<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

SJ
Tuntuu että toisilla km jälkeen raskaaksi tuleminen on kauheen helppoa, toisilla taas ei.. saapa nähä miten itelle käy :/ onneks saatiin miehen kans puhuttua että yritys alotetaan heti ekojen menkkojen jälkeen. Km vuoto on loppunut joten oottelen kuukautisia tuonne parin kolmen viikon päähän. Sitten heti ovistestit käyttöön ja tärppiä toivomaan! Ei tähän muuta lääkettä ole kuin uusi raskaus.

Nuo keskenmenot on hirveitä :( Kauan odotettu plussa ja sitten se otetaan pois... Mä en IKINÄ sanois KENELLEKÄÄN mitään "luonto hoitaa epäkelvot"-paskaa, niin epäreilu on jokainen menetys.

Toivottavasti teillä SJ tärppäis pian!

SJ, ihana että päätitte heti alkaa uudelleen yrittämään! Toivottavasti pian tärppää ja tällä kertaa raskaus kestäis loppuun asti. :heart: :)

Jks, mulla tuli mieleen kiinnittyminen noista sun kivuista? Älä vielä luovu toivosta! :)

Mua kyllä henkilökohtaisesti vähän helppoo ajatus, että siinä sikiönalussa, mikä mulla oli, oli jotain vialla ja siksi tuli pois. Vaikka ymmärrän kyllä, että se kuulostaa epäreilulta, että miksi se luonto multa korjaa pois ja joillekkin muille antaa. Kuitenkin helpompi, että se niin alussa meni verrattuna, että paljo myöhemmin, syntymään tai pian syntymän jälkeen... Tavallaan voin ajatella päässeeni aika vähällä.

SJ
Liipa: kyllä muakin tavallaan helpottaa ajatus siitä että alkiossa oli jokin vika jonka vuoksi ei ollut elinkelpoinen, ainakin olen yrittäny vältellä itsesyytöksiä. Vaikka Niuski on oikeassa siinä että helvetin epäreilultahan se tuntuu että miksjust meille kun kaikkeni tein alkuraskaudesta asti etten söis tai jois mitään sopimatonta ja oli vitamiinit ym. Mutta ei näille oikein selitystä ole. Tällä hetkellä kaipaan vaan niin paljon sitä raskaana olemisen oloa, se oli niin ihana tunne <3 haluun sen pian takas!

Kiitos teille tsempeistä ja oon pahoillani uusista kierroista :/ en vähättele yhtään teidän pettymystä uusien kiertojen suhteen.. on sekin aika raskasta kun tikkuun tulee kuu toisensa perään vain yksi viiva :(

Mä olin jotenkin ajatellut, että se loukkaa ihan hirveästi jos menee sanomaan ettei alkio ollut elinkelpoinen :O Riippuu varmaan myös miten sen ilmaisee... Mä veikkaan, että eri ihmiset käsittelee asioita niin eri tavoilla, että joitain se voi tosiaan lohduttaa jos varhaisessa vaiheessa menee kesken ja pystyy hyväksymään, että jotain oli vialla. Yhtäkaikki, epäreilua ja kauheaa.

Mä tuossa mietin, että kun sanotaan miten pitäis yrittäessä vaan relata ja olla laskematta niitä päiviä jne. niin kuinkahan se näin yli puolen vuoden tikuttamisen ja tarkkailun jälkeen oikeasti mitenkään enää onnistuu? Pitäis vaan unohtaa koko yrittäminen ja kehitellä sellainen elämäntilanne mihin ei vauva sopis niin varmaan tärppäis sit heti :LOL:

Hurjasti onnea hiliputti ja tähtityttö89 ja Sissinen!! :heart::flower: (oliko vielä muitakin toukokuisia onnekkaita? ;))

Aivan ihana uusi kesäinen ketju ja ihanat kuvat ;) Minä hölmö vastailin vielä kevään ketjuun vaikka eihän siellä ketään enää ollut!

Täällä on piinaavaakin piinaavamman päivät menossa. Ehkäisyn jälkeen ei siis ole tullut vielä yhtiäkään kuukautisia eli menossa on yk 1, oviksen tunsin aivan selvästi ja tikuttamalla vahvistin epäilykseni siitä. Onneksi mies ehti tulla sunnuntaille reissusta kotiin ennen kuin tärppiaika meni ohi! :) Nyt on siis menossa dpo 7 ja piina on hirveä. Tuntuu ettei päivät mene eteenpäin millään! Kovia repiviä kipuja välillä, tänäkin aamuna heräsin vatsakipuihin... lämmötkin koholla, palelee ja mittari näyttää 37,1 :) Tunteet on jännityksestä pelkoon ja ahdistuksesta intoon, aina jotain siltä väliltä! :$

Ihanaa että SJ olet noin positiivisella mielellä. Monet ihmiset ajattelevat varmaan keskenmenoista hyvin eri tavoilla. Kaikille varmasti kuitenkin yhtä kamalaa. Itse pelkään jo nyt ihan hirveästi keskenmenoja mutta myös että entä jos ultrassa löytyisi jotain todella poikkeavaa ja joutuisi monta viikkoa odottaa tuloksia ja pahimmassa tapauksessa tehdä päätös mahdollisesta keskeytyksestä. Nää on kuitenkin ihan typeriä ajatuksia ja pitäisi osata ottaa rennosti.

Täällä nyt menossa kp 29 enkä usko mihinkään onnistumiseen. En tiedä olisiko pitänyt eilen tehdä kaiken varuiksi testi kun oltiin illalla viihteellä... Mutta jotenkin en nyt vaan kestä nähdä negatiivista testiä. Äsken tulin siskolleni ja olen täällä muutaman päivän. Illalla päivitän listan kun pääsen siskon koneelle.

Onnea liipan ovisplussasta ;)

Viimeksi muokattu:

Sunnuntai 1.6.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->

Maatilanprinsessa87........47/??............1...........04/14........
desider83……........30……..40/27……..….tjot…………...05/14……….2

KP 30 -->

Mariannika.........28...........33/35...........7.............08/13........1
Bella-...............21...........31/26-29.......5.............01/14........1

KP 20 -->

Kaneli88...........25...........29/25-33........4............02/14........1
lottaevelii.........33............24/28-31........2............03/14........4
Hep87..............27.............23/??...........1.............5/14.........1
carna...............26...........23/30.............2.............04/14.......1
Jks14................27..........23/28-30........4.........01/14........?
KultaSieni..........28...........22/27-31........2..............04/14......1
Ujm..................25..........21/28-31..........6........12/13........1

KP 10 -->

Ikkuspikkus.......23...........16/27..............3...............03/14........1
Wivi................25...........16/28-44.........5/1(trlt)......01/14........1
Niuski..............31..........15/25-26..........7.............12/13..........1
Wuf................ 29...........14/30.............2...............04/14........2
Sirppanainen.....24..........14/30..............7..............12/13..........1
mymosa............31...........13/27...........4/2(c)..........12/13........4
Minisport...........27...........11/34............10............08/13.........1
Liipa................24............11/27.............5.................1/14...........2

KP 1 -->

Spukka............20+..........6/??..............2..............04/14..........1
Vappuvaavi.......31............3/28.............2...............5/14............2

Taustalla

Haavemaa........25...........................1.........05/14......1
Katey..............25.........../39............3.......12/13........1
kiskisnami..........23........../30-35........2........02/14.........1
jammaillen.........23.........../??.............3........02/14........1

:popcorn:Piinailijat:popcorn:

KultaSieni (dpo7)
Jks14 (dpo10?)
Liipa (dpo -1)

..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...

Plussanneet:

2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Plussanneiden ketju *klik*

BLOGEJA
kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.

Viimeksi muokattu:
mymosa
Nippailut ja vihlonnat muniksissa on kyllä kamalat.. Mutta limoja ei ole.

Sitten hokasin, että nyt mennään tasan samaa kiertoa kuin kuopuksen aikaan.. clomit kp3-7, ovis kp14 maanantaina (mulla huomenna maanantaina kp14).. En usko kohtaloon, mutta voi oispa tää se kierto taas ;)

Mä en saa omista ovis tikuista taas mitään selvää. Plääh. Mutta tänään lenkin jälkeen oli tosi voimakas alavatsa kipu, ikinä ei semmosta oo lenkin takia tullut. Voisko olla ovis? :) mymosalla paljon paljon selkeämmät viivat!!

Mulla laahaa listalla kp päivän myöhässä, tänään siis kp11! :) Ja ya oli se 1/14. Mulla tuli davidiin tosi selkee testiviiva, en sillon niihin sofi-liuskoihin saanu mitää läheskään näin tummaa.

Mymosan iltawondfo näyttää musta melkeen tasapaksulta! Sieltä se tulee :) Oliko nuo iltatestit samasta pissasta? Aika valtava ero meinaan..

mymosa
Iltatestit on juu samasta. . Pelkään että jompikumpi testeistä näyttää phasti vikaan.. mutta wondfossa on yleensä vaan se ohut viiva ja tuohan on ihan leveä. Nää perhoset ihan uus tuttavuus.
Mutta david esim ei ikinä oo antanut mulle tasavahvaa vaikka digi hymyä jo.

Onnittelut plusanneille, ja tsemppiä meille muilla :D

Onkos teillä plussanneilla ollut se fiilis että nyt tärppäs? Jonkinlainen kutina, tunne, että nyt se onnistu? Tai vaihtoehtoisesti noita alkuraskauden oireita ennen plussausta?

Itsellä on jotenkin vain sellainen fiilis että varmaan ei tässäkään kierrossa oikein ole tärpännyt, mutta katsotaan mitä lähipäivät tuo tullessaan =)

Mymosa, oisko noissa herkkyydessä eroja? Tuo wondfo näyttää mun silmään ihan hitusen vaille positiiviselta :) Kyllä se sieltä tulee!

Mä oon vähän taikauskoinen niin kuvittelin, että kyllä sitä tietää varmasti kun on hedelmöittynyt. Sellaista tunnetta ei ole vielä tullut, joten en osaa sanoa :D Mulla kun on ollut ihan jokainen fyysinen oire mitä kuvitella saattaa ja mikään ei ole tarkoittanut mitään, joten odotan nyt sitä henkistä oiretta sitten.

Mut voi lisätä piinailijoihin dpo1 oletan oviksen olleen eilen kp16. seksiä oli kp16 kp15 kp13 kp11 :) pelkään että terot ois heikentänyt ovista.. hassu pelko kun en oikeastaan teroista mitään tiedä.

Ovista tuloillaan monelle, toivotaan että ne plussaksi muuttuvat! :) Monihan on kaiketi todennut toimivaksi systeemiksi sen, että testaa muutamalla eri herkkyydellä ovista, että jo oma hormoonitaso on kovin korkea niin siirtyy vähemmän herkkään ja toisinpäin niin löytää itselle parhaiten oviksen löytävän tikun.. Mä harkitsen tähän kiertoon niitä hymynaamapuikkoja, katsotaan :)

ON: Eipä täällä muuta kun tulva jatkuu :D En tiedä onko hyvä vai huonoa asia tärpin kannalta, mutta mulla on aina ollu runsaat menkat ja kesto 6 päivää.. ovista odotettavissa sitten ensi viikolla toivottavasti, nyt vaan ODOTELLAAN, luulis että tässä odottelussa tulis tosi hyväksi kun näin harjotellaan :D

Greipistä En ole limavaikutuksesta kuullut mitään kovin luotettavaa, mutta foolihappoahan siinä on runsaasti jo greippi poistaa elimistöstä tulehdustilaa ja estää hiivaa ym. kasvamasta ja siten on hyväksi ph-tasolle tuolla alakerrassa. Itse juon aamuisin Valion versiota koska se on vaan hyvää :) Ihan silloinkin kun ei olla yritetty!

Ja tärppituntemuksista; esikoisesta epäilin tosi vahvasti jo oviksen jälkeen että nyt tapahtuu jotain kummaa, eli itse luotan tuntemuksiin vahvasti. Negakierrossa kuten tossa edellisessä tiesi jo jotenkin valmiiksi ettei plussaa tule kun tuntui ihan normaalilta. Repäisykipu ja tissien turvotus ei esikoisesta jättänyt arvailuja asian tilasta :D Ja silloin yhden negan jo ehdin testata, vaikka olin ihan varma että pakko olla raskaana..

Ihanaa kesäkuuta naiset!

Yhteistyössä