3h möyhin multaa puutarhassa tänään töiden jälkeen - ihanaa

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Ei sitä voi muuta sanoa, kuin ihanaa on. Aurinko paistaa ja on lämmintä. Lähdin töistä ajoissa ja painuin suoraa ulos pihatöihin muksun kanssa. No istuskelin minä hetken aurinkoakin ottamassa B) Jestas se on ihanaa ja viikonloppukin on tulossa. Tekis mieli vielä poiketa puutarhamyymälässä....

multaa - kukkia - multaa - rikkaruohoja kompostissa - multaa- ja vielä vähän multaa.

Minulla sama juttu.Olen ihan mahdoton, kun tulee kevät ja kesä.Pakko päästä pihatöihin, olla ulkona kuopsutella ja rapsutella, nauttia valosta ja auringosta.Sitten taas kun syksy ja talvi tulee minä käperryn kolooni ja heräilen vasta kevät auringon aikaan....

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Minulla sama juttu.Olen ihan mahdoton, kun tulee kevät ja kesä.Pakko päästä pihatöihin, olla ulkona kuopsutella ja rapsutella, nauttia valosta ja auringosta.Sitten taas kun syksy ja talvi tulee minä käperryn kolooni ja heräilen vasta kevät auringon aikaan....

Joo, toi syksy ei oo yhtään yhtä kivaa aikaa. Mä oon ollut laiska ja daaliat ovat jääneet nostamatta suojaan... Kylmää ja koleata.

Yhteistyössä