<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

MAIRA minullakin on 40km töihin yhteen suuntaan eli melkein samoissa ollaan hih eilen olin pitkästä aikaa töissä ja illassa kun ole ollu muutaman kuukauden lomautettuna.... hiljaista ollut mutta nyt sesonkia kohta puoliin pukkaa... ilmoitin pomolle että mitään raskaita en sit ala nosteleen kaljakoreja yms... ymmärsi hyvin onneksi... saa nähdä miten nää illat alkaa meneen ku väsymys täälläin ihan järkyttävä...

BUAM hih voi kun ihana kuulla että olet jo käynyt ostoksilla voi kun itsekkin uskaltaisi....
noh jospas jaksan odottaa.. olen kyllä päättänyt että sellaista kaukaloa en osta joka menee vaan muutaman kuukauden kun kaverilla on sellainen joka on ollu vauvasta ja nyt se laps on 2 ja sama turvaistuin nyt vasta suunnittelevat isompaa siinä on sellainen jatkoosa siitä saa kyllä sen vauvaosan irti kun laps on vielä pieni mutta sit siinä on se niska osa ylempänä kun se kasvaa huh ymmärsikö kukaan minkälainen se on hih.... hoitopöytää en laita kun ei sitä kauaa tarvi laitan pehmusteen koneen päälle....olis toki ihana kaikkee laittaa kun ensimmäinen mutta tää talous ei vaan anna myöten kaikkeen:(

hei joilla oli poksunut niin hipphurraa heille

ei muutako päivänjatkoja :) 12+2
 
Tasapuoliset poksuonnittelut kaikille :flower:

Huomenna ois taas neuvola, menispä tää päivä nopeasti... :)

buam: Meilläkin oli koira, ja sen kanssa uskalsi kanssa liikkua missä vaan. Olis suojellu omaa väkeä jos tarvetta ois ollu, vaikka muuten olikin todella kiltti. Saksanpaimenkoiran, rottweilerin ja saksanmetsästysterrierin sekotus, aivan upea yksilö oli. Jouduttiin viime syyskuussa vaan pikkanen(7,5v) lopettamaan kovien lonkkavaivojen vuoksi :(

Isäntä haluais vielä uuden koiran, mutta minä jarruttelin että ei vielä pitkään aikaan. Lopetus oli sen verran kova paikka, ja pikkasen pelottaakin tilanne vauvan ja koiranpennun kanssa. Ei se että jotain koira tekis vauvalle, vaan kaikenmaailman muut tilanteet, ulkoilutukset yms. Parempi on, että ensin opetellaan vauva-arki ja sitten myöhemmin aletaan sitä koiran hankintaa miettimään. :)

On taas tällä viikolla monta työpäivää, mut pakko ottaa kun annetaan. Oon omasta ammatistani työttömänä (lähihoitaja) ja teen osa-aikaista hommaa kaupalla (vakkarina kyllä onneks). Hoitoalan töitä onneks tulee keikkaluontoisena koko ajan. Nyt ei raskauden takia anneta vakipaikkaa, mutta onneks sellanen tiedossa sitten kun palaan työelämään mammalomalta.
Tarkotus ois kyllä tehä mammalomalta töitä sunnuntaisin, joko kaupalla tai hoitoalalla.

Jaahas, iltavuoro alkaa kutsumaan.. Hyvää päivänjatkoa! :heart:

Miikulainen ja rääpäle 14 *POKS* :heart: *Jeiii, 6vkoa enään puoleen väliin* ;)

*Muoks; Joku kyseli nimistä. Joo meillä on molemmille monta ehdotusta, ja tarkotus ois antaa 3 nimeä + sukunimi. Mun puolen suvussa kulkee tällänen hassu tapa, jos tyttö saa mun yhden nimen tai jos poika, saa isältään yhden nimen. Suosikit on jo selvillä, etunimestä vaan pojan kohdalla väännetään vielä kättä isännän kanssa ;) Mutta uskon että se olen minä, joka saa tahtonsa läpi jos on poika ;) Itsehän toivon tyttöä kovasti :D *
 
Nyt on perheestä 2/3 suojattu sikataudin varalta. Tyttö sai eilen sikapiikin ja kausipiikin ja minä sain sikapiikin jo viikko sitten. Mies perusterveenä yli 25-vuotiaana saakin ilmeisesti sen vasta ens vuoden puolella?

Eilen oli neuvolalääkäri ja kaikki arvot oli kunnossa, painoo oli tullu turhan paljon (400g/vko) mut hoikkana se ei kai niin vakavaa ole... :whistle: ? Viikoissa olen jo täysin sekasin, ultrat ja neuvolat aina eri mieltä mut mennään nyt tolla neuvolan tiedolla eli POKSPOKS poksun aina keskiviikkoisin tästä eteenpäin :heart: :heart: :heart:
Ostin tosiaan sellasen ihan susilaitteen (doppler) jolla oon koittanu vauvan sydänääniä kuunnella mut siitä paskasta ei ole ollu mihinkään. Onneksi lääkäri sai eilen ne kuuluviin ja vieläpä ihan heti :) Totesipa lääkäri taas et mulla on tosi voimakkaasti taaksepäin kasvava kohtu, mikä taas selittää sen ettei mulla ole mitään asiaa vielä viikkoihin laittaa mitään 'masukuvia' saitille :/ Varmaan sit 24.viikolla näkyy jotain.

Mitäs vielä, äitiyspakkauksen aion ottaa tälläkin kertaa vaikka kaikkea hepenettä esikon ajalta löytyykin, ne on vaan niin söpöjä ne vaatteet ja vastaava rahasumma on ihan ilmaa.
Tyttö-poikaoloja ei juuri ole, mutta toivon kyllä tyttöä :D

Sumuista päivänjatkoa,

TT & Pingviini 14+6 :heart:
 
Moikka :wave:

Tänään kävin ottaa nuorimmalle pojalle possupiikin ja antoivat samalla kausipiikin.
Vielä ei mitään oireita ole tullut.

Äitiyspakkauksesta En ota kun on edelliseltä niin paljon jäänyt kaikkea.

Nimistä Pojan sekä tytön nimi on päätetty.

Mut eipä sit muuta ku päivän jatkoja kaikille :wave:

baby dream 13+1
 
Zara juttelit et sait 4d kuvia vauvasta, laitoitko/laitatko meille näytille? :D

meilläkin laitetaan 3 nimeä + sukunimi, nimet on melko varmasti jo valmiina ;)

eilen ostin kauppareissulta pari bodyä, 62 senttisiä :heart:


tässä eiliseltä 16+0 aamumahaa, ei oo yhtään kasvanu, näyttää jopa pienemmältä ku viimekuva 13+3..



16+1
 
Neuvolassa käyty ja tässäpä arvot

Mut taas tän päiväset arvo 16+6 viikolta ja suluissa sit 13+1 arvot

Paino 74 (75)
Verenpaine 131/84 (136/86)
Syke 154 (159)
Liikkeet +
Pissa puhdas molemmilla kerroilla

dopplerilla kuunneltuna liikkui tosi paljon. Naurettiin th:n kanssa sit kun niin paljon muljahteli siellä. =)
 
kiitos buam :heart: pömppis mul on ollu aina, mut on se nyt isompi ja 'kiinteempi' :LOL:

kiva et hyvät neukkukuulumiset, miten se kuuluu dopplerissa kun vauva liikkuu? mietin et jos itekki pe bongais sykkeen lisäksi liikkeitä =)
 
Heippa!

Kylläpä tänään säikähdin. Soittelin neuvolaan seuraavaa aikaa. Kysyin sit samalla mikä oli trisomian tulos. Täti katto koneelta ja sano 1:79. Kyllä tuli vedet silmiin ja meinasin itkuun rämähtää. Kysyi että eikö perinnöllisyysklinikalta ole soitettu ja vastasin että ei. Sanoi että tarkistaa vielä papereista ja koneella olikin sitten virhe. Luku olikin 1:79000. Melko iso vaikutus noilla nollilla :whistle: . Kylläpä ehti kuitenkin säikäyttää.

Varasin yksityiselle ajan ultraan. 17.12 olis aika Aydin Tekaylle. Kävin viimeksikin sillä ja oli ihan huippu. Tutki kaikki tosi tarkasti ja kertoi koko ajan mitä tekee ja mitä näkyy. Jopa mieheni pysyi kärryillä ;) . Tuolla "omilla sivuillaan" näkyy kuvakin ko. henkilöstä http://www.tekay.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=32&Itemid=44

Meillä ei ole nimiä valmiina. Ennemminkin huolestuttaa miten sitä enää viidennelle nimen keksii. Meillä alkaa kaikki 4 lasta J-kirjaimella ja nimiä yhteensä 3+sukunimi (joka myös alkaa J:llä ). Mietin jo tuolle neloselle eri alkukirjainta, mut ku sen piti jäädä viimiseksi niin en halunnu et yhdellä on eri alkukirjain. No nyt on vähän samat fiilikset. Ei haluttais enää viidettä J-alkuista laitaa mut tyhmää jos yks jää ulkopuoliseks. Kinkkinen homma. Nimi saatiin viimeksikin päätettyä vasta lapsen syntymän jälkeen. Mies ei ala edes keskusteleen aiemmin ku ei kuulemma ole ajankohtaista :headwall: . Ite varmaan mietin vaihtoehtoja jo etukäteen ja mies valitsee niistä. Pojalle varmaan joku niistä mitä tuolle kuopukselle mietittiin, mut tytölle tulee olemaan vaikeampaa.

Johjo 16+2
 
Mulla oli tänään taas pää kipeenä; eilen illalla otin särkylääkkeen ku ei loppunu millään ja menin nukkumaan niin et päätä särki ja aamulla heräsin niin et päätä särki.
Soitin sit tänään neuvolaan ja kyselin siitä niin pyysi paikan päälle verenpainetta maittailemaan. Ne oli 'vähän' koholla 140/80 ja haluaa seurata eli otettiin seuraava aika aiemmin kuin piti. Määräsi myös lepoon mutta arvata saattaa etten siihen nyt kykene :ashamed: Olisi myös kirjottanu saikkua mutta sanoin että jää luultavasti käyttämättä :ashamed: Näillä mennään ja toivottavasti päänsäryt alkaa kohta helpottamaan.

Tervetuloa viksi :flower:

Ella-83:lle plussaonnea :wave:

Nimiä on mietitty, ainakin yhdelle pojalle olisi kokonainen nimi, muuten ei olla paljoa mietitty, kenties toivotaan että saatais tietää kumpia tulee =)

Mä en tunne vielä liikkeitä, ainakaan koko ajan, joskus tunnen muljauksen mutta edelleen liikkeitä odotellessa :snotty:

Zara81: kyseli niin tää raskaus on ollut supermegaerilainen. Toisin sanoen supermegahankala :ashamed: Mä itken joka päivä ja suutun tosi pienestä. Tuntuu että lihon heti ja sekin ahistaa. Joka päivä stressaa joku asia tai kaikki asiat. Kyllä on miehellä kestämistä :'(

Sydänäänet kuunneltiin taas tänään neuvolassa samalla ja heti löyty, täti vaan meinas unohtaa kuunnella toisetki :whistle: Samat lukemat oli; toisella 145 ja toisella 150, mytty olikin tällä kertaa vipeltävämpi mikä oli kivaa kuulla kun ultrassa kuitenkin vain nukkui B) Myös molemmat lapset tänään rokotettu ja toivotaan ettei kummempia vaikutuksia tule, mies enää rokottamatta mutta hän ei sitä aio ottaakaan.
Eilen olin hammaslääkärissä porattavana ja kivaa ei ollu mut jälkeenpäin niin voittajaolo :D
Me vietetään nyt iltaa katsomalla uutta lastenleffaa ja herkutellaan kun oli rokotuspäivä niin vähän korvausta reippaille ipanoille :saint:

BTL :heart: :heart: nytty + mytty 15+2
 
Selis Poksuonnittelut! :) Mikä oiskaan ihanampaa ku sais vauvan liikkeet tuntumaan jouluksi :heart:

buam Oih, uskaltaispa sitä itekin ostoksille, mutta vielä en uskalla ja plekään, että jään heti kiinni, ku sinne vauvanvaate osastolle kaartaisin ;) :whistle: Onko sulla kaukalosta kuvaa, mitä ootte aatellu? Hyviä neukkukuulumisia sulla :)

Zara Vau, teillähän on siellä oikein luksusta, jos kerta 4D-laitteetkin :)

maira Täälläkin odotellaan tammikuun puoleen väliin asti rakenneultraa :/ Ei millään malttais odottaa ja kovasti toivon, että sukupuolikin näkyis :whistle: Oon niin malttamaton :p

miikulainen Määkin on lähihoitaja toiselta ammatiltani :)

marjutti Ihana masu :heart:

Johjo hui, mikä säikäytys :eek: Tärkeitä nollia ne siellä perässä. Onneks selvisit säikähdyksellä :hug:

BTL Koitahan levätä, jos jossain välissä tulee tilaisuus :hug:

Tänne ei ihmeempiä.. valkkaria lorottaa ihan solkenaan ja edelleen.. :headwall: Onneks ens viikolla neuvola.

*PoKs PoKs* 13+0 :D
 
Mulla on tässäkin niinku viimeki raskaudessa voimakkaasti taakse kallistuva kohtu, masu tullut esiin silti tosi aikasin, samoin oon tuntenu liikkeet aikasessa vaiheessa.

Mulla tulee valkkaria kans paljon, mietin et hiiva ois mut unohan aina hakee lääkettä. maha rupee sattuu sillonki jos rakko täyttyy, kauhee paineentunne vatsassa sillo :S
 
Huomenta!

Alisa mul ei siit kuvaa ole, mut voin sen ottaa sit ku saadaan se haettua kotiin. :D

nimistä tytönnimi meillä on jo valmiina, mutta pojannimeä ei oikeestaan ole mietittykään. Molemmat ollaan kai niin varmoja siit et se on tyttö. No, onneksi tässä on vielä aikaa..

Mun piti johonkin muuhunki kommentoida, mut ei mitään hajua et mikä se oli....noh, tuun sit kommentoimaan mikäli muistuupi mieleen...

Oikein ihanat päivänjatkot kaikille!!

Buam ja pikkumyy 17+0 POKS POKS!!
 
varanikki, laitatkos mulle lasketuksi ajaksi 29.5.2009

Noniin, eli eilen ultrassa, ja laskettu aika on sitten tuo tuossa jo mainittu, eli päivää aiemmin mitä oon tänne kertonut. Mä kun luulin, että se siirtyy viikkoa aikaisemmaksi, mutta eipä sitten siirtynytkään :) Pikkukaveri oli paria päivää pienempi, mutta laskettua aikaa ei sitten lähdetty muuttamaan, eli tuolla mennään :)
Oli pikkanen kyllä rauhallinen, nukkui koko ultran ajan, lääkäri yritti sitä herätellä, mutta hän ei kauheasti lääkärin toiveista välittänyt ja oli ihan rauhassa koko ajan, sanoinkin lääkärille, että ihan tyytyväinen olenkin jos tulee rauhallinen, pikkuvauveli :) Mutta niin, kaikki oli kunnossa, np mitta 0,8-1,2 kun se ei oikein tiennyt, että mistä sen mittaisi ja lääkäri sanoi, että on söpö ja kaikinpuolin terveennäköinen vauva, mitä ultrasta voi päätellä. Tuli kyllä hyvä mieli.
Kuvia lääkäri tulosti mulle toistakymmentä... että on mitä katsella, en mä kyllä itse niistä juurikaan vauvaa erota.

Heh, muut on ostellut vaatteita, mä ostin pikkaselle jo turvakaukalon tossa viikonloppuna :D et en mä onneksi turhan ajoissa ole... hihii.. se on niin söpö ja pieni :)

Mutta nyt kun on ultrallakin varmistettu, että pikkanen on matkassa ja kaikki kunnossa uskaltaa vihdoin oikeasti nauttia raskaudesta :) tosi hyvä fiilis sen puolesta.
 
Huomenta vatsankasvattelijoille pitkästä aikaa :)

Minä kävin maanantaina nyt sitten viimein siellä lapsivesipunktiossa, ensi viikolla saadaan tulokset :) Lääkäri totesi siellä että laskettua aikaa olisi jo nt-ultrassa pitänyt siirtää 5 päivää taaksepäin mutta kun sitä ei oltu silloin tehty niin tehtiin se sitten nyt.

Eli jos -Varanikki- viitsii vaihtaa lasketuksiajaksi kuitenkin 12.päivä? :)

Sikiö oli siitä vielä 2 päivää pienempi mittojen mukaan mutta se oli lääkärin mielestä ok. Eli ei huolestuttava merkki mistään.
Vatsalaukku näkyi, sydämessä oli kaikki 4 kammiota, aivoissa 2 lokeroa, vauva oli kasvanut ja oikoi käsiään ja jalkojaan :heart:
Lapsivesi oli kirkasta ja toimenpide oli epämiellyttävä mutta nopeasti ohitse :) Ja onneksi tuloksetkin tulevat niin nopeasti ettei tarvitse montaa viikkoa stressata.
Ainoa ahdistava juttu on vain se että jos tulee huonoja uutisia niin soittavat sieltä, jos taas hyviä niin tulee kirje kotiin. Eli ensi viikolla täällä odotellaan puhelimen sointia kauhunsekaisin tuntein.
Miehelle jo sanoin ettei saa työpäivän aikana ensi viikolla soitella "turhaan" ;) :D Vain jos on jotain todella tärkeää asiaa :D

Mutta aika hyvä mieli jäi kun rakenteet näytti hyvältä jne. Ei kauheasti huoleta mutta eihän se vielä mitään varmuutta anna. Kun saadaan tulokset niin sitten ostan vauvalle jotain ihanaa ja rupean miettimään huoneiden järjestksen vaihtamista jne. :)


Turvakaukalo meillä on kuopuksen jäljiltä. Erittäin hyvä ja menee vauvalla pitkään ( meidän lapset kaikki olleet pienikokoisia ikäisiinsä nähden aina ). Meillä siis Gragon Logico S :) Iso, painava mutta viisipistevöiden ja jalustan kanssa erittäin kätevä :)

Äitiyspakkausta emme tältä vauvalta ota. Esikoiselta on vuoden 2004 pakkaus ja alkuvuodesta 2008 syntyneeltä kuopukselta on saatu sitten 2007 vuoden pakkaus. Vaatteita on joitakin tallessa, joitakin laitettu kiertoon. Ja jos poika sattuis nyt tulemaan ( vaikka vähän tyttö olo vaihtelevasti onkin ) niin vaatteet menee kyllä aika pitkälti vaihtoon :) Pinkkiä ja tyttöjen vaatetta kun on suurin osa. Mutta sitten vaan kiertämään kirpputoreja, usein löytyy pienille vauvoille tosi siistiä vaatetta edullisesti :)

Mistähän muusta olette puhuneet? En ole kovin kommentoinut juttuja kun on ollut niin kova huoli ja stressi oman pikkuisen voinnin vuoksi ja sen vuoksi muiden onnellinen odotus on tuntunut vähän pahalta. Joka päivä olen kuitenkin lukenut juttujanne :)

Minulla on eteenpäin kallistunut kohtu ja kohdun raja on jo navan yläpuolella :) Istukka on takaseinässä joten liikkeet tuntuu toisinaan jo hyvin, riippuen sikiön asennosta :) :heart:
Ja vatsa on kasvanut jo selkeästi raskausmassuksi. Samasta syystä olen koko raskauden ajan saanut rampata pissalla myös öisin.

Nimiä ollaan mietiskelty ja lapselle tulee 3 etunimeä sukunimen lisäksi. Muillakin lapsilla on niin. Tytölle on varmaan vaikeampi keksiä kun 2 tyttö kolmella meidän mielestä kauniilla nimellä on jo ennestään :D Kohta loppuu kauniit tyttöjen nimet kesken ;) Pojalle on sitten ehkä vähän helpompi keksiä molempien korvaa miellyttäviä nimiä :)

Raskausoireita ei oikeastaan ole muita kuin väsymys. Vaikka nukkuisin yöllä mooooonta tuntia ja ihan hyvin niin silti päivällä kaipaisin jo päiväunia. Käy ihan miestä sääliksi kun työpäivänsä jälkeen hoitaa lapsia ja minä lepään aina hetken. En vaan muuten oikeasti meinaa jaksaa. Ei se miestä tunnu haittaavaan mutta oma omatunto kolkuttaa ;)


Nyt en muista enempää mistä olette puhuneet.
Ja tulihan sitä juttua taas ihan reippaasti.


ce-bra ja pikkuinen rv. 15+1 :heart:
 
Zara onpas ihan älyttömän tarkka kuva!!! Onnea onnistuneesta ultrasta!

Samoin muillekkin ultrassa käyneille.

Itse en paljon ole kirjoitellut / kommentoinut. Mieltä painaa iskän tilanne ja kamalan kamala väsy. Mutta enää kaksi herätystä ja on taas viikonloppu ;)

Lisäksi epäilen että onkohan nuo muksahdukset ja muljautukset tuolla masussa jo liikkeitä vai vaan eksyksissä oleva ilmavaiva.. eiköhän se selviä lähiviikkojen kuluessa ;)

Napsuneiti ja Prinssi-Pallero 16+1 :heart:
 
Moi pitkästä aikaan :)

Jääny kirjottelu vähemmälle, mutta lukemas oon käyny ei sitä muuten perässä pysyis :LOL:

Tääl ollaan taas kipiänä, kuumeen nosti jälleen töis ja maha ollu eilisestä kipee. Nii ja sikaflunssaa epäillään yhellä meijän potilaalla ja sitä sit eilen hoitelin (tai jo 5päivää).. Jos sika sitten iskee, mistäs sitä tietää ?
Masuun ei kuulu ihmeempiä, potkuja koitan kuulostella mut sillon tuntuu vaan oma sydämensyke :D Ens viikolla onki sit neuvola..

Nimistä oli puhe ja meil on pojalle ja tytölle toiset nimet keksittynä, tulee mun ja miehen mukaan mutta etunimistä ei tietoa.

Nii ja sitä ihmettelen kun läskien alta paljastuu jo mahaa, työvaatteita ei pian oo ku taas isonsin takin kokoa :LOL:

Mut nyt heitän peiton takas korviin ja mietin miten päin pitäis olla..

KyyneltenHymy & PikkuPomo 16+4
 
Päiviä! :)


Hoksasin just etten oo kertaakaan herännyt yöllä pissahätään :eek: :eek: :eek: Muuten kyllä heräilen, mut vessassa ei oo tärvinny käydä tosiaan yhtään kertaa. Illalla nukkumaan mennessä käyn noin 23 aikaan ja sitten aamulla saatan lojua jopa kahdeksaan asti ihan huoletta.

Marjuttikohan se toisessa pinossa epäili pieruiksi noita *tumps*eja, eheivät ne niitä ole :D Liikkeitä, liikkeitä, sanos isännälle että isäntä on hyvä ja pieree keskenään vaan :D

Juuri äsken liikkeet taas houkuttelin "esille" syömällä suffelin, eikä aikaakaan kun pikkunen *tumps* taas tuntui pari kertaa. Tuleekohan musta karkkinarkki ihan vaan tän hommelin tähden? :|

Pah, talvi. No ei kovin kummonen ole kun on 2 astetta plussalla ja talvimaisemat katoo kovaa kyytiä :( Äsken satoi tosin lumennäköistä mut eipä ollut kun hetken riemu...

Aijjuu, olihan mulla asiaakin, tai siis ei, mutta eipä äiree huomannut mitään erityistä, vaikka eilen siellä piipahdettiinkin. Melkein möläsin, mut sain nieltyä sanani.

Nimistä vielä tähän väliin.. Meillä kaikki on Ämmiä, isäntä ja likat ja minä oikee superÄmmä vaikken ämmällä alakkaan. Eli Ämmä tulenee tästäkin, jollen omi itselleni... ;)

Jeps, eikun herättämään likat ja kahville :) :wave:

Edit: somia ultrakuulumisia & kuvia & vauvamassuja & Alisalle erityinen haliruttu ihan huvikseen :hug: :D
 
IhaNainen
Moikka taas!
Meille saapui tänään ilouutisia, kun aamulla postilaatikosta löytyi kirje sikiötutkimusklinikalta. Vauvalla on kaikki hyvin, ei ole downin syndroomaa eikä muitakaan kehityshäiriöitä, ja se on poika! Oon maailman onnellisin, ja tuntuu hassulta kun tietää nyt kuka tuolla massussa köllöttelee. On kyllä tosin alusta asti ollut sellainen olo, että poika meille tulee, mutta nytpä on sekin varmistettu. :) huuuuh, oon niin sekaisin onnesta etten edes tiedä mitä mun pitäis kirjottaa. :D Taidan koittaa vähän rauhoittua ja sit tuun kirjoittelemaan kunnolla kuulumisia ja kommentoimaan muiden juttuja. :)
 
ce-bra täällä jännätään sun kanssa! Hyvä merkki tosiaan, kun päällisin puolin kaikki kunnossa.

Hannah Onnea hyvistä uutisista! Sieltä taidettiin saada ensimmäinen sukupuolikin selville tähän pinoon =)

Ihania nuo ultrakuvat!

Missäs se piru vie sanottiinkaan, että pahoinvointi helpottaa joskus rv13 :kieh: No täällä päässä etova olo senkun lisääntyy, edelleenkään en ole oksentanut, mutta koko ajan on vähän kun "kestokrapula" ja yökkäilen pitkin päivää. Väsymys ihan sietämätöntä, sekä mielialan muutokset. Töissäkin aloin itkeä, ja sitä mä en tee normaalisti kuin ihan läheisimpien läsnä ollessa. Onneks pomo on ymmärtäväistä sorttia ja halasi vaan.

A-L-M ja kulta 16+2 (mörkö vaihtui kultaan :))
 
Päiviä :wave:

Hannah Onnea hyvistä uutisista :heart:

[/b]ce-bra Toivotaan hyviä uutisia ja eiköhän ne niitä ole koska np-ultrassa kaikki hyvin :heart:

Meillä ei pojalle tullu mitään possupiikistä.

Mut nyt on mentävä kutsu käy

baby dream 13+2
 
Heissan :)

Tänään oltiin neuvolassa sitten: (suluissa rv10 arvot)
Paino: 53kg (53kg)
RR: 101/56 (97/52)
Hemo: 120 (ei ollu tulokset viel tullu viimeks)
Pissa: Puhdas
Sydänäänet: Hyvät ei laskenu niitä nyt (150)

Eli kaikki oikein hyvin. Sydänäänet saatiin heti kuulumaan, ja pikkunen luikki doppleria karkuun minkä kerkes, eli liikettä hurjasti siellä :)
Vielä en oo liikkeen tapasia muljahduksia tai kuplintaa tuntenu. Th anto kyl vinkkejä miten kannattaa illalla tunnostella, jos vaikka huomaiskin jotain. Mutta sano että ei mitään hätää vaikka mitään ei vielä kuukauteen tuntuiskaan. Kyl vaan se meiän th on tosi mukava :)

Seuraava neuvola onkin sit 29.12 heti ultran jälkeen :)

Onnitteluja tasapuolisesti hyvistä uutisista, etenkin Hannah:lle! :flower:
Ja ihana masukuva Marjutti! :)

Meil on turvakaukalo jo, lapsen tuleva kummi osti sen meille :) Graco merkkinen. Yhdet vaunut ois isännän siskolta tulossa ainakin. Rupean kyl vast maaliskuun aikana haalimaan sänkyä yms isoa roipetta. Jos vaikka sais sitä ennen sen isomman asunnonkin :)

Oih, oon taas innostunu tekee ristipistotöitä, iltasin on etenkin tosi kiva tehdä niitä, saa isäntäkin rauhassa katella mieli ohjelmiaan telkusta ;)

Jaaha, loppuviikko ois töitä täynnä. Onneks saa alkuviikosta sit pari päivää huilia, ellei tuu kutsua töihin. :)

Mutta illanjatkoa, ruuanlaittoon (makkarakeittoa nams :p )

Miikulainen ja rääpäle 14+1 :heart:
 

Yhteistyössä