Hei. Minulla tänään pp3 ja uskomatonta kuinka tämä olo voikin vaihdella epätoivon ja toivon välillä, rasittavaa : / Semmoista läksin kysymään että onko ihan normaalia ja liittyykö jotenkin lugeihin tai muuten vaan että minulle nousi eilen illalla vähän lämpöä 36,8? Tänä aamuna mittaisin uudestaan ja nyt mittari näytti 37,3. En koe itseäni mitenkään kipeäksi, yöllä tosin heräsin karmeisiin menkkakipuihin ja ajattelin jo että tässäkö se nyt sitten olikin. Mutta kivut loppuivat ja nyt on ihan hyvä olo. Noita menkkakipuja minulla on ollut punktiosta lähtien mutta yöllä ne jotenkin yltyivät kummasti.
Kiitos jos joku voipi vastata =) Tämä on ensimmäinen IVF hoitoni ja kaikki on ihan uutta. Olen reagoinut hirmu herkästi kaikkiin lääkehoitoihin tähän mennessä ja näemmä nuo Luget eivät tee poikkeusta. Ihan hirvittävän paha olo on koko ajan ja voi pojat tätä ruokahalua, voisin olla koko ajan syömässä
Kiitos jos joku voipi vastata =) Tämä on ensimmäinen IVF hoitoni ja kaikki on ihan uutta. Olen reagoinut hirmu herkästi kaikkiin lääkehoitoihin tähän mennessä ja näemmä nuo Luget eivät tee poikkeusta. Ihan hirvittävän paha olo on koko ajan ja voi pojat tätä ruokahalua, voisin olla koko ajan syömässä