Jaahas, jos taas yrittäis aktivoitua täällä.
Ensiksi vielä kiitos
Iinekselle vinkistä Femar-ongelmani kanssa. Samalla lailla niitäkin sitten popsittiin kuin Clomeja ja Arimidexia. Sulle ja
Hiiripöllölle iso hali ja jaksamista. :hug:
Fiialle tervetuloa joukkoon! Meitähän on jo hirmuinen määrä.
Marinattarelle ja
Soulmamalle nopsasti liitäviä piinailupäiviä!
Kohta minäkin taas piinailussa mukana. Tänään kp 11 ultrassa kaksi follia, limakalvo parempi kuin edellisillä lääkityksillä. Just pistin Menopurin (auts, että se on inhaa puuhaa), huomenna Pregnyl ja sit torstaina toka inseminaatioyritys. Mies kiros, kun oli kaikista huonoin päivä koko viikolla sille, joutuu nyt ajelemaan pitkät matkat vain näytettä antamaan. Mä oon kiitollinen, että työpaikka on ihan lähellä klinikkaa, niin ei mee ihan mahdottomaksi työjuttujen järjestely, kun voi sillee "äkkiä piipahtaa lääkärissä" keskellä työpäivää. En oo pomolle kertonut näistä jutuista kertonu, eikä ihan heti huvittaiskaan.. Yks työkaveri tietää, sen kanssa sit järjestellään mun aikatauluja puolisalaa...
Oli taas uus lääkäri, näköjään julkisella vaihtuu koko ajan. Ihan mukavia kaikki on kyllä ollu. Kyseli siinä, että oonko halukas vielä yhteen inseminaatioon, jos ei nyt tärppää. No oon, kun ne rankemmat hoidot kuulostaa niin rankoilta... Se sano, että inseminaatiossa 10-15 % mahkut, "koeputkissa" noin 30%. Onko teille annettu samanlaisia lukemia?
Näistä lugeista mun piti vielä kysymäni. Eikös niitä oo ollu käytössä monilla inseminaationkin jälkeen? Mulle ei oo moisista mitään puhuttu, milläköhän perusteella niitä määrätään?? Eivät kuulosta kovin hauskoilta, mutta jos niistä olis apua kuitenkin...