<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

eskapismi: Jep, eilinen kellistys onnistunut :p Sulla lupaavat oireet..

ON: mulle voi laittaa dpo0. Meinasin että tikuttelen, mutta enpä taida - aamulla tikutettu ovisplussa ja kipuilu piinaa tälläkin hetkellä. Siispä, toivotaan että eilen talletetut tuottavat tulosta - ellen saa vielä tänäänki kellistettyä ukkokultaani :heart:

Jumankekkana, täällä -24 astetta pakkasta. Aivotki jäätyy :D Työpäivä päättyi tympeästi, kun hain pojan päivähoidosta, kotimatkalla näin kahden tytön jäävän auton alle. Onneksi ei pahemmin käynyt, mutta tuli kylmä odotellessa ambulanssia ja poliisia - kun olin soittanut hätäkeskukseen, puolessatunnissa tuli poliisit ja kun lähdin kolaripaikalta n. 40 min tapahtuman jälkeen, ambulanssia ei vieläkään näkynyt. :mad:Onneksi poliisisetät otti teinitytöt kyytiinsä lämpimään odottelemaan..
 
NiQ Oikeen iso voimahalaus sinne :hug: Tuuthan välillä kertomaan kuulumisia. Uskon ja tiedän , että on äärimmäisen raskasta pettyä kierto toisensa jälkeen, vaikka itselläni ei ihan vielä vuosi ole yritystä takana. Itsekin yritän pysytellä poissa täältä kun meinaa vällä alkaa ahdistaa.


ON: Kävin lääkärillä kun Teroista ei ollut apua mun pitkiin vuotoihin. Oli eri lääkäri ja määräs nyt mulle estrogeenia. Ultras paikat ja sano, että hyvältä näyttää ja että ovis pitäis näillä näkymin olla perjantain tuntumassa. Saapa nähä miten käy.
 
***********Keskiviikko 5.12.2012*********





Mukana:

laala........................tyttö 05/09...........kp 3/31-64...............yk8
viida.........................tyttö 5/12.............kp 4/30..................yk2
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp 9/24-28...........yk16/yk3
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 12/22-28...............yk9
Pauki.................................11.............kp 14/24-34...............yk7
Bambini..................poika 08/08.............kp 19/30...................yk4
niiskunenä...........................12............ kp 23/25....................yk2
Shaitanja...............poika 07/11...............kp 28/23.....................yk2
lempo.................poika 07/2011.............kp 29/26.....................yk2
Carriina..........................10/11.............kp 29/30?....................yk1
eskapismi................poika 05/12............kp 33/30.....................yk 1
syysmyrsky...............poika 04/12...........kp 39/30-34...............yk2
annamay..........................05/12...........kp 40/30....................yk2
sanyo............................05/12.............kp 44/??....................yk1





Jännäilijät :popcorn:
Carriina dpo12, Kulkuriina dpo2, Bambini dpo1

TAUSTAILIJAT

Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
kirskis
SnowFlakes
NiQ

Plussanneet:



Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Tässä tulee taas pikainen kirjoitus / päivitys / listoilla ollaan vielä.. Tarvii päästä nukkuun pian :)

NiQlle voimahalit! :hug:

Kaikille jännäilijöille hirmuisesti plussatuulia, kuka pääsee ekaksi joulukuulle!? :heart:

Kaikille uuteen kiertoon joutuneille voimahalit myöskin! :hug:

On Täällä mennään kp 28 (edellinen kun olikin huikeat 23 päivää), jos oikein tulkistsin niin nyt pitäis olla dpo15. Taidan malttaa testaamista tonne perjantaille. Tikutellut kun en ole ovista niin satavarma en voi olla. Ei tule sitten pettymystä.. Tokikin esikosta näkyi selkeä plussa vasta tosi myöhään, et senkään puolesta en turhan aikaisin jaksa. Oloja ei mihinkään suuntaan..
 
NiQ Voimia kovasti jatkoon!

eskapism Tulehan kertomaan testin tulos! Jännittää sun puolesta ja tietty peukkuja pidetään ylhäällä :)

Pauki Kiva kuulla, että paikat kunnossa. Toivottavasti pääsette hyödyntämään tulevan oviksen!

ON Hihii, meillä on pikkasen alettu lipsumaan kumista! Jee! Vietettiin pitkä viikonloppu kotoota pois ja pakkasin meidän kaikkien kamat. Automatkalla tuumasin miehelle, että jätin kumit tarkoituksella pois ja hymyili vaan :) Tosin ei tästä vielä tässä kierossa hyötyä ole, koska lopuillaan kierron pitäisi olla. Jos tämä kumittomuus jäisi vaan päälle... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: eskapismi
Moikka moi! Joo päivitin sen listan etukäteen :D Mä kun pääsen aina niin myöhään koneelle, että samalle päivälle olis vähän myöhäistä.. Hyvin se eskapismi meni :D

NiQ: Eiiiiiiiiiiii :'( Mä olen niin pahoillani.... halirutistus sinne :hug: Ymmärrän kyllä, jos haluat vähän etäisyyttä tähän puuhaan eihän tässä meinaa välillä pää kestää. Paljon tsemppiä ja plussaa! Kyllä mä edelleen luotan, että se teidän tärppi on lähellä!

eskapismi: oho, aika jännäksi menee :O Olisko sulla tärpännyt :popcorn: Jäämme odottelemaan tuloksia :) Ja Shaitanja on kanssa noin lähellä testaamisia :popcorn:

Laala: :hug:

Toivotaan Pauki että estrogeeni auttaa!

Tsemppiä kaikille piinailijoille tasapuolisesti :wave:

on: pikkasen meinaa pukata taas kiirettä.... ovista odotellessa, että eipä tässä omassa olossa paljon päivitettävää olekkaan.
 
Mun päivät on ainakin tuoreimmassa listassa kai oikein. Ainakin näin olen itse laskeskellut :)

Voi ääh ja kääk. Väsyttää. 7h työpäivä muuttui reiluun 11h päivään, kun iltavuoro ei ilmaantunut paikalle. Kevyesti ketutti, mutta enpä jaksanut alkaa tapella puhelimessa asiasta. Nyt silmät sikkuralle ja unta kuulaan, huomenna on päivä uus.
 
Plussatuulosia kaikille jännäilijöille, Bambini ainakin jänskäilijöissä

Ja iso :hug: kaikille tädillisille

ON: testattuna tyylipuhdas nega. Meikäläisellä menossa ennätyspitkä kierto. Tulis jo täti!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille tasapuolisesti!
 
Tää kenkkuaa taas mulle. Enää en edes yritä vaihtaa väriä. Mutta siis Pörrö ja esikoistyttö 07/2008 ja nyt eka yrityskierto kp 23/28 ja dpo 8

Omassa navassa tuntuu tisseissä välillä semmosia vihlasuja, niinkö maito nousis. Koko päivän tänäänkin on ällöttäny, mutta se voi johtua eilisestä alkoholipitoisesta glögilasillisesta. Olen mestari saamaan myötätuntokrapulan. Öisin ei pissata, mutta päivisin käyn enempi ko yleensä. Juon kyllä vettä todella epäsäännöllisesti...
Koko viikon on tuntunu, siltä että hampaidenpesu ei auta, suussa maistuu öklö.
 
Shaitanjalle :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon!

lempo, sitä näyttää olevan nyt liikenteessä, pyh :(

pörrö, tervetuloa! :wave: hyvänkuuloisia oireita sulla! ;)

On: nega tuli tänäänkin. Oireita ei ny pahemmin ole ollut, paitsi jatkuva paleleminen (no, onhan ny kylmäkin...) ja välillä tissejä vihloo. Teen seuraavan testin sunnuntaina siis, jos täti ei siihen mennessä ole kurvannut kylään. Onneksi on paljon menoa viikonloppuna, niin ei kerkee miettimään liikaa.
 
***********Torstai 6.12.2012*********





Mukana:

Shaitanja...............poika 07/11...............kp 1/28.....................yk3
laala........................tyttö 05/09...........kp 4/31-64...............yk8
viida.........................tyttö 5/12.............kp 5/30..................yk2
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp 10/24-28...........yk16/yk3
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 13/22-28...............yk9
Pauki.................................11.............kp 15/24-34...............yk7
Bambini..................poika 08/08.............kp 20/30...................yk4
niiskunenä...........................12............ kp 24/25....................yk2
lempo.................poika 07/2011.............kp 30/26.....................yk2
Carriina..........................10/11.............kp 30/30?....................yk1
eskapismi................poika 05/12............kp 34/30.....................yk 1
syysmyrsky...............poika 04/12...........kp 40/30-34...............yk2
annamay..........................05/12...........kp 41/30....................yk2
sanyo............................05/12.............kp 45/??....................yk1
Pörrö.....................tyttö 07/08.............kp 23/28....................yk1





Jännäilijät :popcorn:
Carriina dpo13, eskapismi dpo11, pörrö dpo8, Kulkuriina dpo3, Bambini dpo2,

TAUSTAILIJAT

Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
kirskis
SnowFlakes
NiQ

Plussanneet:



Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Saako avata joulukuun plussatilin? <3

Vähän on epätodellinen olo. Ja pelkoja mutta yritän olla murehtimatta.
Toivotaan että pysyy mukana pikkuinen:)

Niq: Rentoudu ja unohda kiire. Stressaaminen ei auta eikä kuumeisena helpota. Ykoiden kasvaessa en
Yhtään ihmettele turhautumista. Iso halaus ja tsemppiä.

Nöhvi: Toivottavasti tässä kuussa?

Bambini: tule sinäkin perässä. Peukutan!
 
Carriina: Vauuu, onnea! Jesh, joulukuun eka plussa :heart:
Lisää näitä ;)

Eskapismi: Pahoittelut negasta, mutta toivoahan on vielä kunhan täti pysyy poissa!

lempollekkin :hug:

Shantaija: Pahoittelut tädistä :stick:

pörröllä kuulostais lupaavalta oireilut +++++

Bambini: Voihan iltavuoro minkä teki! Siis miten voi vaan jättää tulematta?

(.) Täällä podetaan pahoja valeraskausoireita jo heti oviksen mentyä :LOL: Kuvottaa aina kun ei juuri ole syönyt, naama kukkii ja nännit on kuin tulessa. En voi laittaa edes mielikuvituksen piikkiin kun en edes olisi vielä voinut ajatellakkaan oireita olevan eli taitaa keltarauhashormonit jyllätä täällä oikein kunnolla :attn: No päivä kerrallaan kohti loppukierron toiveita/pettymyksiä ;)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Onnea Carriina! :hug:

Voi paska täti Shaitanja :hug: onneksi ei mennyt viime viikonloppu hukkaan :LOL:

Kiitos kaikille tsempeistä, ei täällä nyt missään pohjamudissa möyritä (enää ainakaan :D ) ja käyn kyllä teitä täällä lueskelemassa varmasti silloin tällöin. On vaan mukavampi olla nyt roikkumatta tuolla listoilla :) Saatiin onneksi miekkosenkin kanssa puheltua vähän noitan lapsettomuushoito-asioita eteenpäin, niin ihan hyvällä fiiliksellä täällä taustaillaan.

Mukavaa joulukuun jatkoa kaikille! :heart:
 
Carriina: :heart: Perässä koitetaan tulla, parhaani mukaan ja toiveet pelottavan korkealla tässä kierrossa. Kylmää kyytiä tulee kun täti piipahtaa joulukuun visiitille. Miten jakselet? Mietinkin, etteikö muka kukaan ole plussannut vaikka tiesin että joku on, varmasti :)

Kulkuriina: iltavuorolainen oli toisessa paikassa alkuperäisen suunnitelman mukaan klo 18 asti ja lupasin venyä. No, kun hänellä oli viimeinen vuoro vähään aikaan (sai täydet tunnit muualta n.puoleksi vuodeksi), joten kai uskalsi tehdä tuon. Tympi ku ei ees ilmoittanut. Ja kun on mun kaveri siviilissä, oon itse hänet palkannu niin ketutti vielä enemmän! Onneks olin itse töissä (oon siis ravintolapäällikkö) eikä joku mun hlökunnasta. Argh :mad:

On: täällä naama kukkii, orastava tissikipu havaittavissa ja pienimuotoista nivusjomotusta. Normit oireet kohti tätiä..
 
Carriina Onnea :heart: Täältä tullaan ehkä perästä ;)

NiQ Toivottavasti saat päätös helpottaa omaa oloa. Rankkaa pettyä kuukaudesta toiseen :hug:

(.) Täällä ei mitään oireita,MUTTA eilen illalla tein piruuttani ovistestin ja testiviiva paukahti selvästi tummemmaksi kontrollia? :eek: Lähenki tästä apoteekkiin heti kun se ysiltä aukeaa!
 

Yhteistyössä