<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

mymosa
Mä tapasin tuon miehen sinä vuonna kun täytin 27, eli tuossa 5v sitten.. Olisin niin toivonut, että ois tavattu jo monta vuotta aiemmin niin oisi voinut jäädä kaksi viimeisintä exää kokematta ja paljon paskaa siinä sivussa.

Eilen puhuttiin, että eihän 5v tunnu paljon miltään.. mutta kun miettii, että esikoinen ei ollut vielä edes eskarissa kun tavattiin ja nyt syksyllä on jo neljäsluokkailainen niin kyllä se vaan on aika paljon :)

Mulla oli pitkään se, etten halua enää yli 30v lapsia, jopa tuon keskimmäisen jälkeen mietin, etten ikinä ota miestä enkä halua enää lapsiakaan. Nyt sitten tuon miehen kanssa mieli muuttui.
Ja pakkohan sen on olla joku enne, että tuon kuopuksen jälkeen piti laittaa piuhat kii, mutta ei sitten laitettukaan. Ehkä se ajatus neljännestä oli jo siellä haaveissa kuitenkin.. Toivottavasti se vielä saatais.
Mutta nyt on raja tässä parin vuoden sisällä.. sitten jos ei ole tullut niin tyydytään tähän.

Ja sitten mä saan sen koiran aiemmin.. <3 Puhuttiin, että jos neljäs tulee niin pari vuotta ootetaan ja sitten koira. Mutta jos ei tule niin koira saa tulla heti.. eli meillä on koira sitten 2-4v päästä. Siinä ajassa kerkii ettiä ja katella sopivia kasvattajia ja yhdistelmiä sekä säästää sen 1500e..
 
SJ
Ihanaa, kun täällä välillä myös hyviä uutisia! Onnea sissinen :)

Me ollaan myös se viitisen vuotta oltu kimpassa. Siinä mielessä taas eri tilanne että mä olin 19 ja mies 30 kun alettiin seurustelemaan. Vauvoista ei puhuttu muutamaan ekaan vuoteen paitsi sen verran että molemmat niitä haluaa joskus. Häät, omakotitalot, matkustelut ja muut yhteiset haaveet haluttiin toteuttaa ennen lapsia. Nyt olis vauvalle jo aikaa ja halua niin kovasti! Ite täytän siis 24 tänä vuonna ja mies on 35, hänen ikänsäkin puolesta alkaa perheen perustaminen olla ajankohtaista. Enää ei puutu kun tärppi ja onnistunut raskaus.. huoh.
 
Oon pitänyt hieman hiljaiseloa mutta käynyt lukemassa teidän jutut joka päivä.

Onnea plussanneille :heart:

Kiitos tuosta my calender suosituksesta. Ihana! Tosin se ei auta tähän "unohda asia" :D Huomasin tuota katsellessani että listassa on väärä kp eli nyt mennään kp 25

Mymosa Kurja juttu. Milloin siulla on sitten seuraava ultra?

Tänne ei muuten kuulu mitään erikoista. Kesäloma alkoi juuri ja aion nauttia siitä kyllä täysillä. Mietittiin just miehen kanssa että jos ei oo tärppi käynyt elo/syyskuuhun mennessä niin varailtaisiin sitten ulkomaanmatka vuoden vaihteeseen eli jos kävisi varaamisen jälkeen heti tärppi niin en olisi vielä liian pitkällä. Oon miettinyt hieman jenkkejä tai Vietnamia. Katsellaan :)
Näin viime yönä taas unta että olin raskaana. Plaah! Miun enneunet ei toimi todistetusti. Näin unta että Suomi ois voittanut Venäjän 7-0 :DD
 
mymosa
Ei oo enää ultraa, epätietoa vaan tuonne 13.6 asti.. Ajattelin jos kävis yksityisellä, mutta neki niin kalliita. kahen viikon päästä siis progesteroniverikoe ja 13pvä sitten soitan ite tuloksen.. vaikka gyne laittaa paperilla tuloksen, mutta vasta juhannuksen jälkeen.

Eli oikealla isoin folli 9mm ja vasemmalla 11mm..
 
Kiva lukea kauanko muut on ollut yhdessä miehen kanssa ja kuinka nuorina ootte tavannut :)

Me tavattiin kun mä oli 20 ja mies oli 21 nyt olen siis 25 ja mies on 26. Mä olen melkein alusta asti puhunut vauvoista. Vuosi sitten oli häät ja sen jälkeen mun puheet on vaan lisääntynyt. Tammikuussa mies vihdoin ilmotti että vauva saa tulla ja jätettiin ehkäisy pois!!
 
Viimeksi muokattu:
Yhdyn Wivin tekstiin, eli kiva lukea teidän yhdessäoloja jne. :)

Me ollaan mun avokin kanssa oltu yhdessä 4,5v. ja mä haaveilin toisesta lapsesta jo kolmisen vuotta sitten. Mulla ennestään tänä vuonna täyttävä 8v. tyttö, jonka sain parikymppisenä silloisen miesystäväni kanssa. Nyt olen 27 ja avokkini 34. :)

Sain kuulla eilen, että yks tuttu on viikolla 18 raskaana ja he on aloittanut kunnolla yrittämään melkein samaan aikaan, kun me. Todella onnellinen olen heidän puolestaan tietenkin, mutta itse tässä vaipuu epätoivoon, vaikka vasta yk4 (pian yk5).
 
Kultasieni Uskon että repesit kun sen ruikutuksen jälkeen tulin kertomaan plussasta. :D Ja uskon että joitain saattaa täällä ärsyttää, kun ensin ruikutan kun ei tärppää ja samana päivänä kerron plussanneeni. Itseäni ainakin ottaisi aivoon. :LOL:

Ottaako joku muu muuten tuon listan päivityksen haltuun? Lähden huomenna reissuun, niin en ehtisi sitä nyt muuutenkaan päivitellä. Ajattelin kyllä silti edelleen käydä täällä kurkkimassa, että mitä teille kuuluu. :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Sissinen!

Yhdessäolosta: me tavattiin kun olin 16 ja mies 20 eli yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja kihloissa 5 vuotta, piti ihan kihlasormuksesta tarkistaa, että onko siitä todella jo 5 vuotta :D Häät tosiaan on parin viikon kuluttua. Meillä miehellä on ollut vauvakuume jo useamman vuoden ja mä heräsin vasta viime syksynä. Nyt on pitkitetty tähän kevääseen, jotta sain opinnot loppuun, vakituisen työpaikan ja nuo häät saadaan alta pois. Olen aiemmin vain luottanut, että kyllä sen tuntee sitten kun on oikea aika tehdä lapset ja nyt tuntuu siltä, että oikea hetki on nyt :)
 
Onnea Sissinen ja tarrasukkia! :)

Me ollaan miekkosen kanssa oltu yhessä jo kohta 9 vuotta, joista 1 naimisissa. Mies on vain vuotta vanhempi minua. Meillä on siis yksi yhteinen lapsi, joka on jo 6 täyttänyt tälle vuotta. Kyllä varmasti ois helpompaa, jos ois vasta rakastunut.. Mies vitsaileeki, että nyt on roolit vaihtunut kun minä oon häneltä kinuamassa :D

Jks, se on varmaan läheinen sulle tai oot muuten vaan hyvä ihminen kun pystyt olemaan onnellinen toisen puolesta. Mä varmaan romahtaisin täysin tollaisista uutisista. En osaa olla ajattelematta miten pitkällä voisin jo olla :(

Mariannika, mäki kattelin kans niitä testejä, mut ne oli aika kalliita. Sitten mietin, että auttaako se sitten loppupeleissä, jos kuitenki pitää sama reitti mennä lääkärissä, että saa hoitoa.. En siis tiedä, mietin vain että onkohan näin. Toki sitä sitten tietäis ite onko se siitä kiinni vai ei, ja voi sitten lääkärissä pyytää, että se testataan ekana.

Tänään tuli ovistestit ja Preseed-liukkari, foolihappoa oon oottanut tauotta ja vehnänalkioöljyä jatkoin nyt (se ainut tärppi oli sillon ton öljyn kans), miehellekki ostettiin vitamiinit... Tämmöinen sotasuunnitelma. Ens viikolla ovis ja juhannusviikolla itku.
 
Liipa kyllä tässä alkaa epätoivo iskeä ja päässä pyörii "miks muut mun lähellä, mutta en minä??" Olen tämän meidän yrityksen aikana kuullut kahdesta raskaudesta ja heillä tärppäs HETI! siis ihan oikeesti.. Mitä tä mun kroppa tekee mulle, kun ei suostu raskautumaan!?! :/ Mä kyllä ostan enskiertoon ne ovistikut taas ja alan tikuttelee! On paremmin ainakin kartalla oviksesta.

Tsemppii muillekkin tärpin kans!! <3
 
mymosa
Näinköhän toi greippi vie multa limat.. kun clomeista huolimatta kuivaa..

Eilen alko sellanen tykyttävä nouseva panetus.. kuvitelmaa vai voisko ovis kuitenkin tulla.. viime kierrossa ei tuntunut mitään ei haluja.. eipä ollu ovistakaan.

Katkeruus alkaa olla tuttu tunne taas.
 
Mymosa miten voi olla, että JUST mietin myös onko greippi vienyt mun limat pois.

Ovisaika olis käsillä, mutta ei niin mitään limoja mihinkään suuntaan :O Aamulämmöissä oli eilen hurja notkahdus joten se vois merkitä ovista. Tosin heräilin jostain syystä pitkin yötä, niin sekin voi vaikuttaa. Tänään ei kuitenkaan lämpö ollut niin paljon noussut, että eroais alkukierrosta ja limat loistaa poissaolollaan. Jos mun ovis oli eilen, niin ehdittiin tässä kierrossa tekemään huikeat yksi talletusta ja sekin varmaan turhan aikaisin.

Voi vattu. Voi vatun vatun vattu. Ei kiva :(
 
Oottepa työ kaikki olleet hirmu pitkään yhdessä :) Meillä tulee syksyllä 4 vuotta yhteiseloa ja naimisissa ollaan oltu kohta 4 kuukautta :D

Miun lähipiirissä ei oo raskautumisuutisia ollut. Lapsettomuudesta kärsiviä kylläkin. On tää odottaminen ja miettiminen kyllä hanurista. En usko että kukaan voi aavistaa miltä tuntuu se pettymys kuukausittain jos ei ole itse sitä kokenut (vahinkoraskaudet ja ekasta kerrasta tärpänneet) ja siksi tälläinen ryhmä on ihana kun saa vertaistukea <3

Tuli kyllä loma oikeaan kohtaan. Huomasin että töissä alkoi nyt ottaa liian koville nämä kaiken maailman nistimammat jotka ovat saaneet sen viidennen jo ym. ihme tapaukset.

Ihanaa Helatorstaita kaikille :heart:
 
Täällä on oltu yhdessä vasta vajaat 3 vuotta, mutta sitkin enempi jo ehditty :D Yhteinen talo meillä on ollut nyt vuoden päivät ja naimisissa ollaan oltu puoli vuotta :) Yhteen muutettiin kun oltiin oltu kuukausi yhdessä :D Että tällainen lentämällä edennyt suhde meillä. Heti kun toista oppi hieman tuntemaan tuli tietous että tässä se on :heart:
Lapsia ei kumpikaan haluttu ollenkaan ikinä vielä vuosi sitten, mutta jotenkin ihmeen kummassa se ajatus alkoi kääntyäkin toiseksi ja kun päätös lapsesta syntyi niin se alkoikin yllättäen tuntua juuri oikealta! :)
Ikää mulla 28v ja miehellä 33v :)
 
Mulla on meidän yritysaikana tullut ihan lähipiiriin yks raskausuutinen ja viisi semmosilta ei niin läheisiltä tutuilta :O Miten voiki olla noin monta! Sitten syksyllä jo ennen kuin meillä tosissaan yritettiin tuli kans parit raskausuutiset, että ne on jo syntynyt. Erityisen iso tuskainen kateuden viilto tuli viimeisimmästä, kun tiesi että se on saanut alkunsa silloin kun me jo yritettiin. Ainut mistä en osaa olla kateellinen on tuo lähipiirin raskaus, vaikka heillä tärppäsi heti ja yritys aloitettu kuukautta ennen meitä.

Mäki oon juonu tota greippiä ja nyt tällä kertaa mietin kans että se taitaa sittenki kuivattaa!! Tosin nyt oon juonut laimeempaa, siinä on vaan 40% täysmehua. Aattelin silti nyt jättää sen pois.

Kuka jatkais listan päivitystä?? :)
 
Onkos joku teistä tilannut testejä tuolta Halpa-testi.fi sivustolta?

Itse pistin nyt tilaukseen paketin, jossa on 21 o-liuskaa ja 5 r-liuskaa. Maksoin etukäteen ja toivon et tein maksun oikein, kun s.posti oli hiukan epäselvä.. Mulle ainakin :D
 
Mä tilasin testitukulta raskaustestejä, melkein kaks viikkoa sitten lähetetty eikä vieläkään ole perillä. Laitoin viestiä sinne asiakaspalveluun, mutta ei ole vielä vastattu. Kotitestiltä kun oon tilannu niin on ollu viimeistään kahden päivän päästä jo postilaatikossa. Oon kyllä vähän pettyny : /

Ja ihmeellinen juttu sattui. Kävi tänään ilmi, että mun yks ystävä on myös miehensä kanssa hissukseen yrittänyt lasta jo pidemmän aikaa. Jostain syystä ei oltu toisillemme yrityksestä kerrottu (molemmat kai oletti ettei toinen halua lapsia ollenkaan), mutta nyt tuli puheeksi ja ihan samoja ajatuksia/tunteita molemmilla pinnassa. Mä oon niin helpottunut, mulla on nyt myös ihan konkreettinen olkapää jota vasten itkeä murheita ja tottakai myös itse toimia tukena :) Kyseessä on niin läheinen ystävä, että ainakaan ei tule katkeroiduttua jos he onnistuvat ennen meitä, olisin vaan ikionnellinen heidän puolestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14 ja Kaneli88
Se on kyllä niin ihanaa kun on ystävä jonka kanssa näistä asioista puhua. Me ollaan tosiaan menossa vkl:ksi yhden ystäväni luo jotka ovat jo pitkään tehneet vauvaa. Tulee varmaan höpöteltyä asiasta taas. Miehet voivat sitten saada toisistaan saunassa vertaistukea "vauvahulluista puolisoista" :)
 
Meillä ei kukaan ystävä ole yrittämässä eikä kenelläkään ole vielä lapsia. Muutamalla sukulaisella on lapsi ja joitain tuttuja odottaa. Muttei ketään jonka kanssa voisin puhua.. toki puhun ystäville joille asia ei vielä ole ajankohtainen, heillä tulee jo vauva puheeni korvista ulos.

Tänään alko ahdistus. Mitä jos ei saada vauvaa? Ahistaa myös noi terot jotka alotan lauantaina. Kamalan rankkaa. Pianhan tässä on jo puoli vuotta yritetty.
 

Yhteistyössä