Senjuskalle synttärionnea :flower:
OnniMaija tervetuloa joukkoon ja pienelle ihanalle paljon paljon tarrasukkia :heart:
Kiitos kaikille vastauksista liittyen sektioon ja niihin mieltä vaivanneisiin ruokiin. Tosin mitkään kalaan liittyvät ei mulla tullut edes mieleen laittaa kyssärilistalle, kun olen todella allerginen sille. Jos joku vaikka kotona erehtyisi avaamaan tonnikalapurkin, se jo riittäisi mulle ambulanssireissuun teholle. Elikkäs kauppojen kalatiskit on parasta jättää väliin ja kaikki niiden lähellä olevat asiat.
Mullakin oli sektio hätäsektio. Kaikki meni siihen asti hyvin, ennen kuin kätilö näki viisi pientä sormea ja palan matkaa käsivartta hiustupsun sijaan. Sit mentiinkin nopeaa alakertaan leikkuriin. Synnytyssalissa jo laitettiin puudute ja sen vaikutusaikana mentiin vauhdikkaasti. Siitä käden tulosta maailmaan ei mennyt kuin 7min, niin tyttö olikin jo maailmassa. Mietin jälkeenpäin, jotta miten olisin sen reippaasti yli 5kg neidin punnannut ulos
Kokoarvio heitti vain kilolla alaspäin.
Taitaa alkaa olo vähän helpottaa. Parinailtana kuvotusta ei juuri ole ollut ja olen jaksanut vähän touhutakkin jotain. Sain aikaiseksi eilen jopa käydä pikku kävelyllä, vaikka tie olikin liukas kuin luistinrata. Rattaista kiinni pitäen jakoi lipsutella vartin, sit meni hermot ja koira sai luvan jolkotella juoksunarussa.
Miehen kans ei sitten kaikki olekkaan niin hyvin
Hänellä meinaa mennä sietokyvyn rajan yli tämä meidän selibaatti. Hän ymmärtää, että se on lääkärin määräys, mutta tunteet kai ne o miehilläkin. Ymmärrän hänen kiukun, mutta sitä en tajua, miksi kohdistaa sen niin kuin kohdistaa ja syyttelee minua kaikesta. Ihan kun olisin jotenkin syyllinen asiaan, että olen vuotoherkkä ja vauvan takia tässä joudutaan pupuilut jättämään väliin. Alkuun se ei ollut tuskakaan, kun oli maratoni takana plussayritystä, mutta kyllä tämä 6 viikkoa kestänyt täys pidättyminen alkaa jo tuntua. Kaiken lisäksi sitä on edessä vielä piiiitkä aika. Np ultras katotaan paremmin istukan paikkaa ja jos on täysin edessä, niin seuraavan kerran mies pääsee lakanoihin vasta vauvan synnyttyä ja jälkivuodon loputtua
Näin lekuri totes. Viimeks istukka oli lähes kohdunsuulla ja vuoteli alussa paljon ja keskivaiheilla aina kakilla käynnin jälkeen vaaleanpunaista. ihan lopussa alko olla menkkamaistakin vuotoa ja kävin viimeiset kolme viikkoa joka päivä terkkarilla.
Ehdotin miehelle muita tapoja harrastaa rakkautta, mutta ei ole kuulemma sama asia ja jostain muualta varmasti saa apua. Eipä tuntunut mukavalta. Mies on muuttunut vähässä aikaa niin, et tuskin tunnen häntä enää. Pelottaa.
Parempaa päivää odotellen, Lumi-Marja ja Helmi-Onni 11+5