<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

Pilkkuliini,en mä ole huolissani vaiks kohdunsuu onkin auki yhdelle sormelle. Kohdunkaula on kumminkin sen 3cm eikä ole pehmentynyt. Edellisellä kerralla olin auki sormelle jossain rv 38 mut siltikään vauva ei lähteny ite syntymään vaan käynnistettiin (ja synnytyskin kesti pitkään). Mulla on hassu fiilis että tämäkin yksilö on tiukassa joten siksi aion tehä toukokuussa kaikki poppakonstit :kieh:
 
häsätius, samanmoisia tuntemuksia täällä. Mä en oo ollu huolissani.

Äitiyspakkaus haettiin eilen postista! Vajaa kolme viikkoa meni että sain päätöksen ja pakkauksen. Minimi rahat sieltä tulee, mut niin mä osasinkin epäillä.

Lääkärissä päivystyksessä oltiin eilen kun mulla toinen poski alkoi särkemään ja epäilin poskiontelontulehdusta ja sehän se olikin. Nyt oon antibioottikuurilla, mut eihän tuo kipu vielä oo mihinkään kadonnut. Huonosti tuli yölläkin nukutuks kun poskeen sattui :( .

Täällä on -20 pakkasta ja pitäis apteekkiin lähtee käymään ja illalla töihin... Onneks huomenna on vapaata ja saa ottaan ihan rennosti!

Selis ja "mötkäle" 25+3
 
Me ostettiin tänään pinnasänky :heart: Kovasti tekis mieli koota se, katotaan malttaako sitä mielensä kun eihän tuota vielä pariin kuukauteen tarvis.....

Ja auts auts kun pikkusen käveli kaupungilla :kieh: Noo, ilta rauhakseen, hyvää ruokaa ja leffaa..

Lauantaita kaikille!

ALM 29+5
 
emv
Nopeesti vaan A-L-M siitä sokeroinnista lisää. Kuuden viikon välein sielllä kannattais kuulemma alkuun käydä, sit vähitellen karvan kasvu entisestään hidastuu ja vähenee. Mulla ainakin vielä paikat yhä reilun viikon jälkeen pehmeät ja sileät :LOL:

Tuun vaikka huomenna lueskelee teijän kuulumisia lisää ja paremmin ja kertomaan omistani.

Pus, emv ja papustiina (james jessenpoika on mitä ilmeisimmin tyttö viimeisimmän ultran perusteella) 28+0 POKS :heart:
 
buam Toivottavasti siellä kaikki hyvin! :hug:

Riikka onpa kurjaa, jos tuosta painosta huomautelaan. eikös kuitenkin sellanen n. 500g vko oo ihan normaali :hug:

miikulainen ihana masu :heart:

haave olipas varmasti säikäyttävää, mutta onneks pikkuisella kaikki hyvin!

ALM hihiii! :D itekin oisin varmasti nokkani siihen ekaks työntäny :D

katsu juu, tuo tauti on tosi kurja lapsilla. ei muutako pihalle hengittelemään kylmää ilmaa, jos tulee toiste :hug: Toivottavasti siellä ollaan paranemaan päin!

pilkkuliini on joo, varsinkin tää ensimmäinen kokemus :heart:

häsätius mulla noita vatsan tuntemuksia on vaikka minkälaisia, mut tuohon en soaa sanoa. oisko kuitenkin noita mitä ite arvelet?

Selis oih, sinnekin pakkaus saapunut :heart: Paranemisia! :snotty:

Kaikille poksuonnittelut ja varsinkin niille, jotka on uusilla kymmenillä :heart: Niin se toukokuu vain lähestyy :)

Täällä kans orastavaa flunssaa, todella ärsyttävää :snotty: tulis nyt kunnon kuume, joka veis tän nuhan pois kerta laakista. Maanantaina olis sitten neuvolalääkäri. Jännittää, että miltä tuo alapää näyttää :D
 
Kurkunpääntulehus oli täälläkin tossa pari viikkoa sitten kuopuksella, viikon sairasti. Oli tosi sitkee parainfluenssa, monta päivää 40 astetta kuumetta ja voi luoja niitä öitä kun pelotti, kamala tauti toi tulehus! tuntu et toisella happi loppuu kesken ja kovat kivut kurkussa :( Pieni vasta 1v3kk niin ei osaa ilmaista kipua muuta ku itkemällä. Kuumetta ei meinattu saaha talttumaa millää, koko aja siinä 39 ja yli lääkkeistä huolimatta. Pihalla käytii pakkasessa kävelemässä. Sitten nousi taas kuume ja näppyi, lääkäri meinas että adenoviruksen sai päälle.

No viime viikon oli sitten täysin terveenä kunnes sunnuntaina nousi jälleen 40 astetta kuumetta, sitä kesti 3 päivää (ei meinannu taas laskee minnekää), loppu ku seinää kuume (illal 39.7 ja aamul ei enää mitää). Sitten iski karmee räkätauti ja yskä (lääkäri sano että toine parainfluenssavirus iskeny) kuulosti ihan astmaatikolta jo. Sain luvan sit ventolinea antaa ja hunajaa ostin. Ootellaan nyt putkitukseen menoa, se ois 3.3. Josko se tästä sitten helpottas.

Itellä loppu kans kuuri just poskiontelontulehukseen. Nenä on vähä välii tukossa, heti ku nasolin lakkaa vaikuttamasta ni tukossa on taas =( Nyt olen saikulla sitten supistelujen ja selkäsärkyjen takia. Ei pysty kassalla istumaan kun tulee kivut =/ Kohdunkaula oli sen 2cm enää joten lyhentymistä tapahtunu 1cm. 4.3 on sit lääkäri ja saan kuulla mikä tilanne on sit ja jatkuuko saikku äippälomaan asti.


Että tällästä omaa napaa tällä kertaa..

Sanse ja Eemi 27+1
 
Kylläpäs se aika menee nopeesti 30+0 PoKS PoKS :D
10 viikkoa vielä!!

Sitten tulee vali vali osuus :kieh:
Alkaa meinaa tää äippä olemaan aika väsynyt ton esikon sairasteluun, tai lähinnä noi yöt vie voimia..Johan tossa yksi yö menikin niin ettei yksinyt...Viime yönä oli taas sillanen kröhä, et huhhei...
Kuinka sitkeitä nää pöpöt oikeen on ku tuntuu, ettei parane ollenkaan..Kuumetta ei onneksi torstain jälkeen ole ollut, mut toi yskä...
Meillä tyttö hyppii jo pikkuhiljaa seinille ku ollaan kuusi päivää oltu sisällä :/
Onneksi huomenna on tytön neuvolalääkäri niin saa samalla katsoa vielä ettei tauti ole mennyt keuhoihin/korviin!

Yöt on muutenki tuskaa, kun tuntuu ettei missään asennossa pysty nukkumaan ja masuasukki on sit kans ihan sekaisin ku äippä nousee monta kertaa yössä joko käymään vessassa tai katsomaan esikkoa..Aina kun pääsen takaisin sänkyyn niin alkaa kunnon biletys mahassa..

Juup, anteeksi purkautuminen :ashamed:

 
Auh, puntari näytti 88,5 kg |O :whistle: Kuka on syöny taas miten sattuu?? No miiinää.. :wave: Varmaan tulee nyt viikkopainoa liikaa.. Nojaa tulkoot :attn: B)

Eilen tuli pyöreitä viikkoja, nyt siis 30+1 =) Ei oo enää paljoa jälellä. Mikähä lie ko ihmiset loksauttaa leuan auki ko kerron millon on laskettu? :kieh:

Viime yö meni pyörien. Laitoin taas uuden tyynyn patjan alle, joten jospa ensi yönä.. Siis tämä vinkkinä närästyksestä kärsivillä, pääpuolta ylös vaan. Helpottaa edes vähän.

Kyllä mää lueskelin kaikkien kuulumiset, mut en vaan taas muista mitä piti kommentoida ja tuo hella kutsuu, joten lyhyestä virsi kaunein :D Jaksuja!! :hug:

:wave: :wave:
 
Lukematta uusimpia tervehdyksiä kerron pikaisesti omat terveiseni Kättäriltä :attn:

Menin pe klo.17 Kättärille kovien ylävatsakipujen takia, jotka itse olin arvioinut tosi pahaksi närästykseksi mutta he halusivat tarkastaa asian. Minulla olin myös ollut kämmenten kutinaa. Kaikki arvot olivat ok ja olinkin lähdössä jo kotiin mutta sisätutkimus paljasti että kohdunsuu oli väljästi sormelle auki ja lääkäri tunsi A-vauvan pään :eek:
No kotiinlähtölupaus peruttiin ja mut otettiin osastolle lepäämään. Eilen tilanne ei ollut muuttunut, joten sain luvan tulla kotiin jatkamaan lepoa, saan siis liikkua saman verran kuin osastolla eli vessaan ja syömään :D Ja heti pitää ottaa yhteyttä jos tilanne muuttuu.
Kontrollikäynti on viikon päästä maanantaina ja siihen asti aion tosiaan olla täydessä levossa ja sitten kyselen lisää, jos vaikka sais kaupassa käydä tai lyhyellä kävelyllä :snotty:
Ihanaa päästä kotiin lasten kanssa :heart: :heart:
Menen kuitenkin takaisin vaakatasoon kun oli kotiintuleminen jo tarpeeksi rasittavaa.

Hyviä vointeja!

BTL :heart: :heart: nytty + mytty 29+0
 
BTL, huih. Ompa jännät paikat siellä. Onneks kuitenkin pääsit kotiin lepäilemään kun osastolla lepäily on tuskasen tylsää. Toivottavasti tilanne rauhottuis ja vauvelit pysyis vielä masussa kauemmin.

Varanikki, mä oon kanssa nykyään tolla linjalla et tulkoot sitä painoa jos on tullakseen. Saahan ne kilot karistettu jälkeenpäin pois, pääasia että pikkunen kasvaa ja voi hyvin.

tirpunen ja Sanse :hug: :hug: . Toi pienten sairastelu vie kyllä niin voimia. Pikaista paranemista molempien perheille!

ALM, meilllä jo pinnasänky ja oon kovasti miettinyt et pitäiskö jo tuo koota :D .

Äippäpakkauksesta todella tykkäsin. Ainoo mikä ei ollu oikeen kiva oli se oloasu, musta oli jotenkin sellasen likasen värinen. Toistaiseksi kuitenkin vaatteet laatikossa, en oo vielä niitä alkanut pesemään. Kestovaippojakin oli kivasti enemmän kun esikoisen kohdalla, vaikka onhan noita jo jonkin verran valmiina.

Vähän alkaa jo olo paranemaan. Oltiin tänään koko perheen voimin ulkonakin aamusti. Ei onneks ollu hirmu kylmä, naama tahtos paleltua ja koiralla tassut. Ihan hyvä että parempaan suuntaan on olotila menossa kun huomenna ois taas työpäivä.

Niin ja on se aika vaan menny hirmusen nopsaan kun osa poksuu jo viikoilla 30!! Seuraavaks ruetaan jännää kenen vauva syntyy ekan :) .

Selis ja "mötkäle" 25+4
 
BTL Toivottavasti pikkuset vielä jokusen viikon pysyisivät kyydillä!

Mulla on iskenyt ihan älytön väsy. Ei jaksais tehdä mitään. Tätä ollut jo muutaman päivän. Tiistaina ois lääkäri-neuvola. Toisaalta tekis mieli jäädä vähäks aikaa saikulle, kun en oikeen jaksa enää töissä. Todella vaativaa, haasteellista aikaa siellä nyt. Mutta toisaalta en kuitenkaan millään haluaisi vielä sairaslomalle. Huoh. Oispa nyt ees hiihtoloma, kun sillon ois lomaa to ja pe. Mutta sekin loma on vasta 10 viikolla. Valitusta.
Nyt kuopuksen kans pakko mennä hetkeksi pihalle palelemaan...

lypy 27+1
 
BTL huii.. Kovasti jaksamista sinne ja lepoa! :heart:

Sanse ja tirpunen :hug: toivotaan että pikkuset alkais tervehtymään nyt kohti kevättä =)

Haave :hug:

Huii ku osa poksuu jo 30+0! Onnea uusille kymmenyksille! Ja myös muille poksujille!

emv onnea tyttölupauksesta :heart:

Omaa napaa...
Kiloja on oman puntarin mukaan 60,5kg, eli 6kiloa ois nyt lähtöpainosta ja itsellä se jo tuntuu huomattavasti tän olemisen kanssa, ku oon muuten niin hirmu pienikokoinen. Eipä muuten mua toi painonnousu huoleta, saahan niitä sitten karistettua kun vauva on syntynyt.
Torstaina ois sitten neuvola.

Hieman työpaikan kanssa ollu ongelmia :( Sairaslomaa oon joutunu ottamaan, ja nyt sit yhtäkkiä esimiehen ollessa lomalla hänestä alempi "päällikkö" totes että ei neukkulan s-todistukset kelpaiskaan enään? Huomiseks aika työpaikkalekurille sitten.. Neukkulääkärin kanssa juteltiin, että katotaan mitä työterveyshuollosta sanovat, mutta hänestä minut vois passittaa pidemmälle sairaslomalle, jopa äippäloman alkuun asti. Ei meinaan mm. selkä taho kestää, yöt menee todella tuskaliaasti.. Ei kärsis istua, ei seistä, ja makuulteenkaan ei ole hyvä. Kiusallisemmaks tekee vielä, että mulle on puhjennu pukama, ja ei raaski istua sitten hetkeksikään senkään takia. Tänään sitten ekan kerran turvonnut jalatkin kunnolla oikein, sukan ku otti pois niin hetken päästä ei mahtunu enää sukka takas jalkaan.. :(
No ei tässä muuten mitään ku kotona ois, niin sais hissukseen olla ja tehä mitä pystyy, mutta töissä ei kärsi olla, ja kun tuntuu vielä että silmätikuks on siellä joutunu sairasloman takia, niin mielikin vähän maassa.. Mä en ainakaan itse halua töissä olla niin että siel sit kärsii ja itkua vääntää ku koskee ja särkee..

Pakko se on mennä vaakatasoon ja kerätä kaikki tyynyt jalkojen alle..

Hyviä vointeja kaikille!

Miikulainen ja rääpäle 27+5

 
lypy, oisko sulla hemppa laskenu ja väsy johtuis siitä? Tuo väsymys vie niin voimat. Jaksamisia :hug: .

Miikulainen :hug: :hug: . Eipä kuulosta sunkaan tilanne kovin kivalta. Sairasloma taitais olla paras vaihtoehto kun eihän tuollaisilla olotiloilla voi töissä olla!!!

Oma olo huomattavasti parempaan suuntaan menossa, yes! Hirmusen energinen olo kun vertaa aikasempaan. Mies onkin tuossa rauhotellu että muista ottaa iisisti vaikka olo onkin jo parempi. Vauvanvaatteita tuli taas kaivettu lisää esille ja oottavat tuossa pinossa pesuun menoa. Meillä on kyllä noita vaatteita valmiina jo niin iso kasa ettei tarvii kyllä ite lisää hankkia ainakaan ens alkuun.

Selis ja "mötkäle" 25+4
 
Miikulainen: Kyllä neuvolan sairaslomatodistukset on ihan yhtä päteviä, soita vaikka liittoon ja kysy varmuudeks.

Meillä alkaa lenssu helpottaa. Eilen ostettii vaporizer kuivahöyrystin ja en tiiä johtuko siitä + pyykeistä kuivumassa pojan huoneessa vaiko vaan sattumaa mut poika nukku 21-6.30 putkeen =) Suosittelen sen ostoa flunssasta kärsiville.
 
emv
Heippa hei!

Jospa tällä kertaa vähän pidemmän kaavan mukaan kirjottelis. Oon nyt tarkemmin ehtiny teijän kuulumisia lueskella, niin paljon on juttua tullut viime aikoina.

Varanikki:
En jää sulle paljoa painossa..olo on kyllä aika iso! Mulle vois laittaa punasen sydämen listoille kunhan päivittelet, tosiaan tyttö tulossa 80% varmuudella. :heart:

Kaikille paljon kiitoksia onnitteluista! Onnelliselta tuntuu! IhanaOmena: Nimi tosiaan vaihtui kyllä, siihen tottuminen ei tunnu kovin vaikealta, mutta se et on jonkun vaimo särähtää yhä kummallisesti korvaan. :LOL: Se vaan kuulostaa niin kummalliselle!

Maira: Onpas sulla ollut kammottava uni! :hug:

Katsu:
Miten voi esikoinen? Sullakin hirveä uni! On ihan kamalaa herätä hirveästä unesta, jos uni on iveläpä tuntunut todella todelliselta.

buam: Toivottavasti siellä kaikki kunnossa. :hug:

miikulaisella mielettömän soma masu...kaukana siitä mitä omani, vaikka omastakin tykkään. Kurjaa sun vointi ja työpaikan kuviot. Jaksamista!

BTL: Ei muuta nyt kuin ahkerasti lepäilyä!

A-L-M, Selis ja muut: Maitoa täälläkin alkanut tihkumaan. Mies oli seksin aikana huomannut, pitänyt vaan huolen etten mä huomaa ettei fiilis häviä. :LOL: Nyt mä oon huomannu jo itekin, suihkun jälkeen muun muassa. Lammikoita ei täällä kuitenkaan.

Ei linea negraa, ekat raskausarvet kylläkin masun alaosassa, silleen et peilin kautta voin niitä "ihailla". Aika pieniä ja huomaamattomia toistaiseksi. Ja masu valtava.

Muuten sit omista kuulumisista. Eli viime ke tosiaan naikkarilla viimeks. Pissan vuorokausikeräyksessä proteiinia 1,3g ja paineet koholla eli sairasloma jatkuu ja lääkityksiä nostettu. Pohtivat osastolle sisäänottoa, mut sisätautilääkäri päästi kuitenki kotiin kun voin kotonakin paineita mitata ja sitä pissaa kerätä ja olo oli ok. Nyt ens viikon ke, 3.3. meen taas sinne tsekkailtavaks ja saan tietää kuin paljon proteiinia tällä kertaa. Mut joo, munuaiset rasittuneet. Nyt sit seuraillaan et kehittyykö raskausmyrkytys vai onko vaan raskaudenaikaista verenpainetautia. Tuskin enää töihin palailen. Verensokerit on tosi hyvät ja diabeteksen kans muutenki hommat toimii. Sit toinen juttu oli et mulla on pikkasen liikaa lapsivettä (joka osaltaan selittää vatsan kokoa). Se ei oo ilmeisesti vaarallista pienelle tai mulle, mut sitäkin seuraillaan. Usein kuulemma diabeetikoilla lapsivettä on runsaammin. Vauva tosiaan 80% todennäköisyydellä pieni tyttö :heart: ja painoarvio silloin viime ke oli 1068g. Vilkas ja hyvinvoivan oloinen tyttö! Liikkeet tuntuu hyvin ja neidolla alkaa tosiaan rytmiäkin näkyä. Näillä mennään.

Voikaa naiset hyvin! Ja teijän pienet myös!

-emv ja papustiina 28+2
 
Pikaisesti ja tylsästi vaan omaa napaa, kaikkien kuulumiset kyllä luettu :ashamed:

Eli tänään kävin sitten lekurilla, laitto nyt 2vko saikkua ja antoi puhelinajan, jolla sitten tarvittaessa (eli lähinnä muodollisuus) sitten jatketaan äippäloman alkuun asti. Töissä käväisin ja sielläkin nyt sijais- ym asiat sillä ajatuksella etten enää töihin palaa, avaimenkin palautin... Pomokin hieman harmitteli kun ei lekuri suoraan kirjottanut loppuun asti, mutta tosi ymmärtäväinen oli. Hieman haikea fiilis, vielä täytyy käydä sit kaapista hakeen tavarat ym, ja kai niitä työkavereita tulee poikettua kahvittelun merkeissä kattomaan.

Neuvola myöskin oli tänään, kaikki hyvin. Sf edelleen yläkäyrän tuntumassa, 29cm. Painoa tullut sopivasti, RR ja pissa ok, Hb taas laskussa (laiskimus ei ole syönyt rautaa lähellekään päivittäin..). Niin ja unessa oli pienoinen sykkeestä päätellen ja raivotarjonnassa ja aikas alhaalla, kysyikin että painaako vauva alas. Ja kyllähän se painaa, siinä varmaan osasyy tälle kivulle.

Palaan taas paremmalla ajalla, täytyy päästää tuo ukko tähän koneelle :kieh:

ALM ja kulta 30+0 :heart:

muoks. emv:lle kiitokset sokeri-infosta ;)
 
Kiitokset tsempeistä :wave: Kyllä säikähdin sillon perjantaina :ashamed: Mutta onneksi on vielä mahdollisuus että kohdunsuu sulkeutuu ja kiinteytyy, tai ettei ainakaan menisi pahemmaksi.
Mutta sanoin kyllä kaikille minua hoitaneille että en ole vielä synnyttämässä kun toukokuulle olen menossa tai vähintäänkin viikolle 37 :saint: Että huoletta vaan :D
Siksi tilanne vaan oli niin outo kun edelliset odotukset menny molemmat loppuun asti kiinni ja kiinteänä ja supparit aukassu paikat TOSI hitaasti eli synnytys kestäny molemmissa yli 12h ja nyt kun ei ole mitään kivuliaita vielä ollukaan ja onkin jo pehmennyt ja auennut niin olin ihan et hä :eek: Siksikin tilanne jännittävä kun en osaa sanoa mikä aiheuttaa rasitusta jne.

Mut on tää kotonaki lepäily hankalaa mulle :ashamed: Mä niin haluaisin tarttua imuriin ja siivota ja muuta :ashamed: Enkä oo sängyssä koko päivää pysyny mut en kyllä pahemmin rasittanutkaan, tiedän että vieläkin rennommin voisi ottaa mutta mutta.. Menkkajomottelua ollut välillä ja kivuttomia supituksia edelleen mutten jaksa niitä enää laskea, vasta jos ne kunnon kivuliaat alkaa.
Ja jos ne alkaa niin sitten tulee lähtö naistenklinikalle kun Kättärille mennään vasta kun on 34 viikkoa täynnä ja sinnekin vielä matkaa 5viikkoa :whistle:

Mies vei tänään kelalle ne paperit ja siellä on kuulemma ruuhkaa, eli varmaan sit menee aikaa ennen ku pakkausta on tulossa. Mut kuukauden päästä ajattelin alkaa kaivelemaan kellarista vaatteita =) Sitten saan ehkä jo ite niitä pestäkin :D

emv: tyttöuutisia :heart:

Täytyisi suihkuun mennä :wave:

BTL :heart: :heart: nytty + mytty 29+1
 
emv
Hei kaikille kotona päätä seinään hakkaaville, kipeille ja turhautuneille vielä erityiset halit :hug: Tsemppiä! Koittakaa jaksaa lepäillä! Mieluummin kotona ku osastolla, eiks juu? :wave:
 
emv, tyttölupauksesta onnea :flower: !

ALM :hug: . Parempi kuiteski saikulla kun väkisin kipuilujen kanssa töissä, mutta uskon että on haikee olo.

BTL, täällä pidetään peukkuja että vauvat pysyy matkassa sinne viikolle 37 :D . Tosin veikkaan että rupeet olee jo musuasukkeihin siinä vaiheessa melkosen kypsä...

Mulla prakaa selkä :( . Tänään töissä ilmeisen rankka päivä kun selkä on nyt ihan jumissa, pelottaa vaan millanen se on aamulla :/ . Toivotaan kuitenkin parasta että oon vaan rasittanut itteeni liikaa ja on ohimenevä vaiva.

Selis ja "mötkäle" 25+5
 
Kiitos kaikille haleista!

Kävin sitten siellä työterveyslekurilla, joka kirjotti 2vkoa sairaslomaa aluksi. Naurahti hieman ku sanoin että alempi esimies oli sitä mieltä et neukkulan tod. ei kelpaa. Ja totes että kyllä siellä neuvolassa mua paremmin osaisivat neuvoa ja hoitaa. Ja etenkin tässä tapauksessa kun tälle selälle ja näille kivuille ei paljon mitään ole tehtävissä. Nyt sit määräs matkapahoinvointilääkettä otettavaks panacodin kanssa, jos se pahoinvointilääke auttas tuomaan esille sitä kipua lievittävää vaikutusta paremmin panacodista, ja veis sivuvaikutuksia pois.. Mutta väsymys tulee sit tuplakertaisena??
No oon ny sit yötä vasten ottanu, katotaan aamulla mikä tulos.. :| Jos tästä tulee vaan entistä pökkyräisempi olo niin kyllä viskon noi lääkepurkit jonkun silmille vielä..
Onneks oli töihin lomalta palannu ylempi esimies, niin sairasloman jatkon kertominen sujui vaivatta, eikä syytäkään siis todellakaan edes kysynyt.

Sanse Joo niin luulis tosiaan kelpaavan, mutta työnantajalla on silti oikeus vaatia käyttämään työterveyshuoltoa. Tai näin mä olen ymmärtänyt :eek:

No mutta katsotaan miltä tilanne näyttää reilun viikon päästä, itse en kyllä usko tän olon tästä enään kohentuvan, ainakaan niin että työkuntoseks pääsisin täyspäiväseks..

Positiivista on että rääpäle potkii ja liikkuu todella runsaasti päivittäin, kuperkeikkoja heittelee eikä vielä taida läheskään olla valmis asettumaan viel aloilleen :whistle:

:hug: :hug: muillekkin tarvitsijoille!

Taidan yrittää nukkumista, jos näistä lääkkeistä nyt sit ois jtn tehoa.. :|

Miikulainen ja rääpäle 27+6 :heart:
 
emv: Kiitos kysymästä, esikoinen voi jo hyvin, lähtee tänään jo päiväkotiin. Ja mie töihin, olis vielä 11 työpäivää jäljellä :)

Kävin eilen siskon seurana retrovaatteita myyvässä lastenvaateliikkeessä. Kyllä vähän houkutti ostaa jotain, mutta sain pysyttyä päätöksessäni, etten mitään osta. Tosin meillä ei ole paljon alle 60 senttisiä vaatteita ja saattaa olla että niille olisi keskosen kanssa käyttöä, mutta laitan sitten jonkun muun asialle, jos on syntyessään niin pieni.
 
Miikulainen Hyvä että oot saikulla! Kuulosti jo niin rankalle tuo sun töissä olo... Ja niin tutulle. Nyt sitten vaan hyvin ansaittua lepoa ja toivottavasti ne kivutkin siitä helpottaa kun voi olla hissukseen. Ainakin itellä näin on..

BTL Ymmärrän niiiiiiin turhautumisen kotona oloon.... Harmittaa tosi paljon, kun nytkin pitäisi tosiaan imuroida, eikä pysty. Tässä vierashuoneessa (noo, ei kauaa siinä tarkoituksessa) pitäisi vaihtaa järjestystä, enkä pysty. Kaupassa en uskalla hirveesti yksin käydä, tekee se kassien nostelu ja kantelu kipiää. Siispä sitä on isommissa urakoissa täysin miehestä riippuvainen. Ja se ahdistaa..

Selis toivotaan että menisi ohi :hug:

Katsu oih, retrovaatteita :heart: Saako udella missä päin tämmönen liike on, tahtoo kanssa!!

Tänne ei kuulu yhtään mitään, kipuilua ja oleilua :LOL:

ALM 30+1
 
Dodih, sytän lisätty emv:llekin :wave:

Mietin tässä just kovasti että joko sitä itselleenkin liimaisi tonne semmosen somasen, mut en taida... :D B)

Ihana rymmyytys käy mahassa taas, niin oikeen että ite hätkähtelee kun niin timakasti pukkaa. Ei siis sattuvasti mut kiukkusen olosesti niin että iljettävältä tuntuu :D

Närästää :kieh: :kieh: Toinen paketillinen Rennietä menossa puolillaan, eli tässä odotuksessa tulee uus enkka :LOL:

Tisut ei oo vuotanu vielä mulla..

Painoarviota vauvalle en löytänyt mistään neuvolakortista, liekö sitä sinne kirjattukaan :eek:

Maanantaina neuvola, pitäsi koittaa muistaa olla pissimättä ennen lähtöä, viimeks jäi pisut ottamatta kun ei vaan tullut tilkkaakaan pihalle. Samalla sain hyvän hemppariarvion, joka takuulla johtu siis mun "kuivuudesta" :kieh:

BTL takuulla turhauttaa kotona lorvia. Teetkö käsitöitä? Luetko? Ristikoita? Kaikkea mitä et TAKUULLA ehdi tehä sitten kun "PUMM" :D :D

Häsätius, haluatkos että lisäilen sut pinoon? Annappa tietoja jos haluat =)

Nyt ruokahommiin taasen :wave:

Pst 1000 viestiä täynnä :D :D :D (profiilista näkee )
 

Yhteistyössä