35+ Lapsettomat

Voi, miten harmi Soulmama, lohtuhalaus. Onneksi on jo nokka kohti tehokkaampia hoitoja! Onkos teillä lääkekatto jo täynnä? Jos on, niin toivottavasti saatte ICSI/IVF-hoidon vielä tämän vuoden puolella - ja raskaudut siitä! Onnea matkaan!

Hiiripöllölle tsempit huomiseet punktioon.

Miten Ikäneidon testi, onko uutisia?

Soulmama, toivottavasti sinun testitulos vielä muuttuu tuohon "viralliseen" testaukseen!

Minä en vielä ole testannut, ajattelin että mennään yhden pettymyksen taktiikalla. Sain ohjeistukseksi testata ke 13.10. ja jos nega, niin jatkaa vielä lugeilla ja testata uudestaan perjantaina.
Testaan siis vasta huomenna. Eilen alkoi aika voimakkaan menkkatuntemukset, joten taitaa olla selvä peli.
Ihan sekavat fiiikset tässä vaiheessa, jos huomenna napsahtaa taas se tuttuakin tutumpi nega, niin en tiedä jaksanko jatkaa hormonihoitoja, vai olisiko hyvä lomailla niistä. Ensi kuussa olisi lomareissukin edessä, eipähän ainakaan tarvitsisi sitten tuskailla pillereiden, palleroiden ja pistosten kanssa lomalla. Mut huomennahan sen sit näkee.

Tsemppiä kaikissa hoitojen vaiheissa oleville, hoitoja odottaville ja piinailijoille. Toivotaan että Marinattaren aloiittama plussa-aalto muuttuu plussatsunamiksi :)

Soulmama pahoittelut negasta :headwall: on se niin väärin! Mutta parempaa onnea jatkohoitoon ja toivottavasti tuolle adenomyoosille keksitään konsti, ettei se haittaisi enää.

Niiskunen toivotaan vielä loppuun asti sitä plussaa! :heart:

Sointu meillä kans mietinnässä toi lääkekaton hyödyntäminen vielä tämän vuoden puolella. Jos tehdään enää ivf:iä, niin yhden ainoan kerran ja silloin se olis järkevämpää alottaa tämän vuoden puolella, niin säästyis sekin 700 sitten vaikka lahjasoluhoitoon (se on harkinnassa seuraavaksi). Muistaakohan kukaan kauanko Gonal-kynät säilyy? (siis jos saisin reseptin joulukuussa ja hoito menisi tammi-helmikuulle)

Solakka Silakka, kannattaa hyödyntää lääkekatto, jos vaan vointisi sen sallii! Meille kävi viime vuoden lopulla tosi kurjasti edellisellä klinikalla. Aloitettiin syksyllä kevyemmillä hoidoilla, ja joulukuussa lääkäri suositteli IVF:n kokeilua. Rakkula kasvoi hitaasti ja stimulointi keskeytettiin klinikan joululomien vuoksi. Maksoimme tuon 700 euroa joulukuussa ja taas tammikuussa. Aloitimme tammikuussa uudella klinikalla.

Paljon onnea matkaan! Onko se IVF vai ICSI? Muistanko väärin, että teillä olisi vielä pakkasalkioita?

Me taidamme lopettaa nämä rankemmat hoidot. Ajattelimme ensin, että ehkä vielä yksi ICSI-kokeilu tänä vuonna. Mutta liekö silläkään merkitystä, kun lääkäri stimuloisi senkin kierron Clomeilla, jättiannoksilla. Kelahan ei korvaa Clomeja. Kysymme vielä lääkäriltä, että kannattaako pienen pieni hormonituki vai unohtaako kaikki tuet.

Viimeksi muokattu:
Sointu, meillä ei ole vielä lääkekatto täynnä, joten toivottavasti päästään vielä tämän vuoden puolella IVF:ään. Teillä on nyt sitten jatkon miettiminen siellä päällä. Jos lääkekatto on täynnä, niin eikö kannattaisi kuitenkin vielä yksi ICSI kokeilla? Oon kuullu hyviä kokemuksia ihan epätoivoisiltakin tapauksilta, että ovat sitten kuitenkin onnistuneet, vaikka ikää on ollutkin. Mutta ihan oman tuntemuksen mukaanhan sitä pitää mennä. Voimia!

SS kyllä minusta noiden Gonalien pitäisi ainakin muutaman kuukauden säilyä. Silloin kun mulle tehtiin eka IVF, niin se oli marraskuuta ja sain sitten uudet reseptit ja ostin joulukuussa lääkkeet valmiiksi seuraavan vuoden alkuun.

Niiskuselle peukkuja huomiseen testiin. Ehkä tosiaan parempi testata vain kerran.

Mulla tuli täti kylään ja maha on taas niin kipee, että kiskotaan lääkkeitä kaksin käsin, saas nähdä kykeneekö huomenna aamusta töihin. Pitäis vissiin yöllä herätä ottamaan lääke, ettei aamulla ole sitten niin kipee. Illalla otettu lääke nimittäin ei kestä aamuun asti.... Kyllä meikäläisellä on ainakin aika selvä juttu, että kun lapsista ei tarvitse enään haaveilla, niin kohtu saa lähteä!

Kiitos vastauksista Gonalin suhteen. Joo meillä on kolme kakkosluokan alkiota pakkasessa, niitä kokeillaan sulattaa varmaan n. kuukauden päästä. Jos nega pamahtaa ajateltiin suunnitella heti perään viimeinen ivf. Sitten olisi hoidot omilla muniksilla saatu päätökseen (ei kestä kukkaro eikä mielikään ikuisesti) Mutta, sitten vielä tutkitaan tarkemmin miehen sperma ja jos saisimme lahjamunasoluja (varmaan ulkomaille mennään, mutta ensin pitää säästää rutkasti rahaa).

Meillä oli punktio tänään. Huonosti meni :( Ovulaatio oli ehtiyt tapahtua ennen punktiota, joten saatiin vain yksi solu. Toiveet onnistumisesta ovat siis huonot ja mieli aivan maassa :'( :'( Maanantaina nähdään onko edes se yksi hedelmöittynyt ja alkanut jakautua normaalisti. Eli aika kurja viikonloppu edessä...

Kiitos Soulmama voimatoivotuksista! Paljonhan tässä on kyse, onko onni myötä tässä iässä. Lymyileekö siellä vielä joku hyvä solu jemmassa, solu, joka jaksaa kasvaa ja irrota. Varmasti olisimme kokeilleet ICSI:ä vielä kerran tänä vuonna, jos saisimme jonkun muun lääkkeen. Lääkäri vaan haluaa taas Clomit. Kela ei niitä korvaa, mutta onneksi eivät maksa paljoakaan. Kipusi kuulostavat kamalalta, voimia niiden kestämiseen. Toivottavasti toiveenne toteutuu pian!

SS, kolme kakkosluokan pakkasalkiota - sehän kuulostaa tosi hyvältä! Paljon onnea passeihin!

Voi Hiiripöllö, tosi kurjaa, olen pahoillani. Mutta toivotaan, että tämä yksi hedelmöittyy ja jakautuu kuten pitääkin, ja pääsette maanantaina siirtoon! Lasketaanko tämä kerta yhdeksi IVF-hoidoksi?

Itse siirryn hetkeksi taka-alalle ihmettelemään elämää. Joskus on kai otettava taukoa tästä, ja elettävä muutakin kuin lapsettomuutta. Tsemppiä syksyyn, teille jokaikiselle!

Sointu, (sorry en muista onko tästä jo keskusteltu aiemminkin) kuulostaa oudolta että icsiä tehdään Clomeilla kerrasta toiseen. Ehkä sinun kannattaisi kysyä toisen lääkärin mielipidettä vielä ennen kuin luovutat? Yleensähän käytetään pistoslääkkeitä joilla saadaan kasvatettua munasoluja paremmin ja enemmän kuin clomeilla. Voisihan olla että siinä olisi sinun onnistumisen salaisuus! MIkä klinikka tuo on missä pelkkiä clomeja käytetään...?

Sointu komppaan tässä Miisamaria, kannattais varmaan vaihtaa lekuria. Kuulostaa omituiselta. Jos kerran clomeista ei ole kunnolla apua, niin silloinhan pitäisi kokeilla jotain muuta!

Hiiripöllö voihan rähmäke! Mitens se ovis nyt oli ehtiny jo tulla... Toivotaan että se yksi ainokainen siellä nyt sinnittelee.

Meikäläinen on yksin koko viikonlopun kotona. Kävin zumbassa, koiran kanssa lenkillä, hakkasin halkoja, saunoin ja nyt taidan vetää kalsarikännit takkatulen loimussa. Viina turruttaa hyvin säryt...

Hurjia uutisia Marinatar! Aivan mahtavaa että konkari päräyttää plussan näytölle. Kieltämättä antaa toivoa ikuistahkojille. Onnea sylikaupalla :)

Pahoittelut neganneille hoppis ja soulmama. Ja frangipani ajattele ivf:ään siirtymistä pelkästään onnistumisprosenttien nostamisena.

Iinekselle paljon voimia ajatusten kypsyttämiseen. Jotenkin toivoisin että jatkaisit vielä, en tiedä miksi on tunne että olisi liian varhaista luovuttaa vielä. Mutta itsehän sen tietää milloin alkaa riittää.

Miisamarille paljon onnea passiin. Samoin SS, toivottavasti saat itsesi pian kuntoon että saat ne pikkuiset pian pois kylmästä lämpimään.

Minulla olisi ollut nyt lokakuussa pas, mutta jätin vain väliin. Työt ovat vieneet pyörteessä ja muutenkin henkisesti ollut sulateltavia asioita. En tiedä olenko myös jollain lailla antanut periksi ja yleinen epäusko hoitojen onnistumiseen omalla kohdalla saanut vallan. Olen myös vakuuttunut ettei meidän alkiot mitenkään voi selvitä sulatuksesta.
Ehkä sitten marraskuun kiertoon.

Vilkutukset kaikille vanhoille ja uusille tutuille taustalla ja aktiivisina :wave:

Viimeksi muokattu:
Pahoittelut täältäkin neganneille ja Hiiripöllön harmittavalle aikataulujen mättämiselle :(
Joku kyseli mun testaustuloksia, no täällä vähän pöllämystyneenä pohdin lähitulevaisuuttani, koska testasin plussan :) testiviiva oli paksumpi kuin kontrolliviiva, mutta samana päivänä sain myös tiedon töiden loppumisesta :mad: Tietty mun pitäis asettaa asiat tärkeysjärjestykseen oikein, mutta kun kokemuksesta tiedän (1 lapsi jo olemassa), että lapsen kans eläminen vaatii rahaa eikä meillä todellakaan ole tässä mitään tukijoukkoja, jotka auttas rahallisesti tai muutenkaan. Sekin huolettaa, että kuinka haluttua tavaraa olen työmarkkinoilla, jos en löydä ennen raskauden näkymistä mitään uutta. yli 40-kymppinen pienen lapsen äiti ei mun ymmärryksen mukaan oo mitenkään ykkösvaihtoehto moneenkaan hommaan.
Mä oon oikeasti kiukkuinen siitä, että miksi ei saa olla ilonen raskaudesta pelkästään, vaan siihen mukaan tulee tällanen maallisten murheiden murehtiminen, onko tää nyt jotain evankelisluterilaista asioiden tasapainoa. Mieskään ei tienaa niin hyvin, että me pelkästään hänen palkallaan ja joillakin koko ajan jonkin leikkausuhan alla olevilla yhteiskunnan tuilla elätettäis ittemme kovin kummosesti. Lisäksi tänään olin juttusilla yhden mummon kanssa, joka siunaili sitä, että tuttavansa 1977 vuonna syntynyt tytär vasta nyt odottaa lasta, että miten vanhana sitä aletaan siihenkin puuhaan. Tunsin itteni satavuotiaaksi ja syylliseksi jotenkin : / Ja vissiin mun joku hormonimylläkkäkään ei tästä oo yhtään asettunu.

Paljon onnea Marinattarelle ja ikäneidolle! Aivan mahtavia uutisia! Ikäneito, mulla vähän sama tilanne työelämässä eli lupailtua vakinaistamista ei tullutkaan eli työni loppuvat äitiyslomaan. (Ei johdu mun raskaudesta, siitä en ollut puhunut vielä mitään, kun tämä päätös tehtiin.) Kai se sit oli liikaa toivottu että kaikki asiat järjestyisivät kerralla :kieh: Ja voitte kuvitella, että on vaikea motivoitua töihin näitä vikoja kuukausia. No, onneks kuitenkin kk-palkka juoksee ja raskaus on edennyt hyvin, kai ne raha-asiat sit järjestyy. Tää kuulostaa kamalalta, mutta ehkä työnantajat voi ajatella niinkin, että kun olet 40v pienen lapsi äiti, niin sun palkkaamisessa ei ole enää sitä riskiä, että jäisit vielä äitiyslomalle :| Karu maailma.

Jaksamista kaikille tässä julmassa maailmassa. Yrittäkää nauttia niistä pienistä hyvistä hetkistä, vaikka se onkin ihan pirun vaikeaa.

Lyhennetyllä listalla nyt hoidossa olevat ja hoitoa odottavat

pidempi lista löytyy sivulta 171

sunnuntaina 16.10.2010

Armi74 36/34........................2.iui 7.10, testi 21.10
Hiiripöllö............................ ...3.ivf, testi 1.11
toivorikas-72 38/47................4.icsi, siirto 22.10
pekku 35...............................2.ivf marraskuu
Chloe70 40/43.......................3.ivf:n 1.pas joulukuu
Miisamari 36/36.....................5.icsi:n 1.pas lokakuu
ekavekara- 40+, fel................2.ivf:n 1.pas lokakuu
Rosmariini -74 35/36.............1.ivf/icsi marraskuu
Solakka Silakka 41/40............2.ivf:n 1.pas marraskuu
StellaR 38/45........................5.ivf syksy
Vesiheinä 39/43....................3.ivf syksy?
Sinivatukka 40/37.................3.ivf:n 1.pas ?
Relish 35/38.........................1.ivf ?
MariAnne-S 40/37.................6.ivf?
Laura-70 40.........................hoidot alkamassa
Ninnatar 36/32.....................?
Sointu2010 41.....................2.icsi?
Arielle75 35.........................4 ivf/icsi?
Carinna 38/34.....................3.icsi:n 1.pas?
Sharlin 35/41.......................2. yritys luov. munasoluilla
janetski74 35/35...................4.icsi?
Seinäkukkanen 45.................4.icsi?
Iines-74 36/41......................4.ivf?
Frangipani 35/39...................1 ivf joulukuu
Hoppis73 37/40.....................3.ivf?
Fiia 69 41/36 ........................1.icsi vko 43
Salina 38/?...........................1 iui?
Soulmama 37/40..................ivf-suunnittelu 3.11
Niiskunen 36/29.....................ivf-suunnittelu?

Plussanneet

Tikru70, tyttö syntyi 22.8.09.......... (3.ivf)
Maaria, poika syntyi 17.12.09........ (5.icsi)
Vaahtokarkki, tyttö syntyi 13.1.10 ..(3.icsi)
sarina13, tyttö syntyi 17.2.10..........(1.ivf:n 1.pas)
talvikauris, poika syntyi 24.3............(1.ivf)
tiki-71, LA 24.5.10 (tuplat).............. (3.ivf)
vilhelmiina72 (tuplat)..(1.siirto luovutetuilla, taustalla 6 ivf:ää omilla)
Auringonkukka, tyttö syntyi 30.5.10....(3.icsi)
tyhmäblondi73.......................... ..... (1.ivf:n 1.pas)
idaliina, poika syntyi 21.7.10 ........... (2.icsi)
Möhkö-72...................................... (1.ivf/icsi)
mileena................................. ........ (luomu)
Wäinö................................. ...........(luomu, inssiä odotellessa)
Mullu, LA 21.10.10.........................(3.icsi :n 2.pas)
meriharakka............................. ......(2.ivf)
jipsis.................................. .............(luomu)
Villiheinä, LA 20.11.10....................(3.ivf/icsi)
Siiri Sisilisko............................... .....(luomu)
wellamo................................. .......(1.ivf:n 3.pas)
karmilla................................ ........(1.ivf)
PetKat.................................. .......(1.ivf)
Liisa34................................. .........(1. icsi:n 1.pas)
vilkas75................................ .........(1.iui)
wabisabi................................ .......(2.ivf)
Anja73.................................. .......(1.iui)
Miso.................................... .........(1.ivf)
Libby ........................................ ..(1.ivf)
Hysteria................................ .......(1.icsi)
Marinatar............................... .......(4.ivf)
ikäneito70 40.................................(1.ivf/icsi:n 1.pas)

Viimeksi muokattu:
Ikäneito onnea plussassta!!! :flower: Tosi harmi, että joudut murehtimaan työpaikka-asioita. Mutta yritä nyt kuitenkin nauttia raskaudestasi, joskos ne työasiat kuitenkin sitten järjestyy.

Mitenkäs Niiskusen testi, teitkö perjantaina?

Oi onnea Ikäneito! Toivottavasti ilo raskaudesta kuitenkin päihittää työpaikkamurheen.

Harmin paikka, Hiiripöllö, peukkuja pidetään, että hyvin kävisi loppujen lopuksi!

Lohtuhali myös Soulmamalle, kurjaa vielä, että jo muutenkin masentavat menkat on vielä noin tuskallisetkin! Sun perjantai zumbineen ja saunomiseen kuitenkin kuulosti aika mahtavalta. :)

Itsellä vielä muutama päivä jaksettavana. Alavatsaa on juilinut oudosti jo viikon verran (alkoi neljäntenä päivänä inssistä). Vähän niinkuin menkkoja edeltävänä päivänä. Ikinä ei oo tällaista ollu näihin aikoihin, mutta enpä vedä mitään johtopäätöksiä asiasta kuitenkaan.. Rinnoissa ei oo ollu mitään tuntemuksia, vaikka viime kuukausina (näiden hormonihoitojen aikana) on aina ollut kipeet jo pari viikkoa ennen menkkojen alkamista. Yritän olla ajattelematta asiaa, ettei liika toiveikkuus herää.. Pessimisti ei pety.:|

Lämmin halaus Hiiripöllölle ja Soulmamalle . Ja paljon jaksamisia!!

Ikäneito, ihanaa kun plussasit - paljon onnea!! :flower: Tuo työmurhe osui tosi ikävään saumaan ja osaan kuvitella että huolettaa, mutta onneksi sulla on vielä aikaa ennen kuin raskaus alkaa näkyä - ja vaikkei kaikki olisikaan järjestyksessä vauvan tulon aikoihin, niin ei tuo tilanne varmasti ikuisesti jatku: kyllä varmasti löydät uuden työn!

Ekavekara, kiva kuulla susta :) Ehkä tuo tauko ja yleinen hällä väliä -asenne onkin ihan paras jaksamisen kannalta. Mulla oli kesällä samanlainen olo. Elin silloin ihan kuin en olisi hoidoista ikinä kuullutkaan (ajatukset oli muualla, vitamiinit unohtui ja viiniäkin meni ihan reilusti!) ja olin melkein kiukkuinen, kun hoitokierros sitten alkoikin elokuussa ja piti alkaa pistelemään... Jaksoin sen hoidon sitten paljon paremmin tuon tauon ansiosta. Eli mun mielestä kuulostaa ihan hyvälle - ja toivotan jo valmiiksi paljon onnea ensi kuun hoitoon!!

Iines, olet kovasti ajatuksissa, vaikka pidätkin taukoa palstailusta. Toivon, että jaksaisit vielä yrittää hoitoja, kun mullakin on tunne, että vielä onnistut. Tiedän kuitenkin, miltä se tuntuu, kun ei vain jaksa eikä mikään ratkaisu tunnu oikein hyvältä... Voimia sulle! :heart:

Armi, kuulostaa lupaavalle... =) Jaksamisia näihin viimeisiin päiviin!

Onnittelut Ikäneidolle, ihanaa! :heart:. Halauksia Hiiripöllölle ja Soulmamalle, jaksuja vaan, tiedän ton tunteen niin hyvin. :hug:

ON: käytiin siis ultrassa perjantaina aamulla ja ihan hyviä uutisia: 14 isompaa follia tyrkyllä, lisäksi pienempiä. Punktio tiistaina ja siirto sitten perjantaina. Toivotaan että hyvät uutiset jatkuvat lapsen syntymään asti :p

Hei kaikki :)

Ihanan uutisen tältä bongasin: onnea hirmuisesti marinatar ja ikäneito40 :flower:! IHANA UUTINEN :heart:

Iines-74, Sointu2010, Solakka Silakka, Chloe, Seinäkukkanen, Frangipani, Soulmama - ja kaikki muutkin tietysti: sydämeni pohjasta toivon teille kaikille uskoa, toivoa, rakkautta ja kauhakuormaajakaupalla valovoimaa pettymyksiin ja päätöksiin. Elämä on pieniä ihmeitä täynnä :).

T. Hysteria(42) ja "esikois-Algio" 7+3 :)

Viimeksi muokattu:
Onnea onnea Ikäneito! Ihan mahtavaa, että noita plussiakin välillä tipahtelee :heart:
Toivotaan että työaasiat järjestyvät tavalla tai toisella, ja saat nauttia raskaudestasi täysillä!

Soulmamalle lohtuhalit! :hug: Siun viikonloppuohjelma kuulosti kyllä aika ihqulta :)

Miten Hiiripöllöllä kävi? Toivottavasti pääsitte siirtoon ainokaisen kanssa!

Minä perjantaina testailin sen jo odotettavissa olleen negan. Viikonloppu menikin sitten palasia keräillessä ja itkeskellessä. Tänä aamuna olin jo keräillyt itseäni sen verran kasaan, että sain soitettua klinikalle ja varattua suunnitelukäyntiajan lääkärille. Tämä kierto, joka alkoikin jo tänään oikein rytinällä, taitaa olla sit pakostakin luomukierto, kun sain ajan vasta perjantaiksi, enkä viitsi omin nokkineni aloitella nyt mitään femareitakaan.

Onko kellään muulla menkkakivut pahentuneet hormonihoitojen myötä? Minulla on kyllä aina ollut kovat kivut, mutta nyt kivut alkavat jo lähes viikkoa ennen vuodon alkua, ja ovat jotain ihan kamalaa. Usean päivän ajan joudun kestämään "tulikuuman puukon" iskuja, eikä mikään särkylääke tunnu tehoavan. Pahoin pelkään, että endo siellä vaan pahenee pahenemistaan. Laparoskopiaan on lähete, muttei ole mitään tietoa koska
sinne pääsisi. On tää ainainen odottaminen vaan niin piinallista :(
Väkisinkin tulee mieleen katkeria ajatuksia, kun negan testaamisen jälkeen on mieli maassa ja kivut kovat. Sitä vaan miettii, että ihan kuin tässä
vielä tarvitsisi jotenkin lisämuistutusta siitä, että olen hedelmätön ja hyödytön. Muistaisin sen kyllä ilman kipuakin.

Huih, tulipa kauhea tilitys :O Mutta kiitos kun sain purkaa pahaa mieltä, nyt on jo paljon helpompi hengittää :)

Hiiripöllö, tosi surullinen tuo sun punktiouutinen. Miten noinkin voi käydä... oliko pregnyl-annos liian iso vai liian aikaisin vai mitä ihmettä...? Tsemppiä sulle tuosta pettymyksestä toipumiseen. Toivottavasti siitä solusta tuli hyvä alkio!

Negan testanneille täältäkin lohtuhaleja. Osaan arvailla miltä tuntuu (kun en itse ole edelleenkään ihan toipunut omastani).

Ja Ikäneidolle kovasti onnea!

Toivorikas, sun saalis kuulostaa todella hienolta. Toivon että kaikki menee hyvin.

ON: kävin ultrassa tänään. Siellä oli hieno limakalvo ja kaksi hyvännäköistä isoa follikkelia, ovisplussa pitäisi tulla parin päivän sisään siis ja ehkä päästään siirtoa yrittämään loppuviikosta. Huoh, harmittaa kun lääkäri niin kehui että onpa hyvä luomutilanne, tällaisesta sitä raskaudutaan kaiken aikaa. Kun tiedän että joo-o, meillä ei semmoista voi käydä, tai olisi kyllä maailman viimeinen ihme jos kävisi. Harmittaa kun mun munasarjoille ei nuo stimulaatiolääkkeet sovi, ja ilman icsiä taas ei hedelmöitystä meidän siittiöillä tapahdu. Ja luomusti ovuloin kuin kello kuukaudesta ja vuodesta toiseen...menevät kaikki vauvanalut siellä ihan hukkaan, kankkulan kaivoon... Aika haikealla mielellä täällä siis ollaan.

Onnea ikäneito :flower:

:hug: Niiskuselle

Meidän ainoa alkio oli sinnitellyt tähän päivään. Eli siirtoon asti päästiin, vaikka alkio ei kovin hyvälaatuinen ollutkaan. Lääkärikin ihmetteli, miten ovulaatio oli voinut jo tapahtua. Pregnyylin pistin juuri oikeaan aikaan ja vielä aika pienellä anoksella (5000 UI). Orgalutranitkin olen pistellyt tunnollisesti samaan aikaan joka aamu. Tämä hoitokierto oli muutenkin erilainen kuin aiemmat. Samoilla Puregonannoksilla saatiin edellisellä kerralla 17 munasolua.

Tervehdys taas välillä!

Tulin taas kurkisteleen kuulumiset. Pahoittelut pettyneille ja onnittelut onnistuneille!

Miisamari oot ollut ajatuksissani. Pitelen sulle extrasti peukkuja täällä taustalla.

ekavekara kiitos voimalähetyksestä, sitä totisesti tarvitaan. Halauksia :hug:

wabisabi kiitos myös sulle voimatoivotuksista ja ajatuksista. Kyllä mä täällä käyn välillä nopeesti kurkistamassa, mut yritän pitää sen mahdollisimman vähäisenä. Paljon on ajatuksia edelleen päässä, nyt tän tauon ansiosta jopa muutakin kun se ainainen epäonnistuminen ja pettyminen hoidoissa, vaikka se pettymys tuntuukin edelleen valtavalta.

Hysteria kiitos kauhakuormauksesta :D

Seinäkukkanen mitä kuuluu? Onko sulla jo alkanut jonkinlainen päätös alkanut kypsyä mielessä? Mä tiedän että se vaatii aikaa. Mulla on ehkä jonkinlainen ajatus, mut vielä se vaatii kypsyttelyä ja pureskelua ja pyörittelyä joka kantilta. Voimia ja halauksia :hug:

Tsemppiä myös muille omiin vaiheisiinne!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä