<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Pahoittelut negoista ja tädistä ainakin Paukille ja Kulkuriinalle. Tyhmä juttu :hug:

Joko Crassula on uusinut testaamista vai mennäänkö siellä yhden testin periaatteella? Tuo on kyllä ihana uutinen!

Omanapa: täti läks. Kiitos siitä, ei tarvi tulla takas hetkeen. Nyt vaan alkoi vimmatusti ärsyttää, kun iski jonkinsortin plussakateus :ashamed: No, onneksi se tulee ja menee. Toki täällä iloitaan muiden plussista, mutta jokainen ymmärtänee tämänkin typerän kateuden.

Jahas, ruokaa ja siivousta, ulkona oltiin junnun kanssa pari tuntia, mutta ei tuo keli mitenkään ihana ole. Missä talvi, missä lumi, missä pikkupakkaset? Pliis, tulkaa jo, odottelen teitä! Vihaan tätä kuran ja moskan määrää mitä ulkoa kantautuu.. :mad:
 
Pauki voi harmi :( tsempit seuraavaan kiertoon! :flower:

Bambini toivotaan et täti ei enää sinnekään löytäsi! plussakateutta hieman täälläkin, mutta sydämestäni toivon teille kaikille plussaa ihan tosissani :D kyllä se omakin sieltä tulee...

ja tosiaan tulispa jo vähän pakkasta, oon ihan samaa mieltä tosta kurasta :)
 
Saako tänne tulla kurkkimaan? :)

Olen tässä viimeiset pari päivää käynyt "ihan pikaisesti" sukkuloimassa näillä sivuilla. Tarkoitus oli, etten vielä mitään kirjoittelisi tänne vauvakuumeiluun, koska kuume pahenee vain entisestään. Sitten ajattelin, että pöh, saanhan mä kuumeilla niin paljon kuin tahdon! Samallahan pääsee vaihtamaan ajatuksia samanhenkisten kanssa sekä fiilistelemään yrittämistä ja sen aloittamista.

Taustasta sen verran, että esikoinen on syntynyt 3/12, joten 8kk on vasta plakkarissa. Miehen kanssa ollaan kuitenkin puhuttu, että halutaan pikkusisarus melko pienellä ikäerolla. Ollaanpa myös sovittu, että aloitettaisiin yrittämään, kun esikoinen harjoittelee kävelemistä tai kävelee. Tosin tuosta sopimuksesta vois lipsua... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Pauki ja kulkuriina:eikääää :( Blääh, pahoittelut :hug: Nyt vaan uuteen nousuun! Kyllä me vielä ne plussat saadaan!

lempo: piinailulistalle vaan mukaan :wave:

pörrö: vauvakuume saa tekemään vaikka mitä...

bambini: mä kyllä sanoisin että ihan varmasti jokaisella meistä kuumeilijoista on jonkin sortin plussakateus. Kaikki meistä kuitenkin toivoo niin kovasti sitä vaavia :) Mutta siis tietenkin iloinen on muiden puolesta :) Kyllä te tiedätte mitä tarkoitan...

Tervetuloa Kirskis :wave:

Salliina: :heart: Oho, puoliväli lähestyy :O Kiva kun tuli moikkaamaan :) Tavoitteena on, että kirjoitellaan vielä yhtä aikaa tuolla odottajien puolella. Mitä kuuluu?

on: ihme tuikkaisuja ollut alamahalla koko päivän....
 
  • Tykkää
Reactions: Pauki
Niih, kai se plussakateus pyyhkäisee jokaisen meidän yli jossain välissä. Mulla se iski nyt, eka kertaa. Tuntuu jotenkin niin hölmöltä olla kateellinen jostain tuollaisesta asiasta kuin raskautumisesta, mutta minkäs teet. Alla olevassa tekstissä löytyy myös ns. ihmistyyppini, ehkä se selittää tätä kateutta osin.. :whistle:

Voi ihmetys, mulle iski viime kierrossa tämä hulluus nimeltä sisustus- ja remppavimma, josta taisinkin kirjoitella. Meillähän oli se talo kiikarissa ja "kaikkihetimullenyt"- tyyppinä aloin sinne jo suunnitella remppaa ja sisustusta. Mutta, kun se nyt menikin koko talon osto metsään, niin iski himo satsata tähän kotiin - vaan enpä tiiä kuka maksaa ja mistä aloittaa. Muita kanssasisaria, intohimona sisustus? Mä aloin jo tänään haaveilla myös taas kerran sisustussuunnittelijan lyhytkoulutuksesta (liekö ees oikea termi), kun täälläkin ns. lyhytkoulutusta järjestetään. Tulevalle vuodelle vaan ei taida päästä mukaan, kun koulutuksen hinta oli n. 2000 € :headwall:

Joko lisää testaajia ilmoittautuu tämän kuun tsempaloihin vielä? :) Peukutan onnistumisen puolesta!
 
Voi että Pauki ja Kulkuriina! :( Pahoittelu:hug:! Onnea uuteen kiertoon!

Kiitos vielä onnittelijoille. :heart: Huomenna tai ylihuomenna 2. testaus. Olot jatkuu.

Plussakateus on tuttu tunne.. ja varmaan helposti nousee sitä mukaa kun yykootkin. Ainakin mulla oli semmoista suuntausta. Siitä käänteisenä olen huomannut semmoisenkin (jo esikoisen yrityksen/plussaamisen aikoina) että toisaalta ihana tulla siitä plussasta kertomaan tänne kuumeilijatovereille, mutta toisaalta samalla tiedostaa sen että kaikkien ei ole siitä niin helppo iloita ja on hiukan semmoinen olo että vääntää veistä muiden haavoissa. Osasinkohan selittää? Mutta olen varma että kaikki täällä varmasti ymmärtää tällaiset ristiriitaiset tunteet.. ja on oikea paikka niistä puhuakin.

Tervetuloa Kirskis, toivottavasti pääsette pian tositoimiin! :)

lempolle ovisonnea!

Nöhvi vitsi kun kuulostais hyvältä.... mulla oli kans tuikkasuja, paljon enemmän ja säännöllisemmin kuin edellisissä luulokieroissa. Siitäkin siis arvelin että saattais olla tärppi käynyt. Peukut ja varpaat pystyssä että olis sitä ihteään! :)

Bambini kyselit esikolle kertomisesta. En ole niinkään miettinyt että MITEN kerrotaan, varmaan vaan ihan tavallisesti tyyliin "äidillä ja isillä on nyt tärkeää asiaa sulle..". Meillä poika siis noin 3,5. Kertoa ollaan ajateltu vasta paljon myöhemmin, sitten kun ollaan ns. varmemmilla viikoilla. Se odottavan aika on niin pitkä muutenkin, niin lyhentäis ainakin lapselle sitä vähän. Meillä kans aika raisu ja vilkas poika, täytyy vaan vaivihkaa suojella vatsaa ennen kuin tosiaan on kertomisen aika, jos meinaa päälle hyppiä. Ihana tuo, joskus pari kuukautta sitten oli ihan ei-ei ajatukselle pikkusisaruksesta, mutta nyt on selvästi lämmennyt ajatukselle enemmän kun joskus kysellään että olisko kiva jos meillä olis vauva.. hoitaa nukkeaankin joskus, ja saattaa sanoa joistain pienistä jutuista (esim. omat vauvakenkänsä jotka tuli esiin jostain laatikosta) että tää annetaan sitten pikkusisarukselle. :heart:

Plussapuhurit pinoon! +++++++++++++
 
***********Perjantai 23.11.2012*********





Mukana:

Pauki.................................11.............kp 2/24-34...............yk7
Bambini..................poika 08/08.............kp 7/30....................yk4
Shaitanja...............poika 07/11..............kp 16/23.....................yk2
lempo.................poika 07/2011.............kp 17/26.....................yk2
Carriina..........................10/11.............kp 17/30?....................yk1
NiQ................................07/11............kp 18/27-48...............yk8
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp 23/24-28...........yk15/yk2
viida.........................tyttö 5/12.............kp 25/30..................yk1
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 25/30-35...............yk4
laala........................tyttö 05/09...........kp 26/31-64...............yk7
syysmyrsky...............poika 04/12...........kp 27/30-34...............yk2
annamay..........................05/12...........kp 28/30....................yk2
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 30/22-28...............yk8
sanyo............................05/12.............kp 32/??....................yk1





Jännäilijät :popcorn:
Kista dpo13, Nöhvi dpo9, NiQ dpo2

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
kirskis

Plussanneet:



Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Kirskis, teretulemast joukkoomme! :wave:

Crassulan kanssa samoilla linjoilla, että varmasti tuo plussakateus kasvaa sitä mukaa ku yrityskierrot lisääntyy. Toki, joillekin voisin kuvitella käyvän myös niin (jotka pitkään yrittäneet), että ikäänkuin "luovuttaa" eikä ehkä silloin sitten ole niinkään plussakade kuin mitä moni muu, vähemmän aikaa yrittänyt. Ymmärsin Crassulan pointin tuossa pinossa kertomisesta, etenkin kun on tosiaan monia, jotka on pitkään yrittäneet - mutta minä olen sitä mieltä, että kyllä täällä jaetaan porukalla ilot ja surut matkan varrelta, eikä kenenkään tarvi miettiä, uskaltaako ny kertoa plussauutisia, kun pinossa on tosi pitkäänkin kuumeilleita. Ei se ehkä helppo homma ole, mutta kaikki jotka meistä tänne foorumille on tulleet keikkumaan, ymmärtävät että täällä "toisen ilo voi olla oma suru". Olipas monimutkaisesti selitetty. Toivottavasti joku tajus :LOL:

Esikolle kertomisesta sen verran vielä, etten minäkään heti lähtisi muksulle asiasta kertomaan, mutta toisaalta, olisi hauska löytää siihen joku kiva tapa, kuitenkin sellainen että 4v tajuaa sen. Mutta, eipä tuota ole kyllä vielä kerrottavaakaan ;)

Jännäiljät, täällä puhkun vesisateen keskeltä teille plussatuulia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Crassula
NiQ
Pauki ja Kulkuriina Niiden negojen näkemiseen ei vaan koskaan totu, aina ne tuntuu yhtä pahalta :hug:

Kista Oikein paljon onnea :flower: Kyllähän tuo ihan selkeästi plussa on ja oikeassa paikassa!

Tervetuloa Kirkis :flower:

Mitäs kuuluu Laala? Tulikos sulle nyt tähän kiertoon jotain lääkkeiden vaihtoa? muoks* kurkin tuolta muutama sivu takaisin päin siellähän olikin ultrakuulumisia! Eli sulla alkais oleen pian testipäivät käsillä, koska koska koska? Oliko sulla irrotuspiikkiä ollenkaan?

Nöhvi Ihana, kun jaksat olla toiveikas mun suhteen :hug: Toivottavasti nuo sun tuikkasut olisi just sitä! :) Saisit kyllä sinäkin jo pysyvästi siirtyä sinne plussanneisiin :heart: Koska aiot testailla?

Plussakateus Enpä olisi silloin vuosi sitten kuvitellut kun tänne aloin kirjoittelemaan ja vauvakuumeilu alkoi ihan tosissaan, että edelleenkin täällä hinkkaan. Eihän ne muiden plussat oo keneltäkään muulta pois, mutta kyllä se silti vähän kirpasee, että miksi ei itsekin jo...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kista
Crassula: joo ymmärrän ristiriitaiset tunteet hyvin :) Silloin kun itse plussasi, niin kyllä sitä mietti että en kai mä hehkuta nyt liikaa. Mutta täällä saa ja PITÄÄ hehkuttaa, sitähän varten me täällä kirjoitellaan - jaetaan niitä ja iloja ja suruja toisillemme, jännitetään yhdessä :) Ja kun alussa sitä raskautta ei välttämättä halua kaikille huudella, niin tämä on mitä mainioin paikka. Onnea kovasti, nauti :heart::heart::heart: Bambinin viittaus pidempään yrittäneisiin (kai mä tässä pinossa alan sellainen olla) - niin ei ainakaan mun takia kannata jännittää yhtään :D

Kista: no onhan toi nyt ihan selkeä plussa ja ihan oikeassa paikassa mun mielestä toi viiva! Eikös tuo ole apteekin oma testi? Onnea onnea onnea :heart:

NiQ/B]: no kun kuulostaa niin kovin lupaavalta tämä sun kiertosi, niin on helppo olla toiveikas :) Aattelin että jos ma/ti ei ala menkat, niin keskiviikkona testaan. Joo ihme tuikkaisuja, ei näin paljon ole ennen ollut :O Toisaalta kaikki kierrot on ollet ihan erilaisia, että vähän vaikea sano tarkoittaako mikään mitään :D Nyt on palellutkin. Mutta en uskalla elätellä toiveita. Mäkään en olisi uskonut että kirjoittelisin vieläkin täällä metsästäen sitä plussaa. Kyllähän mä yritin varautua pidempään yritykseen, mutta kun esikossa kesti sen 3kk niin kuvittelin että ollaan suht helposti raskautuvaa sorttia :O

on: soittelin tänään väestöliitolle ja sovittiin että menen niihin alkukierron verikokeisiin ens viikon to/pe, jos menkat alkaa ma/ti. Lisäksi varattiiin lääkäriaika reilun parin viikon päähän, missä käydään tulokset läpi sekä sitten kokonaisvaltaisesti tätä meidän tilannetta. On jotain odotettavaa jos menkat alkaa...
 
Nöhville paljon plussatuulia ja kaikille muille myös!
Kista viivahan se siellä näkyy :heart:
Kirskis teretulemast joukkoon vaan!

Miten voikin tunteet heitellä koko ajan? Välillä on semmonen pieni toiveen tunne, että jotain olis. Sitten iskee se tunne että en varmasti ole. Ja minä kun olen luvannut, etten testaa ennen kuin on jotain testattavaa. Jokohan se nyt menee rikki kun on jo yk2? :LOL:

Plussakateus ei ole vielä iskenyt, mutta niihin vauvamasuihin mä en totu. Aina tulee semmonen tunne että minäkin niin haluaisin tuommoisen.

Sisaruksille kertomisesta meillä poika on vielä niin pieni, ettei taida juuri olla apua kertomisesta. Muille vinkiksi, on olemassa paljon kirjoja, joissa kerrotaan pikkusisaruksen saamisesta. Voi auttaa sitten raskausaikanakin, kun voi kertoa miksi masu kasvaa ja mitä siellä masussa tapahtuu. Toivotaan, että päästään kaikki nopeasti siihen vaiheeseen! =)
 
***********Lauantai 24.11.2012*********





Mukana:

Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 1/22-28...............yk9
Pauki.................................11.............kp 3/24-34...............yk7
Bambini..................poika 08/08.............kp 8/30....................yk4
Shaitanja...............poika 07/11..............kp 17/23.....................yk2
lempo.................poika 07/2011.............kp 18/26.....................yk2
Carriina..........................10/11.............kp 18/30?....................yk1
NiQ................................07/11............kp 19/27-48...............yk8
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp 24/24-28...........yk15/yk2
viida.........................tyttö 5/12.............kp 26/30..................yk1
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 26/30-35...............yk4
laala........................tyttö 05/09...........kp 27/31-64...............yk7
syysmyrsky...............poika 04/12...........kp 28/30-34...............yk2
annamay..........................05/12...........kp 29/30....................yk2
sanyo............................05/12.............kp 33/??....................yk1





Jännäilijät :popcorn:
Nöhvi dpo10, NiQ dpo3

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
kirskis

Plussanneet:



Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Paljon ONNEA Kista :heart::heart::heart: Oliko sulla aikanen ovis tässä kierrossa vai vaan pitkä luteaalivaihe? Mietin noita kp:tä kun samoilla mennään =) Hirvee testausvimma ois mut yritän malttaa....

Kulkuriinalle pahoittelut tädistä :hug:

Plussakateudesta Ei oo vielä tullu eikä esikoisen yrittämisen aikaankaan, vaikkei sillon kaikki mennykkään kun strömsössä! Sitä vaan aina kiinnittää enemmän huomiota vauvamasun kanssa vaappujiin ja tekis mieli mennä taputtelee mahaa :LOL: (en toki tätä tee) Negatiivisia tunteita on heränny ainoostaan sillon kun näin sairaalan edustalla hirveen ison masun kanssa mamma veti röökiä posket lommolla :kieh: Sillon kyllä kävi mielessä että kaikki ei sitä mahaansa ansaitse ihan samalla lailla kun toiset! Toki tiedän että moni polttaa raskausaikana ja hekin voivat olla hyviä äitejä noin muuten mutta oon sitä mieltä että häpeisivät ees sen verran että polttasivat piilossa! :saint:

Mites listan loppupää jakselee?? Ollaanko sielä testailu meiningeissä tai oloja? :) laalaa, syysmyrsky, annamay ja sanyo

ON Oon kun pikkutyttö jouluna kun odotan ja jännitän tätä loppukiertoa :D Ei mulla mitään suuria tuntemuksia oo mut eihän sitä koskaan tiiä... Ehkä torstai vois olla testipäivä jos ei punahilkka oo tullu kylään :)
 
Viida Kiitos :heart: mietin vähän itekin tota ovista, kun tuntemuksia oli sillon kp 13 ja luteaali on kai sen 14 pvää? nyt synnytyksen jälkeen ollu noi kierrot selkeesti 31-35 jos tää onkin vaan jotain kropan oikkuja :confused: kun ei oo mitää oloja, miks piti mennä testaamaan kun tieto lisää tuskaa :headwall: ja sulla on sitten torstai toivoa täynnä :) :flower: tsempit sinne! d:)b
 
Kista Melkein pakosti ollu aikasempi ovis, tai sit nousee hormooni tosi nopsaan sulla! Mut älä huoli, kyllä sä nyt oot ihan oikeesti raskaana kun digikin noin uljaasti julistaa =) Mulla taas ainakin esikoisesta kunnon plussa tuli vasta 5+ vkoilla ja digi näytti myös vkot väärin vaikka vastas ultrassa viikkoja, eli nousee tooosi hitaasti hcg, verikokeessakin kävin ja 4+4 oli 50 ja 4+6 oli 136, eli tosi pienet viikkoihin nähden. Sen takia mun ei kannata aikaseen testata vaikka mieli tekis :) Ja ens kerralla aion kyllä nauttia täysin siemauksin raskaudesta jo ekasta haamusta asti, viime raskaus meni siihen että pelkäsin koko ajan että jotain pahaa sattuu (kun oli jo aiemmin käyny huonosti) ja en osannu nauttia ollenkaan ja sitten kaikki maailman vaivat siihen päälle niin ei ollu hääviä. Eli luottavaisin mielin vaan! :) Ja kiitos tsempeistä!
 

Yhteistyössä