<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

vappuvaavi, saman ikäisiä ollaan :) Mulla ei nuorempana ollut mitään hinkua saada lasta ja mieskin löytyi 27-vuotiaana, että vähän myöhään tässä on herätty. Meni vielä se puoli vuotta yritystä odotellen kun mies tarvi harkinta-aikaa. Onneks se tajus lopettaa sen haihattelun, nyt sekin on ymmärtänyt, että tässä saattaa kestää...

mymosa, mulla on ainakin napukka tuolla sivussa, papa-kokeen ottanut hoitaja siitä mulle mainitsi niin osasin sitten etsiä :)
 
mymosa
Mä en tiä mikä mulla on toi app mikä mulla on älypuhelimella. (Samsung) ku se on sellanen pinkin kalenterin kuva jossa vaan lukee että "my calendar". On mun mielestä jopa parempi ku toi ff tai mun mielestä paljon selkeempi.
Mikä samsung sulla on? kun mulla on toi xcover2 niin oiskohan siihenkin jotain..

Mä koetin tunnustella kn.. en tiiä, kysyn huomenna :D
 
mymosa Mulla on Samsung Galaxy Mega, mut kyl ton play-kaupasta saa varmasti mihin tahansa samsung älypuhelimeen. löyty ku haki nimellä "my calendar" mut sit siinä tuloslistassa näkyy nimellä "Pediod Calendar/Tracker". Nimi on vähän hämäävä, koska kyl se soveltuu mitä parhaiten raskautumista yritettäessä. Siihen voi merkitä mm. koska on peittoja heiluteltu ja oliko ilman ehkäisyä, se laskee ovulaation ja hedelmälliset päivät yms :)
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Kultasieni En mä sitä sun kommenttia pahalla ottanutkaan. Ja ihan hyvä jos joku välillä palauttaa maan pinnalle. :D Mä olen kanssa semmonen mullenythetikaikki -ihminen! Epätietoisuus ja odottelu saa mut hulluksi. Jospa tämä vauvaprojekti kasvattaisi luonnettakin samalla. :LOL: Ja lapsi nyt viimeistäänkin sen tekee.

Niuski: Me alettiin mun miehen kanssa vasta 8 vuoden yhdessäolon jälkeen yrittää lasta. Itse olisin ehkä aiemminkin ollut valmis, mutta mies halusi odottaa. Miehellä ikää 31 ja mulla siis 28. Lapsi olisi ehkä suhteen alussa tullut senkin takia helpommin, kun oli seksielämäkin aikas paljon aktiivisempaa. :D Meillä on nyt lauantaina miehen puolen suvun kokoontuminen lakkiaisten merkeissä. Ainakin miehen pappa ollut kova vihjailemaan lapsenteosta. Aiemmin nauratti... nyt ei enää ehkä niin paljon. :stick:
 
Tuo My calendar oli kyllä huippu, kiitti Kultasieni! :) Siihen voi merkata painonki ja mä merkkaan paperille aina aamupainon, nyt alan merkkaan tuohon niin näkee senki käyränä! Kätevää :)

Lisäys: Mä olin kans ihan alusta asti malttamaton. Kolmannen yk:n alkaessa taisin jo itkee että mussa on jotain vialla..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Meillä menossa yk4 ja mua turhauttaa!! Miten tutut on yrittänyt max. sen 2 kiertoa, kunnes on tärpännyt. Tätä vaan jatkuu ja jatkuu kuukaudesta toiseen.

KAIKKI SYMPATIA teille, joilla jo yk6 --> :( :hug:
 
Meillä yk5 ja kuulun kans malttamattomien kerhoon!!! Tässä kierrossa en usko tärppiin kun on eka tero kierto ja moni on sanonut että ekasta tero kierrosta ei vois tulla raskaaksi.. :( ovis on varmaan pe-su joten nyt pupuilu vaihe päälle! ;)

Tein tänään ovis testin mutta unohdin sen katsomatta pöydälle kun lähdin töihin :D tosi järkevää testailua siis..
 
Kiitos! Toivotaan, että tämä kuukausi olisi onnekas teille muillekin! Tämä tuli todella kyllä puskista... muina kuukausina ollut paljon enemmän vaikka mitä oireita ja tissikipukin hävinnyt melkein kokonaan nyt. Mutta näin taitaa moni sanoa. :)
 
Hei onks kellään mitään kokemuksia noista miesten spermatesteistä (kotitesteistä)? Vähä varovasti kysyin mieheltä et tekiskö sellasen niin vastaus oli et "tottakai miks en tekis?" :) jos vaik siinä sattuis olee jotain ongelmia niin pääsis jo nopeempaa sit lääkärille varmaankin.
 
Sissinen aivan ihanaa! Onnea paljon!

Onnea myös muille plussanneille, en muista tuliko onniteltua. Jos tuli niin lisää onnea! :D:D
Täällä on plussia napsahdellut nopeammin kuin koskaan aikaisemmin... antaa jotenkin niin toivoa :) Meni jonkin aikaa kun täällä tuli aina melkein huonoja uutisia ja ihmisistä aisti tekstien takaa surua ja kärsimättömyyttä. Nämä positiiviset uutiset tulee juuri oikeaan aikaan! Kesä tekee tehtävänsä..

Itse en ole ottanut stressiä nyt aiheesta.. meillä on häät tulossa heinäkuussa, joita olen järjestellyt :) Stressiä en ole ottanut lainkaan.. kaikki hoitunut niin helposti. Onnellinen olen nyt.. onnellisempi olisin sen plussan kanssa, mutta ennen sitä pitää tyytyä juuri siihen onneen mitä jo löytyy.
 
sissinen Haha! Vähän mä repesin ku luin nyt aamulla sun plussauutiset. Just ku kitisit että miten nin monella nappaa jo niin heti ja nyt itselläs se kolmas jo toi plussan. Hihitytyttää:heart:
Eli onnea sissinen ihan älyttömästi! Ihan super ihanaa :heart:

Terkuin: kade!


Ja ihanaa että siitä mun app vinkkauksesta oli hyötyä. mä oon ite tykänny siitä sovelluksesta toooosi paljon ku siihen saa ihan kaikki tarpeellisen painosta lähtien :) Kokeilkaahan muutkin jos ette vielä oo kokeillu eli Samsung saa play-kaupasta nimellä "period calendar/Tracker" ja nyt tosiaan spukka kertoi että myös appstoresta löytyy mutta eri nimellä eli siellä on "MyDays"

ON Mä en kestä tätä odotuksen tuskaa. Mulla on nyt vasta dpo5. Aaaaargh!
 
Sissinen Ihan mahtavaa!! :D Onnea hirmuisesti ja ihanaa odotusta! :flower: :)

Saatiinhan tosiaan ne neljä plussaa, kesäkuussa sitten vaan jatketaan samaan plussatahtiin :cool:

Minisport toivotaan että saat jonkun järki-ihmisen kiinni neuvolasta!

Niuski Samanikäisiä joo. Mä löysin ton mieheni 25veenä niin meni eskoisen yrityskin 29vuotiaaksi asti, mutta parempi myöhään kuin ei ollenkaan!

Ja Mymosalle tsemppiä tämänpäiväiseen..!

ON: Mä putoan tänään ihan varmasti piinailijoista, menkkakivut tuntuu jo selässä vahvasti eli vuoto on tuloillaan. En usko Sissisen ylläriplussaan mun kohdalla, on niin selvät sävelet tän kierron ja menkka/pmsoireiden kanssa :)

Voi vitsi, olihan toukokuu ;) Ei ole vauhtia ja tilanteita puuttunut tästä kuumeilijaporukasta!
 

Yhteistyössä