Heippa hei!
Jospa tällä kertaa vähän pidemmän kaavan mukaan kirjottelis. Oon nyt tarkemmin ehtiny teijän kuulumisia lueskella, niin paljon on juttua tullut viime aikoina.
Varanikki: En jää sulle paljoa painossa..olo on kyllä aika iso! Mulle vois laittaa
punasen sydämen listoille kunhan päivittelet, tosiaan tyttö tulossa 80% varmuudella. :heart:
Kaikille paljon kiitoksia onnitteluista! Onnelliselta tuntuu!
IhanaOmena: Nimi tosiaan vaihtui kyllä, siihen tottuminen ei tunnu kovin vaikealta, mutta se et on jonkun vaimo särähtää yhä kummallisesti korvaan.
Se vaan kuulostaa niin kummalliselle!
Maira: Onpas sulla ollut kammottava uni! :hug:
Katsu: Miten voi esikoinen? Sullakin hirveä uni! On ihan kamalaa herätä hirveästä unesta, jos uni on iveläpä tuntunut todella todelliselta.
buam: Toivottavasti siellä kaikki kunnossa. :hug:
miikulaisella mielettömän soma masu...kaukana siitä mitä omani, vaikka omastakin tykkään. Kurjaa sun vointi ja työpaikan kuviot. Jaksamista!
BTL: Ei muuta nyt kuin ahkerasti lepäilyä!
A-L-M, Selis ja muut: Maitoa täälläkin alkanut tihkumaan. Mies oli seksin aikana huomannut, pitänyt vaan huolen etten mä huomaa ettei fiilis häviä.
Nyt mä oon huomannu jo itekin, suihkun jälkeen muun muassa. Lammikoita ei täällä kuitenkaan.
Ei linea negraa, ekat raskausarvet kylläkin masun alaosassa, silleen et peilin kautta voin niitä "ihailla". Aika pieniä ja huomaamattomia toistaiseksi. Ja masu valtava.
Muuten sit omista kuulumisista. Eli viime ke tosiaan naikkarilla viimeks. Pissan vuorokausikeräyksessä proteiinia 1,3g ja paineet koholla eli sairasloma jatkuu ja lääkityksiä nostettu. Pohtivat osastolle sisäänottoa, mut sisätautilääkäri päästi kuitenki kotiin kun voin kotonakin paineita mitata ja sitä pissaa kerätä ja olo oli ok. Nyt ens viikon ke, 3.3. meen taas sinne tsekkailtavaks ja saan tietää kuin paljon proteiinia tällä kertaa. Mut joo, munuaiset rasittuneet. Nyt sit seuraillaan et kehittyykö raskausmyrkytys vai onko vaan raskaudenaikaista verenpainetautia. Tuskin enää töihin palailen. Verensokerit on tosi hyvät ja diabeteksen kans muutenki hommat toimii. Sit toinen juttu oli et mulla on pikkasen liikaa lapsivettä (joka osaltaan selittää vatsan kokoa). Se ei oo ilmeisesti vaarallista pienelle tai mulle, mut sitäkin seuraillaan. Usein kuulemma diabeetikoilla lapsivettä on runsaammin. Vauva tosiaan 80% todennäköisyydellä pieni
tyttö :heart: ja painoarvio silloin viime ke oli 1068g. Vilkas ja hyvinvoivan oloinen tyttö! Liikkeet tuntuu hyvin ja neidolla alkaa tosiaan rytmiäkin näkyä. Näillä mennään.
Voikaa naiset hyvin! Ja teijän pienet myös!
-emv ja papustiina 28+2