan "vauva-huuruinen" olo ja ajattelin nauttia ja intoilla koko rahan edestä tänään, katsotaan sitä todellisuutta sitten myöhemmin :D
 
Liitynpä nytten tänne, kesästä lähtien käynyt lukemassa ja nyt sitten on pakko saada paikka jossa voi rauhassa kuumeilla.

Esikoinen syntyi tän vuoden alussa ja toinen on ollu koko ajan mietteissä. Imetin 7kk ja kuukautiset ovat vasta normalisoituneet. Mieheltä lupa yritykselle saatu syyskuussa ja nyt sitten kuumeilen ihan urakalla. Eka kierto että ehkä tunnistin ovulaation ja se tuli hyödynnettyä. Kp 16/25.

Ruppeen lukemaan teidän kirjoituksia niin pääsen kärryille. :)

Niin ja niiskunenä 12 kp16/25 yk2
 
Viimeksi muokattu:
Shame on me :ashamed: en mä malttanu kun tänään kävin kaupassa ja testit ostin valmiiks olla sit testaamattakaan... Ja arvata saattaa mikä lopputulos sieltä tuli : / Ei niin nega harmita, tieshän tän ettei se millään hyvällä tahdollakaan voi olla helppoo tää vauvanteko taaskaan mut se et pitää sit kiusata itteesä vaikka kuinka sanos etten tällä kertaa! Pöh!

niiskunenä Tervetuloa! :wave:

syysmyräkkä mikä näitä ihmiskehoja vaivaa kun ei voi toimia niinkun pitäis ja haluis!! taitaa mullakin venyä kiertolainen, ei myöskään mitään tuntemuksia menkoista...Halit!! :hug:
 
niiskunenälle tervetuloa joukkoomme, toivottavasti visiittisi on lyhyt :D

viida: harmitus tuo nega. Mutta, niin kauan ku täti ei tule, on toivoa. Se on mun mottoni ;)

Ihanaa, pakkaset tuli. Vielä kun tulis luntakin =) Mä niin jo odotan joulua, ekat jouluvalot laitettiin pojan kanssa maanantaina, kun se niin pitkään on niitä halunnut. Ja nyt se pikkupoika on niin onnellinen, kun sai huoneeseensa kaksin verroin jouluvaloja, monivärisenä vielä kaiken lisäksi. Joulu, tervetuloa :xmas:

Omanapa: Just tikutin ovista, mutta kontrolliviivaa vaan pukkaa, kp12. Eli, ovis on jossain kp17 tienoilla, koska jos se olis kp15, nyt näkyis jo jotain. Saapas nähdä onnistuuko mun pupuiluajatukset sittenkään oviksen kanssa yks yhteen; laskeskelin, että miehen kanssa ollaan viikonloppu molemmat vapaalla, aikaa talletella, mutta jos ovis venyy niin menee harakoille tämäkin kierto :headwall: No toisaalta, ehkä sitten parempi niin.. mä kun oon mietiskellyt paljon tätä raskautumista monen asian vuoksi - työt mietityttää, koiravauva tilattu ja elämän sujuvuus muutenkin kahden lapsen kanssa. Ehkä sitten luonto päättää mun puolesta, antaa aikaa mietiskellä juttuja, ellei tästä kierrosta tärppää. Ja hyvä niin sitten. Tyydyn kohtalooni :) Toisaalta, tehtiinhän meillä esikkoakin kutakuinkin vuosi samalla ajatuksella kuin nyt - ei niin kellontarkasti, välillä tikutellen ovista ja välillä ilman tikuttelua.. joten siinäkin mielessä, olishan se hyvää(kin) tuuria, jos nyt raskautuisin näinkin pian. Mutta, malttamattomana pitäis saada kaikki just heti eikä vasta monen kk:n päästä :LOL:
 
Voi äiti-07 ja Nöhvi :( :hug:

Viida, elä ny vielä toivoos heitä, torstai on vasta huomenna. Torstai on toivoa täynnä! ;)

Tervetuloa niiskunenä! :wave:

Syysmyrsky, pah. Tympeetä :| :hug:

Kirskis, kyllä me jossain samalla palstalla oltiin, muistan sun nimimerkin kyllä :)

ON: Kolme päivää on särkeny päätä, alavatsa on kipeä ja turvonnut palloksi, pierettää :ashamed: ja rintoja kivistää. Selkeet oireet, mutta varmastikin menkoista. Eihän se nyt vielä olisi edes kiinnittynyt, joten eipä kai niitä raskausoireitakaan oikein voi tulla...
 
Viimeksi muokattu:
Voi harmitus Nöhvi ja Äiti-07 :hug:

Lyhyttä vierailua toivon sulle tässä pinossa niiskunenä Tervetuloa!

Mites Niq miltä tuntuu, suunnilleen samoissa ollaan kierrossa menossa?

ON: Vainoharhaisuus iskee = oireita on, tai tulee kai niitä kun miettii. Tekis niin mieli jo testailla, vaikka olenkin jo luvannut että testata ei :stick: Kävin tässä katsomassa kaverin pariviikkoista vauvelia. Oli se sitten ihana! Näin sitten seuraavana yönä unta, että odotin kolmosia HAH!
 
viida: mäkin liputan sen torstain puolesta :) Eli toivoa on! Mutta nega on aina tylsä :hug:

niiskunenä: tervetuloa :wave:

bambini: mä oon kanssa tyyppiä "mulle kaikki heti tänne" :D Tää on niin piinaavaa :O Mutta hei voihan se ovisplussa räpsähtää varoittamattakin, ties vaikka jo huomenna :)

eskapismi: menkkaoireet -blääh, toivottavasti ei kuitenkaan!

lempo: testaa testaa :popcorn: Tai ainakin pian, saadaan jännättävää :)

Susimieli: jeiii, nyt se alkaa :D Miten meni operaatio?

on: megamenkat - vuodan kuiviin ja sattuuuuuuu. Vähän mietityttää, että olikohan tässä kierrossa jotain pientä yritystä kiinnittymiseen...
 
NiQ
HÖH! Nöhville kurvannu täti kylään, kyllä on syvältä ja poikittain! :( halaukset! :hug:

lempo kyseli; Joo, siis kyllähän mun mielikuvitus taas laukkaa :D Oijoi! Kyllä tipahtaa taas ja korkealta. Tuossa joku päivä viilteli ikävästi imuroidessa tuonne kohdun tietämille, tissit on olleet arat nyt varmaan jonkun kolmisen päivää ja toinen sierain tukossa pari päivää (Tosin se johtuu varmaan tästä koko syksyn kestäneestä flunssaolosta) ja tänään on taas repinyt tuonne alavatsalle ikävästi. Lauantaina testailen. Koskas sä testailet? Mitä on oireita?
 
Eilenki kolmesti tänne kirjoittanu, mutta aina ne katoaa jonnekin välille.

Eilen sain vahvat viivat ovistikkuun ja illalla puuhailtiin. Tiistaina unohdin testata. Pitääkö tänäänkin testata? Entäpä puuhailla sängyssä? Mistä se lähtee se 24-48h? Kun minähän oon ruukannu testata seiskan jälkeen illalla.

Tänään olis jumppa :) pitää jättää väliin, jos testaan... Heh heh, mikä tekosyy.

Alkaa tulla hoppu, tuttärelle pitäs väsätä puuhakalenteri (ikkunamaalausta, pulkkamäkeä, joulupukin pajakylää, santaparkia, piparin leivontaa, korttien lähetystä, joulusatua...) Eikun hommiin ja siis Huomenta kaikille teille kanssasisarille!
 
Bambini Meinasitko oikeesti miettiä jos ette toista yrittäskään jos ei nyt tärppää? :hug: Vaikka oon kyllä itekin pikkukakkosta miettiny ja sitä rankkaa vauva-aikaa ja kun pitäis vielä työpaikkakin saada jostain plus talousasiat mietityttää. Mut toisaalta ei näitä voi liikaa järjellä miettiä kun sydän sanoo että meidän perheeseen vielä toinen sydäntenvalloittaja kuuluis :heart: Mutta vaikeita päätöksiä nämä silti on, ehkä ne ajatukset siitä selkiytyy jos vaikka pari kiertoo ottas vaan rennosti ja tuumailis asiaa =)

Voi ihana Eska Mä niin nauroin ääneen kun katoin sun oireita :D " me ollaan puksukoneita kaikki, kun on oikein silmiin katsotaan..." :LOL: Pidän peukkuja, aika lupaavalta kuulostaa!! :)

lempo Hui kauhee!! Kolmoset :O Mä saisin paskahalvauksen jos tuo uutinen mulle ultrassa kerrottais :D Mutta jospa se uni kuitenkin enteilis tulevaa plussaa ;)

Nöhvi Voi ei :hug: Mikähän piinaaja täti sulle on osunu tälle kiertoo! :kieh: Saattas kyllä olla kiinnittymis-yritystä jos noin reilusti vuotaa...

pörrölle Ovis ja pupuilu-tsempit!! :)

En mä sit tänään testannu! Mitä turhaan kun eilinen jo niin nega kun olla voi... Tätiä ei kyllä näy eikä kuulu mut... Ehkä kierto on vaan sekasin kun ne menkatkin kesti sinne puoleen väliin kiertoo niin en viittis tuhlata taas testiä. Ehkä la tai su vois kokeilla jos ei sillonkaan mitään vielä näy.
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi, minäki epäilin yk2:n jälkeen että jotain yritystä itsellä ollut, kun tulvin pari ekaa päivää niinku Niagara ja olin suhteellisen kipeä. Mietin myös, että jos jotain muuta muutosta tapahtuu ja kauhulla odottelin viime kierrossa tätiä, kun ajattelin että sama homma taas. Mutta kappas, normikuukautiset. Eli, jospa sielläkin on jotain yritystä ollut, tuloksetta. Harmi. Tsemppiä :hug: Mun ovisplussat kyllä on tähän asti aina antaneet näkyä itsensä useamman päivän, nyt olis poikkeus jos se räsähtäis varoittamatta. Yleensä kipuilut on selkeät, joten tuskin ovis sen osalta pääsee livahtamaan ohi - eri asia on saadaanko hyödynnettyä sit kuitenkaan..

viida: tuskin mä nyt ihan 100 % tuota mieltä olen että yritys saa jäädä. Katuisin kuitenkin aika pian. Toki moni asia mietityttää, mutta ehkä sitten niin, että koitan tehdä tästä yrityksestä vielä "kevyemmän" version, tjottailemalla ilman tikutuksia. Saas nähdä. Kai se on vaan sitä pelkoa, että mitä huominen tuo sitten tullessaan jos raskautuu ym.

Omanapailuna sen verran, että ovistikku näytti edelleen pelkkää kontrollia. Kumma juttu. Noh, odotellaan.
 
***********Perjantai 30.11.2012*********





Mukana:

Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp 4/24-28...........yk16/yk3
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 7/22-28...............yk9
Pauki.................................11.............kp 9/24-34...............yk7
Bambini..................poika 08/08.............kp 14/30...................yk4
niiskunenä...........................12............ kp 18/25....................yk2
Shaitanja...............poika 07/11...............kp 23/23.....................yk2
lempo.................poika 07/2011.............kp 24/26.....................yk2
Carriina..........................10/11.............kp 24/30?....................yk1
NiQ................................07/11............kp 25/27-48...............yk8
eskapismi................poika 05/12............kp 27/30.....................yk 1
viida.........................tyttö 5/12.............kp 32/30..................yk1
laala........................tyttö 05/09...........kp 33/31-64...............yk7
syysmyrsky...............poika 04/12...........kp 34/30-34...............yk2
annamay..........................05/12...........kp 35/30....................yk2
sanyo............................05/12.............kp 39/??....................yk1





Jännäilijät :popcorn:
NiQ dpo9

TAUSTAILIJAT

Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
kirskis
SnowFlakes
Plussanneet:



Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
NiQlle peukutukset lauantaitestailuille d:)b

Viidalle pahoittelu negasta ja peukut pystyssä lauantaille!

Lempolla ja eskapismillakin on aika jännät paikat :) testiä kehiin...

jos nyt lopetan ton listan päivittelyn niin eihän se jää ihan hunnigolle ;) tuntuu että omin sen ihan itselleni :LOL: Varmasti käyn täällä jatkossakin lukemassa mut tuskin enää kommentoin sitte.
 
Kista: kiiiiitos kun olet jaksanut päivitellä listaa :heart: Mä voisin ainakin yrittää mahd usein päivitellä. Käyn yleensä tälleen iltaisin kirjoittelemassa, joten voisin edellisenä iltana päivittää seuraavan päivän listan. Ja kaikki mukaan vaan talkoilla hommiin :LOL:

NiQ: täällä ollaan edelleen peukut pystyssä :) Voi kunpa....

pörrö: "virallinen" ohje on vissiin että lasketaan ekasta plussasta :) Mutta mulla kyllä ovis tapahtuu alle vuorokauden päästä plussasta (ainakin kovien kipujen perusteella), että ota noista nyt selvää :D Mutta eiköhän se teidän eilinen "toiminta" osunut ajoituksen kannalta ihan nappiin :D

viida: niin kauan kun ei ole tätiä, niin on toivoa :)

Bambini: ai, no voi hitto. Harmi jos ajoitukset ei mätsää. Niin kevyemmässä yrityksessä on tietty puolensa... mä en taida kyetä siihen :D

on: eipä kummempia...
 

Yhteistyössä