<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Heippa vaan!

Ja mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, onnea plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille! :hug:

Galluppiin: En vielä siis ole ovista tikutellut kun vasta tilasin ja sain tikut...mutta kyllä oloista kerron ja ehdottelen lähes joka päivä ;)

Bambini Pahoiteelut talokauppojen mönkään menemisestä! Jospa se oma vielä löytyisi.

Kista Mulla ainakin oikein kp:t! :)

Nyt on sitten Dpo9/10? ja Kp25...ettekä usko mitä tää pönde muija teki.... Mä en kyl ikinä pysty olemaan.

Epa

Niin semmoista voisin vielä lisätä viimoseen galluppiin liittyen, että en ole nyt miehelle kertonut ollenkaan että menen edelleen tiputteluvuodolla, se kai luulee että mulla on täti kylässä. Ja annan elääkin siinä luulossa, saanpahan ainakin muutaman päivän loman pupuilun vonkaamisesta :kieh: mutta ennenkaikkea siksi että sitten on isompi yllätys hänelle jos täti ei tulekaan vaan päästään testailemaan viikolla. :) Taidanpa oikein laittaa sidepaketin näkyvälle paikalle kylppäriin, hih.

Epa_88 eka kuva näkyy tosi epäselvästi, mutta silti tuli semmoinen aavistus että jotain näin kun avasin kuvan, ja toisessa näkyikin paljon paremmin. :) Onnittelut haamusta, nyt paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan! :flower: :flower: :flower:

Epa_88 kyllä siellä jotain pilkistää :D viivalle vahvistumista ja paljon tarrasukkia ja liimaa mukaan :) :heart:

Bambinille pahoittelut mönkään menneistä talokaupoista :hug:

Crassulalle pidän peukkuja jottei se vuoto siitä yltyisikään d:)b

no mä en kyllä pysty olee täältä pois, oon niin utelias luonne et käyn (liian) usein täällä kyttäämässä jos joku olis kirjotellu kuulumisia + käyn vaklaamassa muita pinoja. Juu ei oo oikeeta elämää (mut en tietenkää sillon roiku koneella kun poika on hereillä).

• Tykkää
Reactions: Crassula ja Epa_88
***********Maanantai 19.11.2012*********

Mukana:

Bambini..................poika 08/08.............kp 3/30....................yk4
Shaitanja...............poika 07/11..............kp 12/23.....................yk2
lempo.................poika 07/2011.............kp 13/26.....................yk2
Carriina..........................10/11.............kp 13/30?....................yk1
NiQ................................07/11............kp 14/27-48...............yk8
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp 18/24-28...........yk15/yk2
viida.........................tyttö 5/12.............kp 21/30..................yk1
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 21/30-35...............yk4
laala........................tyttö 05/09...........kp 22/31-64...............yk7
syysmyrsky...............poika 04/12...........kp 23/30-34...............yk2
annamay..........................05/12...........kp 23/30....................yk2
Epa_88....................poika 3/12.............kp 25/29-32................yk0
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 26/22-28...............yk8
Pauki.................................11.............kp 26/24-34...............yk6
sanyo............................05/12.............kp 28/??....................yk1
Crassula.....................poika 09..............kp 32/27-35..............yk3

Jännäilijät :popcorn:
Kista dpo9

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81

Plussanneet:

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2), Vaniljainen (yk1)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama

Päivityspyynnöt punaisella

Hienoa Susimieli. Siitä se lähtee. :)

Kiitos peukutuksista Kista ja Bambini. En voi sille mitään että toiveita on, vaikka ei tosiaan vielä olekaan menkat varsinaisesti myöhässä. Eivät kyllä vielä alkaneetkaan. Jos huomenna on vielä vaan tiputteluvuotoa (olis viidess päivä, ei mulla koskaan NIIN kauan tiputtelu oo kestäny, siitä olen ihan varma) niin sitten voisin jo testausta uskaltaa miettiä. Mulla kyllä on ollut kaikenlaisia oloja.. selkeimpänä, mitä ei yleensä ole ollut tavallisissa kierroissa tai näissä edellisissä yrityskierroissa (tai en oo ainakaan huomannut), on sellainen kohdun alueen tuikkiminen, päivittäin ja useaan otteeseen. En oikein osaa selittää. Edellisissä kierroissa vatsaoireet oli laajemmalla alueella, nyt selkeästi keskittyneemmin (muttei silti ihan samassa kohdassa aina). Katsellaan... onpahan ainakin ollut oma jännitysmomenttinsa veskireissuissa näinä päivinä. :D

Joko teillä muilla on joulu kotona? :) Mä just lämmitin itseäni glögimukillisella, yhdet tähtivalot laitoin olkkarin ikkunaan eilen (poika oli niistä tosi innoissaan) ja tänään siivoilin sisäänkäyntiä ja laitoin sydänkoristeen ulko-oveen ja kynttilälyhdyn eteisen ikkunalle. Silleen pikkuhiljaa.. niin mieskään ei hermostu. ;) En nyt joulukuusta ihan vielä osaisi laittaa, mutta pieniä tunnelmantekijöitä mieluusti.

***********Tiistai 20.11.2012*********

Mukana:

Bambini..................poika 08/08.............kp 4/30....................yk4
Shaitanja...............poika 07/11..............kp 13/23.....................yk2
lempo.................poika 07/2011.............kp 14/26.....................yk2
Carriina..........................10/11.............kp 14/30?....................yk1
NiQ................................07/11............kp 15/27-48...............yk8
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp 20/24-28...........yk15/yk2
viida.........................tyttö 5/12.............kp 22/30..................yk1
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 22/30-35...............yk4
laala........................tyttö 05/09...........kp 23/31-64...............yk7
syysmyrsky...............poika 04/12...........kp 24/30-34...............yk2
annamay..........................05/12...........kp 24/30....................yk2
Epa_88....................poika 3/12.............kp 26/29-32................yk0
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 27/22-28...............yk8
Pauki.................................11.............kp 27/24-34...............yk6
sanyo............................05/12.............kp 29/??....................yk1
Crassula.....................poika 09..............kp 33/27-35..............yk3

Jännäilijät :popcorn:
Kista dpo10, Nöhvi dpo6

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81

Plussanneet:

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2), Vaniljainen (yk1)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama

Päivityspyynnöt punaisella

Viimeksi muokattu:
Minäkin nään Epalla kaksi viivaa, toivotaan että vahvistuupi :)

Täällä pähkäilen omia oireitani. Voiko liittyä ovikseen kun vajaa viikon ollut menkkajomotuksia ja nippailuita alamahassa, yhtenä päivänä myös alaselkäkipua. Valkovuotoa oli silloin alkuun runsaammin mutta nyt ei enää. Menikö se ovis jo vai onko tulossa kun nippailut jatkuu vielä vai mitä? Itselläni ei koskaan aikaisemmin ole oviksen aikaan ollut oireita mutta lukeman mukaan synnytyksen jälkeen niitä voi ilmaantuakin. Ja tosiaan synnytyksen jälkeen ei ole kierto vielä palautunut normaaliksi niin päivistä ei pysty laskemaan mitään

• Tykkää
Reactions: Epa_88
Nöhvi ilmoittautuu takaisin remmiin :wave: Loma oli oikein rentouttava, ainut miinus on että se loppui... blääh. No kai se tästä helpottaa parin päivän päästä. Oviskin tuli reissussa, joten mut voi lisätä jännäilijöihin dpo5 ja listalla taitaa olla yksi päivä liian vähän, elikkäs kp19 olisi nyt meneillään :) Eka näytti että parhaat päivät jää kokonaan hyödyntämättä, mutta hyvällä mielikuvituksella saatiin ovispäivä hyödynnettyä ihan tuplana ;)

Mitäs kaikkea täällä onkaan tapahtunut? Ainakin kaneli ja vaniljainen ovat siirtyneet odottajiin- onnea kovasti :heart: Epakin on kovasti tyrkyllä plussaajiin - kyllä mäkin näen toista viivaa :)

Crassulalla olikin kutkuttava tilanne. Testaa testaa :popcorn:

susimieli: jes, toivotaan pikaista kumin puhkeamista :D Tai vaikka nurkkaan heittämistä!

bambini: pahoittelut asuntokauppojen puihin menosta sekä tädistä :hug:

kista: no kyllä munkin täytyy tunnustaa, että käyn aika usein täällä kurkkimassa josko olisi tullut lisää juttua :LOL: Yleensä kirjoittelemaan ehtii vain iltaisin...

joulusta: joo ja ei :D Tykkään kyllä joulusta, mutta valmistelut jää AINA viime hetkeen :whistle:

galluppiin: testailen yleensä itsekseni ja miehelle raportoin tarvittaessa. Oikeastaan siis vaan silloin kun tulee ovisplussa kerron (mies itse toivoi että kerron plussasta).

Pauki: täältä on kyllä vaikea pysyä poissa :D

lempo: mites meni pippaloinnit :) ?

Puolet jäi varmaan kommentoimatta... mutta nyt ei ehdi parin viikon juttuja käymään läpi :)

• Tykkää
Tervetuloa takaisin arkeen Nöhvi! :wave: Hienoa että sait oviksen hyödynnettyä reissussa, oikein tuplana, wow! Auttaisipa rento lomameininki nyt asiaa eteenkinpäin! :)

Mun mies arvasi ettei mulla ookaan täti vierailulla :D joten se siitä "yllätyksestä", mutta yhdessä nyt päätettiin että keskiviikkona testataan jos vielä tilanne sitä vaatii. Huihui! Menispä huominen nopeaan.

Joulusta sen verran vielä että mulla on kans aina jäänyt ihan viimetippaan kaikki järjestelyt, ja aika vähän olen mitään laittanutkaan. Viime vuonna jo hiukan ryhdistäydyin, esim. innostuin tekemään eka kertaa itse piparitaikinaa, ja tänä vuonna olen ottanut suorastaan varaslähdön. :xmas: Ihana kun tulee joulu, rakastan sitä tunnelmaa ja hyviä syömisiä ja perheen kanssa oloa.

Crassula: hui, ei vieläkään menkkoja :O Jännäksi menee! Täällä ollaan peukut pystyssä! Mulla odottaa vielä joulun ryhtiliike toteuttamista, luultavasti tänäkin vuonna jää kaikki viime hetkeen :D

Missä on NiQ? No nyt listalta näin, että ne menkat alkoi :hug: Onko jo ovisbongailut käynnissä?

Viimeksi muokattu:
NiQ
Nöhviliini-lomalainen :) mahtia että oli hyvä loma kaikinpuolin! Olit kysellytkin, täällä podetaan ehkä jonkin asteista palstaähkyä. Lukemassa kyllä yleensä käyn päivittäin, mutten jaksa kommentoida. Enemmän oon nyt seuraillut lapsettomuuspuolta, kun ollaan nyt hoitoihin siirrytty ja tässä kierrossa eka OI. Tänään olikin just seurantaultra ja kaksi follia siellä näkyi. Toinen 17 mm ja toinen 18 mm, limiskin kuulemma oikein komea 13mm. Kaveri tuikkasi tässä nyt illalla Pregnylin ja tallettelut aloitettu :) joten ihan hyvällä fiiliksellä ( ehkä jopa pelottavan hyvällä, alas on taas pitkä matka parin viikon päästä..). Mikäs teillä on sotqsuunnitelma nyt loman jälkeen? Jatkatteko luomuilua vai tuleeko Clomit tmv käyttöön? Olitko sinne Väestöliittoon jo yhteyksissä?

Kiitos peukutuksista Nöhvi! Peukkuja sinne myös että jotain olis tapahtumassa. :) Ja ehtiihän sitä joulua sit ens elämässä, mulla onkin tällainen elämäntilanne että aikaa on vähän liiankin kanssa niin tulee puuhailtua kotona enemmän.

Kiva kuulla NiQistä, minäkin olin ihmetellyt minne olit hävinnyt. Peukut pystyssä sinnekin suuntaan että tallettelut tuottaisi toivotun tuloksen.

Pauki Peukut myös sinne jotta ei täti ilmaantuisikaan. Jännää, jännää!

Täällä herätty täysin kuivin pöksyin tänä aamuna, katsotaan mitä päivä tuo tullessaan.

Hauskaa tiistaita kaikille!

Hyvää huomenta! :)

Dpo10 tai 11 Aamulla tehty uusi haamulainen, ehkä ihan pikkusen tummempi kun eilinen...Huomenna tai ylihuomenna siis uusi testi vielä. Olot on kyllä niin samanlaiset kun esikoisesta, että kumma jos sitä ei kantavia olla!

Crassulalla Onkin kutkuttava tilanne. Testaa !! :)

Pauki Pidän peukut myös sinne jotta ei täti ilmaantuisikaan. :)

NiQ Kiva kun asiat etenee, kaikki peukut ja varpaat ristissä !

Epa

• Tykkää
Reactions: viida
Ihana Epa että on haamulainen vähän vahvistunut :) Kyllä mäkin oon ihan varma että sielä kannetaan pientä uutta elämää :heart:

Crassulalla on kyllä varmaan pitkä päivä tänään :D Ja ihailtavaa kärsivällisyyttä olla testaamatta! :) Noilla oireilla olisin aika täpinöissäni jo pissimässä tikkuun!! Vaikka aina vannonkin etten liian aikasin testaa. :ashamed: Selkeesti hyviäkin puolia tuossa miehen kanssa yhdessä testaamisessa että ukkelit haluaa yleensä kaiketi testata vasta sit kun on melkein jo varmaa! :)

Paukilla kans jännät päivät :) Tsemppiä ja pidä täti loitolla ;)

NiQin termistöstä suurin osa mulle hepreaa mutta ihana kuulla että asiat lähtevät vihdoin etenemään!! :) Jospa teillekin pieni ihme ilmoittaisi kohta tulostaan! :heart:

Nöhvi Kiva kuulla että lomailut suju hyvin ja toivotaan että mielikuvitukselliset temput tuottaa tulosta :D Meillä esikoinen sai alkunsa kaveriporukan mökkireissulla johon ovis harmiks sattui sit yhtäaikaa.. Noh, käytiin sit miehen kans "lämmittää sauna" kun muuten nukuttiin kaikki samassa huoneessa.. Mutta niin vaan raskaustuminen tuosta kierrosta onnistui :) . Tosin kavereilta saa kyllä kuittailua saunanlämmityksestä kuunnella jokseenkin usein :D :D

Mites kulkuriina jakselee?? Kierto ainakin näkyy olevan loppusuoralla, onkos sielä oireita?

ON Yksi oire bongattu. Karmeet puksut!! Ällövaroitus tähän :attn: Näin järkyttävän hajusia ja määräsiä kaasuja ollu viimeks sillon ihan alkuraskaudesta. Ruokavaliokin pysyny normaalina että saas nähdä mitä tuleman pitää :) Ukko tosin aikoo muuttaa eri huoneeseen nukkumaan jos tää jatkuu :D

Kulkuriina ilmoittautuu ;) Hirmuinen kiire ollut, en ole ehtinyt tänne edes juttujanne lueskelemaan kuin vasta nyt :( Eli kommentoin paremmin kunhan saan kahlattua jutut läpi!

(.) Kiirettä siis pitänyt..Ei olla ehditty edes peittoja heilutella tässä kierrossa kuin 2 kertaa, mikä on todellinen pohjanoteeraus verrattuna tavalliseen tilanteeseen!!
Samasta syystä ovisooreita en huomannut ja aika on hurahtanut niin etten ole huomannut seurata kp:tä.. Kunnes nyt sitten tänne vilkaisin ja hupsis nythän mulla on jo kp 27 TÄH!!! Ja tän pitäisi olla mun lyhyt kierto eli max 22 päivää??
Mitään raskauteen viittaavia oireita ei kyllä ole :(
Oon kotona kipeen tytön kanssa ja mies työmatkalla eli en pääse testiä hakemaan, prkl!! Arvatkaa syyhyääkö testata nyt kun tajusin tän tilanteen GRR!!

Sori sekava höpötys, olen niin jännityksissä!!!

• Tykkää
Reactions: viida, NiQ ja Kista
Hui Kulkuriinalla jännät paikat! Toivottavasti saat pian testin käsiisi. Ja pikaista paranemista neitoselle. Kurjaa kun pienet sairastaa. Meillä onkin suunnilleen saman ikäiset muksut (mulla poika melkein kolme ja puoli).

Viida mulla kans löytyy samantyyppistä vatsavaivaa. :D En kyllä yhtään muista oliko esikkoa yrittäessä samanlaista. Ja juu, kärsivällisyyteni ihmetyttää itseänikin. Mutta oikeassa olet että mies auttaa pitämään jalat maassa. Ollaan niin pihejäkin, ettei haluta tuhlata testejä negoihin. :LOL:

Epa_88 kiva että haamulainen tuntuu vahvistuneen, itse odottaisin ylihuomiseen niin näkisi selvemmin eron viivojen vahvuuksissa.

Täällä palelee tuhottomasti ja lounaan jälkeen iski iso väsy, vaikka yön nukuin hyvin. Pelottaa myös se huomisen testaus. Tavallaan alkaa olla niin varma olo tästä jo, että entä jos onkin ihan jotain muuta, omituinen kierto tms? Mulla on myös ollut sellainen outo olo tästä koko kakkoshaaveesta, että ihan kuin se MINUN raskautuminen olisi jotenkin lottovoittoon verrattavissa, eli "ei varmaan voi mun kohdalle sattua". En oikein osaa selittää.. kai se tuntuu niin suurelta onnelta että mahdotonta kuvitella sitä omalle kohdalle. En tiedä.. jännittää. Ja taas toisaalta, tosi seesteinen olo.. Sekavaa!

• Tykkää
Crassula Täällä myös pelottaa testin tekeminen, luulen että pupu menee pöksyyn huomen aamulla ja siirrän sen tekoa torstaille tai perjantaille jos mitään ei ennen sitä tapahdu.

Kulkuriinalla myös jännät paikat meneillään.

ON: Täti edelleen hukassa. Yllättävän kauan pitää hullua jännityksessä. Normaalistihan täti on Terokiertojen jälkeen porhaltanu heti kylään, mutta nyt antaa sitten odottaa. Oloja ei suuntaan tai toiseen. Testiä en uskalla tehdä, odotan ennemmin tädin saapumista (vaikkkakin sormet ja varpaat on lujasti ristissä ettei se tulisi). Sitä valkoista valkoisempaa tikkua on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin inhottava tiirailla silmät ristissä. Sekavaa tekstiä kun niin jännittää.... Huh!

Peukut pystyssä tasapuolisesti kaikille jännäilijöille!! =)

Nöhvi tervetuloa arkeen :) kiva et oli kaikinpuolin hieno loma :D

Kiva kuulla NiQstakin, mukava et sullekin kuuluu hyvää. Peukut pystyssä sinnekin et jännäily tois toivotun tuloksen.

Pauki Hui kun meinaat olla kärsivällinen d:)b

Kulkuriina neidille pikaista paranemista, meillä kans pientä räkätautia menossa jo ohi. Mahtaa olla jännää :) koska pääset testaamaan?

Crassulankin testikuulumisia odotan täällä sit heti huomis aamusta ;) tulethan sitten viipymättä kertomaan?

Meillä ei ainakaan vielä oo tullu joulua. en oo ees oikeestaan "kerenny" miettiä. jouluvalot on laitettu ikkunaan, toiset odottaa vielä sijotuspaikkaansa :) kauheet paineet joulukorteista kun olis niin kiva lähettää ihmisille pojan kuvalla mut en taida saada aikaseks... mitään jouluherkkujakaan en oo itse tehny. Ootteko jo monet pikkujoulut kerenny viettään?

viida ihan samanlaista vatsavaivaa. mulla se on yleensä tätioire, mut nyt vaivaa kanssa :/ en oo onneks joutunu sohvalle :D

on: Minun rakas ystävä anto mulle synttärilahjaks jokunen aika sitte lahjakortin kasvohoitoon niin huomenna olen menossa sinne :heart: sellanen pieni luksus tähän arkeen, lisäks jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin mulla on viikonloppuna vapaata :D mies lähtee veljelleen kauas koko viikonlopuks ja vien sit pojan mummilaan yheks yöks. en viel tiedä mitä meinaan tehdä :LOL:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä