Soulmama, voi ei. Onpa surullista kuulla :hug: . Kunhan selviätte pettymyksestä, niin toivon teille tsemppiä ja voimia seuraavaan hoitoon.
Chloe Pidän peukkuja, että inssi tuottaa plussan
! Kyllä teillä on niin monta hoitoa takana, että olisitte nyytin ansainneet. Hienoa, että miehesi tupakkalakko on pitänyt! Tsemppiä piinailuun!
Kiitos paljon myötätunnostasi. Meille on tehty eka IVF-hoito syys-lokakuussa 2008. Ajallisesti ei olla siis kovin kauan oltu hoidoissa, mutta hoitoja on tehty useita. Tutkimukset meille tehtiin keväällä 2008. Koska mitään vikaa ei löydetty, niin emme lähteneet heti hoitoihin. Mulla on endoa, mutta sen ei ole todettu vaikuttavan meidän lapsettomuuteen. Mene ja tiedä. Jos vaikka se olisikin vaikuttanut munasarjoihin, vaikka ei niissä ole koskaan endoa nähtykään.. Olemme mieheni kanssa jutelleet, että yritämme vielä lahjamunasoluilla. Vähän kyllä vielä kummittelee ajatus, että pitäisikö vielä tehdä yksi hoito omilla soluilla. Lähinnä siksi, koska kahdessa viime hoidossa tuli hyviä alkioita ja tässä hoidossa ei tullut. Lääkkeenä edellisissä hoidoissa oli Menopur ja tässä viimeisessä Pergoveris. Ehkä olisi pitänyt käyttää Menopuria. Minä sain viimeiseen hoitoon myös kortisonin. Kuulemma auttaa kiinnittymisessä, jos on vasta-aineita. Nyt en kyllä osaa sanoa tarkemmin, mistä vasta-aineista on kyse.
Toisena hetkenä taas ajattelen, että en jaksa enää yhtään hoitoa lisää, mutta niin se mieli saattaa muuttua. Katsotaan nyt, mitkä on fiilikset kesäloman jälkeen.
Se on kyllä uskomatonta, että ihmiset ei todellakaan ymmärrä, mistä lapsettomuudessa on kyse, vaikka siitä kuinka on kertonut. Mulle on kans käynyt "kivoja" tilanteita, mm. sellainen, että olin kertonut ystävälleni epäonnistuneesta hoidosta ja ystäväni saman puhelun aikana kertoi siskonsa raskausuutisen! Kyllä sen uutisen olisi voinut kertoa toisella kertaa. Mulle on kans tää sama ystävä sanonut, että eihän muiden onni ole meiltä pois. Näin asia tietysti onkin, mutta kyllä se on rankkaa, kun muut raskautuu ja saa vauvoja, mutta itse ei.
Kilppariarvoista sen verran, että mulla oli TSH 2.0 ja T4-V 15. Lääkäri suositteli nostamaan tyroksiiniannoksen 75 mcg/pv aiemman 50mcg sijaan.
Plussapuhureita teille:
Vilkas ja
Ikäneito!