A-L-M:
Täällä myös häpyluuta vihloo |O Lähinnä kun nousen sängystä tai istumasta.
IhanaOmena:
On kyllä tosi ristiriitaista kun toisaalta neuvolaa odottaa innolla kun saa kuulla sydänäänet mutta aina sitäkin odotusta varjostaa toi painohomma :/ Ja tosiaan, mun terkka ei edes ole sanonut mitään MIHINKÄÄN, eli ihan tällästä omaa ressailua mutta terkka on siitä pöhkö kun tuntuu ettei mitään voi kysyä kun ei osaa vastata. Oon ite vielä todella höpöttäväinen myös tuntemattomille niin outoa puhua pälpättää kun toinen vaan nyökyttää muttei mitään vastaa takaisin :headwall: Ärsyttää vielä senkin takia kun tämä luultavasti viimeinen odotukseni niin kaikilla tahoilla olisin toivonut nauttivani tästä täysillä.
Ja sen päivän jälkeen kun päätin muuttaa itse mieltäni paremmaksi niin en ole itkenyt kertaakaan! Mun itkut kohdistui lähinnä mieheen kun hän ei tarpeeksi osoita huomiota minua kohtaan mutta voihan se olla ihan mun päässäkin vaan se ajatus
Saatoin myös itkeä iltaisi kun ajattelin esikoistani joka menee kouluun vuonna 2012 :ashamed: Ja yhtenä iltana katselin lapsia kun he nukkuivat ja aloin siinäkin itkemään :ashamed: Pelkäsin jo tosissani olevani masentunut mutta nyt olen kääntänyt uuden lehden ja kaikki näyttää jo paremmalta
En halua että viimeinen odotukseni menee näin huonosti, tää on just sitä aikaa kun saa olla kotona koko perheen kera ja nautiskella kaikista vaivoista huolimatta :heart:
Toivottavasti löydät ratkaisun surulliseen mieleen :hug:
Mä ostin nyt sitten viimein H&M:stä uudet mammahousut ja mietityttää kun ostin suurimmat eli koon 42 housut ja ei nekään kyllä kestä mulla loppuun asti
Siis kasvuvaraa on muualla paitsi siinä maharesorissa, niiden jälkeen taidan sit siirtyä suosiolla verkkareihin ellei ole jo hamekelit silloin.
Mulla kanssa harjotussupistuksia tulee tosi usein ja tosi helposti mutta tuskin ne vielä mitään aiheuttaa.
Rattaita katselin taas ja niiden takuu mietityttää kun haluaisin varuiksi ostaa ne jo reilusti ennen vauvojen syntymää mutta tuntuu turhalta jos takuu alkaa ostopäivästä niin alkutakuuhan menisi pakkauksessa. Hmmm. Joka tapaulsessa ne Carena Double Swingit ostan.
BTL :heart: :heart: nytty + mytty 26+3