Tervetuloa babyyy ja onnea vielä :flower:
Huh, ei tullut ainakaan täysteilausta tosta tupakoinnista :hug:
Mä oon alottanu tupakoinnin joskus -95 ja siinä välissä kaksi kertaa lopettanut kokonaan, eli heti kun olen tullut raskaaksi. Kummallakin kerralla oon vaan ollu niin tyhmä että olen alottanu uusiks, nyt toiveena olisi etten enää ikinä alottaisi, ikuinen piina tämä taitaa mulla kuitenkin olla :ashamed: Ja poltan siis joku 10/pvä. Mutta nyt päätin että ke loppuisi, eli ke olisi eka täysin savuton päivä ja mainostin tästä jo koulussakin niin ei olisi niin helppoa luistaa asiasta B) Saa nähdä kuinka etenee, pitäkää peukkuja.
Me ei olla vielä kerrottu kenellekään, miehellä se vaan tekee tiukkaa kun niin tahtoisi kertoa veljelleen
Tai no yhdelle palstakaverille kerroin facebookissa, saapahan narista oloaan jollekin muullekin kuin miehelle :kieh:
Mieliteoista en muista niinkään, kummankin raskauden ihan alussa on tehnyt tosi paljon mieli eri hedelmiä. Ekassa ostinkin jääkaappiin kaikkia mahdollisia hedelmiä jotka sitten mädäntyivät sinne kun ei yhtäkkiä tehnykään mieli
Ekassa olin myös salmiakin suurkuluttaja, ja muutenkin meni enemmän herkkuja kun olisi saanut. Tokassa join kahvia saman verran kuin normaalistikin ja myös energiajuomaa menee, nytkin. kyllä niitä mielitekoja varmasti on ollut mutta ei vaan tule mieleen, saa nähdä mitä alkaa tekemään mieli.
Mulla kans paino noussu molemmissa raskauksissa yli 20kg ja luulen että osasyy painonnousuun on tupakoinnin lopettaminen koska jo ihan ekoilla viikoilla on painoa kertynyt. Vieläkään en ole saanut viimesiä raskauskiloja pois kun halusin painaa 54kg mutta painan vaihtelevasti noin 60kg, mut en vaan oo jaksanu enää ressaa koska olen niin tyytyväinen itseeni näin kuin voin olla
Eli tuskin muutan mitään tämänhetkisestä syömisestä.
Mulla edelleen puutuu kädet tosi nopeesti illalla kun oon käymässä nukkumaan, raivostuttavaa :headwall:
BTL ja nytty 5+1 :heart: