<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

mymosa
Jos saan toivoa niin ottaisin oviksen maanantaille.. Ollaan miehen kanssa kahestaan la-su, joten molempina päivinä saadaa talletukset hyvin pankkiin.. ja ens viikolla lähtee isommatkin reissuun.

Nippailee kyllä välillä muniksiin, joten oiskohan ne kasvukipuja.. ;)

Wuf
Pitkästä aikaa kerkesin tänne lukemaan. Paljon onnea Sissinen plussasta!
Wiwin kyselyyn: Ollaan yhdessä oltu nyt 11,5v josta naimisissa kohta 9v. Itse olen siis nyt 29 ja mies 34.

Mulla on ollut jo vuoden verran käytössä tuo Kultasienen mainitsema My calendar (tai mikä onkaan nimeltään) ja olen tyytyväinen ollut ja varsinkin nyt kun yritys on käynnissä on ollut kätevä

Nyt yrityksen aloituksen jälkeen ei meidän lähipiirissä raskausuutisia ole kuulunut, mutta vuoden sisään niitä on tullut todella paljon. Pitkään ne tuntuivat todella pahoilta kun en tiennyt yhtään koska mies yrityksen olisi valmis aloittamaan, mutta nyt kun yritys on juuri alkanut vastasyntyneiden kuvat ovat vain superihania katsella:heart:

Huomenna olis sit mun valmistujaiset ja viikonloppu saadaan olla miehen kanssa kahdestaan joten su-ma välille jos ovis osuis niin olisin iloinen. Viime kierrossa oli ainakin kp14 joten mahdollisuus on hyvä :D
ja osa piinapäivistä mulla meneekin sitten koiranäyttelyn jäjestelypuuhissa joten tuskin hirveesti ehdin piinailemaan, paitsi toki sit ne vikat/pahimmat päivät.

Wuf, minä ja täällä uteliaana näyttelystä :D Käyn meidän toisen koiran kanssa Etelä-Suomen näyttelyissä jonkun verran.

Ja buuuuuuuuuu mun lämmöt ei ollu noussu :( :( Heti jo tuli mieleen, että onko mulla progesteronin vajausta. Mutta valvoin kauhean päänsäryn kanssa useamman tunnin viime yönä (mulla on välillä pahaa kolmoishermosärkyä), niin tämän aamuisen lämpötilan voi varmaan hylätä ihan huoletta.

Päivittäjää musta ei ikävä kyllä saa kun olen konellaa lähinnä duunissa (siis teen mä välillä täällä töitäkin..! ;) ) niin viikonloput ja nyt kesällä kohta lomat tekee sen, että en ole koneen ääressä. Kotona puhelimella tulee oltua vaan satunnaisesti täällä, kun yritän pitää kotona mahdollisimman nettivapaata arkea, töissä saa olla 24/7 nenä kiinni ruudussa :)

ON: Täällä laskeskellaan tän kesän tärppipäiviä ja tehdään sotasuunnitelmaa tulevien kiertojen varalle :D Mieskin eilen kommentoi, että voitais lähtee uuteen yritykseen "joka toinen päivä taktiikalla" Hyvä ettei yhden pysähdyksen taktiikalla kuitenkaan ;) Ihanaa kun toinen on niin mukana tässä :heart: Vähän tässä mietiskelen kuitenkin niitä ovistestejä (hymynaamatikkuja, mä en ala tiiraileen niitä viivoja kun en niistä mitään tolkkua kuitenkaan saisi..). Kun kierto on niin säännöllinen niin sitten vois suunnilleen haarukoida sitä luteaalivaiheen mittaa ja ajottaa vielä paremmin hommailua.. Ja kun oireetkin on mulla oviksessa aina samat niin sitten kun kattois hymynaamat ja oireet synkrooniin niin multa ei enää koskaan pääse yksikään ovis luikkimaan tietämättä ohi =)

Täällä on kamala flunnsa ollut kohta viikon koko porukalla, mä odotan vaan että tämä räkä loppuu joskus ja pääsis taas urheilemaan! Mun tän kierron taktiikkaan liittyy nimittäin myös liikunta, uudet juoksulenkkarit polttelee eteisessä ;)

• Tykkää
Reactions: Spukka

Perjantai 30.5.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->

Maatilanprinsessa87........45/??............1...........04/14........

KP 30 -->

desider83……........30……..38/27……..….tjot…………...05/14……….2

KP 20 -->

Mariannika.........28...........31/35...........7.............08/13........1
Bella-...............21...........29/26-29.......5.............01/14........1
Kaneli88...........25...........27/25-33........4............02/14........1
lottaevelii.........33............22/28-31........2............03/14........4
Hep87..............27.............21/??...........1.............5/14.........1
carna...............26...........21/30.............2.............04/14.......1
Jks14................27..........21/28-30........4.........01/14........?
KultaSieni..........28...........20/27-31........2..............04/14......1

KP 10 -->

Ujm..................25..........19/28-31..........6........12/13........1
Ikkuspikkus.......23...........14/27..............3...............03/14........1
Wivi................25...........14/28-44.........5/1(trlt)......01/14........1
Niuski..............31..........13/25-26..........7.............12/13..........1
Wuf................ 29...........12/30.............2...............04/14........2
Sirppanainen.....24..........12/30..............7..............12/13..........1
mymosa............31...........11/27...........4/2(c)..........12/13........4

KP 1 -->

Minisport...........27...........9/34............10............08/13........1
Liipa................24............8/27.............5.................??............2
Spukka............20+..........4/??..............2..............04/14..........1
Vappuvaavi.......31............1/28.............2...............5/14............2

Taustalla

Haavemaa........25...........................1.........05/14......1
Katey..............25.........../39............3.......12/13........1
kiskisnami..........23........../30-35........2........02/14.........1
jammaillen.........23.........../??.............3........02/14........1

:popcorn:Piinailijat:popcorn:

Vappuvaavi
KultaSieni (dpo7)
Jks14 (dpo10?)

..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...

Plussanneet:

2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Plussanneiden ketju *klik*

BLOGEJA
kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.

Kiva, Kaneli! Lista joka sivulla vois olla hyvä, mut siinä ei välttis tuu joka päivää. Mut sitten sitä ois helppo taas jonku jatkaa jos livahdatkin kohta odottajien puolelle. ;)

Mulle voi laittaa ya 1/14! :)

Eiku niin, voihan sitä aina muokata! Juu, tämä hyvä!

Vielä lisäys: mullon tänään kp 9!

Viimeksi muokattu:
Wuf
Mymosa ja Niuski: Kyseessä on 8.6. Lohjalla oleva ryhmä/erikoisnäyttely :) itse olen nyt harvemmin koiria kehään vienyt, mutta noissa järjestelypuuhissa ja kehätoimitsijana olen useammin ollut.

Wuf, jos se on se vesikoirien näyttely, niin olisin ollut tulossa mutta missasin ilmottautumisen yhdellä päivällä :D

Muoks: Mymosa, mulla antaa tollasia yleensä päivää ennen kunnon plussaa!

Viimeksi muokattu:
mymosa
Mitäs koiria teillä on?

Mulla ollut pystykorvasekotus ja nöffi. Nyt on tarkotus hommata bullmastiffi jossain vaiheessa..
Chessien kanssa kiersin näyttelyitä, handlerina.

Mietinkin jos folli sen 2mm vrk niin nyt koko ois 15mm.. eli ovis voisi olla su-ma..

Meillä on tappijalkoja eli narttu on welsh corgi pembroke ja uros on welsh corgi cardigan. Ihania mussukoita <3 Lisäksi löytyy kaksi maatiaiskissaa. Yritin miestä ylipuhua kääpiösiiliin mutta ei innostunut. Ehkä noi tosiaan riittää :-D päivittelen huomenna tai viimeistään ylihuomenna listaa kun nyt lähdettiin kohti etelä-karjalaa.

Viimeksi muokattu:
ujm
Hui hui, joko sitä meikäläinen on taas kp19 kohdalla. Aika menee kyllä tosi nopsaan, mikä on toisaalta positiivista. Ei kyllä vieläkään oo ollut minkään sortin ovistuntemuksia, joten joko niitä ei tule enää ollenkaan tai sitten oireet on muuttuneet km:n jälkeen ihan täysin. Kierrotkin tuon jälkeen alkaneet pidentyä. Normaalisti nyt ois jo dpo4 ja sais jännäillä, mutta laskurin mukaan tuon pidemmän kierron kanssa ovis ois vasta huomenna.

Seksiä meillä on nyt ollut kp11, 14, 16 ja 18, huomenna sitten taas. Alkoi kyllä pelottamaan sekin, että mitä jos joka toinen päivä on liian harvoin.. Ens kuuhun tilaan kyllä taas ovistikkuja jos ei nyt tärppää, ja yritän katsoa jääkö ovis ihan tosi kokonaan pois. Sitten lieneekin jo sopivaa soittaa lääkäriin, jos 4 vai 5 kiertoa mennyt todnäk ilman ovista? Samoin aion ottaa ens kierrosta preseed liukkarin käyttöön jos nyt ei tärppää. Pitää sitten miettiä pupuilisko sillon sitten useammin.

Tässä kuussa siis yritetty avustaa greippimehulla ja vehnänalkioöljyllä jotka oli käytössä aiemmassa tärppikierrossakin. Vielä pitäis melkeen se pari viikkoa jännäillä :(

Mä en kans tiedä, että milloin mun ovis on ollut.. Kp 11 tuli kunnon limat (niin ainakin totesin) ja silloin touhuttiin. Sen jälkeen on vähän väliä jommassa kummassa munasarjassa tuntunut kipua ja jomotusta. Eilen illalla oli kovat kivut ja ajattelin, ettei voi olla ovis nyt vasta (eilen oli siis jo kp20). Mulla siis tuntunut koko viime ja tän viikon munasarjoissa kipua, joten todella ulapalla olen. Onneksi tilasin niitä tikkuja kasan, niin ens kierrossa tikutan!!

Toivottavasti ujm sun ovulaatio on jo ollut ja pupuilujeb kohdalla. Tsemppii!!! :)

Mulla oli ainoastaan ekassa kierrossa selkeät ovis tuntemukset ja tokassa kierrossa limat. Noihin tikkuihin en luota ollenkaan (en osaa tulkita niitä :D ) toivotaan että kuitenkin ovuloin.. nyt kans mietityttää että ehdinkö ovuloida vai mitä käy kun huomenna otan ekan teron ja luulen että ovis ei oo vielä ollut. Talleteltu on ihan hyvin kp13 kp11 kp8 ja tarkotus ois huomenna (kp15) :)

Jahas, FF laski mun oviksen keskiviikolle. Ollaan sitten yhden talletuksen taktiikalla tässä kierrossa, voi jee... :headwall: Olipahan kehno ovis kun ei mitään limojakaan tullut. Eli tuskin tärppää nytkään. Ens kierrolla sitten greippimehut viemäristä alas ja enemmän talletuksia.

Mä mittasin lämmöt ja normaalit oli :/. Menkkoja saa siis odotella viikon päästä alkavaksi. Tä on niin jostain!!! Onneks tulee niitä tikkuja (toivottavasti ainakin, kun ei tilausvahvistusta ole tullut, maksettu kuitenkin on), niin pääsee tikuttelee. Mieli ollu maassa tän asian suhteen viimeiset kolme päivää. :(

Yhteistyössä