Chilipapu, sinulla on ilmeisesti ollut kovasti pahoinvointia, kun painokin laskenut? Oletko kokeillut näitä pahoinvointirannekkeita, itse kuvittelen näistä jotain hyötyväni, kannattaahan näitä kokeilla, ei näistä haittaakaan voi olla. Etomista on reilusti, mutta oksennus ei ole tullut kertaakaan.
Jupeksille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!
Minulla oli tänään eka neuvola. Siellä meni tunti kaikkinen höpinöineen, vaikkei vasta otettu kuin hemoglobiini, verenpaine ja paino. Niin ja pissanäytteen valkuaiset ja mitä muuta siitä katsotaankaan. Ihan kiva neuvolatäti, vaikka olin kuullut vähän toisenlaista etukäteen. Siellä kun on uusi terkkari. Edellinen oli niin todella pidetty, että voi olla että hänen saappaisiinsa ei ole niin helppo astua toisen henkilön.
Sen jälkeen varasin vielä np-ultrankin, joka on tiedossa viikolla 11 ja risat. Laskettu aika siirtyi terkkarin laskurin mukaan päivällä eteenpäin, mutta itse lasken silti vielä niin, että nyt on 7+0.
Ensi viikon varhaisultrassa sitten varmaan päivä taas tarkentuu uudestaan. Voi kun olisikin jo ensi keskiviikko!
Mutta oli tämä päivä yksi suuri askel minun pienessä elämässäni.
Vessassa pissanäytettä jättäessäni ajattelin, että ei voi olla totta, että täälläkö mä taas pissailen purkkiin...