<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

Ultrassa käyty. Siellä kölli pikkunen vilkas kaveri. Ei juurikaan ollut paikallaan :D . Kaikki arvot oli kunnossa ja vastas viikkoja 11+6. Eli laskettuaika ois nyt sitten 4.6 sen mukaan, toki mieluummin tarinoisin täällä kun muut on jo niin "tuttuja".
Veriseulan tulokset tulee ens viikolla postissa. Saatiin vino pino kuviakin mukaan, niitä onkin nyt koko ilta ihailtu. Tosin ei oo mitään kovin selkeetä että tänne sais laitettu.

Sukupuolta ei varmaan haluta nyttenkään tietää, ei haluttu esikoisestakaan. Se on jotenkin jännää kun loppuun saakka pitää olla epätietoisuudessa. Tietty voihan se mieli vielä muuttua kun rakenneultra on vasta tammikuun puolessa välissä.

Vakuutus meillä oli hyvä juttu kun poitsu tulikin etuajassa. En tiiä oisko saanut näin jälkikäteen otettu. Tässä tokassa tehään siks samoin. Me kuitenkin ollaan julkisenpuolen terveydenhoitoa käytetty, mutta ei meillä korvatulehduksia kummempaa oo ollu.

ce-bra :hug: :hug: :hug: . Hirmuisesti jaksamista sinne. Tuo odottelu on juuri pahinta, toivottavasti päivät kuluis nopsaan ja saisit hyviä uutisia ens viikolla.

Alisa, mähän tuun näissä viikoissa ylivoimaisesti viimesenä kun tuo laskettuaikakin siirtyi. Ollaan kohtalotovereita siis :) .

Käytiin samalla vähän h&m:llä vaatteita hipelöimässä. Yhden paidan ostinkin, en voinut vastustaa :LOL: . Muuten toistaiseksi yritän oottaa että masu tästä hiukan vielä kasvais niin sit voisin ostaa toiset äippähousut.

Esikoiselle kerrottiin nyt kanssa tästä tulevasta vauvasta ja hän oli kauheen innoissaan. Tietty ei ehkä ihan täysin sisäistänyt vielä mutta oli niin suloinen kun silitti mun masua. Nyt on niin hyvät fiilikset!

Selis ja "mötkäle" 11+6
 
Pitkästä aikaan täällä taas, jotenkin ei oo vaan jaksanu käydä täällä. Tänään sitten oli niskapoimu-ultra ja kun oikeen lääkäri yritti ja äiti yritti ja isäkin yritti, niin saatiinhan se poimu sieltä mitattua 40 minuutin ultraamisen jälkeen :)

Vilkas oli ja ihan selkeesti irvisteli meille sieltä masusta. Seulakokeita ei voitu ottaa, koska pituutta oli huimat 7,1 eli pitää vaan odotella sinne viikoille 15-16. Muuten kaikki oli ok..vähän viikot muuttu, mutta laskettua aikaa ei vaihdettu, koska heitti alle 4 päivää.

Lääkäri näytti vähän 4D kuvaakin ja olihan se ihan hassun näköst'. Lääkärikin nauro meijän kanssa, että on ihan selkeesti miehen nenä :D (mulla ei oikeestaan oo ees nenää, pieni nysä ja sivuprofiili ihan olematon, joten eihän siinä paljon vaihtoehtoja ole ;) )

Luulenpa, että vaikka me ei kysyttäs sitä sukupuolta, saadaan se selville kuiteskin, kun joudun meneen jossain kohtaan punktioihin ja siellä viimeistään.

Eiku töihin ja hoitelemaan kuumeisia lapsia



 
Huomenta!

Plaah, huonosti nukuttu yö takana ja niskat jumissa :( . Onneks tänään on perjantai ja viikonloppu on vapaata. Ihan kiva töihin on mennä, mutta kun vaan oon niin poikki. Vaikkakin tää väsymys on jo alkanut hieman helpottamaan.

Meillä ei oo vielä mitään nimiä oikeestaan mietitty valmiiks, ehkä sitä nyt uskaltaa jo miettiä kun näki että kaikki on kunnossa. Meillä on se tilanne ettei tarvii varmaan mitään hankintoja tehdä vauvalle, tietty jos on tyttö niin vaatteet on osittain aika poikamaisia.

Mulla poksuukin tänään viikot nyt kun laskettuaika on tiedossa.

Selis ja "mötkäle" 12+0 poks :heart:
 
Mukavaa etten oo ainoo pikku viikoilla oleva... :)

Nimiä ollaan vähän heitelty ilmaan mut varsinaisesti mietitty ei mitää viel olla, kaikki aikanaa..Tänne ei mitään uutta, mahaa turvottaa ja väsymys ei ota rauhoittuakseen..Mä jo eilen mietin et kuinka selviän ens viikon aamuvuorosta kun eilinen iltavuoro meinas tehä jo tiukkaa, kai sitä on vaan sisulla painettava... :)

Sukupuolta ei meinattu kysyä vaikka rakenneultraan mennään, onpaha jotain yllätystä loppuun asti.. :D
Taidan mie ens viikolla tilata viel ajan yksityiselle ultraan, en nimittäin millään malta oottaa kyllä tammikuulle, makso mitä makso..
Eipä siinä, mä lähen pakkaa tavaroita viikonlopun maalle menoa varten ja sitten pikkuhiljaa töihin.
Onnea kaikille mukavista ultrakuulumisista! :flower: :heart:
Mukavaa viikonloppua!

Maira ja mytty 11+3
 
Huomenta!

Heti pitää kommentoida tuota sukupuoli asiaa. Me aiotaan se kysyä, mut mitä vähänkään merkit pitää paikkaansa ja mulle tehty ennustus, ni tän pitäis olla tyttö. Tosin tää raskaus on niiiiiiin erinlainen, entä esikoiselta, joka on poika. Esim. pojalta oksennin vissiin tasan 2 kertaa koko raskausaikana, eikä etomista tai oireilua ollut juurikaan muuten mutta tästä....
Pahoinvointi on loppunut (?) ehkä n. viikko, puoltoista sitten. Rintojen arkuus on edelleen läsnä. ja monia monia muita...
Lähinnä pojan raskaudessa voin vaan ihan älyttömän hyvin.

onnea kaikille ultrissa/neuvolassa olleille tasapuolisesti!!!

Kävin eilen ostamassa sen turvakaukalon. En vielä oo jaksanu ottaa kuvaa siitä, mut jos tässä viikonlopun aikana saisin otettua. Yhen ainoatakaan vaatetta en vielä ookkaan ostanu =)
Meinasin ostaa sen puvun, mut ajattelin kattoa nyt tänää oulusta kun sinne shoppaileen mennään. Pianhan se jo rakenneultrakin lähenee...
Mut nyt lukeen muut jutut ja kahvikupin ääreen.
Ihanaa alkavaa viikonloppua kaikille!!!

buam ja pikkumyy 17+2
 
Huomenia kaikille :)
Mäkin olen näitä loppukuulaisia ja rv:t on vasta 12+6 mut pikkuhiljaa tästä viikot kasvaa :)

Nyt oon voinutkin ihan hyvin :) keskiviikkona olo oli jotain aivan hirveää, mut eilinen meni ihan hyvin ja ei nytkään oo valittamista :) vähän väsyttää, kun remontti tuli valmiiksi ja nyt on illat mennyt siivotessa eikä loppua näy... eilenkin tuntu et vaan paikat meni enemmän sekaisin. Noh, kait se tuosta joskus selkiytyy.
 
Huomenta :)

Vakuutuksista puhuitte ja mulle iski paniikki heti :D joten pitänee lähtee kyselee minkälaisia vakuutuksia on tarjolla ja missäkin. Ittellä ei oo vakuutusta, meil ei oo ku autovakuutus. Asuntookin ajateltii jos samalla vakuutukset ottas. Äitee sano et kannattaa ottaa ku siit pian tulee korvavikanen niiku musta, mul oli aina putket korvissa ja mul on lonkkavika joka saattaa olla perinnöllinen nii siihenki varalle ois sit otettava.

sukupuolesta oon varmaan joskus sanonu jo jotain, mut me ei oteta selville. Tulee kumpi tulee. Ite puhun koko ajan tytöstä, samoin mun suku. Mutta miehen suku oottaa poikaa. Saapi siis nähä kumpi tulee =)

Tavarahankintoja aletaan tääl tammikuun jälkeen ostaan ja veljeltä hakemaan meille. Okei, tilasin eilen tutteja, kuviollisia harsoja ja tuttipulloja muutaman :p Nii ja sain vinkkiä muilt kissaihmisilt et kannattaa kuulemma paria kuukautta aikasemmin laittaa kaik tavarat valmiiks paikoilleen nii kissat ehtii tottua ja oppii et niihin ei saa koskea. Ehtii pestä petivaatteetki sit uudestaan jos kissa siel käy nukkumas.

Tääl vielkin kipeenä, eilen työterveydes kävin ja joku virustauti jyllää. Tais yöllä taas lämpöä olla, heräsin ainakin hiestä märkänä ja tää oksetus/mahassa mylläys on syvältä kun ei mistään reijästä tuu mitään.. :kieh:

Ai, oonko hehkuttanu kuinka ilonen oon ku mul näkyy maha :LOL: tai siis mulle sukulaiset sano et mulla ei näy raskausmaha missään vaiheessa koska on massaa niin paljon ympärillä.. mutta hahaa, maha puskee joka vaatteen läpi ja enään ei saa läskeistä kii ku on "kiinteä" :D Mieski sano eilen kun ison villapaidan päälle vetäsin et ei tuo hyödytä, näkyy se silti.. Pienistä asioista voikin olla ilonen =)

KyyneltenHymy & PikkuPomo 16+6
 
Mukavaa perjantaita! :)

Meillä huushollia siivottu ja verhoja vaihdeltu mutta nyt on parempi kai rauhottua.

Tässä aiheesta enemmän.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1576663


Ce-bra ja pikkuinen rv. 15+4 :heart:
 
ce-bra, mullakin kroppa välillä viestii että ois syytä hiukan himmata tahtia. Rauhassa nyt vaan :hug: .

babyy hyvä että kaikki ok.

Sanse, me poksutaankin samana päivänä :D .

Mä rupesin tossa oikeen harmissani miettii kun ei tarvii mitään hankkia. Se on musta osa odotusta kun saa hankkia kaikkia vermeitä. Hiukan tekis mieli hankkia tuplarattaat että pystyis sitten hyvin lenkkeilee koiruuden kanssa, esikoinen ei kuitenkaan jaksa kävellä vielä niin paljon ens kesänä. Joskos käytettynä jostain hommais.

Taisin unohtaa kokonaan sanoo että vuotojenkin syy on sitten selvillä. Mulla on istukka kohdunsuun päällä oikeen kunnolla ja sieltä todennäköisesti sitä verta tulee. Tänäänkin taas hiukan. Tarvii vaan pitää pikkuhousunsuojaa niin alkkarit pysyis puhtaana. Jos istukka ei oo rakenneultran jälkeen kohonnut niin sitten tehdään seurantaultra vielä. Ois kyllä ihanaa päästä sinne masuun kurkkaamaan vielä neljännenkin kerran :D .

Selis ja "mötkäle" 12+0
 
Selis Ilman muuta pysyt meidän messissä :) Määhän jään muuten tänne viimisimmäks roikkuun, jos vaihdat pinkkaa ;) Poksuonnittelut!

Belvis Oih, tekin ootte päässy ihaileen vauvasta 4D-kuvaa, hieman kateellinen oon ;) :whistle:

sanse Poksuonnittelut!

Kyynelten hymy ihanaa, ku masu alkaa kasvamaan ja kyllä sen ite tuntee :)

tyttö Onnittelut hyvistä uutisista! :heart:

Tänään meinas iskeä paniikki, kun en löytäny vaavin sydänääniä vaikka kuinka hain ja useampaan kertaan. Onneks ne jossain vaiheessa hetkeks vilahti dopplerin alle, niin johan rauhoitti mieltä. Jotenkin vielä taustalla riipii se possurokote.. Eilen muuten olis ollu keskenmenneen raskauden laskettuaika :ashamed:
 
Iltaa :wave:

[/b]tyttö Onnittelut hyvistä uutisista :flower: :heart:


Ce-bra :hug:

Vakuutuksista En muista olenko kommentoinut jo mut laitanpa vielä. Otetaan sit ku lapsi syntyy ni tapaturmavakuutus. Mikä on muillakin perheessä.

Mut kaikille mukavaa viikonloppua.

baby dream ja masuasukki 13+4
 
Hei vaan :wave: Tuolta kesäkuisista hyppään nyt tännekin pinoon, kun la vaihtui viikkoa aikaisemmaksi. Eli se olisi 28.5, synnyttämään olen menossa kättärille ja neljäs lapsi tulossa.
Olen kyllä käynyt melkeinpä päivittäin myös aiemmin teidän juttujanne lukemassa, kun tiedossa oli, että la osuu jonnekin kuun vaihteeseen.

zizilisko+nuppu 13+0
 
Iltaa! :)

Eilen sitten huomasin töissä, että herranjestas, koko 36 housuissa ei mene enään kiinni. No sit laitoinkin koon 40 housut, jotka pysyy päällä ilman vyötä, mutta pidetään se vyö nyt vaikka varuiks viel mukana ;)
Illalla sit kotona ikäviä työasioita yritin purkaa mielestäni ja olin tuntevinani kuplintaa. Ja rupesin mahaa tutkiskelee, niin kyllä se on sellasta kiinteyttä saanu ja kasvanu hieman. Tänään sit kuvasin, ja lisäsinkin kuvan tonne Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti-keskusteluun.

Joo eilisiltana ei ollut mitenkään kiva työvuoro.. Ja pisti taas todella mietityttämään, että enpä taida iltavuoroja tehä enään mielelläni kaupalla.. Mustalaismies meni maitokaapin kautta meiän takavarastoon ja sieltä henkilökunnan pukkariin ja mursi kaapit auki. Työkaverin puhelin ja lompakko lähti. Multa ei onneks lähteny mitään. Onneksi. No jälkeenpäin huomattiin se kameroista, että eipä jääny rysän päältä ees kiinni.. Toisaalta, eipä me oltas sitä paljoo estelty, eihän sitä koskaan tiedä onko noilla varkailla aseita yms, vartijatkin sanoneet et parempi olla estelemättä, koskaan ei tiedä miten se varas reagoi.. Muuallakin tehty samoin, ilmeisesti jotain hieman järjestäytyneempää rikollisuutta taas...
Pieni jälkishokki iski sitten kotona, tänään jo hieman parempi päivä. Onneks on nyt 2 vkoa vapaata, saa rauhassa pohtia ja puida tapahtunutta..

Tänään sit oli ensimmäinen hormoniryöppy, rupesin isännälle nauraa jostain ihan arkipäiväsestä asiasta ja sit yhtäkkiä mä vollotinkin kun mikäkin maailmanloppu ois tullu. Ja hetken päästä en enää tienny itkenkö vai nauranko. Puol tuntia meni sitten näin, ja nyt on vatsalihakset kipeenä.. Isäntä onneks kuittas huumorilla tilanteen.

Samoin oon huomannu, et hajuaisti on nyt todella herkillä, osaan suurinpiirtein kertoa mitä ruokaa ympärillä olevat ihmiset ovat tehneet/syöneet. Kamalaa :D

En nyt muista oonko kommentoinu, mut jooh, me ei haluta tietää sukupuolta. Päätettiin, että koska tää oli ylläriraskaus, niin saa olla yllätys synnytykseen asti. Pyydetään rakenneultrassa että ei vahingossakaan mainitse sukupuolta, samoiten 4D:ssä sittenkun siihen mennään.


Onnittelut kovasti hyvistä uutisista kaikille niitä saaneille sekä poksu onnittelut!
Ja zizilisko tervetuloa! :wave:

Jaahas, uniaika ja aamulla reippaana ylös aamuvuoroon hoitotyöhön vaihteluks :)
Miikulainen ja rääpäle 14+3 :heart:
 
Miikulainen otahan huomioon, että 4 D:ssä se sukupuoli näkyy varsinkin selkeästi, varsinkin jos on poika. Ei meillä jäänyt epäilystäkään esikoiselta et kumpi siel on, kun pippeli näkyy tosi tosi selkeesti siinä.
Et sanokaa lääkärille et kun takapuolta kattelee, et te että kato, jos että halua tietää.
 
Pikavisiitti!

Paljon en ole kerennyt/jaksanut käydä kirjoittelemassa, lukeut olen joka ainoan viestin. Hartiat paskana edelleen, kävin keskiviikkona hierojalla ja pari päivää meni taas panacodia nappaillen... Mikä siinä on että buranaa ei saa syödä vaan mielummin panacodia? Kun kokeilin pärjätä pelkällä panadolilla mutta ei siitä elosta tullu mitään... Tänään ole päättänyt olla ottamatta mitään särkylääkkeitä, vain jos pää putoaa lattialle niin sitte voin harkita.

Eilen kehuskelin miehelle että meidän tyttö (mulla on niin selvä tyttöfiilis!) mahassa on äitiinsä tullu ku ei jaksa innostua muusta kuin pitsasta ja jäätelöstä tumpsimaan tuolla mahassa. :D Jos tomaattia syö niin turha odottaa mitään liikkeitä. No eilen sitte söin vielä illalla tomaattia niin eiköhän pieni tumps tuntunut! Aluksi olin tosi skeptinen että onko nuo mitään liikkeitä/potkuja mutta ne tulee melkein heti syömisen jälkeen ja tuntuu tossa edessä. Ja mulla istukka on takaseinällä että sekään ei estä noiden liikkeiden tuntemista näin pienillä viikoilla.

No eipä tänne mitään ihmeempiä, kaikille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Muutenki tsempit kaikille toukouisille!

Haave & Helmi-Orvokki 16+0 *POKS!*
 
Moi..

Tänää anto olo hitusen periks käydä kaupas, etittiin lipastoa makkariin kun vauvan vaatteile ei oo tilaa ja en halu et vaatteet on kilokmetrin pääs hoitopöydästä. No eipäs sitä löytyny ja nojatuolitki on kadoksissa :/
Kaupassa käydessä sit ostin pienen pienet potkuhousut ja pienen myssyn jota voi sisällä sitten pitää.. Tai mies ihastu niihin potkuhousuihin nii pitihän ne ostaa ku se niit halus =)

Hengästyttekö te helposti? Musta tuntuu et pieniki matka nii loppuu kunto kesken. Kamala oli työterveyteen torstainamennä, kolmanteen kerrokseen rappusia talsin ja yhtä tuskaa oli, läähätin ku koira :LOL:

*Poks* *Poks*
KyyneltenHymy & PikkuPomo 17+0 :heart:
 
Joo mä oon huomannut ihan saman kun teen jotain tyyliin rappuset niin mä hengästyn tosi herkästi.
mä olen huomannut että mulla rupee maha jonkin verran kasvannut ihanaa. ja eilen huomasin kun aettuin aloilleni että tuntui kun kupla olisi poksahtanut mahastani..
meillä esikoinen on niin mustis jo nyt että äiti ei saisi kaivella pienii vaateita.. kohta meen kyllä osteleen jotain pientä en maltais millään odottaa no mulla on viikkoja tiistaina 15rv kyllä vain viikkot menee nopeesti tuntuu kun vasta olisin tehny testin joka näytti että meille on tulossa vauva.. ja nyt on jo kuitenki menny siitä jokunen aika niin se vaan menee ja kohta huomaa että se vauva on kainalossa... mutta taidan mennä touhuun ... hyvää päivän jatkoo kaikkille.. t: baby & maha asukki 14+1 :heart:
 
Heipsan piiitkästä aikaa -täällä myös näitä loppukuun mammoja! Hurjan pitkällä osa tosiaan jo on, ihanaa :). Heti alkuun onnitteluja hyvistä ultra-kuulumisista ja ihania masukuvia olette tänne myös laittaneet.

Hengissä siis ollaan -niin minä kuin masu-asukkikin. Olen ollut tuhottoman väsynyt, joten en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa.. Palasin töihin reilu kk sitten hoitovapaalta, joten sekin on vienyt voimia. Ja raskaus todellakin on väsyttänyt meikäläisen, mutta pikkuhiljaa alan heräilemään reilun 2 kk koomasta :).

Np-ulta on takana ja kaikki oli hienosti masussa, tosi eläväinen tyyppi on! LA:ta ei lähdetty muuttamaan varhaisultran jälkeen, vaikkakin tyyppi oli 3 pv isompi mitä varhaisultran la. Varhaisultran la on kuitenkin eri mitä etusivulla lukee, joten Varanikki, muuttuaisitko etusivulle minun la:n 27.5 ja synnäriksi KOS. Kaunis kiitos jo etukäteen. :flower:

Vakuutus meinataan ottaa, esikollekin otettiin Tapiolasta. Sitä tosin ei olla tarvittu (onneksi) mutta mieluummin käyn yksityisellä lääkärissä kuin jonotan kipeän lapsen kanssa tervesykeksuksessa. Meidän kaupungissa terveyskeskus on ainakin niin syvältä, etten halua siellä asioida! Tai pahimmassa tapauksessa jos jotain suurempaa ongelmaa tulee, niin on rahallinen turva. Pakko kirjoittaa vielä, kun jostain luin, että lapsilla ja isällä vakuutukset ovat kunnossa mutta äidillä ei -siitä säästetään. Meillä on juurikin näin :whistle:

Sukupuoli selvitetään, yritin sitä jo np-ultrassa tiedustella mutta lääkäri kylmästi ilmoitti ettei sitä vielä voi nähdä. Jokuhan (anteeksi etten muista kuka :/ ) oli saanut jo tietää sukupuolen, joten tylsää että meillä teilattiin sukupuoli heti. Muistelen nimittäin, että esikosta olisimme saaneet jo np-ultrassa viitteitä sukupuolesta joka myös osoittautui oikeaksi. ...muuuttta vahva poikaolo minulla on (vai onko se enemmäkin toiveajattelua, kun esikko on tyttö B) ).

Minä ainakin hengästyn todella helposti ja palelu on vaihtunut kuumuteen, dödöä saa laittaa reippaasti että suojaa hajut. Ärsyttävä ominaisuuus! Heh, minä olenkin suosiolla käyttänyt hissiä jos on mahis, hyi minua! :whistle:

Joskos tästä lähtisi joulutorttujen tekoon :p ! Söin viikollla sellaista torttua, jossa oli vaniljatuorejuustoa, pähkinärouhetta ja kirsikkaa, NAM!! Nyt ajattelin itse tehdä luumu-vaniljatuoreejusto-torttua -ettei vain pääsis laihtumaan :LOL:

Nöpö ja tyyppi 13+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja Haave:
Mikä siinä on että buranaa ei saa syödä vaan mielummin panacodia? Kun kokeilin pärjätä pelkällä panadolilla mutta ei siitä elosta tullu mitään... Tänään ole päättänyt olla ottamatta mitään särkylääkkeitä, vain jos pää putoaa lattialle niin sitte voin harkita.
Mulle lääkäri sanoi vuosi sitten että mielummin Panacodia kuin buranaa. Etenkin viimeisellä kolmanneksella (jossa emme vielä ole kylläkään) voi aiheuttaa sikiön sydämelle jotakin. Sitä en muista mitä mut sydämeen se liittyi. Joskin tiedän tapauksen jossa lääkäri määräsi nimenomaan kipuun buranaa. Sitä en muista mikä raskauden vaihe oli menossa.

Terveyskirjaston sivuilla lukee Buranasta näin:
Lääkettä ei suositella käytettäväksi raskauden aikana, joskin tilapäisesti käytetyistä yksittäisistä annoksista ei ole tässä suhteessa haittaa.

Hyvä terveys lehden raskaus ja lääkkeet osiossa:
Ibuprofeeni ja indometasiini voivat suurina säännöllisinä annoksina aiheuttaa muutoksia myös sikiön sydämen verenkiertoon. Niinpä raskausaikana kannattaa välttää muun muassa seuraavia lääkkeitä:
Burana
Ibumetin
Novadol
Nurofen
Confortidin
Indocidin
Indometin

Täältä löytyy myös tietoa = valmisteyhteenveto (kts. kohta raskaus ja imetys): http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/8/72458.shtml
 
Moi pitkästä aikaa!

Me ostettiin miehen kanssa lopultakin asunto, kohde oli tiedossa jo kuukauden, mutta lykkäsimme ostamista ettei tarvinnut maksaa vielä tämän kuun vastiketta. Eli meillä on nyt viikko aikaa saada katot ja seinät maalattu, ens lauantaina muutetaan. Muuttomatka on lyhyt, alle kilometri, joten toivottavasti saan pysyä samassa neuvolassa.

Olen ollut vähän harmissani neuvolan toiminnasta, kun eka kerralla annettu seuraava aika olis ollut viime viikolla, mistä se siirrettiin tälle viikolle ja edellisenä päivänä hoitaja soitti ja siirsi ajan ens viikolle. Eli toivottavasti maanantaina pääsen kuulemaan verikokeiden tulokset etc. Onneks rakenneultran aika saatiin varattua np-ultran yhteydessä, joten sinne päästään ajoissa. Sinällään harmittaa, että neuvolakäyntiä on siirretty jo parilla viikolla, kun näin ekakertalaisena on paljon kummasteltavaa.. Lama-ajan lapsi tulossa selvästi. ;o)

Vakuutus me otettiin Tapiolasta, kun sieltä muutkin vakuutukset ja tuo asuntolaina otettiin. Sen vuoksi lähinnä, kun talous on hetken kovilla muuton takia.

Illalla kaverin kolmekymppiset, pääsen kertomaan taas monelle ihanasta uutisestani. :D

Tsirppi ja Tyyppi 16+3
 

Yhteistyössä