<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Kp1/27-31 ja yk5
Tosi hanurista.... alko ihan super kipeet menkat :( ja tää yk5 ei edes oo varsinainen yk, koska mies on poissa kotoa siten että mahdollisuuksia raskautumiseen ei ole. Turhauttaa, suututtaa ja harmittaa. Harmittaa nää miehen työreissut tosi kovaa, koska ei tää raskaaksi tuleminen näköjään muutenkaan tapahdu helposti ja sit noi työreissut päälle niin tulee väkisinkin tunne että onnistuuko tää ikinä :( ekaa kertaa koko vauvabroggiksen aikana ärsyttää oikeesti!
Mä aion nyt keskittyä pudottaan tässä seuraavat pari kuukautta painoa. 8kg pitäis saada pois ni olis hyvä :) mä onneton kun olen menny lihomaan vuodessa reilu 10kg :(
 
Uimis ei ne menkat sieltä ala :) Onnea! <3

Kiitos kaikille pahoitteluista, kyllä ottaa päähän mut ei voi mitään. kp1 ja yk8.
Mä unohdan kaikki ovistikut ja muut testaukset kokonaan. Keskityn ensiviikosta alkaen tervelliseen ruokavalioon ja liikuntaan! :)
 


Maanantai 4.8.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->

Sirppanainen....24............47/30...............8...............12/13..........1.

KP 30 -->

pieni toive........24............31/37...3/1(ku jälkeen).........02/14............3.

KP 20 -->

Chuislean.........21............28/28-30.........1.................07/14............1.
jammaillen.......24.............24/??..............4.................02/14............1.
Liipa...............24.............23/27.............7.................01/14............2.

KP 10 -->

Minisport.........28........... .18/34...............12................08/13.........1.
Spukka............20+...........15/??...............3.................04/14..........1.
{anskutin}.......30.............13/27-31..........4.................05/14..........2.
SJ...................23............13/28(?)......4/3(km jälk.).....12/13............1.
Norna..............30.............13/??..............1..................07/14..........1.
Empuska..........22............11/27...............10...............11/13...........1.
FantaViona.......27............11/??................3................06/14...........1.

KP 1 -->

Wivi................25............9/28-44...........7/3(trlt)........01/14...........1.
Päärynärouva....34............9/28................2................07/14...........4.
heikkulin...........27............8/25-30............1................07/14...........2.
carna...............26............7/27-30............4................04/14...........1.
KultaSieni.........28............3/27.................5................04/14...........1.
Jks14...............27............3/28-30............8................01/14............?

Taustalla

Ikkuspikkus.......23..................../27..............5.............03/14............1.
Hep87..............27.................../??...............1..............05/14............1.
Bella-...............21................../26-29...........5.............01/14.............1.
Katey..............25..................../39...............3.............12/13...........1.
kiskisnami..........23................./30-35...........2.............02/14.............1.


:popcorn:Piinailijat:popcorn:



Liipa (dpo 10)
Jammaillen (dpo 8)




..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Heinäkuu
Haavemaa (yk2)

Elokuu
Uimis (yk6)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Jks: kiitos ja tsemppiä tosi paljon tulevaan. Oon käsittänyt että pienikin painonpudotus saattaa olla merkittävä, vaikka ylipaino ei aiheuttais kiertohäiriöitä. Mä sain 8kg pois hetkessä ja se oli jo 10% alkupainosta! Avustiko se sitten tärpissä, paha sanoa.

Mä odottelen vielä pari päivää ja toivon plussan vahvistumista, ennenkuin uskallan siirtyä plussanneisiin. Onneks mulla on luvassa aika kiireinen kuukausi niin aika menee äkkiä ja toivon mukaan kuin huomaamatta ollaan jo viikolla 8. Edellinen km oli viikon kuus vaihteessa joten heti kun pääsen sen yli, yks "huolietappi" on ohi.
 
Tsemppiä kaikille joilla alkoi menkat, kyllä niitä tarrasukkia vielä tulee! Täällä vakuuttelen siitä itseänikin, menkkaoireet on pahana vaikka vuotoa ei vielä näy. Kp 26/28-30. En saa kännykällä punaisiksi...

On ollut paha olo, alavatsassa kipua, huonoa oloa, rinnat/nännit arat ja maha sekaisin mutta nämä kaikki oireet tulevat joka kerta ennen mekkoja joten en ole toiveikas.
 
Halit kaikille uuteen kiertoon joutuneille <3
Uimikselle varovaiset onnittelut :)

Täällä mennään jokatoinen päivä plus ekstrat systeemillä ja ihan mukavaa on vaikka plussaa ei vielä ole kuulunutkaan ;) Auttaa myös painonpudotuksessa! (itsellä löytyy ylipainoa n.10kg, vaikka enemmän ehkä kiinteytyminen kyseessä kuin laihdutus) Kovat tsempit kanssakamppailijoille sinne saleille ja poluille! :)
 
Miten kauan teillä muuten on ovistesti plussa? En oo aiemmin testannu enää plussan jälkeen, mut tässä kierrossa testasin ku mietin että ehtiikö vielä tallettaa, ja seuraavana päivänä oli jo ihan vitivalkonen testi..

Pahoittelut KultaSienellekki menkoista :(
 
Tääl pieni epäillys et ovis olis ollu jo kp 7 ??? Taitaa kierto olla viel sekaisin.... no en jaksa enempää murehtia kun pupuilut taas osu ennen ovista :/ uuteen kiertoon lähteville tsemppihalit!!! Piinailijoille toivon tärppiä :) uimikselle varovaiset onnittelut <3
 
täällä alkaa nyt sitten oviksen metsästys :) tikutella alotan vasta ens viikolla, normaalisti kierto kuitenkin kallistuu sinne 28 päivän tienoille! Juttelin eilen ystävän kanssa toisen lapsen saamisesta ja kyllä entistä varmempi tästä olen! Meillähän mies alunperin alkoi ehdotella esikoiselle sisarusta!


chuislean, täällä kuitenkin vielä varpaat ristissä, jos olisikin tärpännyt :)

päärynärouva mulla saattaa olla välillä muutenkin ovulaatio noin aikasin, melkein ihan heti suoraan menkkojen jälkeen ja huolimatta siitä kierto sen 28 päivää. Välillä taas ovis on "normaalissa" paikassa.
 
uimis mulla ei tullu kertaakaan tosta vahvempaa plussaa esikoisesta ja sen testasin silloin muistaakseni kp34/28 :). Olin silloin (ja edelleen) ihan siinä uskossa, että plussa on aina plussa! Jos sua kovasti huolettaa, niin kannattaisiko varata aika varhaisultraan?
 
Helpottavaa kuulla :) varhaisultra on suunnitelmissa mutta ei tietty ihan vielä. Eikös se ois viikolta kuus eteenpäin?

Jos menee yksityiselle ja siellä ei vielä esim näy syke ja varataan uus aika vaikka viikon päähän niin tuplamaksuhan siitä tietysti tulee, vaikka eka ultra ois ns epäonnistunut?

Siihen ei ois varaa niin pitää odottaa ensin pitkälle ettei maksa turhasta.
 
Nyt on r-testivarasto täytetty ja huomenna dpo10 alkaa testaus! :) Jännittää vaikka tiiän että tilastollisesti se voi vielä 33% todennäkösyydellä näyttää negaa vaikka tärppi oiski käyny.. Mutta ihan hyvin vois siinä jotain näkyäkki.

Uimis, tee digi? Hyvä se kuitenki on kerta vahvenee. Toisilla se vaan vahvenee hitaammin vaikka raskaus normaalisti jatkuiski :)
 
Liipa, mietinkin tässä juuri, että milloin itse alottaisin testauksen. En oo tiennyt noista DPO-päivien todennäköisyysistä oikeeseen testitulokseen mitään, eli tuo tieto oli uutta mulle. Läjä r-testejä tulossa mullekin, kunhan postipate tuo. Keskiviikkona mulla olisi tuo DPO 10, jos silloin sitten itekin alottais :)
 
SJ
Liipa ja jammaillen: nyt on kyllä peukut ja varpaat pystyssä että teille plussat tulis raskaustestiin, olisitte ne niin ansainnu!!
Täällä ei ihmeitä, valkkaria tulee vähän runsaammin eli ovulaatio varmaan tulee tällä viikolla. Toivottavasti tulis torstaihin mennessä koska keskiviikko on viimenen päivä kun on pupuiluun mahiksia.. jos ti ja ke olis seksiä niin sit olis hyvät mahikset :)
Jks: pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, mullahan oli sama tilanne viime kierrossa, samanlaisen hailuran sain testiin kun säkin ja sit alkoki menkat parin päivän päästä :/ niin epäreilua!
 
Täällä odotellaan tämä viikko vielä kuukautisten alkamista. Jonkin verran yritystä oli tässä kierrossa, mutta sitten pari viikkoa kierron alun jälkeen yks kaks halut vaan katos johonkin. En siis usko tärppiä käyneen tässä kierrossa. Jonkin verran on ollut samoja oireita kun tuon ku:n aikaan; väsyttää, närästää, paleltaa, rinnat aristaa, jalat turvoksissa, lämpö hieman koholla ja välillä mahaa vihlasee. Mutta noille nyt löytyy varmasti paljon muitakin syitä.

Olisihan se hienoa jos onnistuisi, mutta samalla sitä vaan on pelko tuosta kohdunulkoisesta..siinä on taas yksi asia mitä en halua kokea uudelleen.
 
Moikka täältä taustalta! :) Ja onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Kysyisin teidän mielipidettä mua mietityttäneeseen asiaan. Mulla on uusi kierto jälleen menossa ja tänään kp10. Pupuiltiin miehen kanssa kp7 eli viime perjantaina ja la aamuna multa tuli ennennäkemättömän suuri ovislima(?), jota epäilin myös miehen tuotokseksi. Lisäksi lauantain aikana alavatsan oikealta puolelta vihloi tosi ikävästi vähän oviksen tapaan ja nyt eilen ja tänään on tullut hieman itselleni normaalia ovislimaa. Välillä mua nippailee myös vasemmalta alavatsasta, enkä tiedä onko kyseessä nyt oikeasti vaan ovulaatio, mikä olisi kyllä mulle todella aikaisessa vai mitä mussa tapahtuu.. Tottakai sitä alkaa nyt jo tässä vauvakuumeessa toivomaan, että tuolla masussa tapahtuiskin jotain, vaikkenhan mä todellisuudessa voisi vielä edes tuntea mitään. :LOL: Sanokaa joku mulle, että kyse on vaan oviksesta ettei tarvitse tässä turhaan miettiä päätään puhki ja elätellä toiveita!

Muoks. Äsken vessassa käydessä pönttöön oikein hulahti kunnon klöntti limaa, mitä ei ole ikinä ennen tapahtunut! Melkein tekisi mieli nauraa itselleen, kun järki sanoo että oireet viittaavat pelkkään megaovikseen mutta silti sitä vaan pohtii, että mitä jos?:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja varovaiset onnittelut haamuilijoille!

Täällä alkaa terokuuri olla lopuillaan. Miten pian muilla teroja käyttävillä on menkat alkanut viimeisen pillerin jälkeen? Mulla ovulaatiota ei ole tapahtunut, joten pelkkien terojen varassa käynnistellään menkkoja. Mulla ei välttämättä ole riittävän paksu limakalvo, jotta vuoto alkaisi, joten gyne käski ottaa yhden e-pillerin jos vuoto ei pelkillä teroilla ala. Onko kellään kokemusta???

Ainakin nyt tuleviin kiertoihin tietää terojen sivuvaikutukset niin ei tarvitse sitten enää miettiä mikä johtuu mistäkin :D Nyt on ollut menkkamaista jomotusta ja vihlomista vasemmalla puolella koko ajan, kova väsymys, päänsäryt ja pari kertaa migreeni, närästys, huono ruokahalu, rintojen turvotus (kasvanut varmaan yhden kuppikoon) ja rintojen aristus. Ja nyt siis tiedän 99,9% varmuudella etten raskaana voi olla :D
 
Hep, onpa hullut sivuvaikutukset! Miten tuosta nyt enään raskauden erottas? :O

Mulla on testi vahvistunu! Oispa hullua jos oisin raskaana. Kattoen vaikka tuota meidän listaa, niin siinä ei oo ketään yli yk 6 plussannutta ja uimis teki ennätyksen tuolla sen yk 6. Suurin osa plussannut jo yk 1-3. Toivottavasti muutki listalla, ketkä on pitemmän matkan jo kulkenu, pääsis pian perille. Oon nyt ihan varma, että mulla oli vaan niin stressaava kevät, että se vaikutti ovikseen, koska tässä kierrossa tunsin eka kertaa koko yritysajalta oviksen vahvana. Kesä ja loma on siis tehnyt tehtävänsä ja jotain tapahtuu :) On niin iso lohtu tietää, että jotain tapahtuu, että ei ois ees niin iso pettymys vaikka tästä vielä kemiallinen tulis. Kunhan menis vaan pian kesken, jos on mennäkseen. No menipäs synkistelyksi! Mutta en innostukaan vielä (normaalia enempää :D).

katso liitettä 19686
 
  • Tykkää
Reactions: {Anskutin}

Yhteistyössä