<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Kyl mie jotenkin halusin uskoa yrityksen alussa että raskaana ollaan viimeistään neljän kuukauden jälkeen. Äitini on raskautunut yk 1, 4 ja 4 ja siskoni yk 4 ja 2. Mutta näemmä ei mennyt sitten samalla tavalla :( Ei voi minkään. Näillä mennään.

Mymosa ehkä se tauko tekee hyvää.

Fantaviona en osaa ajatella ollenkaan alkuraskautta enää. Muutaman kerran sitä jaksoi olla optimistinen ja ajatella entä jos nyt tärppäisi niin milloin on laskettuaika, mitä tapahtumia tulossa ym. Nyt suhtautuminen on että katellaan sitä sitten kun on aihetta :)
 
Voi Liipa, mulla on kaikissa kierroissa ollu ties mitä repäisyjä ja rutistuksia, tissitkin on aina ku tulessa :D Noita oireita en enää ees laske :D

Mymosa, kuulostaa aika raskaalta tuo sun tilanne, ehkä tauko tekee hyvääkin? Täällähän me ollaan, ainakin meikäläinen näköjään istuu kun tauti. Eli sen kun käyt joskus huikkimassa jos siltä tuntuu :) Taaaaiiii ehkäpä nyt tärppääkin? ;)
 
Mä en ole nyt yrityksen aikana kertaakaan edes maistanut alkoholia. Ekat kolme yk ei kukaan yrityksestä tiennyt ja alkoivat ihmetellä kun olin aina kuski :D sit kerroin että yritetään enkä siksi halua juoda.. no nytpähän kukaan ei enään ihmettele juomattomuutta :) mä olin alussa ihan varma että tärppäis nopeesti (kp1-3) vaan täällä ollaan. Nyt en usko tärppiin noiden terojen takia. Vaikka ahkerasti talleteltiin ;)
 
Hihii, hätäpöksyllä muurahaisia sortseissa! Mun testilähetys oli hävinnyt postissa ja eilen sain uudet tilalle. Vähän kuumotti jo tänään testailla, mutta maltoin :D Saapa nähdä kuinka pitkälle pystyn itseni hillitsemään :D
 
Mymosa, tsemppiä! :)

Mä en kestä näitä mun oireita enää :D Mä niin pyhästi vannoin, että mihinkään en enää usko. Vaikeeta on kun koko ajan alavatsaa kuumottelee, lämmöt sen kun nousee, nännit aristaa, valkkaria piisaa (sori oon ällö...), heräilen monta kertaa aamuyöstä kun normaalisti vedän 9h putkeen ja ikenet vuotaa verta.

Voihan jännityksen pännitys :LOL: Puhallelkaas plussatuulosia tänne päin :)
 
Mymosalle onnea matkaan!

Ja Niuski, lupaavalta kuulostaa :D Mulla jos tuollaisia oiretta tulisi niin voisi uskoa jotain tapahtuneeksi, kun normaalisti on niin "tutut" tuntemukset oviksesta menkkoihin asti.. Pidetään peukkuja ja pakkohan teidän on nyt alkaa urakalla plussaamaan ;)

ON Nää on taas jotkut supermenkat, edellen vähän tulee jotain, voi olla aika myöhäinen ovis tässä kierrossa, viikko ainakin vielä sinne luulisin kun nyt vasta loppuu tää tulva.. Noh, eilen alotettiin harjottelu miehen kanssa sitten tositoimia varten ;)
 


Torstai 5.6.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->

Maatilanprinsessa87........51/??............1............04/14........
desider83……........30……..44/27……..….tjot…………...05/14……….2

KP 30 -->

Mariannika.........28...........37/35...........7.............08/13........1
Bella-...............21...........35/26-29.......5.............01/14........1
Kaneli88...........25...........33/25-32........4.............02/14........1

KP 20 -->

Haavemaa........25.............28/?..............1............05/14........1
lottaevelii.........33.............28/28-31........2............03/14........4
Hep87..............27.............27/??...........1.............05/14.......1
carna...............26............27/30.............2............04/14.......1
Jks14................27..........27/28-30........4..............01/14......?
KultaSieni..........28...........26/27-31........2..............04/14.....1
Ujm..................25..........25/28-31..........6..........12/13........1
Ikkuspikkus.......23...........20/27..............3...........03/14........1
Wivi................25...........20/28-44.........5/1(trlt)......01/14........1

KP 10 -->

Niuski..............31..........19/25-26..........7.............12/13..........1
Wuf................ 29...........18/30.............2...............04/14........2
Sirppanainen.....24..........18/30..............7..............12/13..........1
mymosa............31...........17/27...........4/2(c)..........12/13........4
Minisport...........27...........15/34............10............08/13.........1
Liipa................24............15/27.............5.................1/14........2

KP 1 -->

Spukka............20+..........10/??..............2.............04/14..........1
Vappuvaavi.......31............8/28.............2...............05/14..........2
FantaViona.......27............4/??..............1...............06/14............1

Taustalla

Katey..............25.........../39............3.......12/13........1
kiskisnami..........23........../30-35........2........02/14.........1
jammaillen.........23.........../??.............3........02/14........1

:popcorn:Piinailijat:popcorn:


KultaSieni (dpo11)
Haavemaa (dpo11)
Jks14 (dpo14?)
Liipa (dpo 3)
Wivi (dpo 4)
Mymosa (dpo 3)
Niuski (dpo 8)


..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)



Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
mymosa
Että sellasta..
Kohdun limakalvo oli reilu 10mm ja kohtu 35mm.. kivut johtuu pcosta kun rakkuloita paljon. Mutta ilmeisesti mitään johtofollia ei ollut, joten ei ole kasvanut tai on jo puhjennut.
Eli limakalvo oli hyvä, raskautta ajatellen.
 
Heipä hei pitkästä aikaa!

Täällä on taas tapahtunut jos jonkin näköistä. Kamalasti onnea plussanneille! Ja vielä enemmän jaksamista muille yritykseen!

Meillä on eka lapsettomuuspolikäynti huomenna. Meille kuitenkiin tehtiin jo valmiiksi perustestit. Eli siis verikokeita, papaa, sperma-analyysi jne. Mun tulokset olivat kaikki ok. Miehen tulokset eivät. Tällä hetkellä toivomme, että siittiöiden määrä on vähäinen stressin vuoksi. Että tilanne tulee vielä kohenemaan. Ajatukset ovat sekavat. Voiko olla oikeasti niin huono tuuri, että meistä molemmat ollaan ns. viallisia? Pohdimme nyt jo mitä vaihtoehtoja meillä on, jos miehen siittiöiden tilanne ei kohennu. Jäljelle jää oikeastaan vain rankkoja ja todella hintavia hoitoja, joihin ei meillä ehkä ole varaa tai adoptio. Olo on kyllä väsynyt ja melko kurja molemmilla.
 
Voi Katey! Kiva kuulla sinusta, toivoin kyllä uutisesi olevan aivan erilainen! Paljon voimia teille <3

Meillä jotenkin lopahti koko seksi ton mahdollisen oviksen myötä. En vaan jaksa edes ajatella että illalla pitäisi touhuta. Kamala ajatella näin, mutta on vähän töissä ollut vaikeaa. Toivotaan siis että ovis oli silloin su koska sen jälkeen ei olla yhtään talleteltu..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos. Ei oikeen tiedä mitä ajatella. Ehkä me saadaan huomenna lisää tietoa tästä tilanteesta ja jatkomahdollisuuksista. Ainakin icsi hoidot maksavat ihan hirvittävästi. Kamala ajatella, mutta kaatuuko meidän lapsitoiveet rahaan? Pitääkö meidän hakea lainaa saadaksemme oman nyytin? Ja onko meillä mahdollisuuksia useampaan lapseen? Ei meillä ole nyt tällä hetkellä rahaa kovin moneen hoitoon. Kerrasta poikki? Kamalia ajatuksia...
 
Niuskille paljon plussaonnea! :rolleyes:

Kateyn tarina kuulostaa synkältä, kamala tilanne :(! Paljon voimia ja nauttikaa kesästä, toisistanne ja yrittäkää olla stressaamatta vauvahommistakin... jospa se siitä helpottais.

Minulla taitaa olla nyt kp1 (piti olla vasta dpo11!), koko päivän ollut kamalia kipuja ja vähän tullut vertakin.. tiedä sitten, varmasti viimeistään huomenna yltyy kunnon vuodoksi. Äh, pettymys :mad:
 
Voi ei Katey :( :( Mun pahin pelko on, että miehestä löytyy vikaa ja mikään ei auta. Samassa tilanteessa oltais myös taloudellisesti, me jouduttais ainakin kaikki haaveet hautaamaan. Hurjasti voimia, mitä muutakaan voi toivottaa? En tiedä miten itse selviäisin tuollaisesta uutisesta. Mä oon niin pahoillani teidän puolesta, että ihan itku tuli :'(
 
Jos en olisi tehnyt testiä tiistaina, niin voisin alkaa epäillä jotain. Nyt kolmena aamuna ollut tosi huono olo. Menkkoja ei vielä näy mutta eiköhän ne kohta sieltä tule... toivottavasti kierto ei veny ihan mahdottoman pitkäksi.
 
Mie tässä oon tuskaillut kun en tiiä milloin ovis on ollut. Harrastettiin seksiä melko vähön tässä kierrossa. Jos ovis ois ollut kp 20 niin sitten vois olla mahikset eikä ehkä olisi näkynyt vielä ti jolloin oli kp 31. En tiiä mitä ajatella kun heitin kirveen kaivoon. En haluisi elätellä toiveita. Heti kun toiveet nousee niin menkat kuitenkin alkaa..
 
Katey, onpa surullisia uutisia.. Toivottavasti siittiöiden vähyys olisi vain väliaikaista, ja saatte vielä joskus oman lapsen jollain tapaa. :hug:

Kaneli, voihan se hyvin olla ettei se vaan näkynyt siinä testissä. Minä tekisin vielä toisen nyt kun menkat on kerta myöhässä ja sittenhän sitä voi alkaa valmistautumaan uuteen kiertoon. Kerran miehellekkin perustelin testin tekemistä sillä, että mä varmaan jännitän niin paljon että alkaako ne, että ne ei ala ja sitten ku tietää, niin rentoutuu ja heti alkaaki. :LOL:

Jokos kohta muut listan yläpäässä alkaa testailemaan? :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä