Heipat täältäkin. Tossa äskön lueskelin viestejä, mutten millään muista, mitä kenelläkin oli. Viime viikon olin talvilomalla ja muutenkin tuntuu et koko ajan on jotain menoa niin en oo täälläkään ehtinyt käydä lueskelemassa.
mutta jotain kommentointia:
BTL huih, nyt vaan lepäilet, ettei paikat aukene enempää! Sulla onneksi on kuitenkin viikkoja jo suht paljon ja koko ajan tulee lisää, toivotaan et pääset sinne rv 37 asti!
varanikki kiitti tyynyvihjeestä närästykseen. Mulla se on tullut taas kaveriksi, normaalioloissa (ei raskaana ) ei närästystä oo, mut nyt on sitten senkin edestä
kakkosen odotuksessa siihen vaivaan tutustuin ekaa kertaa elämässäni ja nyt tuntuu et tää on vielä pahempaa kuin silloin.
Hienoja vaunuja ootte ostelleet
meillä on vaunuissa puolikovakoppa
mä halusin kovan, mutta totesin, että sen säilytys on hankalaa niin tuo puolikova on kompromissi ja totesin, että se on ihan täydellinen!! Kesällä siinä on se, että ilma kiertää hyvin ja talvella sen saa helposti lämpöpussiksi kun pikkuihminen on jo sen verran isompi, että vaunuissa tarvitsee valjaat.
maito mulla tulee jo jonkun verran. Ei missään lammikossa oo tarvinnut nukkua, mutta sen verran, että huomaa että sielläkin jotain tapahtuu. Uusia utareenkannattamia pitäis kyllä käydä ostamassa kun kaikki on pieniä
lehmä mikä lehmä.
kyllä se aika menee, jotkut ovat jo +30 viikoilla, huih!
mutta samalla niin ihanaa, kohta meillä on omat nyytit sylissä :heart: itellä vielä tuohonkin on matkaa, mutta aika kuluu.
tatomira ja itu 27+4