Mää kans, mää kans :wave: :wave:
Siis tänne kuulun
-70 syntynyt vaaka myös eli parin viikon sisään tulee 37 täyteen
B)
Mies on mua vuotta vanhempi vaaka =)
Nyt alkaa 18. viikko ja muuten on mennyt hyvin, väsymystä lukuunottamatta... ja joo, toi iskias vaivaa täälläkin jo nyt.. ei vielä onneks kovin pahasti, mut "istumatyötä" kun teen, niin nopeiden nousujen kanssa saa olla varovainen, meinaa lähteä vasen jalka alta välillä... sitä se ikä ja raskaus teettää
Toista lasta sikäli odotetaan, että menetimme esikoisemme viime maaliskuussa, rv 28+0 istukan ennenaikaisen irtoamisen vuoksi. Juhannuksena oli laskettu aika. Olimme 3 tuntia sairaalassa käyrillä ja mulle tehtiin hätäsektio vauvan sydänäänten romahdettua, hiukan liian myöhään.. poikamme menehtyi hapenpuutteeseen. Heikko pulssi oli syntyessään, mutta pieni menehtyi elvytyksestä huolimatta.
Semmonen tausta täällä ja nyt odotellaankin sitten entistä jännittyneemmin mielin. Toistaiseksi mennyt hyvin, ei mitään ylimääräisiä paniikkeja ole vielä ainakaan päässyt tulemaan. Realisteja olimme kyllä viimeksikin, että kaikki on mahdollista, mutta nyt se on tietysti vielä enemmän mielessä. Koitan ottaa rennosti ja nyt alkaa jo liikkeetkin tuntumaan, niin sekin tietty rauhottaa... ainakin aina kun ne tuntuu..
Pari ultraa on takana ja kahden viikon päästä rakenneultra - jännittää jo.... sen tekee synnytyslääkäri ja kaipa siinä tutkitaan tarkemmin jo tota istukkaa ja sen toimintaa.
Niin joo, siis mä kans ilmoittaudun mukaan poppooseen, jos mahdun
Oon kyllä ollu ihan kauheen laiska kirjottelemaan, kun päivät on töissä, niin illat meneekin sitten lojuessa.. kaikki jutut käyn kyllä päivittäin aina lukemassa, mut sit kirjottelu tuppaa jäämään vähemmälle.. mut ehkä se tästä, viimeistään sit äippälomalla on aikaa raapustella
Mukavaa iltaa ja viikonjatkoa meille kaikille junnuille ja Onnea ap:lle ja muille juhlapäiviään viettäville nuorille vaaoille
Toivotteleee Hexodus ja masutyyppi 17+0