Onnea onnea Ikäneito! Ihan mahtavaa, että noita plussiakin välillä tipahtelee :heart:
Toivotaan että työaasiat järjestyvät tavalla tai toisella, ja saat nauttia raskaudestasi täysillä!
Soulmamalle lohtuhalit! :hug: Siun viikonloppuohjelma kuulosti kyllä aika ihqulta
Miten Hiiripöllöllä kävi? Toivottavasti pääsitte siirtoon ainokaisen kanssa!
Minä perjantaina testailin sen jo odotettavissa olleen negan. Viikonloppu menikin sitten palasia keräillessä ja itkeskellessä. Tänä aamuna olin jo keräillyt itseäni sen verran kasaan, että sain soitettua klinikalle ja varattua suunnitelukäyntiajan lääkärille. Tämä kierto, joka alkoikin jo tänään oikein rytinällä, taitaa olla sit pakostakin luomukierto, kun sain ajan vasta perjantaiksi, enkä viitsi omin nokkineni aloitella nyt mitään femareitakaan.
Onko kellään muulla menkkakivut pahentuneet hormonihoitojen myötä? Minulla on kyllä aina ollut kovat kivut, mutta nyt kivut alkavat jo lähes viikkoa ennen vuodon alkua, ja ovat jotain ihan kamalaa. Usean päivän ajan joudun kestämään "tulikuuman puukon" iskuja, eikä mikään särkylääke tunnu tehoavan. Pahoin pelkään, että endo siellä vaan pahenee pahenemistaan. Laparoskopiaan on lähete, muttei ole mitään tietoa koska
sinne pääsisi. On tää ainainen odottaminen vaan niin piinallista
Väkisinkin tulee mieleen katkeria ajatuksia, kun negan testaamisen jälkeen on mieli maassa ja kivut kovat. Sitä vaan miettii, että ihan kuin tässä
vielä tarvitsisi jotenkin lisämuistutusta siitä, että olen hedelmätön ja hyödytön. Muistaisin sen kyllä ilman kipuakin.
Huih, tulipa kauhea tilitys :O Mutta kiitos kun sain purkaa pahaa mieltä, nyt on jo paljon helpompi hengittää