<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

Haaveelle Kovasti voimahaleja noiden kipujen kanssa :hug:

napsuneiti on tuolla sun masulla kyllä kokoa, ihana! :heart:

miikulainen ja muut pellavansiemeniähän ei saa syödä raskaana ollessa, ku jonku ruookalusikallisen päivässä. En muista mitä niissä oli, mut neuvolassa niistä "varoteltiin" :wave:

Maira Hui, en ollukkaan huomannu, että kesäkuisissa eka vavai jo maailmassa :eek: Kovasti enkeleitä heidän perheelle. :heart:

emv täälläkin ootellaan sitä 30-kympin rajapyykkiä, sitte ollaan taas jo vähän turvallisemmilla vesillä :)

Ihanaomena Täälläkin vaavi ollu tän loppu viikon hieman rauhallisempi. Kovasti yritän saada toista liikkumaan. Sais tää tyttö nimittäin mielen rauhan ;)

olin eilen keilaamssa ja saunomassa joukkueen kans. tuli sitten syötyä kaikkia herkkuja, yöllä heräsinkin ihan hirveisiin vatsan väänteisiin ja sain saman tien juosta vessaan.. (ripuli) Sain hetkeks unenpäästä kiinni ja johan alko parin tunnin päästä uudet vatsanpurut ja ei muutaku vessaan. Aloin jo yön pimeinä tunteina miettiin, että mitä, jos tää enteileekin synnytystä :headwall: :ashamed:

Nyt aamulla hieman parempi olo, vaikka supistuksia jonkun verran tuleekin.
 
Eilen kävin lukemassa kyllä mitä ootte kirjotellu mutta en sitten jaksanu ite laittaa mitään..
Juu tosiaan perjantaina oltiin kattomassa sitä pmmp:tä. Tai no kattomassa ja kattomassa. Keikan piti alkaa klo 23.00, mutta paikan henkilökunta olikin päättäny että tytöt esiintyy vasta suomi ottelun jälkeen ja siinähän sitten odoteltiin, lopulta keikka pääsi alkamaan n. 00.30! Olin tosi väsyny jo odottamiseen ja fiilis oli tosi alhaalla :( No neljä biisiä ne kerkes vetämään ja viidettä alottivat kun tuli sähkökatkos ja laitteet ei enää toiminu!! Siinä vaiheessa sanoin kaverille että nyt lähdetään kotiin, mua alko pyörryttää ja olin todellakin niin väsyny etten enää jaksanu siellä olla. :( harmittaa ihan älyttömästi!

No parin viikon päästä helsinkiin hiusmessuille(hair open), toivotaan että edes se reissu menis hyvin. :D Jotenkin niin hauskaa kun lähtee viimesiä kertoja ulos pitää hauskaa niin tulee sitten kaikki vastoinkäymiset. Mutta sellasta sattuu. :)

Tänään sitten rv 27+0 :heart: :heart: Kovasti mäkin odottelen tuota 30 viikkoa, tuntuu että sitten ei tosiaan ole enää pitkä aika kun pikkuinen syntyy. :)

Mies oli ihana eilen kun alkoi miettimään miten pitkällä raskaus on jo ja sanoi ettei kyllä vieläkään kunnolla käsitä sitä että hänestä tulee isä, vaikka kaikki liikkeet ja kaikki on hänkin jo tuntenut. No kyllä viimeistään siinä vaiheessa sen tajuaa kun se pieni ihminen tulee ulos. :heart:

Huomenna sitten porukoiden luo, mun veljilläkin alkoi hiihtoloma niin mukava saada viettä heidänkin kanssaa kunnolla aikaa. :)

Jep, mutta nyt ei kyllä irtoo enää asiaa, eiköhän tossa jo ollu. :D

Riikka ja pikkuinen 27+0 :heart: :heart:
 
Tässä ois kuvaa rv 28+2



Torstaina ois neuvolalääkäri, sit näkee että jatkuuko saikku vai jäänkö sit kotiin. Kovasti on supistellut. Kävin perjantaina streptokokkinäytteessä, ajattelin kysyy vasta to tuloksen ku sinne menossa kuitenki.

Sanse ja Eemi 28+3
 

Yhteistyössä