<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Moikka, tänään mitä ilmeisimmin DPO1, koska eilen tuntu ihan siltä että ovis olis ollu. Tuli sellanen repäsykipu aika kovaa jonka jälkeen kaks päivää vaivanneet oviskivut lähti hellittämään.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Mites testailut? Onko kukaan testannu?

Mä menin heti tietysti lataamaan WomanLog sovelluksen ilmaisversion. Katotaan nyt millanen se on... Tänään mulla alkaa sitten kesäloma! Lähetään piiitkälle reissulle enkä nyt sit voi piinailla täällä niin aktiivisesti. Mutta teidän etten pysty olee käymättä täällä ni tuun kertoilemaan tilannetta varmaan välillä. Lokakuun puolivälissä tullaan vasta takas arkeen :)
 
Tääl kans ladattu woman log :) näytti hyvältä. En halua liikaa ajatella mut tunne et ois voinu tärpätä. Oviskivut hellittäneet pikku hiljaa ja tilalle tullu lievää menkkajuilintaa. Meinaan testata vasta dpo 16 niin en pety negoista ja siihen mennessä luulis menkkojen jo alkaneen.
 
Parempaa onnea uuteen kiertoon siirtyneille! Josko pistettäisiin syyskuussa oikein urakalla lapsia alulle! :) (taas, elokuukin näyttää olleen aika hyvä kuukausi)

Täällä alkoi kuin alkoikin uusi kierto ja se otettu vastaan iloisin mielin! Olo kun oli niinkin varma etten raskaana olisi niin kiva päästä mahdollisimman pian uuteen yritykseen :) Tänään kp 2 ja yk 2.
 
Viimeksi muokattu:
En malttanut, testasin tänään negan. Tänään on kyllä vasta kp26. Plussaan on kyllä tosi pienet mahdollisuudet, koska tämän ykn seksikerrat on olemattoman pienet. Eikö ovulaatiosta ole pienintäkään tietoa, saas nähdä mikä megakierto tästä taas tulee -.-

Kuitenkin, aivan jäätävä turvotus päällä. Maha on ihan sen näköinen niinkuin oisi useammallakin kuulla raskaana, kovin kivulias turvotus >.<
 
Kateus ja katkeruus. Ne ovat taas täällä. Niin moni kulkee onnellisenamaha pystyssä tai työntää vauvanvaunuja. Miksi ei me? Eikö jo olisi meidän vuoro? Tää on henkisesti tosi rankkaa. Mieskin huomaa sen, olen tosi herkkä ja kiukustun ihme asioista. Välillä mietin kuka tuo nainen on joka tiuskii miehelleen? Taas luin tuttuni vauva uutisista facebookista. Se kuulostaa niin helpolta. Lapsen saaminen. Mutta. Mutta ei se sitä ole!!! Katsoin juuri kalenterista, viimeiset viisi kuukautta ollaan ajotettu seksi ovulaation suhteen täydellisesti. Ei tulosta. Katsotaan koska soitan gynelle. Nyt neljäs kuuri teroja menossa.

Kiitos ja anteeksi tästä valitus viestistä
 
Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille, jospa se tällä kertaa tärppäis mahdollisemman monella! :hug:

Useampi täällä tuntuu myös arpovan tuota 1kp, itse tulin siihen tulokseen että lasken myös sen tiputtelun ensimäiseksi kiertopäiväksi. Ovulaatiolimat ja muut tuntemukset näyttäisivät tukevan sitä. Eli nyt olis menossa kp 17 ja dpo 3 Sääli että mies oli juuri ovulaation aikaan työmatkalla, pitää vain toivoa, että ennakkotalletukset olisivat piisanneet.

Meillä on tuohon esikoiseenkin tarttunut vauvakuume, vaikka asiasta ei hänen kuullen ole juuri puhuttukkaan. Nukesta on tullut käsittämättömän tärkeä ja sitä hoidetaan kuin oikeaa vauvaa ja eilen illalla hän taputteli mahaani ja totesi "vauva". Jospa tuolla pikkuisella olisi selvänäkijän lahjoja. :heart:

Täältä löytyy nyt kans woman log, ihan näppärän näköinen sovellus.

Wiwille paljon voimahaleja, toivottavasti pian ne kaksi maagista viivaa ilmeistyisi testiin. Kannattaa harkita sitä gynellä käyntiä, auttaisi varmasti jo kun saisi asiasta puhuttua jonkun kanssa suoraan ja saisi vastauksia niihin mieltä painaviin kysymyksiin. Vauvakuume voi olla välillä todella raskasta :'(
 
No eipä tullut sitten toukovauvaakaan meille. Eli pois piinailijoista ja listalle kp1, yk 6.

Ajattelin avautua, mut ehkä vaan tää hymiö riittää kuvaamaan fiiliksiä: :headwall:

Pliis, tulisi sitten kesäkuun vauva.. Jooko. Ja täsmennän vielä, että vuoden 2015 kesäkuu! La olisi laskurin mukaan 21.6, juhannusvauva. Taidan lähettää kohta jo joulupukille kirjeen, alkaa usko horjua tähän asiaan.
 
Heips! Täällä parikymppinen toista lasta kuumeileva nuori nainen :) Tänään on menossa dpo 5 ja yrityskierto kolme. Kohta saa alkaa taas jännäilemään!! :) Eli Perhonenn, 20,kp 20/28, yk 3, 6/14, 2
 
Viimeksi muokattu:
Jammaillen, heikkulin ja chuislean :hug:

Jennyliini"" kerrotaan kunhan saat kierrosta kiinni että,iässä mennään, niin pääset liikkumaan listalla? :) laitoin siut nyt tohon kp alle 10 kysymysmerkein :)

Täällä kaks päivää teroja takana ja mietin ku pitää alottaa syömää niitä kp 15 ja syödä 10 pv nii sittenhän vika teropäivä on kp 24 eikä 25! vai oonko nyt ihan pälli? :D

Wivijaan tuntees NIIIIIIIN hyvin! Oon kokenu avautumisavuksi ainakin paikallisen Kriisikeskuksen ja neuvolan puhelinajan pahimpiin ahistuksiin. Auttaa tosi paljon kun purkaa ajatusta vähän muuhun kun omaan puolisoon tai hautoo vaa omassa päässä ajatuksia ympäriinsä. Kissalle juttelu tosin alkaa tuntuu jo vähän pölhöltä, mut paremman puutteessa sekin menee :D

Onko muut löytäny jonkun "tukipilarin"/henkireiän mihin jakaa ajatuksiaan?
 
Olen löytänyt, teidät ihanat naiset <3 Ainakin täällä saa takuulla ymmärrystä osakseen.

Testi edelleen negaa, huomenna jo kp28. Maha on tänään tuntunut oudolle ja särkenyt kyllä pitkin päivää ihan samoin kuin ennen menkkoja, mutta saa nähdä milloin alkaa vuotaa -.- Ensi kierrossa on luultavasti otettava taas terot käyttöön kun ei kierrot asetu sitten millään. Niiiiiiin turhauttavaa. Miehellekään ei viitsi purnata asioista aina kun sekin on niin tunteellinen ja potee sitten huonoa omatuntoa ja riittämättömyyttä siitä että hänessä se vika on oltava. Mutta eihän tässä tulla raskaaksi harrastamalla seksiä silloin tällöin ja kun kierrot hyppii milloin missäkin. Voihan nenä, ahistaa kummasti:(
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja heikkulin
Heippa kaikille! Täällä ollaan! Uusi tyyppi koko palstalla. Sain serkultani vinkkiä liittyä tänne, joten here we go. Esikoiseni on 9.5kk ja nyt iski vauva-tänne-heti-nyt -kuume, kun tajusin että sisaruksen tekeminen pitäisi aloittaa näillä paikkeilla, jotta ikäeroa olisi se n.2v

Elikkä Otin ehkäisyrenkaan pois kesken kierron 18.8 (syynä renkaasta aiheutuvat sivuvaikutukset) ja vielä odotellaan oikeita kk alkavaksi. Siksi kp aika pitkällä. Välivuotoa oli kyllä pari päivää ehkäisyn poisjättämisen jälkeen ja selvä ovislima oli 2.9, eli sen perusteella olis dbo13. Tein viime torstaina apteekin oman r.testin ja sain tulokseksi haamujen haamun. La tein digitestin jossa tulos oli Ei raskaana. Tässä nyt piinaillaan että koska alkaa vai alkaako. Huoh. Ja siis en todellakaan odota että olisin mitenkään heti raskaana ehkäisyn poisjättämisen jälkeen. Veikkaan että hormonaaliset muutokset ovat laittaneet pään ja elimistön aivan sekaisin. Raskausoireiden myötä oli pakko tehdä testi ja kun sieltä paljastui haamujen haamu, mieli alkoi tehdä tepposia. Odotan vain että kk alkaisivat, että saisin vihdoin aloittaa ns. puhtaalta pöydältä ;)

PILVENHATTARA87, 27, kp 43/?, yk 1, ya 8/14, 2.
Ps. En saa tekstejä punaiseksi mobiiliselaimella :/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jks14
Moikka naiset! Olen muutaman päivän hiljaiseloa viettänyt. Luin kyllä juttunne, mutta aika on mennyt töissä ja taas töissä niin ei ole ehtinyt kirjoitella. :)

Haha, Womanlog sai paljon uusia käyttäjiä täältä! :D

Jennyliini, mä tikuttelin jo kp 8 alkaen. Ei sillä, että siinä ois ollut kauheasti järkeä, mutta ajattelin, että jos tarpeeks ajoissa aloitan niin en ainakaan missaa ovista. :D

Heikkulin ja jammaillen, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :hug:

Miselle ja Rv, mitäs teille kuuluu, joko testailitte?

Tervetuloa uudet! Syksy selvästi saa säpinää aikaiseksi, kun listamme on jo melkoisen pitkä! Toivottavasti kohta lyhentyy ja päästäis kaikki tuonne odottajien puolelle!

Mulla on ollut jotain nippailuja mahassa, mutta muuten ei kummempia. Pölhö kun olen niin tein eilen (dpo 8) testin ja se oli tietysti nega. Kyllähän sen tiesi, ei pienintäkään järkeä testailla vielä, mutta kai tässä valmistelee itseään henkisesti uutta kiertoa varten. Ajattelin huomenna testailla uudestaan, dpo 10 voisi jotain jo näkyä ja olisi jo kp 30! Mulle harvinaista pitkäkiertoisuutta, kun kierrot on tosiaan olleet 25-27. :)
 
Viimeksi muokattu:
Empuska Ihan kuin siinä viivat näkyisi!? Koitapas vielä jollain muulla testillä jos tulisi vähän vahvemmat!?

Ihanan paljon uusia tänne tullut! Toivottavasti meidän kenenkään ei tarvitsisi täällä kauaa roikkua :D

Minulla ei ole edelleenkään hajua missä kohtaa kiertoa nyt mennään. Heti kierukan poiston jälkeen tuli aika paljon limaa, välillä hieman rusehtavaa ja yhtenä päivänä ihan veristä. Samoihin aikoihin vatsa oli todella turvonnut ja kipeä. En nyt sitten tiedä olisiko ovis voinut olla siis heti tuolloin kierukan poiston jälkeen vai oliko nuo mukamas menkat?
Eli saatan mennä kiertopäivissä 14/?? tai jossain ihan muualla! :headwall: Ostin ovistestejä mutta enpä edes tiedä milloin niitä kannattaisi alkaa testailemaan. Se on nyt aivan varmaa että tää kierto menee kyllä mulla ohi, ei toivettakaan raskautumisesta. Jospa sitten ensi kierrossa, tai jospa nyt ensin eden tulisi kunnon menkat niin tietäisin missä mennää. Turhauttavaa! :kieh:

FantaViona Sulla on jännät paikat! Toivotaan plussaa, ainakin lupaavalta näyttää =)
 
Mulle saisikin päivittää kp 1/28, yk1
Eli menkat alkoikin heti tuon ekan purnausviestin kirjoittamisen jälkeen :D
Eli tosiaan ovulaatio on ollut tuolloin heti kierukan poiston jälkeen. Jolloinka kierron pituus on ehkäpä se 28, mikä mulla on ennen kierukkaa ollutkin.
Toivottavasti nämä nyt sitten on kunnon menkat!?
 
Mut voi laittaa piinailijoihin :)
Tänään dpo2
Miehen paineetkin sai hellittään kun menin ja valehtelin sujuvasti että ei oo tärppiaika enää :D eli ne jotka ei tiedä tilannetta ni mun mies repii kauheet suorituspaineet kun on tärppiaika ja siks ei laukea. Mä sit sujuvasti valehtelin et meni jo ja alko pedissäki toimiin :D saatiin kun saatiinkin siis talleteltua kivasti just dpo -1 ja kolme päivää sitä ennen eli nyt siis pääseekin piinaileen :)
 
  • Tykkää
Reactions: heikkulin
Tämä palaisi tänne takaisin, tosin nyt toistaiseksi ensin vain taustailemaan. Ei tullut meille vauvaa vieläkään, sykettä ei toukalle koskaan ilmestynyt. :'( Kunhan tästä toivutaan, niin taas alkaisi uusi yrittäminen...

pieni toive (ku 5/14, km 9/14)
 
Mulla ei oo mitään hajua mistään kierroista, paitsi että verta vuodettu nyt 13 päivää ja v*tuttaa, eihän tässä pääse ees yrittämään niin toivoakaan vauvasta! :kieh:
Samalla iski myös paniikki kun oltiin ens vuoden lokakuulle (siis kyllä, 2015...) sovittu kavereiden kaa reissu ulkomaille, että mites nää kuviot siihen sopii jos ei ala raskaantumista heti tapahtumaan. Ja sekin että jos sitten sattuiskin beibe olemaan pienenpieni vielä silloin : /
 
pieni toive, osanotot <3 :hug:

tsemppiä myös muille uuteen kiertoon joutuneille!! Tiedän tunteen :headwall:

Ja kiitos teille tsempeistä! Onpa onni, että on tällainen ryhmä, mihin pääsee purkamaan tuntojaan!!

Mä hairahdin ja kävin ostamassa gelee royaleja ja foolihappoa :D Oliko täällä joku käyttäny ensin mainittua?! Lueskelin jonkun verran netissä ja ainakin ne paljon siitä lupailee. Olin pitäny itseäni tosi järkevänä tyyppinä, mutta vauvakuume ei keinoja kaihda :)
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Ja mullakin on muuten tuo Womanlog ollut melkeinpä koko yrityksen ajan, itse asiassa jo enemmänkin koska merkkasin siihen kalenteriin viimeisen pillerinsyöntipäivän.

Oi voi, menkkamaiset juilinnat senkun voimistuu. Särkee aikalailla, nyt iltaa kohden varsinkin! Josko se alkaisi vaikka yöllä tai huomenna vuotamaan ettei nyt ihan mahdottomia tarvitse piinailla, siis jos on vaan jotain mitä piinailla ;)
 

Yhteistyössä