Jambo, sulla on tällainen pallo nopemmin kun arvaatkaan
Ihan kuin muillakin. Kyllä ehdit kirota vielä sen sata kertaa kankeutta ja odotat innolla jakautumista
Tuossa kuvassa se ei edes näytä tavallista kummemmalta, mutta sf mitan puolesta tää on mammutti
SiiriS, voi ihanuus sun kanssa:heart: Kyllä minäkin sun matkaa olen seruannut ihan samalla tavalla
Matka on meillä kyllä ollu todella pitkä. Tuossa laskeskelin, että lähes nelisen vuotta tuli kuumeiltua. Tyttönen, jolle haluttiin sisarusta niin pian kuin mahdollista, täytti eilen 5v. Aika menee menojaan ja tuntui, että elämä pyöri pelkkien ovistestien ja negatikkujen keskellä epätoivosta syvään pettymykseen ja pieniin ilon pilkahduksiin. Nyt kuitenkin molemmat ollaan masumatkalla kohti vauva-aikaa. Kyllä se tästä, kun ei vaan luovuta
Pimpulalle paljon jaksamista karhunpentujen kanssa. Sulla on vielä kaksinverroin enemmän myllerrystä ja kantamista, joten iso iso voimapuhallus siihen suuntaan
Kaikille utraan menijöille paljon tsemppiä ja kuulumisia jään odottelemaan.
Sain tänään tarkemman ajan käynnistyksen mahdolliselle aloitukselle ja se päivä olis 18.11. Soitin tuon ajan, kun eihän meille posti kulje kun ties missä ajassa vasta. Minä idiootti odotin, että aika olis heti alkuviikosta maanantaina, mutta meniki torstaille. Hyvä etten itkuun pillahtanu, niin pettyny olo tuli. Eihän siinä ole oikeesti kun kolme hassua yötä eroa todellisuuden ja mun mielikuvan välillä. Mutta tässä vaiheessa kaikkien kipujen keskellä tuntu ihan ikuisuudelta, ennen kuin sain mieleni ja pienen järjen hipun takas asian suhteen. Kätilö vaan tuumas, että ei ole varmaa käynnistetäänkö silloin, kun asiaa vasta suunnitellaan. Mulle kyllä lääkäri sanoi, että aika tulis nimenomaan käynnistystä varten, joten miten tuon nyt tulkitsisi. Mut jos jostain ihmeen syystä ei käynnistetäkkään, niin pettymys on pahempi kuin se, että olis jääny muksuna joululahjat saamatta. Niin kertakaikkiaan väsyny olen kantamaan tätä mahaa ja valvomaan kaiket yöt isiiaksen, lonkkasäryn, selkäkivun ja närästyksen kanssa. Sit vielä tää liikelaskenta ja kaikki muut lieveilmiöt. Mä en jaksa.... Nyt vaan yritän muistella miten epätoivoisia sitä oltiin vielä vuosi sitten, kun kuljettiin yksityisellä hoidoissa ja mietittiin sitä viimeistä vaihtoehtoa hedelvöitykselle. Miten pahalta tuntui, kun joulukuussa sanottiin, että me ei koskaan tulla saamaan enää lasta. Luomulapsen mahdollisuus nollissa ja hoidotkin kannatti lopettaa, kun niistäkään ei tulosta tullut. Maailma musertui kyllä palasiksi ja silloin tuntu siltä, että haluan just tän kaiken kitumisen ja kolotukset heti! Nyt vaan pitäis olla tyytyväinen, että saa kokea tämän kaiken vielä kerran ja ihan luomuna. Vaikka vaikeuksia on ollut koko raskauden ajan, niin palkinto on kyllä mitä mahtavin. Kun nyt vaan malttais odottaa vielä nämä viimeiset viikot.
Lumi-Marja ja neiti Nuppunen 36+0 poks