35v+ odottajat, vol 2

Osanottoni 4-kerroksen väkeä :hug:

Meikäläinen päätyi keskiviikkona sisään osastolle tarkkailuun kun kontrolliultra väitti vauvan painon pudonneen n. 200 gr viikossa ja lapsivesi sen kuin väheni, joten ei muuta kuin sairaalaan pötköttämään ja ihmettelemään mitä tuleman pitää...

Eilen perjantaina oli sitten uusi ultra ja itkin onnesta kun vettä löytyikin yllättäen normaali määrä ja vauvalle saatiin uudeksi painoarvioksi 2,2 kg eli 300 gr enemmän kuin 2 päivää aiemmin, sillä se tarkoitti sitä, että vauva oli kuin olikin kasvanut viimeisen 9 päivän aikana - tosin vähän, mutta oli kasvanut kuitenkin... :D

Mitään jättiläistä ei meikäläinen maailmaan saata vaikka raskaus saataisiinkin menemään täysiaikaiseksi, sillä tällä 10 presentiilin käyrällä herrasta olisi tulossa n. 2,6 kg ja siihen täysaikaisuuteen tässä pyritään, että hengittäminen omin neuvoin onnistuisi sitten ulkomaailmassa.

Kovasti vauva tekee hengitysharjoituksia, mutta se ei kuulemma takaa mitään jos vauva otettaisiin nyt ulos, joten lääkärin suosituksesta raskautta jatketaan kohdussa mahdollisuuksien mukaan rv 38 saakka jonka jälkeen on todennäköisimmin edessä keisarinleikkaus, sillä herra kääntyi joskus rv 28 jälkeen ja on jämähtänyt istumaan jalka-perätilaan oltuaan raivotarjonnassa viikosta 12 lähtien eikä häntä voida kääntää kuulemma siitäkään syystä, että minulla on Klexane-hoito päälla. Kokeilivat eilen uteliaisuuttaan onnistuisko kääntyminen teoriassa, mutta ei hievahda sitten mihinkään kun on istukka edessä ja mokomasta rauhanhääirinnästä potkaisi lääkäriä kunnolla näpeille - kehen lienee tullut kuin on niin jääräpäinen ja kiukkuinen??? :LOL:

Näillä eväillä nyt sitten jatketaan "ehdonalaisessa" kotosalla sairaalalaukku oven suussa valmiina ja eletään toivossa, että herra masuasukki voisi hyvin vielä 2,5 viikkoa jotta ei tarvitsisi riskeerata mitään ennen aikaisuuden takia. Jos mitään hälyyttävää ei tapahdu, niin 3.11. on seuraava kontrolli ja sitten tiedän taas enemmän.

Liikkeet pitää edelleen joka päivä tarkkailla, mutta nyt niitä ei enää kirjata ylös vaan sairaalaan lähdetään samantien jos niihen tulee muutos, joten ei tässä ihan relax enää voi olla, mutta kyllä tämä kotonaolo sairaalassa makaamisen voittaa =)

Mukavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti!



Czarina & Lilliputti rv 35+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
Mut saa poistaa listalta :/ , meidän vauva on nyt enkelinä tuolla jossain...ei ollut meille sitten tarkoitettu kevätvauvaa. Jotenkin aavistin kokoajan, että jotain on pielessä ja niinhän se sitten päätyi keskenmenoon vko:lla 12+3. Toivon kaikille muille parempaa onnea odotukseen, ja että kyytiläisenne pysyisi matkassa loppuun asti. Haikein mielin, kyynelsilmin täältä joudun poistumaan... :'(

4krs ja tyhjä masu :'(
Olen niin pahoillani puolestanne!!! Voimia ja virtuaalihalauksia :hug:

Kisse ja Hipsukka 36+2 :heart:

 
Zantra
4-kerroksen väkeä: voi surku, voimia sinne! :hug:

Rouva Pikkumyytä saa onnitella plussasta? :flower:

Czarina, kiva että pääsit "ehdolliseen". Oma koti kullan kallis...

Zantra
 
4-kerroksen väkeä, jaksamista :hug:

Rouva Pikkumyy, onnittelut plussasta ja tervetuloa tänne odotuspuolelle :wave:

Czarina, onnittelut! Hienoa, että pääsit kotiin odottelemaan pikkuisen syntymää :)

Mulla on tänään supistellut enemmän kuin normaalisti, vaikka en ole tehnytkään mitään kovin rasittavaa :eek: Nyt on sitten pakko ottaa loppupäivä ihan rennosti, ettei vauveli päätä tulla aikaisemmin maailmaan :) Minä haluaisin kyllä vielä pitää vauvan masussa ainakin siihen asti että napero on täysiaikainen.

minnihiiri68 + vaavi 35+1
 
Hei, tuli muutoksia istukan virtauksiin, olivat korkeat torstaina ja mut otettiin prenan osastolle. Olen saanut isukin ja hoitopaikkojen avulla ensi viikoksikin asiat järjestymään, vaatii hieman käytännön järjestelyjä tällainen, kun olen ollut koko ajan itse kotona lapsia hoitamassa.

Anoppikin on nyt viikonloppuna hoitamassa ja auttelee kotihommissa ym.

Tarkkailu jatkuu päivittäin, virtaukset vaihtelee ja äsken näyttivät ultrassa normaalilta. Vauvan sykekäyrää seurataan pari kertaa päivässä ja virtauksia tarkkaillaan napanuoran osalta. Jos vauvalle tulee hätä tai ahdinko, sitten synnyttämään, vähän sen mukaan miten kohdunsuu on kypsä. Jos ei ole, sitten leikataan. Vielä ei ole tarvetta sellaiseen, seuraavat päivittäin tilannetta. Mulla on jonkinasteista isukan vajaatoimintaa, siksi seurantaa osastolla.

Käyn täällä aina välillä kun ehdin, kun konekin on käytössä osastolla. Lapset ovat yllättävän hyvin sopeutuneet uuteen tilanteeseen ja isukki on nyt ykkönen. Ikävähän perhettä tulee, mutta ei voi nyt enempää. Käyvät onneksi usein.

Vauvan painoarvio on mullakin 2,6 kg laskettuna aikana siis.

Terveisiä ja jaksuja teille kaikille!

Neeanäiti ja Pikkuprinsessa rv 35+4
:heart:
 
Ens viikoksi sain jo lapsille hoitopaikan ja vielä meidän perheen tutulle hoitajalle saatiin, on mun vanhempien hyvä ystävä.

Käytännön järjestelyjähän tällainen yhtäkkinen osastolle jäänti vaatii ja puhelimella on soiteltukin ahkeraan. Viikonloppuna on onneksi anoppi miehen apuna. Lapset ovat hienosti sopeutuneet ja ovat käyneet katsomassa mua eilen ja tänäänkin tulevat. Isä tuntuu olevan nyt tärkeä. Itse olen saanut levätä ja sitäkin olen kaivannut.

Seuranta jatkuu ja jos vauvalle tulee joku hätä, sitten vaan synnyttämään, kohdunsuun tilanteen mukaan mennään. Muuten eivät hätäile, jos vauva hyvin voi ja äiti myös. Oloni on pirteä ja lepo saanut ihmeitä aikaan jo parina päivänä, ystävät soittelevat ja kyselevät usein kuulumisia ja jotkut käyneet katsomassakin.

Terkuin: Neeanäiti
 
Anoppi kävi tänään lasten kanssa ja tykkäävät kovasti ollakin mummin kanssa. On meillä nyt viikonlopun, isukki myös kotona.

Kuuntelivat sydänäänikonetta mielenkiinnolla ja pienempi kävi taputtelemassa vauvamahaa. Hyvillä mielin lapset lähtivät. Ymmärsivät hyvin, että äidin ja vauvan pitää vielä jäädä sairaalaan. Ihania lapsia. :heart: Onhan tilanne kaikille uusi mutta hyvin ovat sopeutuneet. :heart: :hug:

Nyt täytyy mennä taas huoneeseen ja kätilötkin vielä tulevat iltakierrolle!

Onneksi käytännönjärjestelyt on ensi viikoksi saatu kuntoon ja lapset pääsevät hoitoon, kun isä aamutuurissa.

Hyvää Yötä! :heart:
 


OnniEmmimme matkalla kesään. :heart:

Onnellinen Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Laskettu aika 4.7.2009 :heart:
Meille ensimmäinen yhteinen vauva :heart: minulle 4.s ja miehelle 3.s lapsi kyseessä :heart:

Ihanaa Sunnuntai päivää kaikille!

 
Onnea Rouva Pikkumyylle vielä ja oikein lujia tarrasukkia masuasukille!

Mummi jää lasten kanssa vielä meille ja mieheni tulee pikapuolin käymään täällä mua katsomassa. :heart:

Istukan virtaukset rauhoittuneet ja sydänäänikäyrä näytti oikein hyvältä. Siinä ei ole mitään ollutkaan, seurataan 2 krt/pv:ssä. Saa nähdä jatkuuko sairaalassaolo loppuun asti vai päästävätkö vielä kotiin vaavia kasvattamaan. :hug:

Mummi toi lasten kanssa eilen mulle ihania ruusuja tuoksuttamaan huonetta.

Mukavaa vaikkakin sateista sunnuntaita! :heart:
 
Onnea Rouva Pikkumyylle :heart: ja hyviä vointeja sinne sairaalaan Neeanäidille :wave: toivottavasti kaikki sujuu hienosti ja täältä virtuaalikukkasia sinne sairaalan pöydälle :flower:

Täällä sataa vettä taivaan täydeltä ja näyttääkin, että tänään ei paljon ulkoilla tarvitse, mutta varmaan täytyy jossain vaiheessa käydä äänestämässä...tuntuu vaan, että kaikki lupaa 9 hyvää ja 10 kaunista, mutta sitten kun valitaan valtuustoihin niin kaikki lupaukset "unohdetaan"

Kisse ja Hipsukka 36+3 :heart:
 
4-kerroksen väkeä :hug:

Virtaukset otettiin äsken ultralla ja eilen ja tänään vaikuttaneet normaaleilta, huomenna tehdään uusi hoitosuunnitelma. Pitäkää peukkuja, että pääsisin vielä kotiin hetkeksi ennen h-hetkeä.

Voikaahan paksusti! :heart:
 
Kiitos ihanasta myötäelämisestä kaikille!

Mies kävi tänään ja meillä oli yhteistä aikaa n. 1,5 h ja mummi siivoili silläaikaa meillä ja hoiti lapsia. Oli tarpeen tuo yhteinen aika. kun sitä muutenkaan ei ole kauheasti.
 
:wave: :wave: :wave:

Elävien kirjoissa taas!

Täällähän on tapahtunut vaikka mitä sillä välin kun makasin flunssan kourissa.
En edes listaa ole jaksanut päivittää. Sori :(


Voi 4-kerroksen väkeä Olen niin pahoillani puolestasi :hug:
Toipumissäteitä ja voimia sinulle suuren murheen keskellä.



Lämpimästi tervetuloa mukaan taas Rouva Pikkumyy :flower:
Jännäilinkin oireitasi tuolta kuumeilijoiden puolelta. Ihanaa kun teillä tärppäsi näin pian uudelleen. Nyt ei kyllä päästetä sinua ennen heinäkuuta pinosta pois :D
Mitäs olet mieltä? Poistetaanko nimesi tuolta menetyksen kokeneista?



Voi Neeanäiti mitä oletkin joutunut/joudut käymään läpi :hug:
Hienoa tietysti, että huolehtivat ja tutkivat, mutta...
...ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.
Kuulostat kuitenkin kovin positiiviselta. Se on varmaan hyvien uutisten ja hyvien kotijärjestelyjen ansiota. Kyllä taas voi täydestä sydämmestä kehua ihanaa anoppiasi :)
Pidän sinulle virtuaalipeukkuja täällä, jotta pääsisit vielä kotiin masuasi kasvattamaan.



Sinuakin Czarina on vauveli pitänyt jännityksessä :/ Luin kirjoittamaasi jännitys tiheentyen ja huokaisin helpotuksesta kun kerroit hyviäkin uutisia.
On varmaan aika hermoja raastavaa tarkkailla nyt siellä kotona vauvan liikkeitä ja omia tuntemuksia. Kovasti voimia ja tsemppiä sinulle sinne :hug:



Ja sinulla Kisse tulevan pikkuisesi syntymäpäivä jo tiedossa =) Ihanaa. Onnittelut :flower:
Mitäs luulet? Rientääkö aika nyt vauhdilla, vai mateleeko päivät kohti H-hetkeä?



Sinäkin Minnihiiri68 olet päässyt jo 'loman' makuun. Joko olet sopeutunut? Minkäslaisia suunnitelmia sinulla on? Täydellistä lepoa, vai pitäisikö saada hurjalla kiireellä kaikki mahdollinen puuhattua? Sinullakin tosin noita supisteluja, joten muista tosiaan jakaa voimiasi tasaisesti :)



Pikkuinen Hanneskin ollut kipeänä :( Toivottavasti voitte siellä jo paremmin Säihke :hug: Kyllä se aina vaan on kova paikka meille vanhemmille, kun ihan pikkuiset sairastaa. Niin paljon haluaisi toisen oloa kohentaa, mutta tuntuu, että keinot on kovin rajalliset.



Olitte käyneet äiti-66 Aleksin kanssa otattamassa tuon ratavirusrokotteen. Tuliko siitä minkäänlaisia jälkioireita?



Flunssa tosiaan kaatoi minut lähes kokonaan petipotilaaksi. Isommat muksut olivat onneksi syyslomalla, joten heistä oli jonkinverran apua tuon nuorimman kanssa, vaikka itsekin olivat puolikuntoisia. Mies sinnitteli päivät töissä ja illat hoiti kaikki kotihommat. Eihän hänkään ihan huippukunnossa ollut, mutta sai 'droppiensa' avulla pidettyä kuumeen loitolla.
Vieläkin on nenä tukossa ja hurjia yskäkohtauksia tulee säännöllisesti, mutta kuume ja lamauttava väsymys on poissa.
Eilen piti kuitenkin jo kehitellä jotain uutta valitettavaa. Niksautin aamupäivästä nilkan. Nyt pitää pitää nilkaa jatkuvasti 90 asteen kulmassa tai se naksuu ja paukkuu, satuttaen ilkeästi. En oikein tiedä kumpi siihen olisi parempi; kuuma vai kylmä? Onko kellään kokemusta? Sideharsoakaan ei meiltä löydy, enkä kyllä itse enää tuonne alas yltäisikään :whistle: Joku muksuista voisi tietysti jonkin kankaan nilkkaan sitaista, kunhan kouluista tulevat.

Nyt onkin jo koko aamupäivä hurahtanut tässä koneella :ashamed:
Kauheasti ei kyllä pysty muuta tekemään nyt, mutta voisin vaikka keskittyä vähäksi aikaa noihin käsitöihin. Kohta voinkin jo esitellä teille ensimmäisen tonttutyttöni :xmas:



Nevi ja Vilttitossu rv 31+6
 


MARRASKUU 2008
sarppa70....37v....ensimmäinen....la 01.11.2008 Jorvi

Kisse....37v....neljäs (t-00, p-01, p-07)....la 20.11.2008 TAYS

Neeanäiti....41 v....kolmas (p-03, t-06)....la 25.11.2008 SeKS

Czarina....40v....ensimmäinen....la 26.11.2008....
poika tulossa TAYS

minnihiiri68.... 40v.... ensimmäinen.... la 28.11.2008....
tyttö tulossa PS


JOULUKUU 2008
leeloo....36v....ensimmäinen....la 2.12.2008 KÄT

nevi....40v....viides (t-89, p-92, t-95, t-06+lainat-93)
....la 23.12.2008 K-HKS

iinius....36v....ensimmäinen
....la 23.12.2008 KOS

akkamänty....40v....ensimmäinen....la 26 tai 27.12.2008 TAYS


TAMMIKUU 2009
janttu672....35v....ensimmäinen....la 02.01.2009

Piiloblondi....42v....ensimmäinen....la 05.01.2009....
tyttö tulossa NKL

tuttelitar....39v....kuudes (p-97, t-98, p-05, p-06, t-07)
....la 13.01.2009

sini-sissi....35v....toinen....la 15.01.2009....
poika tulossa

nokko....36v....kolmas....la 20.1.2009

lilli70....38v....ensimmäinen....la 21.01.2009


HELMIKUU 2009
bonbon....36v....toinen (t-07)....la 06.02.2009

mantana....40v....toinen (t-04)....la 06.02.2009 KHKS

Riituli....40v....toinen (p-06)....la 18.02.2009

nimiko....36v....ensimmäinen....la 17.02.2009

prilli....37v....kolmas (-01, -02)....la 25.02.2009 VAS
poika tulossa

Seranzu....37v....kolmas (p-94, t-97)....la 27.02.2009
HYS

päivänkakkara67....41v


MAALISKUU 2009
Zantra....36v....toinen....la 05.03.2009 KOS

HUHTIKUU 2009
Lis69....39v....toinen (p-07)....la 07.04.2009

mimuli....neljäs....la 08.04.2009

Ninu....39v....la 08.04.2009



TOUKOKUU 2009

Aurora72....35v....neljäs(-94, -98, -00)....la n.20-05.2009 SeKs


HEINÄKUU 2009

Rouva Pikkumyy....1. yht(4. ja 3.)....la 04.07.2009





TOUKOKUU 2008
vappuvauvan äiti....toinen.... :heart: syntynyt
tyttö 04.05.2008 :heart:


KESÄKUU 2008
Miina70....kolmas (p-94, p-96).... :heart: syntynyt
tyttö 17.06.2008 :heart:

ansku71....kolmas (p-01, p-06).... :heart: syntynyt
poika 18.06.2008 :heart:


HEINÄKUU 2008
anjamarita....ensimmäinen.... :heart: syntynyt
tyttö 25.07.2008 :heart:

ELOKUU 2008
säihke ....kolmas(t-01, p-03).... :heart: syntynyt
poika 12.08.2008 :heart:

Äiti-66....41v....neljäs (t-98, p-00, t-05)... :heart:
syntynyt poika 20.08.2008 :heart:




Menetyksen kokeneet;

:hug: diddlina :hug:

:hug: Lumi-Marja :hug:

:hug: maijamette :hug:

:hug: einiinvaan :hug:

:hug: 4-kerroksen väkeä :hug:
 
Nevi: Kiitos kovasti!!Juu , kiva pitäkää kovin kiinni, etten tällä kerralla tipahda kesken matkan pois kyydistä. :heart: :saint:
Voit poistaa menetyksen kokeneet listalta, kyllä itse sen muistan kyllä ja nyt eletään tätä onnellsita vaihetta! :heart: :saint: :D

Minulla pahaa oloa ja se on hyvä, nukuin juuri päikkärit kävelylenkin jälkeen, menen näes iltavuoroon tänään. :heart:

Ihanaa odotusaikaa kaikille! :heart: :saint:

Rva Pikkumyy :heart:

 
Kyllä jänskättää, mutta nyt kovasti vielä supistelee, kun meidän pikkumiestä (13kg) pitää kantaa melkein joka paikkaan, kun kävelee vain tukia pitkin....

Tänään oli herätys 6.20, kun pikkumies roikkui pinnasängyn kyljessä ja korvien jälkitarkastuksessa vasemmassa tärykalvossa vielä tulehduksen merkkejä eli nyt taas ymmärrän, että päikkärit ja yöunet vähentyneet radikaalisti sen takia.....taas kuuri päälle...

Kisse ja Hipsukka 36+4 :heart:
 
Terehdys!

Hetki omaa aikaa ja rauhaa, tosin takaraivossa koko ajan kolkuttaa kylppärin siivous... Jos sitten hetken päästä.

Jotenki on nyt alkanu pieni paniikin poikanen nostaa päätään. Viikkoja on kuitenkin jo ihan kiitettävästi (KOHTAHAN SE JO SYNTYY kääk) . Puoliväli jo ylitetty ja remontti ei oo edistyny mihinkään päin. Välillä niin kiukuttaa, että oikein kihisen. Mieheen yritän välillä potkia vauhtia, mutta onhan se tietty töitten jälkeen väsyny. Ite en kerkee enkä jaksa paljon tekeen, kun on nää kotihommatkin hoidettava. Uni on heikkoa, kun saa vähän väliä ravata vessassa ja närästää ja toi miehen pentele vielä kuorsaakin. Maha alkaa olla jo tiellä ja jotenkin painaa, niin että hengästyn helposti. Ja heti jos enempi riuhtoo alkaa supistella.
On tää raskausaika vaan niin ihanaa!
Onneks jotku asiat on sentään edennykin. Vauvan tavarat alkaa olla suunnilleen kasassa. Viikonloppuna sain ommeltua vaunun rengassuojia, puklurättejä ja peppupyyhkeitä. Tänään löysin citymarketista D-mitotuksella reilummat housut, jotka toivottavasti menee nyt vähän aikaa. Ei tarttis alkaa ompeleen. Ei meinaa mistään löytyä tälläselle ilokiloilla siunatulle sopivia äitiyshousuja.

Olipas taas tekstiä- huomaa, että oli rankka vkonloppu ja on tosiaan unet jääny vähiin.
Oikeesti asiat on kuitenkin hyvin; Lapset on terveitä ja enimmäkseen ihania. Mahavauva kasvaa ja potkii ja välillä jo hupaisasti hikkailee. Sokrut on pysyny suunnilleen aisoissa, eikä hepatoosi tai muut inhottavuudet ainakaan vielä vaivaa. Aamulla on kiva juoda aamuteetä ja kattella ähäkutti mielellä vanhempia, jotka raahaa lapsiaan viereiseen tarhaan. Viime keväänä vielä itekin kohta kuuden jälkeen oltiin portin takana. Nyt eskarilainen menee vasta ysiin ja yhteinen vapaapäivä voidaan pitää milloin halutaan. :D

Mutta nyt täytyy taas rientää. Täytyy laittaa kasviskeitto porisemaan, että on valmiina, kun loppu perhe kotiutuu. Niin ja se kylppäri :/

Prilli ja Sisu 22+5
 
Pikaisesti käyn taas täällä, kun ei kauhean pitkiä aikoja voi olla huoneesta pois.

Tänään ei ultrattu, mutta sydänäänikäyrät vauvalla oikein hyvät ja virkeän oloinen vaavi, vaikka pieneltä vaikuttaakin. Asentoa vaihtaa päivittäin. Taas oli kääntynyt eilen. Jos virtaukset huomenna hyvät edelleen, voin päästä kotia sanoi lääkäri. Käyn sitten vain kontrolleissa.

Kiitos teille kaikille! :hug: Olette ihania mammoja, toivon teille kaikkea hyvää omaan odotukseenne.

Nevi Anoppi on kyllä oikea taivaan lahja ollut taas. Autellut siellä kotihommissa ja ruoan laittanut viikonloppuna ja laittoi lapsille vaatteet hoitopaikkaa varten.


Tänään mies vei lapset aamulla 5 jälkeen hoitoon ja jännitti, että oliko kaikki tarvittava mukana, kun ei ollut katsonut reppuihin. Pian hakeekin lapset hoidosta ja saan kuulla miten ovat viihtyneet. Täytyy mennä huoneeseen, jos pian puhelin soi.

Palaillaan paremmalla aikaa ja kiitos vielä tsemppauksesta, tässä mennään päivää kerrallaan. :heart:
 
Ei ole vielä(kään) lapsosemme masun ulkopuolella, vaikka mitä yriteltiin. Tällä viikolla yritellään vielä kovemmin...

Mä olen leiponut tänään urakalla. Onneksi edelliset on saatu jo syötyä, kun pakkanenkin tuntui pursuavan mun leipomuksia...

Aika ainakin menee hyvin, kun leipoo ja sitä jaksaa tehdäkin.

Muuten ei täällä etene tuo synnytys ainakaan kovin näkyvästi. Viikonloppuna yritettiin melkein kaikkia ässiä. Seksiä pitää vielä yritellä tällä viikolla. Mulla on vaan paikan niin pirun kipeät, että saa nähdä miten se sujuu.
Nyt on kyllä kovat "menkkakivut" seurana, mutta ei muuta. Ja kivuttomia suppareita silloin tällöin, josko se tästä...

Huomenna taas neuvolaan, koskahan ne laittaa äippäpolille tarkistukseen, kun kohta se LAkin lähestyy? Ei oikeasti jaksaisi enää kauaa, vaikka ei juuri ole muuta kuin kankeus ja punkeus seurana.
Yritin eilen tehdä itselleni jalkahoitoa Ei oikein taipunut kuten olisi toivonut ja se oli varsinaista ähkimistä. Mieskin tuli katsomaan, että synnytänkö mä saunassa, kun kuului niin kova puhina ja ähinä :LOL:

Sarppa 39 + 2 :heart:
 

Yhteistyössä